Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

194959799100105

Reacties

  • Beste Disney fans,

    Wij zijn 21 oktober en 22 oktober en 2 januari 2019 tot en met 4 januari 2019 weer in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen 12 personen 10% korting geven bij aanschaf op een jaarkaart.
    Wij ontvangen dan stempels dus een win-win situatie.

    Heb je interesse, laat het mij dan weten dan kunnen we iets afspreken.
    Je kan ook mailen naar mleimena23@gmail.com.

    Groetjes,
    Melanie
  • Hallo,

    Op 8 en 9 september kunnen wij nog 6 mensen 10%korting geven.

    Groetjes Steffi
  • Wij (met ze 2e) kunnen nog korting geven aan iedereen..

    We zijn er van:
    - 20 okt t/m 24 okt 2018
    - 1 jan t/m 6 jan 2019
    - 24 feb t/m 27 feb 2019

  • Hallo Disneyvrienden en -fans,

    Ook dit jaar vieren wij Halloween in Disneyland Parijs. Woehoehoe!! Dat wordt SpookDisney leuk!!!
    Vanaf 30 oktober in de namiddag t/m 01 november 2018 (eventueel 02 november in de ochtend) zullen wij er zijn en kunnen wij verschillende geïnteresseerden 10% korting geven op een jaarkaart of korting gewoon voor ingang als jullie geen jaarkaart willen aankopen.
    Als jullie voor een jaarkaart gaan zouden wij ook heel graag de stempels willen ontvangen voor de verlenging van de jaarkaart van onze dochter.
    Jullie kunnen ons contacteren op volgend e-mailadres: geert.de.vylder@outlook.com of op de volgende GSM-nummers: 0031-6-22400243 of 0032-473-239056.

    Met vriendelijke Disney-groeten,

    Geert De Vylder
  • Hallo,

    Wij zijn weer in DLP van dinsdag 9 t/m zondag 14 oktober en kunnen nog 2 personen korting geven in ruil voor stempels!
    Graag pb via forum of mailen : esther.hennion@ziggo.nl

    Misschien tot in oktober tijdens het Halloween seizoen!!

    Groetjes, Esther.
  • september 2018 aangepast
    Wij zijn van 20 t/m 22 okt weer in Disney en kunnen 6 mensen 10% korting geven. Mocht je interesse hebben kun je even een bericht sturen of een mailtje naar candel84@hotmail.com

    Groetjes
  • Hallo!

    Ik ben van 19-22 sept. 2018 (in de buurt van) Disneyland en kan geïnteresseerden korting geven!

    Groetjes,
    Sabulosus
  • Ik ben 15 en 16 september in Disney en 21 t/m 23 september weer.
    Interesse in 10% korting op jaarkaart? Dan hoor ik het graag!
  • Hoi Allemaal,

    Wij zijn van 28 t/m 30 september weer in het park, dus mocht u tijdens die periode een jaarkaart willen aanschaffen geven wij u graag 10% korting. Dit kan nog voor 5 personen.

    Grz

    MJ
  • Hallo mede Disney fans,

    Wij zijn van zondag 14 oktober tot en met dinsdag 16 oktober weer in het magische Disneyland Parijs!
    Dus mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen dan kunnen wij 5 personen 10% korting geven.
    Voor af te spreken kun je even mailen naar e.vliem@chello.nl of bellen
    mobiel +31 610352064 of +32 478985256

    magische groet,

    Familie Vliem
  • september 2018 aangepast
    IS NU AL GEREGELD!!!! BEDANKT!

    Hallo Iedereen,

    Wij willen op 21 oktober 2018 nieuwe jaarpassen aanschaffen en zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven. Wij zijn met 4 personen. Ik denk dat we zo rond 10.30uur wel in het park aanwezig zijn. Ik had al 2 personen gemaild vanuit dit forum, maar daar geen reactie (nog) van gehad, daarom nu via deze manier.

    Hartelijk dank alvast.

    Maggy van Holst
  • Beste maggy

    Ik heb je gemaild

    Gr patricia

    Hallo Iederen,

    Wij willen op 21 oktober 2018 nieuwe jaarpassen aanschaffen en zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven. Wij zijn met 4 personen. Ik denk dat we zo rond 10.30uur wel in het park aanwezig zijn. Ik had al 2 personen gemaild vanuit dit forum, maar daar geen reactie (nog) van gehad, daarom nu via deze manier.
    Je kan mailen met maggyv@hotmail.com of appen naar mobiel +31 614584234.

    Hartelijk dank alvast.

    Maggy van Holst

  • september 2018 aangepast
    Bedankt Patricia voor je reactie.
    Ik kreeg net supersnel bericht over de Whatsapp van iemand anders. Mocht dat niks worden dan mail ik je terug goed?
    Maggy
    vanons zei:

    Beste maggy

    Ik heb je gemaild

    Gr patricia

    Hallo Iederen,

    Wij willen op 21 oktober 2018 nieuwe jaarpassen aanschaffen en zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven. Wij zijn met 4 personen. Ik denk dat we zo rond 10.30uur wel in het park aanwezig zijn. Ik had al 2 personen gemaild vanuit dit forum, maar daar geen reactie (nog) van gehad, daarom nu via deze manier.


