Aanbiedingen / Stuntverkoop

1235

Reacties

  • mieke zei:

    Mo zei:

    mieke zei:

    Mo zei:

    mieke zei:

    Mo zei:

    Ik kan t echt niet vinden

    Volgens mij is er geen ontbijt meer in café Mickey.
    Alleen in Plaza garden. Maar moet je reserveren.

    Je kan 's avonds wel gaan eten in café Mickey met premium vouchers maar zou inventions kiezen.
    Deze moeten ook gereserveerd worden.
    Dank je wel ! Moet je dat bij boeken meteen doorgeven of kan dat ook achteraf?

    Je kan achteraf ook reserveren via telefoon nr om restaurant te reserveren of online
    Dank je wel !
    Wij hebben net voor het Disneylandhotel geboekt, we zullen daar onze 10 trouwdag vieren! Helemaal zin in !!
    Heb je aan gegeven dat voor huwelijksverjaardag is?
    Want dan doen ze meestal iets speciaals.
    Hebben wij toch gekregen in Newport bay hotel ????

    Veel plezier
    Ik kon helemaal niets asngeven, geen vak voor opties of wensen gezien. Zou wel leuk zijn !

  • Lars weet jij dat?
  • Mo zei:

    Lars weet jij dat?

    Hoi Mo,

    Tijdens de laatste fase van de boeking is er een veld waarbij je bepaalde wensen kunt ingeven. Mocht je dat ten tijde van de boeking niet hebben gedaan, dan kan dit nog toegevoegd worden door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermeldingen van het boekingsnummer. Dit is echter geen garantie dat er ook iets mee gedaan wordt, maar vaak wel.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Lars weet jij dat?

    Hoi Mo,

    Tijdens de laatste fase van de boeking is er een veld waarbij je bepaalde wensen kunt ingeven. Mocht je dat ten tijde van de boeking niet hebben gedaan, dan kan dit nog toegevoegd worden door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermeldingen van het boekingsnummer. Dit is echter geen garantie dat er ook iets mee gedaan wordt, maar vaak wel.

    Groetjes,
    Lars
    Jammer, Ik.heb t niet gezien,mijn man ook niet. en om er nou achteraan te bellen " hallo ik ben dan 10 jaar getrouwd maar vergeten door te geven" vind ik ook nog wat. *bloos* ben niet zo'n held wat dat betreft.

  • Hi Mo,

    Ik zou gewoon bellen als ik jou was, je hebt tenslotte dat veld niet gezien tijdens het boeken :-)
    De mensen aan de telefoon zullen heus wel vreemdere situaties te verwerken krijgen dan jou verzoek.

    grz

    MJ
  • mcjas zei:

    Hi Mo,

    Ik zou gewoon bellen als ik jou was, je hebt tenslotte dat veld niet gezien tijdens het boeken :-)
    De mensen aan de telefoon zullen heus wel vreemdere situaties te verwerken krijgen dan jou verzoek.

    grz

    MJ

    Na jouw bericht de stoute schoen aan getrokken en gebeld. Blij dat ik het gedaan heb. Hele leuke vrouw aan de lijn gehad die me ook gewoon nog heel veel tips en info gaf. Gezellig gesprek. En ze zou het alsnog toevoegen bij de reservering:-)
    Dank je wel !
  • Nog een eet vraagje ;-) als je in het Disneyland hotel verblijf, hoef je het ontbijt toch niet te reserveren? En komen er dan ook disney figuren langs? En welke tijd is het beste om te gaan ontbijten?
  • Mo zei:

    Nog een eet vraagje ;-) als je in het Disneyland hotel verblijf, hoef je het ontbijt toch niet te reserveren? En komen er dan ook disney figuren langs? En welke tijd is het beste om te gaan ontbijten?

    Hoi Mo,

    Als gast van het Disneyland Hotel hoef je het ontbijt inderdaad niet te reserveren. Dit is zonder Disney figuren. Alleen tijdens de lunch/brunch en het diner zijn er Disney figuren aan tafel. Voor ontbijt met de Disney figuren kun je terecht bij Plaza Gardens. De drukste ontbijttijd is doorgaans tussen 08:00 en 09:00 uur, dus bij voorkeur daarvóór of daarná.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Nog een eet vraagje ;-) als je in het Disneyland hotel verblijf, hoef je het ontbijt toch niet te reserveren? En komen er dan ook disney figuren langs? En welke tijd is het beste om te gaan ontbijten?

