Disney's All Star Movies Resort

oktober 2018 aangepast in Hotels & Accommodatie
We zouden graag in het allstar disney movie resort verblijven maar we zijn alle twee groote fan van toy story en zouden graag in die area willen blijven slapen , is dit mogelijk als ik dit doorgeef bij de boeking ?

Reacties

  • We zouden graag in het allstar disney movie resort verblijven maar we zijn alle twee groote fan van toy story en zouden graag in die area willen blijven slapen , is dit mogelijk als ik dit doorgeef bij de boeking ?

    Hoi Antoneex3,

    Dat kan zeker. Zodra de boeking is gemaakt kan er een 'request' voor een locatie van de kamer worden gedaan via je My Disney Experience account door je reservering te bewerken. Er is echter geen garantie dat dit wordt gehonoreerd, maar niet geschoten is altijd mis.

    Profiteer van onze Free Dining aanbieding in vrijwel alle Disney resorts via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Ohhh zal ik zeker doen dan bedankt !! We hebben besloten toch geen diningplan te nemen
    deze keer :)
  • Hallo allemaal,

    Sinds we waarschijnlijk voor all star movies gaan kiezen als hotel, wat zijn hier de ervaringen ? Hoor dat die een druk hotel is ? We zullen er niet zo vaak zijn , wel voor het slapen natuurlijk en misschien de dag met de aankomst het zwembad uittesten en hoe valt het ontbijt mee lekker ? Ik ben namelijk verzot op mickey waffle with bacon ?
    We gaan in september x
  • Hallo allemaal,

    Sinds we waarschijnlijk voor all star movies gaan kiezen als hotel, wat zijn hier de ervaringen ? Hoor dat die een druk hotel is ? We zullen er niet zo vaak zijn , wel voor het slapen natuurlijk en misschien de dag met de aankomst het zwembad uittesten en hoe valt het ontbijt mee lekker ? Ik ben namelijk verzot op mickey waffle with bacon ?
    We gaan in september x

    Hoi Antoneex3,

    Helaas heb ik geen ervaring met dit resort, maar Movies is vergelijkbaar met de andere All-Stars met basic kamers. Tegen de tijd dat jullie gaan zijn alle kamers in dit resort compleet gerenoveerd met een nieuwe stijl, vergelijkbaar met de nieuwe kamers in Pop Century Resort. Bekijk het nieuwe design in deze video:

    Groetjes,
    Lars
  • Is dit hotel inmiddels volledig gerenoveerd? Want als ik kijk om te boeken bij disneyholidays dan krijg ik foto’s te zien van de ouder kamers.
  • Hoi @iBud ,

    Sinds begin 2020 zijn alle reguliere kamers in Disney's All-Stars Movies Resort vernieuwd. Bekijk alle actuele aanbiedingen voor Walt Disney World en profiteer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Dat is fijn om te horen. Ik neem aan dat prefered rooms ook onder de reguliere kamers vallen toch? Bedankt dat je altijd zo snel antwoord :) .
  • Graag gedaan, @iBud en ja ook de Preferred Rooms zijn vernieuwd. De volledige renovatie van alle kamers is begin dit jaar voltooid. Je krijgt dus altijd een 'nieuwe' kamer als je nu boekt.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.