Babybed

Hoi,
Ik heb net Disney geboekt in het newport baby hotel. Voor 2 volwassenen en 1 baby.
Nou staat op mijn reservering wel de naar ook van mijn dochter. Maar er staat niet dat er een babybed is gereserveerd. En als ik op de site van Disney lees, hebben ze wel babybedjes maar naar beschikbaarheid.
Nou maak ik me een beetje zorgen dat er straks geen bedje is. Of is dit toch automatisch mee gereserveerd?

Reacties

  • marie zei:

    Hoi,
    Ik heb net Disney geboekt in het newport baby hotel. Voor 2 volwassenen en 1 baby.
    Nou staat op mijn reservering wel de naar ook van mijn dochter. Maar er staat niet dat er een babybed is gereserveerd. En als ik op de site van Disney lees, hebben ze wel babybedjes maar naar beschikbaarheid.
    Nou maak ik me een beetje zorgen dat er straks geen bedje is. Of is dit toch automatisch mee gereserveerd?

    Hoi marie,

    Geen zorgen. Babybedjes zijn altijd op basis van beschikbaarheid, maar de ervaring leert dat er altijd eentje voor je geregeld kan worden. Vraag dit na tijdens het inchecken. Mocht het bedje nog niet op de kamer staan, dan kan dat ter plaatse snel geregeld worden.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    bedankt voor je antwoord!
  • Tijd terug alweer had ik een verblijf gewonnen in Sequoia Lodge, Mijn dochter ging ook mee, toen nog geen 3. Dus sliep zij in een babybedje. Deze stond ook keurig op de kamer bij inchecken alleen, uit veiligheid hadden ze er geen matrasje bij gedaan. Ik laat mijn kind toch niet op een houten plank slapen? Wij hebben het opgelost met allemaal losse kussens, nog gevaarlijker, maar zachter dan een houten plank. Inmiddels is ze nu zo oud dat ze in een "gewoon" bed slaapt, maar wie had dat nog meer meegemaakt?
    Begrijp me niet verkeerd, veiligheid vind ik heel belangrijk, Ik snapte het van de kant van Disney, maar ik had het graag vooraf willen weten, dan had ik mijn eigen matrasje meegenomen.
Log In of Registreer om te reageren.