    Hartelijk dank alvast.

    Maggy van Holst


  • Hoi maggy

    Dat is prima

    Gr patricia

    Bedankt Patricia voor je reactie.
    Ik kreeg net supersnel bericht over de Whatsapp van iemand anders. Mocht dat niks worden dan mail ik je terug goed?
    Maggy

    vanons zei:

    Beste maggy

    Ik heb je gemaild

    Gr patricia

    Hallo Iederen,

    Wij willen op 21 oktober 2018 nieuwe jaarpassen aanschaffen en zijn op zoek naar iemand die ons korting kan geven. Wij zijn met 4 personen. Ik denk dat we zo rond 10.30uur wel in het park aanwezig zijn. Ik had al 2 personen gemaild vanuit dit forum, maar daar geen reactie (nog) van gehad, daarom nu via deze manier.


    Hartelijk dank alvast.

    Maggy van Holst

  • Wij willen van 1 oktober tot en met 3 oktober naar Disney en willen 3 jaarkaarten aanschaffen wie kan en wil ons 10% korting geven?

    vanity_ramasray@hotmail.com
  • Hoi vramasray,

    Ik heb je een mailtje gestuurd.

    Grz

    MJ
  • Hoi allemaal,

    Wij hebben vóór 6 november nog een aantal stempels nodig voor op onze spaarkaarten, mocht u tussen nu en 6 november in het weekend een jaarkaart aan willen schaffen zouden wij u graag van korting voorzien. Als u iets af wil spreken ben ik te bereiken via het forum of via anoukdisney@hotmail.com

    Groetjes Anouk
  • september 2018 aangepast
    Op vrijdag as tm zondag gaan mijn broer en vrouw en kunnen ze zes mensen korting geven op de jaarkaart. 28tm 30 sept mariankatromp@hotmail.com
  • september 2018 aangepast
    20 okt tm 22 okt kunnen we met 4 mensen 3 keer 10% korting geven. mariankatromp@hotmail.com
  • Hallo,
    Wij willen graag een jaarkaart aanschaffen op 13 november. Is er iemand aanwezig voor 10% korting in ruil voor stempels? :smile:

    Mailen kan altijd naar chanelbalendonck@hotmail.com
  • september 2018 aangepast
    Wij willen 3 jaarpassen kopen op 3 januari. Is er dan iemand aanwezig die stempels wil?

    Koen.vermeulen@gmail.com
  • Fiddler zei:

    Wij willen 3 jaarpassen kopen op 3 januari. Is er dan iemand aanwezig die stempels wil?

    Koen.vermeulen@gmail.com

    Ik stuur je een pb
  • Hallo Allemaal, ik en mijn vriend zijn van 8 tot 11 oktober in Disneyland parijs en wij kunnen nog 6 personen max sponseren voor korting op jaarkaarten. Mocht je interesse hebben kun je ons mailen op gewoon.shar@gmail.com.

    groetjes

    Sharon &Dennis
  • Hai,

    Wij zijn 25 en 26 november in het park en kunnen 9 mensen met plezier korting geven!!

    Groeten
  • Hallo allemaal,

    Wij zijn van 19 november t/m 23 november weer in dlp en wij kunnen 6 mensen blij maken met korting in ruil voor stempels.

    Groetjes Yvette
  • Wij zijn van 20 tm 22 okt in Disney en kunnen 6 personen korting geven. Als je interesse hebt kun je pb doen of mailtje sturen naar candel84@hotmail.com
  • Als ik een abonnement met 10% korting aanschaf, kan ik dan ook nog stempels sparen voor gratis verlenging. Of kan je alleen stempels sparen bij een abonnement waar je de volle prijs voor hebt betaald? Groet, Wendy
  • Dat kan ook met een abonnement met 10% korting.
  • oktober 2018 aangepast
    Hallo allemaal, wij gaan met 6 mensen een jaarkaart aanschaffen in de herfstvakantie. We zijn op 22 oktober in Parijs (10 min van Disney af) en de 23ste gaan we naar het park. Is er iemand die ons de 10% korting kan geven in ruil voor stempels? En nog tips om onder de parkeerkosten de eerste dag uit te komen? Dat iemand van ons ons daar af zet ofzo?? Weet niet of dat mogelijk is. of een andere manier? Als we ons abbo hebben zit het parkeren er natuurlijk bij in.
    Ik hoor het graag. Mijn email is: madelon5@hotmail.com
  • Hoi. We helpen jullie graag.

    Ik mail je zo meteen.
Log In of Registreer om te reageren.