    Hoi Mo,

    Als gast van het Disneyland Hotel hoef je het ontbijt inderdaad niet te reserveren. Dit is zonder Disney figuren. Alleen tijdens de lunch/brunch en het diner zijn er Disney figuren aan tafel. Voor ontbijt met de Disney figuren kun je terecht bij Plaza Gardens. De drukste ontbijttijd is doorgaans tussen 08:00 en 09:00 uur, dus bij voorkeur daarvóór of daarná.

    Groetjes,
    Lars
    Fijn, dat we daarvoor niet hoeven te reserveren! . We gaan een keer.diner met figuren doen,ontbijt in het hotel schijnt.super te zijn dus dat doen we gewoon lekker daar.
  • hoi,
    kan iemand mij helpen met het volgende: we gaan in november 3 dagen naar disney en slapen in het newport bay hotel. we hebben dan de aanbieding korting op het verblijf plus gratis ontbijt en diner.
    nou kan ik in mijn reservering nergens terug vinden welke vouchers ik dan krijg. standaard, plus of premium.
    maar omdat het aangeraden word vooraf te reserveren weet ik even niet goed wat ik moet doen.
    en een restaurant waar we graag willen eten zit alleen in de premium, kan ik er alsnog eten en het verschil bijbetalen? of is de bon plus of standaard daar helemaal niet geldig en betaal ik het volle bedrag?
    mvg, marie-jose
  • oktober 2018 aangepast
    Hallo,
    Op onderstaande link wordt vanalles uitgelegd :)

    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl

    Hier staat in welke voucher je hebt. (Bij newport bay hotel dus de plus maaltijdvoucher).
    Hoe ik het lees, kan je ook bij andere restaurants eten en moet je dan het verschil bij betalen.
    De plus voucher is 37 euro waard.

  • Hoi Marie,

    In newport bay krijg je de plus vouchers; hiermee kan je ook bij premium restaurants terecht, je zal dan het verschil moeten bijbetalen.

    Grz

    MJ
  • oke heel erg bedankt!
    helaas zitten er nu al veel restaurants vol.
  • Ik weet niet of het voor de andere restaurants ook geldt, maar Plaza Gardens heeft ook een rij voor mensen zonder reserveringen. Afgelopen zaterdag ochtend heb ik bij City hall geprobeerd te resereveren,maar toen zat alles vol. Toen wij om 17:20 echter bij het restaurant hinger hadden en het toch maar probeerde via de rij voor niet gereserveerd hebbende, mochten we echter gelijk aan tafel, aangezien het nog erg rustig was. Dit was natuurlijk wel de tijd voor de dagelijkse parade, dus dat was waarschijnlijk onze mazzel.

    Grz

    MJ
  • oke, bedankt voor de tip!
    ik vind het nog wel lastig plannen, helemaal omdat we een kleine mee hebben van 1,5 dus ik durf er niet op te gokken dat ik ergens pas om 20;00 terecht kan. en wil het ook nog handig plannen met de avondshow bij het kasteel. en dan niet meer aan tafel zitten. probeer de hele dag al met disney te bellen maar dit lukt ook niet. heb online ergens kunnen reserveren maar omdat de site veel vastloopt is dat ook fout gegaan en heb nu een bevestiging van 1 pers... :( word er een beetje moedeloos van
  • marie zei:

    oke, bedankt voor de tip!
    ik vind het nog wel lastig plannen, helemaal omdat we een kleine mee hebben van 1,5 dus ik durf er niet op te gokken dat ik ergens pas om 20;00 terecht kan. en wil het ook nog handig plannen met de avondshow bij het kasteel. en dan niet meer aan tafel zitten. probeer de hele dag al met disney te bellen maar dit lukt ook niet. heb online ergens kunnen reserveren maar omdat de site veel vastloopt is dat ook fout gegaan en heb nu een bevestiging van 1 pers... :( word er een beetje moedeloos van

    Hoi marie,

    Als het online niet lukt om restaurants te reserveren, kun je altijd naar de restaurant reserveringslijn bellen. Bekijk de mogelijkheden om online én telefonisch te boeken hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Onze speciale vroegboekvoordeel aanbieding voor Disneyland Paris is nu beschikbaar: Ontvang tot 25% korting op je verblijf (hotel + tickets) + GRATIS ontbijt én diner voor aankomsten van voorjaar 2019 t/m zomer 2020. Bekijk beschikbaarheid & ontdek prijzen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zit te kijken voor drie dagen in mei in newport bay. Hier ben ik begin dit jaar ook geweest met de gratis halfpension aanbieding.
    Toen moesten we bijbetalen om ons ontbijt in het hotel te eten ipv met vouchers in het park.

