Disneyland Hotel

oktober 2015 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hoi hoi,
Weet iemand of er in de hotelkamer van het Disneyhotel ook een koffieapparaat staat en zo ja, is dat een senseo of nespresso?
Groetjes, Sylvia
«134

Reacties

  • Hoi Sylvia,
    op de DLP-pagina staat dat op de standaardkamers een waterkoker op aanvraag te gebruiken is, en op de Castle Club kamers en -suites is de waterkoker standaard. Dus dat zou er op wijzen dat er geen koffiezetapparaat staat.
    Maar ik heb nog nooit in het Disneyland Hotel geslapen dus misschien kan iemand anders (die er wel geslapen heeft) dit bevestigen of ontkennen.

  • Hoi hoi,
    Weet iemand of er in de hotelkamer van het Disneyhotel ook een koffieapparaat staat en zo ja, is dat een senseo of nespresso?
    Groetjes, Sylvia
    Hoi Sylvia,
    Koffie- en theefaciliteiten in een standaardkamer van het Disneyland Hotel zijn op aanvraag beschikbaar (tegen betaling). Deze service is standaard inbegrepen op de kamers van de Castle Club. Het gaat hier om Nespresso apparaten.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de informatie!
  • Hallo Lars en medeforummers! Eind februari is het weer zover, ons volgende tripje naar Disneyland met het hele gezin. Afgelopen mei hebben we het fantastisch gehad, hopelijk nu weer!
    We hebben een kamer op de castle club, alleen nu lees ik hier http://www.magicbreaks.co.uk/disney-hotels/disneyland-hotel/rooms/castle-club-rooms/ dat de castle club rooms tot eind februari niet beschikbaar zijn! Oh boy... hopelijk gaat het goed, dit staat toch al sinds september gepland. Weet hier iemand meer?

    groetjes
  • Imora zei:

    Hallo Lars en medeforummers! Eind februari is het weer zover, ons volgende tripje naar Disneyland met het hele gezin. Afgelopen mei hebben we het fantastisch gehad, hopelijk nu weer!
    We hebben een kamer op de castle club, alleen nu lees ik hier http://www.magicbreaks.co.uk/disney-hotels/disneyland-hotel/rooms/castle-club-rooms/ dat de castle club rooms tot eind februari niet beschikbaar zijn! Oh boy... hopelijk gaat het goed, dit staat toch al sinds september gepland. Weet hier iemand meer?

    groetjes

    Hoi Imora,

    Er is mij niets bekend over het niet beschikbaar zijn van de Castle Club kamers. Zowel de Disney website, als de informatieportal voor reisagenten maakt er geen melding van. Restaurant Inventions is in deze maand deels gesloten voor onderhoud (het ontbijt en de maaltijden met de Disney figuren worden hierdoor tijdelijk verplaatst naar California Grill), maar verder is er geen officiële informatie van Disney omtrent eventuele sluitingen in het Disneyland Hotel. Ik ga het navragen voor je en zal begin volgende week het antwoord hier plaatsen.

    Groetjes,
    Lars


  • Hoi Imora,

    Er is mij niets bekend over het niet beschikbaar zijn van de Castle Club kamers. Zowel de Disney website, als de informatieportal voor reisagenten maakt er geen melding van. Restaurant Inventions is in deze maand deels gesloten voor onderhoud (het ontbijt en de maaltijden met de Disney figuren worden hierdoor tijdelijk verplaatst naar California Grill), maar verder is er geen officiële informatie van Disney omtrent eventuele sluitingen in het Disneyland Hotel. Ik ga het navragen voor je en zal begin volgende week het antwoord hier plaatsen.

    Groetjes,
    Lars
    Oh, dan wacht ik je antwoord nog even af Lars! Ben benieuwd, zou het zo jammer vinden als het alsnog misging. We konden al geen parkview kamers boeken ivm de verbouwing van het station...

  • Imora zei:



    Hoi Imora,

    Er is mij niets bekend over het niet beschikbaar zijn van de Castle Club kamers. Zowel de Disney website, als de informatieportal voor reisagenten maakt er geen melding van. Restaurant Inventions is in deze maand deels gesloten voor onderhoud (het ontbijt en de maaltijden met de Disney figuren worden hierdoor tijdelijk verplaatst naar California Grill), maar verder is er geen officiële informatie van Disney omtrent eventuele sluitingen in het Disneyland Hotel. Ik ga het navragen voor je en zal begin volgende week het antwoord hier plaatsen.

