Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

1910121415105

Reacties

  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn op zaterdag 20 en zondag 21 juli in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meerdere dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je bij aanschaf van artikelen in de Euro Disney winkels een extra 20% korting. Ook het boeken van Disney hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Afgelopen weekend wederom 5 personen welke wij met volle tevredenheid aan korting geholpen hebben. Het enigste wat wij vragen is een stempel mbt het spaarsysteem.
    Ook interesse? Stuur een mail bericht naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin
  • Wij zijn van 14 tot en met 26 juli in de buurt van Disneyland en kunnen nog 12 personen korting verlenen. Wil je korting, mail dan even naar erald@live.nl.
  • Wij zullen 3 jaarkaarten gaan aanschaf voor DLP en op 1 augustus rond de middag arriveren.
    Wie kan ons helpen aan korting in ruil voor stempels.
    Aangezien ik niemand zag op onze aankomstdatum plaats ik dit berichtje.
    Je kunt ons bereiken onder fam.soeters@kpnmail.nl (of laat even een berichtjevoor ons achter)..en misschien tot ziens in Disney..
    .Groeten Fam. Soeters
  • Hoi,
    ik zal op dinsdag 16 Juli aanwezig zijn in DLRP en heb nog een leeg formulier.
    Dus mocht je van plan zijn om 1 of meerdere jaarkaarten aan te schaffen kan ik je helpen aan de 10% korting.
    Mocht je aanwezig zijn op 16 juli en goedkoper een Jaarkaart willen aanschaffen laat hier even een berichtje achter.
    p.g.franke@hetnet.nl
    MVG
  • Hallo,
    Wij kunnen nog 10 % korting geven op de aanschaf van een jaarkaart op woensdag 21, donderdag 22 en vrijdag 23 en zaterdag 24 augustus.
    Mail naar info@cakekoningin.nl of bel/sms naar 06-40723152
    Groetjes,
    Sandra
  • Wij zijn er 27 tot en met 29 juli!!!
    Wil je op 1 van die dagen 10 % korting laat je zeker horen!!!
    kpax08@telenet.be
  • Hallo Disneyfans,
    Wij zijn op zaterdag 20 en zondag 21 juli in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Als je meerdere dagen naar Disneyland Parijs wil, is een abonnement al snel goedkoper dan het aanschaffen losse tickets.
    Tevens is het met een jaarkaart het parkeren GRATIS en ontvang je bij aanschaf van artikelen in de Euro Disney winkels een extra 20% korting. Ook het boeken van Disney hotels en/ of restaurant ontvang je extra korting.
    Afgelopen weekend wederom 5 personen welke wij met volle tevredenheid aan korting geholpen hebben.
    Het enigste wat wij vragen is een stempel mbt het spaarsysteem.
    Ook interesse? Stuur een mail bericht naar jeroen@dbrn.nl
    Groetjes,
    Fam. de Bruin

  • Wij komen op 24 juli aan bij Disney, graag willen wij 3 jaarkaarten aanschaffen. Mocht er iemand zijn die die dag ook in Disney is en ons korting kan geven dan horen wij het graag!
    marissss19@hotmail.com
    Groetjes

    hoi, wij gaan die dag ook naar Disney en we willen jullie graag helpen en we zouden heel blij zijn met die stempels!
    ons mail adres is: kleertjesd@live.nl mvg
  • Wie is er op 17 of 18 Aug in DLP met een jaarkaart ??
    Wij willen dan 3 jaarkaarten aanschaffen en de korting van 10% is natuurlijk heel welkom Wink
    Graag even een berichtje zodat we kunnen contacten.
    Alvast bedankt.
    grt,
    Patrick Miranda
  • Wij zijn van 13 (aankomst einde van de ochtend) t/m 15 augustus in DLP en kunnen dan 9 mensen van 10% korting voorzien. Wie geintresseerd is kan contact met mij opnemen via frank_keizer@hotmail.com.
  • hoi,
    wij zijn 22,23, en 24 juli weer in disneyland en we kunnen 9 mensen 10 procent korting geven op jaarkaarten.
    zelf zouden we heel blij zijn met de stempels.
    email: kleertjesd@live.nl
    mvg
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart? wij geven ze met plezier !
    wij zijn er van 13 tot 15 september 2013
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    groetjes Kim
  • Ik ga maandag samen met mn vriend naar Disneyland en we willen 2 jaarkaarten aanschaffen.
    Is er op 15 juli iemand die al in het bezit is van een jaarkaart die ons 10% wil geven en natuurlijk
    een stempel voor zichzelf voor de gratis verlenging van de eigen jaarkaart.
    Alvast bedankt.
  • Goedemorgen Allemaal,
    Wij zijn op 21 en 22 juli 2013 weer aanwezig in Disney en kunnen 4 mensen 10% korting geven bij het aanschaffen van een jaarkaart!
    Interesse? Mail mij! vanity_ramasray@hotmail.com.
    Tot gauw!
  • Angelique, wij zijn er 15 juli, stuur maar mail naar estmar99@planet.nl, dan geef ik je mijn telefoonnummer om iets af te spreken. Ben nu op camping en heb alleen bij receptie wifi, probeer zo vaak mogelijk te kijken.
    Groetjes, Esther
  • estmar zei:


    Wij zijn van zondag 7 juli t/m zaterdag 20 juli in de buurt van Disneyland Parijs (en waarschijnlijk een groot aantal dagen ook in een of beide parken) en kunnen dan 10% korting geven op jaarkaarten. Ga je in die periode jaarkaarten aanschaffen, en wil je 10% korting en ons aan stempels helpen, neem dan contact met me op via estmar99@planet.nl.
    Groetjes,
    Esther en fam.

