Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

1969799101102105

Reacties

  • Wij zijn 19 en 20 oktober in Disney en kunnen nog 6 mensen korting geven.
  • Op 8 en 9 december gaan wij genieten van het kerstseizoen in Disneyland Parijs en wij kunnen dan nog korting geven als je een jaarkaart wil aanschaffen.
  • Beste Allen,

    Op 25 januari willen wij 4 jaarpassen aanschaffen. Is er iemand die er dan toevallig is die 10% korting kan geven in ruil voor stempels?

    Mijn email is
    muis_cool@hotmail.com

    Groetjes,
    Tamara
  • Hoi allemaal,

    Zojuist aangemeld bij dit forum!
    Wij zijn als jaarpashouders zaterdag 20 en zondag 21 oktober 2018 in het park voor diegene die korting op een jaarpas willen. Teven zijn wij er van woensdag 2 januari tot en met zaterdag 5 januari 2019.

    Mvg Patricia
  • oktober 2018 aangepast
    Hoi allemaal!!

    Mijn dochtertje en ik zijn van
    22 okt tm 26 oktober in het park. Wij kunnen 6 personen 10% korting geven op de jaarkaarten. in ruil voor stempels, stuur gerust een email naar eenelfje@msn.com
  • Hallo wij zijn aanstaande 17/18 /19 oktober in het park en kunnen aan 15 personen 10% korting geven op hun nieuwe jaarkaart in ruil voor stempels !
    Stuur me even een mailtje als je interesse hebt en af wil spreken!
    Gr Louise
  • Hi iedereen,

    Wij kunnen op 24 en 25 november 6 personen sponsoren en 10% korting geven. Stuur maar een berichtje als je interesse hebt!
  • Goedenavond,

    Wij zijn 23 oktober in Disney en willen dan graag 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen aan 10% korting in ruil voor stempels?

    Ik verneem het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Linda
  • Linnie zei:

    Goedenavond,

    Wij zijn 23 oktober in Disney en willen dan graag 4 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons helpen aan 10% korting in ruil voor stempels?

    Ik verneem het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Linda

    Hoi Linda, wij kunnen je helpen aan korting voor al jullie kaarten. Ik stuur je een pb!

    Groeten,
    Wouter
  • Hoi allemaal,

    Zojuist aangemeld bij dit forum!
    Wij zijn als jaarpashouders zaterdag 20 en zondag 21 oktober 2018 in het park voor diegene die korting op een jaarpas willen. Teven zijn wij er van woensdag 2 januari tot en met zaterdag 5 januari 2019.

    Mvg Patricia

    Beste Patricia,
    Wij zijn as zondag de 21e in disney en willen graag korting ontvangen. Ik heb je een pb gestuurd. Mvg, Marion
  • Bij deze nogmaals een bericht wij zijn as zaterdag de 20e okt tm as maandag in disney en kunnen een behoorlijk aantal personen 10% korting geven. mariankatromp@hotmail.com
  • Wij zijn van zaterdag 20 tm maandag 22 oktober in Disney en kunnen 6 mensen korting geven. Mocht je hier gebruik van willen maken kun je me altijd een bericht sturen.

    Groetjes Shireen
  • Wij zijn van 23 tot en met 25 november 2018 in Disneyland en kunnen 6 personen 10 procent korting op een jaarkaart geven. Stuur mij een berichtje; en dan spreken we iets af!
  • Wie helpt ons aan de laatste twee stempels? Wij zijn in Disneyland op zaterdag 20 oktober, maandag 22, dinsdag 23 en donderdag 25 oktober. de 26e gaan we weer naar huis maar als we korting kunnen geven is dat bespreekbaar :)

    groetjes Anneke
  • Hi! Wij kunnen van 21 t/m 25 oktober nog zeker 3 mensen korting geven!

    Let wel op dat je 2 jaar geen jaarkaart gehad mag hebben, vorige 2x dat we met iemand afspraken liep het daar op mis. :)

    Stuur een PB om af te spreken of mail naar robbert.cryptocoins@gmail.com
  • oktober 2018 aangepast
    Hoi bij deze nog een oproepje ik zoek nog 1 iemand die korting wil. Zodat ikmijn stempels behaald heb. Ik ben vandaag 20 okt tm ma 22 okt in disney. 0622898093
  • Wij zijn 23 en 24 dec. In het park en kunnen nog aan 6 mensen korting geven voor een abonnement.
    Groeten Helma
  • oktober 2018 aangepast
    Wij zijn van 22 tm 26 oktober in het park en kunnen nog 3 mensen korting geven. Stuur een email naar eenelfje@msn.com
  • Hoi!

    Wij zijn er weer op 24, 25 en 26 november.
    Wij kunnen nog 12x korting geven!

    Groetjes!
  • Hallo mede Disney fans,

    Wij zijn zaterdag 17 november en zondag 18 noveber weer in het magische Disneyland Parijs!
    Dus mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen dan kunnen wij voor 6 personen 10% korting geven.
    Voor eventueel af te spreken kun je even mailen naar e.vliem@chello.nl of bellen
    mobiel +31 610352064 of +32 478985256

    magische groet,

    Familie Vliem
  • Wie helpt ons aan de laatste 3 stempels? Wij zijn vandaag 25 okt en morgen 26 okt nog in het park tel 0628783261
  • Naast 24 en 25 november zijn wij ook 18, 19 en 20 januari 2019 in Disneyland en kunnen we 6 mensen korting geven!
  • Beste Disney Fans,

    Wij zijn 29 november tot 2 december 2018 weer in Disney voor de magische kerst. Wij kunnen 6 mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarpas. Mocht je intresse hebben mail me:
    brianhaakmeester@live.nl
    Magische groetjes,
    Brian Haakmeester
  • Wij zijn 21 dec tm 24 dec in Disney en kunnen nog 5 mensen korting geven!

    Mailen kan naar: johnjoyce@ziggo.nl

    Groeten,
    Joyce
  • Op 8 en 9 december zijn wij weer in Disneyland en kunnen nog korting geven op je abonnement.
    Bij intresse graag een PB

    groetjes Anneke
  • Wij zijn er weer van 21-28 december ?

    Kunnen wij, ook al is het een Blockdag korting geven/stempels ontvangen bij het loket?

    Zo niet, dan zijn we in het park van 21-25 december ?
  • november 2018 aangepast

    Wij zijn 23 en 24 dec. In het park en kunnen nog aan 6 mensen korting geven voor een abonnement.
    Groeten Helma

  • KristaW zei:

    Wij zijn er weer van 21-28 december ?

    Kunnen wij, ook al is het een Blockdag korting geven/stempels ontvangen bij het loket?

    Zo niet, dan zijn we in het park van 21-25 december ?

    Volgens mij niet, als je kaart niet geldig is mag je ook geen korting geven, parkeren etc.
  • Op zaterdag 1 december 2018 ben ik weer in het magische land, Disneyland. Mochten er onder jullie geïnteresseerden zijn in de korting, neem dan gerust vrijblijvend contact met me op. We spreken duidelijk af waar en wanneer we mekaar treffen.
    Hier mijn contactgegevens: ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
  • Op 10 en 11 november ben ik weer in Disney. Iemand die interesse heeft in korting? Ik kan nog twee mensen korting geven. bericht mij als je wil: huisman.b@hotmail.com

Log In of Registreer om te reageren.