Maaltijdopties (halfpension / volpension)

191012141517

Reacties

  • Hallo,
    Mag je met de maaltijdvoucher bij de counterservice zelf weten welk menu je neemt? Bedoel eigenlijk mag mijn dochter van 10 ook een ander menu nemen dan kindermenu? Kindermenu kosten 9 euro dacht ik, voucher is 16 euro waard, denk dat het dan wel zou mogen. Hoor het graag.
  • nts zei:

    Hallo,
    Mag je met de maaltijdvoucher bij de counterservice zelf weten welk menu je neemt? Bedoel eigenlijk mag mijn dochter van 10 ook een ander menu nemen dan kindermenu? Kindermenu kosten 9 euro dacht ik, voucher is 16 euro waard, denk dat het dan wel zou mogen. Hoor het graag.

    Hoi nts,

    Het wordt niet aanbevolen om een maaltijdvoucher te gebruiken in een counterservice restaurant. De waarde van de voucher (inclusief gratis drank) is namelijk groter dan het duurste menu in een counterservice restaurant. Wij adviseren om altijd te dineren in een buffetservice of tafelservice restaurant om het maximale uit de vouchers te halen. Wil je toch bij een counterservice locatie de voucher gebruiken, dan kan er alleen een kindermenu worden besteld met de voucher van je dochter.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Als je een kamer in de Castle Club van het Disneyland hotel boekt dan zit daar al ontbijt bij. Is het mogelijk om hier ook alleen dinervoucher bij te bestellen i.p.v. half pension en wat zijn de kosten hiervan?
  • zoemie zei:

    Hallo,
    Als je een kamer in de Castle Club van het Disneyland hotel boekt dan zit daar al ontbijt bij. Is het mogelijk om hier ook alleen dinervoucher bij te bestellen i.p.v. half pension en wat zijn de kosten hiervan?

    Hoi zoemie,

    Dat is niet mogelijk. Er kan alleen een keuze gemaakt worden uit een los ontbijt (niet van toepassing op Club level kamers en suites), halfpension (ontbijt + lunch of diner) of volpension (ontbijt + lunch én diner). Je betaald voor alle kamers dezelfde prijs voor de maaltijdopties. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Voor de aanbieding die nu geld voor is eind april 2019 staat dat dat je er gratis ontbijt en diner bij krijgt.

    We denken erover om of de davey crocket ranch te boeken of in een Disney hotel 2 kamers met verbindingsdeur (we zijn met 5 personen).

    Ontbijt je dan in het hotel? Of kan het ook ergens op het park? En waar ontbijt je bij de davey crocket ranch?

    En in het geval van het diner, mag je dan zelf kiezen waar? Of wat is aan te raden?
  • Voor de aanbieding die nu geld voor is eind april 2019 staat dat dat je er gratis ontbijt en diner bij krijgt.

    We denken erover om of de davey crocket ranch te boeken of in een Disney hotel 2 kamers met verbindingsdeur (we zijn met 5 personen).

    Ontbijt je dan in het hotel? Of kan het ook ergens op het park? En waar ontbijt je bij de davey crocket ranch?

    En in het geval van het diner, mag je dan zelf kiezen waar? Of wat is aan te raden?

    Hoi BiancavanBerlo,

    Met de huidige gratis halfpension aanbieding (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl) ontbijt je in je Disney hotel. In het geval van Davy Crockett Ranch is dit een ontbijtpakket voor in je blokhut (dagelijks af te halen bij de receptie) en in de overige Disney hotels is dit het all-you-can-eat buffet met drank. Voorgaande aanbiedingen hadden een voucher voor een ontbijtmenu in de parken.

    Voor de lunch of diner ontvang je één gratis Halfpension maaltijdvoucher per persoon, per nacht. Deze maaltijdvoucher, inclusief 1 frisdrank, is geldig voor een 3-gangen maaltijd in een restaurant met tafelbediening of buffetservice in de parken of je Disney hotel. Het type maaltijdvoucher is afhankelijk van het gekozen hotel.

    Bij een verblijf in Davy Crockett Ranch, Santa Fe of Cheyenne ontvang je de Standaard vouchers. Bij een verblijf in Sequoia Lodge, Newport Bay Club en New York ontvang je de Plus vouchers. Bij een verblijf in het Disneyland Hotel ontvang je de Premium vouchers. Bekijk het overzicht van alle deelnemende restaurants per type voucher: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.


