Jarig in Disney

Hoi! Ik heb een vraag van mijn dochter: ze is jarig als we begin volgend jaar weer in Disneyland Parijs zijn en vroeg zich af of ze daar iets speciaals aan/mee doen? Iemand daar ervaring mee?

Reacties

  • Hoi Jacky,

    je kunt, als je in de parken bent, een verjaardagsbutton ophalen bij City Hall (in het Disneyland Park) of bij Guest Services (in Walt Disney Studios). Op die button wordt de naam van je dochter geschreven. Bovendien kan ze een telefoontje van Mickey krijgen (maar dat is hoogstwaarschijnlijk alleen in het Engels of Frans) waarin ze wordt gefeliciteerd.
    Als ze de verjaardagsbutton draagt wordt ze gefeliciteerd door Cast Members en ook bij fotolocaties of tijdens de parade zorgt dit (mits opgemerkt) voor extra aandacht van karakters en Cast Members.
    Ga je tijdens je verblijf eten in een buffet- of tafelbedieningsrestaurant? Dan kun je een verjaardagstaart bestellen. Kijk hiervoor op de menu's van de verschillende restaurants (hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris).
    Verblijf je ook in een Disney-hotel? Informeer dan bij de receptie van je hotel naar de mogelijkheden om bij aankomst een verrassing op de kamer klaar te hebben liggen.
    Alvast veel voorpret gewenst!
  • Hi Hugo,

    bedankt voor je uitgebreide antwoord, mijn dochter ziet het wel zitten!!
    Nog even wachten, februari is het zover!
  • Is dat ook voor volwassenen? Haha, wil ik ook!
  • Ja hoor, kijk maar naar mijn profielfoto :)
  • Zeker ook voor volwassenen. Verjaardagstaart is met name zeer speciaal. Heb ik gedaan bij inventions!
  • Hugo zei:

    Ja hoor, kijk maar naar mijn profielfoto :)

    Aaaah leuk! Kan het alleen op de dag dat je echt jarig bent of ook bijvoorbeeld in het weekend ervoor of erna?

  • Het kan ook later of eerder, naar het schijnt.
  • En als je je ( 10e) trouwdag daar viert is er dan ook iets?

    Ik heb na mn boeking, dag erna telefonisch doorgeven dat we dan 10 jaar getrouwd zijn( er is niets veranderd in de boeking trouwens) dus zou leuk zijn ook dat ze er iets mee doen.
  • Dat hangt heel erg af van de dienstdoende CM. Er is in ieder geval niet “standaard” iets waarop je kunt rekenen. Behalve natuurlijk als je een taart (bij)boekt of je kamer betaald laat versieren.
  • Hugo zei:

    Dat hangt heel erg af van de dienstdoende CM. Er is in ieder geval niet “standaard” iets waarop je kunt rekenen. Behalve natuurlijk als je een taart (bij)boekt of je kamer betaald laat versieren.

    Die taart is leuk idee maar voor 2 volwassenen en 1 kind beetje groot en duur,tenminste ik las iets over €35.
    Waar kan ik iets vinden over de kamer laten versieren?
  • Mo zei:


    Die taart is leuk idee maar voor 2 volwassenen en 1 kind beetje groot en duur,tenminste ik las iets over €35.
    Waar kan ik iets vinden over de kamer laten versieren?

    Hoi Mo,

    De verjaardagstaart kosrt €35 en is geschikt voor 6-8 personen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris. Het versieren van de kamer kan alleen op aanvraag door het in te vullen als 'wens' tijdens de online boeking of, als je reeds een arrangement hebt geboekt, door te bellen met de Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:


    Die taart is leuk idee maar voor 2 volwassenen en 1 kind beetje groot en duur,tenminste ik las iets over €35.
    Waar kan ik iets vinden over de kamer laten versieren?