    Groetjes,
    Lars
    Oh, dan wacht ik je antwoord nog even af Lars! Ben benieuwd, zou het zo jammer vinden als het alsnog misging. We konden al geen parkview kamers boeken ivm de verbouwing van het station...



    Hoi Imora,

    De Castle Club kamers zijn gewoon beschikbaar voor alle mensen die reeds geboekt hebben. Er worden werkzaamheden uitgevoerd, maar die zijn niet zichtbaar voor gasten. Alleen Inventions is - zichtbaar - gesloten, waarbij het buffet en de Disney figuren worden verplaatst naar California Grill.

    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • Oh dank je wel Lars!

    Dit keer eten we niet in inventions, Blue Lagoon, Auberge de Cendrillon en Café Mickey zijn dit keer alvast gereserveerd :)
  • Hallo!
    Is er in het Disneyland hotel nog steeds de prinsesvoor 1 dag mogelijkheid?
    En zo ja, weet iemsnd de kosten hiervan?
  • Imora zei:

    Hallo!
    Is er in het Disneyland hotel nog steeds de prinsesvoor 1 dag mogelijkheid?
    En zo ja, weet iemsnd de kosten hiervan?

    Hoi Imora,

    De 'prinses voor 1 dag' activiteit is nog altijd beschikbaar op de eerste etage van het Disneyland Hotel (vanuit de lobby de trap op en dan naar links). Prijzen voor deze activiteit zijn mij helaas niet bekend.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Iedereen,

    ik heb ergens gelezen dat het disneyland hotel gerenoveerd wordt in 2020. klopt dit?
    Enig idee hoelang de renovatie gaat duren? Blijft het wel open voor gasten of zoals bij NY dat het dicht gaat?
  • Hallo Iedereen,

    ik heb ergens gelezen dat het disneyland hotel gerenoveerd wordt in 2020. klopt dit?
    Enig idee hoelang de renovatie gaat duren? Blijft het wel open voor gasten of zoals bij NY dat het dicht gaat?

    Hoi MickeyKA,

    Daar is nog niets over bekend. Disney heeft nog geen data vrijgegeven voor de renovatie van het Disneyland Hotel, maar wel aangegeven dat dit hotel een grote onderhoudsbeurt krijgt nadat Disney's Hotel New York is voltooid, dus inderdaad medio 2020/2021. Of ze het hotel helemaal sluiten is nog maar de vraag, aangezien in die periode de eerste fase van de grote Studios uitbreidingen open gaat.

    Groetjes,
    Lars
  • Oké, nog even afwachten dan. Bedankt voor je info. Ik wil een keer overnachten in de castle club en verwacht dat de prijzen nog hoger gaan worden na de renovatie.
  • Kan iemand mij vertellen of er iets van een mini koelkastje aanwezig is op de standaard kamers?
    En dan thee/koffie, ik vind het erg onduidelijk, onder de hotel faciliteiten van het Disneyland hotel staat
    " Thee- en espressofaciliteiten aanwezig" verder staat er niet bij. Elders lees ik tegen betaling op aanvraag.
    is het nu wel óf niet aanwezig ,op aanvraag of niet en gratis of op betaling?
  • Mo zei:

    Kan iemand mij vertellen of er iets van een mini koelkastje aanwezig is op de standaard kamers?
    En dan thee/koffie, ik vind het erg onduidelijk, onder de hotel faciliteiten van het Disneyland hotel staat
    " Thee- en espressofaciliteiten aanwezig" verder staat er niet bij. Elders lees ik tegen betaling op aanvraag.
    is het nu wel óf niet aanwezig ,op aanvraag of niet en gratis of op betaling?

    Hoi Mo,

    Thee- en espressofaciliteiten zijn standaard aanwezig in alle kamers van het Disneyland Hotel. De eerdere informatie was onjuist en is inmiddels aangepast. Daarnaast is er een minibar op de kamer waarvan tegen betaling gebruik kan worden gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars,
    Fijn om te weten :-)
  • MoMo
    september 2018 aangepast
    Lars ,nog een vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid,ik zit zo op de plattegrond van het hotel tekijken, ziet er zooooo leuk uit allemaal, maar de standaard 4p. Kamers, liggen die over het hotel verspreid? Of zitten ze bij elkaar, en waar dan?