    Groetjes,
    Lars
  • Hoi
    Als ik onderstaande aanbieding neem en disneyhotel boek ,dan krijg je dus hp premium vouchers.
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl
    Wat ik hiervan begrijp is dat je dus Inventions en Buffalo Bill's Wild West Show kan boeken zonder bijbetaling.
    Maar waarom kan je het dan optioneel wel bijboeken als je verder klikt ? dit geldt ook voor Auberge de Cendrillon.
    Wie weet hier meer over.

    bedankt.
  • josj zei:

    Hoi
    Als ik onderstaande aanbieding neem en disneyhotel boek ,dan krijg je dus hp premium vouchers.
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl
    Wat ik hiervan begrijp is dat je dus Inventions en Buffalo Bill's Wild West Show kan boeken zonder bijbetaling.
    Maar waarom kan je het dan optioneel wel bijboeken als je verder klikt ? dit geldt ook voor Auberge de Cendrillon.
    Wie weet hier meer over.

    bedankt.

    Je krijgt alleen premium vouchers als je het Disney hotel boekt, als je ander Disney hotel boekt zijn het plus of standaard vouchers.
  • Ja das duidelijk,dat had ik ook geschreven.
    Dus bij een boeking voor het Disneyhotel kan ik dus van alle maaltijdopties gebruik maken.
    Bij bovenstaande aanbieding.
  • josj zei:

    Ja das duidelijk,dat had ik ook geschreven.
    Dus bij een boeking voor het Disneyhotel kan ik dus van alle maaltijdopties gebruik maken.
    Bij bovenstaande aanbieding.

    Hoi josj,

    Dat is inderdaad correct. Bij gebruik van de gratis halfpension aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl) met een verblijf in het Disneyland Hotel ontvang je de Premium vouchers die overal te gebruiken zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • september 2018 aangepast
    Bedankt Lars en Mieke
  • MoMo
    september 2018 aangepast
    Hoihoi ik heb ook een vraag over
    Buffalo Bill's Wild West Show..weet niet waar ik het.anders moet zetten.

    ik zie dat het Mexicaans eten is, geld Voor mijn 12 jarige kieskeurige zoon het kinder of volwassen menu? Het Lijkt me echt heel leuk om te gaan doen maar het eten voor mn zoon baart me zorgen. Als hij het kindermenu mag....
    Oh ja we hebben dan Premium vouchers. Waar Zitten we dan ? Categorie 1 of 2?
  • Wij hebben hotel Santa Fe geboekt bij hotels.com. Wij hebben jaarkaarten en dus geen tickets nodig. Nu is mijn vraag is het mogelijk om ter plaatse half pension te nemen. Als de prijs nog steeds 39 euro is voor ontbijt+buffet per nacht/ per persoon dan komt dit voordeliger uit dan met de jaarkaartkorting. Heeft hier iemand ervaring mee?
    Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Wij hebben hotel Santa Fe geboekt bij hotels.com. Wij hebben jaarkaarten en dus geen tickets nodig. Nu is mijn vraag is het mogelijk om ter plaatse half pension te nemen. Als de prijs nog steeds 39 euro is voor ontbijt+buffet per nacht/ per persoon dan komt dit voordeliger uit dan met de jaarkaartkorting. Heeft hier iemand ervaring mee?
    Groetjes Anja

    Hallo je kan alleen half of vol pensioen bijnemen als je via Disneyland boekt...
    Nu zal je maaltijden apart moeten betalen...
  • Ok dank je wel Mieke.
    groetjes Anja
  • stitch zei:

    Wij hebben hotel Santa Fe geboekt bij hotels.com. Wij hebben jaarkaarten en dus geen tickets nodig. Nu is mijn vraag is het mogelijk om ter plaatse half pension te nemen. Als de prijs nog steeds 39 euro is voor ontbijt+buffet per nacht/ per persoon dan komt dit voordeliger uit dan met de jaarkaartkorting. Heeft hier iemand ervaring mee?
    Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    Zoals Stitch al aangeeft gaat dat niet. Alle magische extra's (zoals maaltijdopties) kunnen alleen via ons of Disney zelf worden toegevoegd. Via derde partijen kan alleen een kale overnachting worden gereserveerd.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank u wel Lars voor de info.
    groetjes Anja
  • Hoihoi wij hebben vandaag geboekt en ik heb ook een vraag over de maaltijdvouvchers, onze zoon is 16, krijgt hij dan een kindervoucher.? En kun je de waarde van alle vouchers bij elkaar optellen bij het afrekenen? Alvast hartelijk dank groetjes van Ethel
  • Hoihoi wij hebben vandaag geboekt en ik heb ook een vraag over de maaltijdvouvchers, onze zoon is 16, krijgt hij dan een kindervoucher.? En kun je de waarde van alle vouchers bij elkaar optellen bij het afrekenen? Alvast hartelijk dank groetjes van Ethel

