Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

1959698100101105

Reacties

  • Minder betalen voor je jaarpass ? Het kan. Contacteer me via mail, we bekijken wanneer onze data matchen, we spreken duidelijk af en je hebt een mooie korting te pakken. Geen oeverloos heen en weer gemail; duidelijk afspreken en je korting opstrijken. Contactgegevens zijn: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921 Wie weet, tot ...
  • Hallo!

    Wij kunnen nog 2 personen korting geven in het weekend van 20 en 21 oktober! Voor ons zijn het de laatste twee stempels! Daarom bieden we per jaarkaart €10,- aan, leuk om bijv. wat van te kopen in de souvenirshops! Tevens zouden we ergens kunnen afspreken, zodat ook de parkeerkosten gratis zijn voor de eerste dag.
    Je kunt reageren per pb, en ik zal contact met je opnemen.
  • Wij zijn a.s. maandag 8 oktober t/m zaterdag 13 oktober weer in Disneyland Parijs, en kunnen nog aan 2 personen korting geven op de aanschaf van Jaarkaarten.
    Ik ben te bereiken via : esther.hennion@ziggo.nl

    Groetjes, Esther.
  • Hallo. ik ben van 18 tm 21 oktober in Disneyland Parijs. Voor de mensen die 10% korting willen op hun abonnement neem dan contact op.

  • Hoi allemaal, even een vraag waarom spaart iedereen stempels ? Cq hoeveel stempels is een verlenging waard ? En last But least hoe kom ik aan 20% korting i.p.v. 10% korting ? Omdat als je 5 kaarten koopt op hetzelfde adres je 20% korting krijgt en wij zijn maar met zijn vieren :-(

    Wij willen 29-12 of 30-12 onze magic plus kaarten aanschaffen mocht iemand nog tips hebben graag @peteranneveld @gmail.com

    Super bedankt alvast
    Peter
  • Hoi Peter,

    De 20% korting krijg je als je met 5 personen of meer die op hetzelfde adres wonen, tegelijkertijd jaarkaarten aanschaft. Met vier personen kom je daarvoor dus helaas niet in aanmerking.

    Ik kan je helpen met korting maar helaas maar voor 3 personen. Als er iemand anders is die je in één keer kan helpen is dat natuurlijk makkelijker. Houd mijn aanbod maar in overweging ?
  • WenWen
    oktober 2018 aangepast

    Hallo. ik ben van 18 tm 21 oktober in Disneyland Parijs. Voor de mensen die 10% korting willen op hun abonnement neem dan contact op.

    Hallo, wij willen zaterdagmiddag 21 okt 4x een abonnement aanschaffen. Kun je ons korting geven? Groet, Wendy wvdm@meerenkids.nl
  • Wen zei:



    Hallo, wij willen zaterdagmiddag 21 okt 4x een abonnement aanschaffen. Kun je ons korting geven? Groet, Wendy wvdm@meerenkids.nl

    Hoi,
    Wij zijn dan ook in Disney, ik heb je een berichtje gestuurd.
  • Hoi wij zijn er ook de 21e tm de 23e oktober. Mocht er iemand korting willen
    mariankatromp@hotmail.com
  • beygood zei:

    Hallo allemaal, wij gaan met 6 mensen een jaarkaart aanschaffen in de herfstvakantie. We zijn op 22 oktober in Parijs (10 min van Disney af) en de 23ste gaan we naar het park. Is er iemand die ons de 10% korting kan geven in ruil voor stempels? En nog tips om onder de parkeerkosten de eerste dag uit te komen? Dat iemand van ons ons daar af zet ofzo?? Weet niet of dat mogelijk is. of een andere manier? Als we ons abbo hebben zit het parkeren er natuurlijk bij in.
    Ik hoor het graag. Mijn email is: madelon5@hotmail.com

    ben je al voorzien inmiddels? ik heb je gisteren een mail gestuurd
  • Goede morgen allemaal, wij komen op woensdag 2 januari aan en willen die middag graag 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er die dag ook in disney zodat we via de app kunnen afspreken? Mijn nummer is 06 18 64 78 42. Groeten Peter
  • Hoi peter,

    Ik stuur je vandaag even een berichtje om iets af te spreken.

    Groetjes,
    Melanie

    Goede morgen allemaal, wij komen op woensdag 2 januari aan en willen die middag graag 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er die dag ook in disney zodat we via de app kunnen afspreken? Mijn nummer is 06 18 64 78 42. Groeten Peter

  • Goede morgen allemaal, wij komen op woensdag 2 januari aan en willen die middag graag 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er die dag ook in disney zodat we via de app kunnen afspreken? Mijn nummer is 06 18 64 78 42. Groeten Peter

    ik ben voorzien! dank Melanie tot woensdag 2 januari Groeten Peter
  • Hoi allemaal,

    Even een vraagje..
    Voor mijn jaarkaart heb ik nog 2 stempels nodig. Kan ik hierdoor nog maar twee mensen korting geven of zou dat ook nog meerdere keren kunnen? Alvast bedankt!