    Nog even herinnering, we zijn er nog een week en hebben nog acht stempels nodig om onze kaarten te verlengen. Mail me op bovenstaand mailadres en ik mail je mijn telefoonnummer om iets af te spreken. Hebben op deze camping alleen bij receptie wifi, dus ik reageer niet altijd meteen terug, maar ik probeer toch meerdere keren per dag mijn mails te checken.
    Groetjes, Esther
  • Wij zijn op zaterdag 20 en zondag 21 juli in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Wij zijn dan weer blij met de stempels.
    Interesse? Mail naar jeroen@dbrn.nl
    Groet,
    Fam. de Bruin
  • Wie helpt ons aan de laatste vier stempels zodat ons hele gezin de kaarten kan verlengen? Wij zijn nog t/m zaterdag 20 juli aanwezig! Mail ons op estmar 99@planet.nl zodat we wat kunnen afspreken. Jullie 10% korting, wij onze stempels, super toch?
    Groetjes, Esther

  • Wie is er op 17 of 18 Aug in DLP met een jaarkaart ??
    Wij willen dan 3 jaarkaarten aanschaffen en de korting van 10% is natuurlijk heel welkom Wink
    Graag even een berichtje zodat we kunnen contacten.
    Alvast bedankt.
    grt,
    Patrick Miranda

    hallo,
    Wij zijn 17 en 18 augustus in disney ,waarschijnlijk zelfs savonds op de 16de al ,ligt er nog een beetje aan waar we overnachten.
    Wij willen jullie graag helpen met de korting.
    stuur een sms of bel dan kunnen we wat afspreken 0646124555
    groet silvia
  • HOI,
    22,23,EN 24 JUNI ZIJN WIJ IN DISNEY EN WIJ KUNNEN WIJ DAN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP AANSCHAF VAN JAARKAARTEN. WE ZOUDEN ZELF HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    ONS EMAIL: kleertjesd@live.nl
  • Hallo,
    We willen op 29, 30, 31 juli of 1 augustus 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan aanwezig en wil de stempels hebben waarbij wij de korting krijgen?
    Vriendelijke groet,
    // EDIT: Afspraak geregeld. Geen korting meer nodig.

  • Hallo,
    We willen op 29, 30, 31 juli of 1 augustus 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan aanwezig en wil de stempels hebben waarbij wij de korting krijgen?
    Vriendelijke groet,

    Heb je gemaild!!
  • Wij zijn op zaterdag 20 en zondag 21 juli in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Wij zijn dan weer blij met de stempels.
    Interesse? Mail naar jeroen@dbrn.nl
    Groet,
    Jeroen de Bruim
  • HOI,
    22,23,EN 24 JUNI ZIJN WIJ IN DISNEY EN WIJ KUNNEN WIJ DAN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP AANSCHAF VAN JAARKAARTEN. WE ZOUDEN ZELF HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    ONS EMAIL: kleertjesd@live.nl
    telefoonnummer: 0643208092
  • Morgen en overmorgen (zaterdag 20 en zondag 21 juli) zijn wij in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Wij zijn dan weer blij met de stempels.
    Interesse? Bel naar 0613-903973.
    Groet,
    Jeroen de Bruin
  • Hallo Allemaal,
    Wij zijn volgende week van 27 juli tot en met 30 juli in DLP. We kunnen 12 mensen 10% geven.
    We zijn te bereiken op famlindenburg@gmail.com. Tijdens de dagen dat we in DLP zijn graag sms'en op 06-11759419 / 06-30715378.
    En wie weet zien we jullie daar.
    Mvg, Fabian en Barbara
  • HOI,
    22,23,EN 24 juli WIJ IN DISNEY EN WIJ KUNNEN WIJ DAN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP AANSCHAF VAN JAARKAARTEN. WE ZOUDEN ZELF HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    ONS EMAIL: kleertjesd@live.nl
    telefoonnummer: 0643208092

  • Wie is er op 17 of 18 Aug in DLP met een jaarkaart ??
    Wij willen dan 3 jaarkaarten aanschaffen en de korting van 10% is natuurlijk heel welkom Wink
    Graag even een berichtje zodat we kunnen contacten.
    Alvast bedankt.
    grt,
    Patrick Miranda

    Hallo Patrick en Miranda,
    wij zijn dan in disney en hebben dan ook onze jaarkaarten. Dus zouden wij jullie kunnen helpen de 17e!
    Als je wilt mail dan even naar hettytenbrink@tiscali.nl
    groeten HettyWink
  • Aanstaande zondag 28 juli zijn wij in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    Wij zijn dan weer blij met de stempels.
    Interesse? Mail naar jeroen@dbrn.nl
    Groet,
    Fam. de Bruin
  • hallo iedereen,
    wij zijn van 12augustus tot 14 augustus in disney en willen 4 jaarkaarten kopen is er iemand met een kortings pas dan krijgt u de stempeltjes graag kontact via maile blvaneck@planet.nl
Log In of Registreer om te reageren.