    Hoi aethelflaed,

    Kinderen tot 11 jaar krijgen vouchers voor kindermenu's. Vanaf 12 jaar krijgt iedereen 'volwassen vouchers'. Uiteraard kan er altijd een kindermenu worden besteld voor kinderen onder de 18 jaar, mocht dat gewenst zijn.

    Als je dineert in een locatie die 'hoger' is dan de categorie van je voucher, bijvoorbeeld dineren bij Auberge de Cendrillon (Premium locatie) met Plus vouchers, dan betaal je per persoon het prijsverschil tussen de waarde van de voucher en de reguliere prijs van het eten. Dit wordt echter afgeraden omdat de gratis frisdrank in dit geval vervalt en tevens gaat de tot 15% korting die je in principe met de vouchers krijgt zo verloren. Probeer altijd in een restaurant uit de categorie van je voucher te dineren voor het maximale voordeel. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars voor de informatie?
  • Maar hoe zit dat andersom? Als je met Premium voucher in een plus (of lager )restaurant gaat eten? Mag je dan gewoon alles eten wat je wilt/kan bestellen,of ben je verplicht een vooraf bepaald menu te eten? Wij hebben Premium en overwegen om bij rain forest te gaan eten want zoonlief vond dat vorige keer superleuk
  • Mo zei:

    Maar hoe zit dat andersom? Als je met Premium voucher in een plus (of lager )restaurant gaat eten? Mag je dan gewoon alles eten wat je wilt/kan bestellen,of ben je verplicht een vooraf bepaald menu te eten? Wij hebben Premium en overwegen om bij rain forest te gaan eten want zoonlief vond dat vorige keer superleuk

    Hoi Mo,

    Andersom kan ook. Dineren met Premium vouchers bij een Plus restaurant houdt in dat je á la carte kunt bestellen en je niet vastzit aan een menu. Rainforest Café is geen Disney restaurants. De vouchers zijn hier niet geldig. Bij het overzicht van alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars, oohhh ik dacht dat het er ook bij hoorde. Vorige keer daar gegeten maar hadden toen geen vouchers, alles op eigen kosten en bonnefooi.
    Ik zie in de parken hele leuke restaurants zoals die bij ratatouille, of pirate' s of caribean, ( weet namen even niet) maar als je aan menu's vast zit heb ik een probleem,mijn 12 jarige is niet zo'n " avontuurlijke " eter.
    Heb je nog leuke tips? We Vinden het geen probleem om premium voor minder te gebruiken.
  • Mo zei:

    Dank je wel Lars, oohhh ik dacht dat het er ook bij hoorde. Vorige keer daar gegeten maar hadden toen geen vouchers, alles op eigen kosten en bonnefooi.
    Ik zie in de parken hele leuke restaurants zoals die bij ratatouille, of pirate' s of caribean, ( weet namen even niet) maar als je aan menu's vast zit heb ik een probleem,mijn 12 jarige is niet zo'n " avontuurlijke " eter.
    Heb je nog leuke tips? We Vinden het geen probleem om premium voor minder te gebruiken.

    Hoi Mo,

    Voor 'lastige eters' in de Plus categorie adviseren wij altijd om te kiezen voor een all-you-can-eat buffetrestaurant. Aangezien jullie de Premium vouchers hebben zou ik dan kiezen voor Inventions in het Disneyland Hotel. Dit is tevens met Disney figuren en geeft het maximale voordeel met Premium. Daarnaast kun je met de Premium vouchers ook à la carte eten bij alle Plus locaties (restaurants met tafelbediening) en kan je zoon dus uit alle gerechten op de kaart kiezen, niet alleen die uit de menu's.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Dank je wel Lars, oohhh ik dacht dat het er ook bij hoorde. Vorige keer daar gegeten maar hadden toen geen vouchers, alles op eigen kosten en bonnefooi.
    Ik zie in de parken hele leuke restaurants zoals die bij ratatouille, of pirate' s of caribean, ( weet namen even niet) maar als je aan menu's vast zit heb ik een probleem,mijn 12 jarige is niet zo'n " avontuurlijke " eter.
    Heb je nog leuke tips? We Vinden het geen probleem om premium voor minder te gebruiken.

