Maaltijdopties (halfpension / volpension)

11113151617

Reacties

  • jurria zei:

    Ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk hebben in wij maart geboekt voor 12, 13 en 14 oktober in davey crocket, dit was nog in de aanbieding van het 25-jarig bestaan, met halfpension, dus ontbijt en diner, met 9 volwassenen en 3 kinderen (7, 4 en 1). Bij het inchecken kregen we papieren vouchers voor het ontbijt, wat we in park davey crocket opgehaald hebben, en in onze huisjes opgegeten. De standaard dinervouchers stonden op onze magic card; we hebben 3x bij een counterrestaurant gegeten, 1x in Hyperion cafe en 2x in Bella Notte; bij het laatste diner op de laatste dag moesten we bijbetalen, we hebben overal 1 van de menu's genomen, klopt dit wel? Bij navraag bij het reisbureau konden ze ons ook niet precies uitleggen hoe e.e.a. in elkaar stak

    Hoi jurria,

    Dat klopt. Half- of volpension ontvang je per nacht, per persoon. Bij een 3-daags verblijf ontvang je dan 2 maaltijdvouchers per persoon voor lunch of diner naar keuze. Op één van de dagen van het verblijf zijn de maaltijden niet inbegrepen. Als jullie de eerste maaltijd hebben genomen op de aankomstdag en de tweede op de middelste dag, dan zijn er geen vouchers meer over voor de vertrekdag. Die betaal je dan regulier.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars, een actie arrangement geboekt incl. Gratis Ontbijt en dinner. Voor ons niet helemaal duidelijk of we deze diner vouchers alleen in kunnen leveren bij de “standaard” restaurants of ook bij de plus en premium? ( eventueel met bijbetaling ) kun jij ons vertellen hoe dit in zijn werk ga, en bij welke restaurants ik deze overal in kan leveren? Graag je reactie, dank je wel. Leroy
  • leroyd zei:

    Beste Lars, een actie arrangement geboekt incl. Gratis Ontbijt en dinner. Voor ons niet helemaal duidelijk of we deze diner vouchers alleen in kunnen leveren bij de “standaard” restaurants of ook bij de plus en premium? ( eventueel met bijbetaling ) kun jij ons vertellen hoe dit in zijn werk ga, en bij welke restaurants ik deze overal in kan leveren? Graag je reactie, dank je wel. Leroy

    Hoi Leroy,

    De restaurants waar je de vouchers kunt gebruiken is afhankelijk van het hotel waar je verblijft. Gasten van Davy Crockett Ranch, Santa Fe en Cheyenne ontvangen de Standaard vouchers. Gasten van Sequoia Lodge, Newport Bay Club en New York ontvangen de Plus vouchers. Gasten van het Disneyland Hotel ontvangen de Premium vouchers. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Wil je met een Standaard voucher dineren in een "Plus" locatie, dan zul je moeten bijbetalen én de gratis frisdrank vervalt. Dit wordt niet aanbevolen aangezien dan al je voordeel verdwijnt. Probeer altijd te dineren in een restaurant uit de categorie van je voucher.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars,

    Dank je wel voor je snelle reactie.
    Het is dus met bijbetaling wel mogelijk om bijvoorbeeld bij Annetes diner te gaan eten...? Wat is de waarde van de voucher?

    Kun je mij vertellen welke restaurants die inbegrepen zijn de meeste Europese variatie hebben.

    Nogmaals, Dank je wel.

    Leroy

    Lars zei:

    leroyd zei:

    Beste Lars, een actie arrangement geboekt incl. Gratis Ontbijt en dinner. Voor ons niet helemaal duidelijk of we deze diner vouchers alleen in kunnen leveren bij de “standaard” restaurants of ook bij de plus en premium? ( eventueel met bijbetaling ) kun jij ons vertellen hoe dit in zijn werk ga, en bij welke restaurants ik deze overal in kan leveren? Graag je reactie, dank je wel. Leroy

    Hoi Leroy,

    De restaurants waar je de vouchers kunt gebruiken is afhankelijk van het hotel waar je verblijft. Gasten van Davy Crockett Ranch, Santa Fe en Cheyenne ontvangen de Standaard vouchers. Gasten van Sequoia Lodge, Newport Bay Club en New York ontvangen de Plus vouchers. Gasten van het Disneyland Hotel ontvangen de Premium vouchers. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Wil je met een Standaard voucher dineren in een "Plus" locatie, dan zul je moeten bijbetalen én de gratis frisdrank vervalt. Dit wordt niet aanbevolen aangezien dan al je voordeel verdwijnt. Probeer altijd te dineren in een restaurant uit de categorie van je voucher.

    Groetjes,
    Lars
  • leroyd zei:

    Lars,

    Dank je wel voor je snelle reactie.
    Het is dus met bijbetaling wel mogelijk om bijvoorbeeld bij Annetes diner te gaan eten...? Wat is de waarde van de voucher?

    Kun je mij vertellen welke restaurants die inbegrepen zijn de meeste Europese variatie hebben.

    Nogmaals, Dank je wel.

    Leroy

    Hoi Leroy,

    De waardes van de vouchers zijn als volgt:

    - Halfpension Standaard t.w.v. €29 per volwassene per nacht en €17 per kind (vanaf 3 jaar) per nacht
    - Halfpension Plus t.w.v. €37 per volwassene per nacht en €18 per kind (vanaf 3 jaar) per nacht
    - Halfpension Premium €60 per volwassene per nacht en €32 per kind (vanaf 3 jaar) per nacht

    Bekijk de buffetrestaurants uit de "Standaard" categorie met foto's & video's hier https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-buffetrestaurants-disneyland-paris en de tafelservice restaurants uit de "Plus" categorie hier https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-restaurants-disneyland-paris om een goed beeld te krijgen van de verkrijgbare gerechten.