    Klopt het dat deze aanbieding anders is en je zonder extra bijbetalen gewoon in het hotel ontbijt?
  • Kawaii zei:

    Ik zit te kijken voor drie dagen in mei in newport bay. Hier ben ik begin dit jaar ook geweest met de gratis halfpension aanbieding.
    Toen moesten we bijbetalen om ons ontbijt in het hotel te eten ipv met vouchers in het park.

    Klopt het dat deze aanbieding anders is en je zonder extra bijbetalen gewoon in het hotel ontbijt?

    Hoi Kawaii,

    Dat is correct. De huidige vroegboekaanbieding (tot 25% korting + gratis ontbijt én diner) is inclusief het all-you-can-eat ontbijtbuffet in je Disney hotel via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. Je hoeft dus niets bij te betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dat scheelt weer! Dank je!
    Nu nog even opzoeken waar we s avonds willen eten. Avond Buffet bij het hotel was ons niet zo bevallen.
  • Kawaii zei:

    Dat scheelt weer! Dank je!
    Nu nog even opzoeken waar we s avonds willen eten. Avond Buffet bij het hotel was ons niet zo bevallen.

    Hoi Kawaii,

    Onze favoriet na sluitingstijd van de parken in Disney Village is The Steakhouse. Een leuke tweede is Annette's Diner als je houdt van hamburgers in een Amerikaanse diners uit de jaren '50. Beiden vallen onder de Plus maaltijdoptie.

    Voor tips bekijk je onze rondleiding door populaire restaurants met tafelbediening: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-restaurants-disneyland-paris. Of de rondleiding met all-you-can-eat buffetrestaurants: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-buffetrestaurants-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Echt super fijn al die tips en info!!
  • Kawaii zei:

    Echt super fijn al die tips en info!!

    Graag gedaan, Kawaii!
  • Heeft iemand wel eens via ANWB geboekt en daar “lunch vouchers” bij gekregen?
    Wat houdt dit precies in? Zijn deze vouchers ook echt alleen voor de lunch of kan het ook gebruikt worden voor avondeten? Wie kan me iets meer vertellen?
  • Goedemorgen,

    Via de DLP site zocht ik naar de prijs voor 2 nachten eind februari (27 februari tm 1 maart) in santa fe maar nu staat er overal korting en zakgeld a 200 euro maar bij santa fe niet.
    Is dit een foutje of krijg je dit bij santa fe echt niet?
  • Hoi @Pauk ,

    De lunch vouchers bij de ANWB zijn geen Disney vouchers, dus waarschijnlijk bij een beperkt aantal restaurants in te leveren en alleen voor lunch. Meer informatie heb ik helaas niet aangezien wij alleen officiële Disney arrangementen op de site hebben staan, dus neem hiervoor contact op met de ANWB.

    De korting + zakgeld via de last-minute aanbieding is alleen bij een beperkt aantal kamers per hotel beschikbaar. Als deze reeds volgeboekt zijn, dan is er geen korting mogelijk voor dat specifieke hotel. Kies een ander hotel (tip: Disney's Hotel Cheyenne met nieuwe Toy Story kamers) om wel te profiteren van de korting via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lastminute-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars! Dan kijken we voor een ander hotel. Ik ga toch maar boeken via Disney zelf en niet via ANWB
  • Pauk zei:

    Bedankt Lars! Dan kijken we voor een ander hotel. Ik ga toch maar boeken via Disney zelf en niet via ANWB

    Graag gedaan! Als je boekt via bovenstaande link (of een andere link op onze website) dan ontvangen wij commissie van Disney zodat we deze grote website in de lucht kunnen houden. Thanks! ;-)

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Op zoek naar de 'kinderen t/m 11 jaar gratis' aanbieding? Ze zijn er weer!

    - Voor aankomsten van 2 april t/m 28 juni 2019 boek je via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-be.
    - Voor aankomsten van 29 juni t/m 30 september 2019 boek je via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-be.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    De 'kinderen t/m 11 jaar gratis' aanbieding is nu ook beschikbaar voor aankomsten van 1 oktober 2019 t/m 5 januari 2020 via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-be.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.