    (Sorry voor mijn vele vragen,zit thuis met een gebroken elleboog dus tijd te veel hahaha)
  • Mo zei:

    Lars ,nog een vraag, gewoon uit nieuwsgierigheid,ik zit zo op de plattegrond van het hotel tekijken, ziet er zooooo leuk uit allemaal, maar de standaard 4p. Kamers, liggen die over het hotel verspreid? Of zitten ze bij elkaar, en waar dan?

    (Sorry voor mijn vele vragen,zit thuis met een gebroken elleboog dus tijd te veel hahaha)

    Hoi Mo,

    De standaardkamers liggen in beide vleugels van het hotel. Het middelste deel is voornamelijk Castle Club en suites.

    Groetjes,
    Lars
  • We hebben inmiddels disney hotel geboekt voor december.
    Maar ik mis de hotel fastpass ,is die nu ook geschrapt ?
    Dacht dat ik die optie eerder bij boekingen er wel bij had staan ?

    Bedankt.
  • josj zei:

    We hebben inmiddels disney hotel geboekt voor december.
    Maar ik mis de hotel fastpass ,is die nu ook geschrapt ?
    Dacht dat ik die optie eerder bij boekingen er wel bij had staan ?

    Bedankt.

    Hoi josj,

    Dat is correct. De Disney Hotel FastPass is enkel beschikbaar voor gasten van de Golden Forest Club (Sequoia Lodge), Compass Club (Newport Bay Club) en Empire State Club (New York). Meer informatie over alle gratis én de nieuwe betaalde (vanaf 15 oktober 2018) FastPass opties: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-fastpass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2018 aangepast
    Mmmmm
    Dat is minder.
    Maar dat kan de pret niet drukken, meer tijd voor magie.

    Bedankt.

  • Hallo!

    Voor mijn zoontjes verjaardag wil ik graag 2 overnachtingen in het DisneylandHotel boeken. We gaan dan 3 dagen het park in.
    Nu zit ik er aan te denken om volpension te boeken, dan krijg ik 1 ontbijtvoucher per nacht en 2 lunch/diner vouchers per nacht. Aangezien we 3 dagen in het park zijn is mijn vraag of jullie weten of je dan 1 van die lunch diners ook op de eerste of derde dag kan gebruiken. Dus niet lunch en diner op dezelfde dag, want anders heb je 2 dagen 2x een 3 gangendiner en 1 dag helemaal niks.

    En het klopt toch dat als je in het Disneylandhotel zit je een premiumkaart krijgt en dat we daarmee ook kunnen dineren bij Buffalo Bill's Wild West Show en Auberge de Cendrillon zonder bijbetaling (uitgezonderd drank)?
  • msee zei:

    Hallo!

    Voor mijn zoontjes verjaardag wil ik graag 2 overnachtingen in het DisneylandHotel boeken. We gaan dan 3 dagen het park in.
    Nu zit ik er aan te denken om volpension te boeken, dan krijg ik 1 ontbijtvoucher per nacht en 2 lunch/diner vouchers per nacht. Aangezien we 3 dagen in het park zijn is mijn vraag of jullie weten of je dan 1 van die lunch diners ook op de eerste of derde dag kan gebruiken. Dus niet lunch en diner op dezelfde dag, want anders heb je 2 dagen 2x een 3 gangendiner en 1 dag helemaal niks.

    En het klopt toch dat als je in het Disneylandhotel zit je een premiumkaart krijgt en dat we daarmee ook kunnen dineren bij Buffalo Bill's Wild West Show en Auberge de Cendrillon zonder bijbetaling (uitgezonderd drank)?