    Hoi Mo,

    Voor 'lastige eters' in de Plus categorie adviseren wij altijd om te kiezen voor een all-you-can-eat buffetrestaurant. Aangezien jullie de Premium vouchers hebben zou ik dan kiezen voor Inventions in het Disneyland Hotel. Dit is tevens met Disney figuren en geeft het maximale voordeel met Premium. Daarnaast kun je met de Premium vouchers ook à la carte eten bij alle Plus locaties (restaurants met tafelbediening) en kan je zoon dus uit alle gerechten op de kaart kiezen, niet alleen die uit de menu's.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel, we willen inderdaad al 2 x in Inventions Dineren, misschien gewoon ook maar een 3e x doen. Denk dat het lekker en leuk genoeg is om dat 3 keer achtereen te doen?? Of niet?

    En op dan op dag van vertrek bij Rain Forest. Hoef ik niet te reserveren, dat is handiger.
  • Mo zei:

    Dank je wel, we willen inderdaad al 2 x in Inventions Dineren, misschien gewoon ook maar een 3e x doen. Denk dat het lekker en leuk genoeg is om dat 3 keer achtereen te doen?? Of niet?

    En op dan op dag van vertrek bij Rain Forest. Hoef ik niet te reserveren, dat is handiger.

    Absoluut. Inventions is het beste en meest uitgebreide buffet van heel Disneyland Paris met prachtig uitzicht over het Disneyland Park én Disney figuren aan tafel die iedere dag (deels) wisselen.
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Dank je wel, we willen inderdaad al 2 x in Inventions Dineren, misschien gewoon ook maar een 3e x doen. Denk dat het lekker en leuk genoeg is om dat 3 keer achtereen te doen?? Of niet?

    En op dan op dag van vertrek bij Rain Forest. Hoef ik niet te reserveren, dat is handiger.

    Absoluut. Inventions is het beste en meest uitgebreide buffet van heel Disneyland Paris met prachtig uitzicht over het Disneyland Park én Disney figuren aan tafel die iedere dag (deels) wisselen.
    Niet meer over nadenken dus :smiley: - dank je wel, a
  • Kan ik bij jullie op de site ook ergens vinden wat je extra moet betalen voor het ontbijt wanneer je al vouchers hebt voor de counter service? Ik heb een poging tot zoeken gedaan, maar kon niks vinden...
  • ninajpg zei:

    Kan ik bij jullie op de site ook ergens vinden wat je extra moet betalen voor het ontbijt wanneer je al vouchers hebt voor de counter service? Ik heb een poging tot zoeken gedaan, maar kon niks vinden...

    Hoi ninajpg,

    De ontbijtvouchers uit de halfpension aanbieding zijn €12 per persoon waard. Bekijk de reguliere prijzen voor het ontbijtbuffet in een Disney hotel naar keuze op deze pagina en bereken het verschil: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris. Voorbeeld: Ontbijt in Disney's Sequoia Lodge kost momenteel €22 voor volwassenen en €17 voor kinderen. De meerprijs met de voucher is dan €22-€12=€10 per volwassenen en €17-€12=€5 per kind, per nacht. Het upgraden van de voucher naar het buffet is alleen ter plaatse tijdens het inchecken mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk hebben in wij maart geboekt voor 12, 13 en 14 oktober in davey crocket, dit was nog in de aanbieding van het 25-jarig bestaan, met halfpension, dus ontbijt en diner, met 9 volwassenen en 3 kinderen (7, 4 en 1). Bij het inchecken kregen we papieren vouchers voor het ontbijt, wat we in park davey crocket opgehaald hebben, en in onze huisjes opgegeten. De standaard dinervouchers stonden op onze magic card; we hebben 3x bij een counterrestaurant gegeten, 1x in Hyperion cafe en 2x in Bella Notte; bij het laatste diner op de laatste dag moesten we bijbetalen, we hebben overal 1 van de menu's genomen, klopt dit wel? Bij navraag bij het reisbureau konden ze ons ook niet precies uitleggen hoe e.e.a. in elkaar stak
Log In of Registreer om te reageren.