    Groetjes, Sanne.
  • Hoi allemaal,

    Even een vraagje..
    Voor mijn jaarkaart heb ik nog 2 stempels nodig. Kan ik hierdoor nog maar twee mensen korting geven of zou dat ook nog meerdere keren kunnen? Alvast bedankt!

    Groetjes, Sanne.

    Hoi Sanne,

    Je kunt dan nog aan maximaal aan 2 personen korting geven.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal, wij willen graag in de dagen 11, 12 of 13 november een abonnement aanschaffen. Kun je ons korting geven voor 2 personen op een van deze dagen? Dan horen we het graag :) mailen mag naar: rietbergenvos@gmail.com
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Even een vraagje..
    Voor mijn jaarkaart heb ik nog 2 stempels nodig. Kan ik hierdoor nog maar twee mensen korting geven of zou dat ook nog meerdere keren kunnen? Alvast bedankt!

    Groetjes, Sanne.

    Hoi Sanne,

    Je kunt dan nog aan maximaal aan 2 personen korting geven.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    De stempel die ik al heb verloopt bijna. Op het moment dat deze verlopen is kan ik dan nog wel opnieuw beginnen met sparen? En dan dus wel weer 3 mensen korting geven?
    Alvast bedankt!

    Groetjes, Sanne
  • Ja hoor, dat kan (en moet zelfs ?).
  • Anneke zei:

    beygood zei:

    Hallo allemaal, wij gaan met 6 mensen een jaarkaart aanschaffen in de herfstvakantie. We zijn op 22 oktober in Parijs (10 min van Disney af) en de 23ste gaan we naar het park. Is er iemand die ons de 10% korting kan geven in ruil voor stempels? En nog tips om onder de parkeerkosten de eerste dag uit te komen? Dat iemand van ons ons daar af zet ofzo?? Weet niet of dat mogelijk is. of een andere manier? Als we ons abbo hebben zit het parkeren er natuurlijk bij in.
    Ik hoor het graag. Mijn email is: madelon5@hotmail.com

    ben je al voorzien inmiddels? ik heb je gisteren een mail gestuurd
    Ja bedankt voor je email. Ik heb inmiddels gereageerd. Groetjes
  • Hallo, ik ben maandag in Disney en wil jaarkaarten aanschaffen? Jullie spreken over korting en stempels. Waar kan ik dat terugvinden? groetjes marielle
  • Hallo, ik ben maandag in Disney en wil jaarkaarten aanschaffen? Jullie spreken over korting en stempels. Waar kan ik dat terugvinden? groetjes marielle

    Hoi Marielle en overige forumleden,

    Dit topic is in principe alleen bedoelt voor het vragen en/of aanbieden van korting. Voor informatie over deze korting, zie onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Voor vragen over de werking van deze korting, zie dit topic: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/67/parrainage-vragen-over-stempels-sparen#latest. Zo houden we dit topic overzichtelijk. Waarvoor dank!

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo, ik ben maandag in Disney en wil jaarkaarten aanschaffen? Jullie spreken over korting en stempels. Waar kan ik dat terugvinden? groetjes marielle

    Als den bestaande jaarkaarthouder samen met jou naar de passen burau gaat krijg je de 10% korting op je jaarkaart(vrienden korting) en de bestaande jaarkaart houder krijgt per aangebracht nieuwe jaarkaart houder een stempel(max 3 )
    Bij drie stempels krijgt deze persoon 6mnd gratis verlenging
  • ok duidelijk. wie is er maandag om mij korting te geven en kan dat ook op 3 jaarkaarten? groeten marielle
  • maandag 15 oktober a.s. bedoel ik dan, sorry
  • Weet iemand hoe Disney rekent als je 2,5 jaar geen jaarkaart mag hebben voor de 10% korting is dat de begin datum of de eind datum van het oude abonnement ?
  • oktober 2018 aangepast
    Dat is vanaf de einddatum van het oude abonnement.

    En....
    Dit topic is in principe alleen bedoelt voor het vragen en/of aanbieden van korting. Voor informatie over deze korting, zie onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Parrainage': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Voor vragen over de werking van deze korting, zie dit topic: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/67/parrainage-vragen-over-stempels-sparen#latest. Zo houden we dit topic overzichtelijk. Waarvoor dank! :)
  • Wij zijn nu in Disneyland aan het genieten van de prachtige Halloween versieringen en shows!
    En kunnen nog aan 2 personen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart!

    Wij zijn nog in DLP van donderdag 11 t/m zaterdag 13 oktober.

    U kunt mij mailen via : esther.hennion@ziggo.nl of reageren via het forum.

    Groetjes, Esther.

  • Wij zijn vanaf 22 okt t/m 26 okt in Disney en wij kunnen 4 mensen 10% korting geven.

    Groeten Sam
  • maandag 15 oktober a.s. bedoel ik dan, sorry

    Hoi Marielle,

    Ik heb je een p.b. gestuurd

    groetjes familie Vliem
  • Hallo iedereen,
    we zijn van 1 tot en met 4 november in Disneyland Parijs en kunnen aan 12 mensen in totaal korting geven.
    Stuur ons gerust een berichtje.
    Elke-999@hotmail.com

    Mvg, Elke
Log In of Registreer om te reageren.