    Hoi msee,

    Je kunt de vouchers op alle dagen binnen het verblijf gebruiken, dus ook op de eerste of derde dag naar keuze. Bij een verblijf in het Disneyland Hotel ontvang je inderdaad de Premium vouchers die overal geldig zijn, ook bij de Buffalo Bill's Wild West Show en Auberge de Cendrillon zonder bijbetaling. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Profiteer van onze gratis halfpension aanbiedingen voor alle aankomsten vanaf 7 november 2018 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, ik zie dat je bij het disneylandhotel zelf kan parkeren of je kunt valet parking ,gratis is inbegrepen voor alle hotel gasten. Hoe werkt dat valet parking precies? Moet je dat van te voren aangeven of zo ? Of rij je bij aankomst gewoon ergens heen ervoor? Wil wel als een pri nsesje verwelkomd worden :smiley: :blush:
    Iemand hier ervaring mee?
  • Ohja hoe gaat dat dan met autosleutels enzo? Wacht je daar bij ingang op? En koffers,waar gaan die heen?
  • Mo zei:

    Hallo, ik zie dat je bij het disneylandhotel zelf kan parkeren of je kunt valet parking ,gratis is inbegrepen voor alle hotel gasten. Hoe werkt dat valet parking precies? Moet je dat van te voren aangeven of zo ? Of rij je bij aankomst gewoon ergens heen ervoor? Wil wel als een pri nsesje verwelkomd worden :smiley: :blush:
    Iemand hier ervaring mee?

    Mo zei:

    Ohja hoe gaat dat dan met autosleutels enzo? Wacht je daar bij ingang op? En koffers,waar gaan die heen?

    Hoi Mo,

    Valet parking werkt als volgt: Rij met de auto de parkeerplaats op van het Disneyland Hotel en 'parkeer' onder het overdekte gedeelte van de ingang. Hier wacht een cast member om je koffers uit te laden op een kar en rijdt er vervolgens iemand met je auto naar een parkeerplek. Vervolgens ontvang je de sleutel weer tijdens het inchecken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Hallo, ik zie dat je bij het disneylandhotel zelf kan parkeren of je kunt valet parking ,gratis is inbegrepen voor alle hotel gasten. Hoe werkt dat valet parking precies? Moet je dat van te voren aangeven of zo ? Of rij je bij aankomst gewoon ergens heen ervoor? Wil wel als een pri nsesje verwelkomd worden :smiley: :blush:
    Iemand hier ervaring mee?

    Mo zei:

    Ohja hoe gaat dat dan met autosleutels enzo? Wacht je daar bij ingang op? En koffers,waar gaan die heen?

    Hoi Mo,

    Valet parking werkt als volgt: Rij met de auto de parkeerplaats op van het Disneyland Hotel en 'parkeer' onder het overdekte gedeelte van de ingang. Hier wacht een cast member om je koffers uit te laden op een kar en rijdt er vervolgens iemand met je auto naar een parkeerplek. Vervolgens ontvang je de sleutel weer tijdens het inchecken.

    Groetjes,
    Lars
    Wat leuk ! Na inchecken de sleutels dus meteen terug,maar ook de info welk vak je auto staat voor als je op de vertrekdag vertrekt? En als we inchecken vóór onze kamer klaar is, smorgens vroeg. Hoe en waar blijven de koffers dan tot we op de hotelkamer mogen?
    (In sante fe hadden we toen de koffer gewoon in auto laten staan )
  • Mo zei:


    Wat leuk ! Na inchecken de sleutels dus meteen terug,maar ook de info welk vak je auto staat voor als je op de vertrekdag vertrekt? En als we inchecken vóór onze kamer klaar is, smorgens vroeg. Hoe en waar blijven de koffers dan tot we op de hotelkamer mogen?
    (In sante fe hadden we toen de koffer gewoon in auto laten staan )

    De koffers worden in dat geval voor je bewaard bij het bagagedepot van het hotel. Zodra de kamer gereed is, worden de koffers naar de kamer gebracht.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2018 aangepast
    Hallo iedereen,

    op https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/aankomst-paris lees ik
    "NIEUW - Disney Parking + Bespaar tijd en parkeer je auto op de beste plaatsen van onze bezoekersparking vlakbij de ingang van de Disney Parken, in een gereserveerde zone: €45"

    zijn dit dezelfde premium parkeerplaatsen voor infinity jaarkaarhouders? Of zijn dit weer andere parkeerplekken?

    Groetjes,

    Pierre
  • Dit zijn andere plekken, namelijk tegenover de Infinity-plekken aan de andere kant van de loopband. Dus wel vooraan, maar dan rechts van de loopband, op weg naar het park.
Log In of Registreer om te reageren.