    Hoi Mo,

    De verjaardagstaart kosrt €35 en is geschikt voor 6-8 personen. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/maaltijden-met-de-disney-figuren-paris. Het versieren van de kamer kan alleen op aanvraag door het in te vullen als 'wens' tijdens de online boeking of, als je reeds een arrangement hebt geboekt, door te bellen met de Disney reserveringslijn.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb ze inmiddels gemaild ,en kreeg alle mogelijkheden en prijzen. Ik laat het voorbij gaan. Die prijzen zijn best schrikbarend hihihi ;-) dus ik denk dat het toch het taartje word hahaha
    Even uitzoeken of ze dat ook op je kamer kunnen zetten.
  • Ik heb nog een vraag over de taart. Ik wil die bestellen als verrassing voor mijn man voor onze 10e trouwdag. Ik begreep dat ik dat meteen moest reserveren als ik de diners reserveer. Maar nu komt mijn vraag, word die taart dan neergezet en berekend op de rekening van de boeking? Of krijg je apart een rekening? Of betaal je dat bij aankomst/uitchecken van het hotel? Hoe kan ik dat evt. regelen zonder dat mijn man Dit van te voren al gaat zien /ontdekken? Help !
  • Mo zei:

    Ik heb nog een vraag over de taart. Ik wil die bestellen als verrassing voor mijn man voor onze 10e trouwdag. Ik begreep dat ik dat meteen moest reserveren als ik de diners reserveer. Maar nu komt mijn vraag, word die taart dan neergezet en berekend op de rekening van de boeking? Of krijg je apart een rekening? Of betaal je dat bij aankomst/uitchecken van het hotel? Hoe kan ik dat evt. regelen zonder dat mijn man Dit van te voren al gaat zien /ontdekken? Help !

    Hoi Mo,

    Als je de verjaardagstaart reserveert via de restaurant reserveringslijn komt dit niet op de boeking te staan. Enkel als je de taart tijdens het boeken van het arrangement als Magische Extra bijboekt, komt het op de reserveringsbevestiging te staan. Via de restaurant reserveringslijn is de beste manier om het 'geheim' te houden. Dit kan enkel telefonisch. Meer informatie & telefoonnummer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Super! En hoe betaal ik dat dan? In het hotel bij asnkomst/vertrek of krijg ik een mail ofzo?
  • Mo zei:

    Super! En hoe betaal ik dat dan? In het hotel bij asnkomst/vertrek of krijg ik een mail ofzo?

    Hoi Mo,

    Betaling kan worden voldaan in het restaurant zelf bij het afrekenen.

    Groetjes,
    Lars
  • Top dan is in elk geval tot die tijd mijn geheimpje :wink: :smiley: :smiley: -
    Dank je wel voor alles, zonder jou en je forum zou het allemaal zoveel minder leuk zijn !
  • Mo zei:

    Top dan is in elk geval tot die tijd mijn geheimpje :wink: :smiley: :smiley: -
    Dank je wel voor alles, zonder jou en je forum zou het allemaal zoveel minder leuk zijn !

    Graag gedaan, Mo! Alvast veel voorpret!

    Groetjes,
    Lars
  • Is dit nog steeds met de verjaardagsbutton? Wij gaan in november dan wordt onze dochter 4 jaar. Lijkt me heel bijzonder voor haar.
    En waar kan je dit regelen?
  • De verjaardagsbuttons zijn er wel, maar op basis van beschikbaarheid. Dus het is een kwestie van geluk hebben. Je kunt ook al één of twee dagen vantevoren checken of er buttons zijn.
  • Hallo Disneyliefhebbers,
    a.s. woensdag ga ik met mijn dochter van 23 en moeder van (dan)79 genieten van het Halloweenseizoen in de parken.
    In al die jaren dat we een abbo hebben is het nog niet voorgekomen, maar nu zijn we echt óp een verjaardag (die van mijn moedertje) dus in het park.
    Zijn er nog extra voordelen/gelegenheden waar ze dan evt. recht op heeft?

    Dank voor het meedenken,
    Anja
  • Hoi Anja,

    Echt recht op iets heb je niet, maar je kan in cityhall een button halen waar iets van "it's my birthday" o.i.d. opstaat. Als ze die draagt zullen er veel CM's haar feliciteren of een beetje extra aandacht geven. Ook kan het voorkomen dat andere gasten haar feliciteren. Soms krijg je in een restaurant een gratis drankje van de bediening, maar dat hangt er helemaal vanaf wie je treft.

    Veel plezier en alvast gefeliciteerd met je moeder.

    grz

    MJ
Log In of Registreer om te reageren.