    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars ,

    Wij gaan met ons gezin van 23 tm 25 november naar Disney en logeren in een Disney hotel , nu krijgen wij de plus maaltijdvouchers maar mijn kids zijn nogal kieskeurig en willen zelf kiezen wat ze eten dus geen vastgesteld menu , is het mogelijk om ala Carte te bestellen en dan toch de vouchers in te leveren en de meerprijs te betalen ? Mvg Nicole Theijbers
  • Beste Lars ,

    Wij gaan met ons gezin van 23 tm 25 november naar Disney en logeren in een Disney hotel , nu krijgen wij de plus maaltijdvouchers maar mijn kids zijn nogal kieskeurig en willen zelf kiezen wat ze eten dus geen vastgesteld menu , is het mogelijk om ala Carte te bestellen en dan toch de vouchers in te leveren en de meerprijs te betalen ? Mvg Nicole Theijbers

    Hoi Nicole1980,

    Het is mogelijk om à la carte te bestellen met de Plus vouchers, maar dan gaat alle voordeel verloren (de 15% korting ten opzichte van de prijs ter plaatse en de gratis frisdrank vervalt). Dit wordt niet aanbevolen. Wellicht handig om met de kids alvast de menu's te bekijken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Bekijk tevens onze rondleiding door alle populaire restaurants met tafelbediening inclusief foto's en video's: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-restaurants-disneyland-paris.

    Daarnaast is het altijd nog een optie om naar een all-you-can-eat buffet te gaan als de kids niets lekkers kunnen vinden in bovenstaande menu's. Dit zijn dan wel Standaard locaties die je met een Plus 'betaald', maar dan kan iedereen wel zelf zijn of haar eigen eten uitkiezen én zoveel eten als maar kan.

    Groetjes,
    Lars
  • oktober 2018 aangepast
    Lars zei:

    Beste Lars ,

    Wij gaan met ons gezin van 23 tm 25 november naar Disney en logeren in een Disney hotel , nu krijgen wij de plus maaltijdvouchers maar mijn kids zijn nogal kieskeurig en willen zelf kiezen wat ze eten dus geen vastgesteld menu , is het mogelijk om ala Carte te bestellen en dan toch de vouchers in te leveren en de meerprijs te betalen ? Mvg Nicole Theijbers

    Hoi Nicole1980,

    Het is mogelijk om à la carte te bestellen met de Plus vouchers, maar dan gaat alle voordeel verloren (de 15% korting ten opzichte van de prijs ter plaatse en de gratis frisdrank vervalt). Dit wordt niet aanbevolen. Wellicht handig om met de kids alvast de menu's te bekijken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris. Bekijk tevens onze rondleiding door alle populaire restaurants met tafelbediening inclusief foto's en video's: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-restaurants-disneyland-paris.

    Daarnaast is het altijd nog een optie om naar een all-you-can-eat buffet te gaan als de kids niets lekkers kunnen vinden in bovenstaande menu's. Dit zijn dan wel Standaard locaties die je met een Plus 'betaald', maar dan kan iedereen wel zelf zijn of haar eigen eten uitkiezen én zoveel eten als maar kan.

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor je antwoord !
  • Goedenavond,

    wij hebben via de ANWB geboekt voor volgende week en omdat we een bepaald lidmaatschap hebben we er vouchers bij gekregen die omschreven werden als 'lunchvouchers'. Echter heb ik het forum doorgelezen en het is me nog niet helemaal duidelijk wat deze vouchers nou voor waarde hebben. Als ik google erop na sla, dan staat er op diverse plaatsen dat de waarde van de voucher erop zou moeten staan. Echter is dit bij ons niet het geval, Wij komen niet verder dan de opmerking "Menu 3".

    Op de voucher staat in welke restaurants ze geldig zijn, dus dat is wel duidelijk.

    We hebben zitten kijken op een menu van een van de restaurants en daar staat bij menu 3 een waarde van 15.99 Euro. Is dit dan ook de waarde die geldt als je de voucher als betaalmiddel gebruikt bij een ander restaurant?

    Tevens lees ik (in mijn beste engels/frans) dat de bon ook ingeruid kan worden tegen een 3-gangenmenu.Echter kan ik deze menu's nergens terug vinden. Hebben jullie een idee waar dat te vinden?

    Bedankt,

    johan

  • Hoi @Johan3105 ,

    Dit zul je moeten navragen bij de ANWB. Zij bepalen de voorwaarden van de aanbieding. Wij hebben helaas geen inzage in deze voorwaarden. De informatie op onze website is alleen van toepassing op de Disney vouchers, niet de vouchers van derde partijen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Dit zul je moeten navragen bij de ANWB. Zij bepalen de voorwaarden van de aanbieding. Wij hebben helaas geen inzage in deze voorwaarden. De informatie op onze website is alleen van toepassing op de Disney vouchers, niet de vouchers van derde partijen.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk Lars,

    de vouchers zijn van Disney zelf.

    Johan
  • Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Dit zul je moeten navragen bij de ANWB. Zij bepalen de voorwaarden van de aanbieding. Wij hebben helaas geen inzage in deze voorwaarden. De informatie op onze website is alleen van toepassing op de Disney vouchers, niet de vouchers van derde partijen.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk Lars,

    de vouchers zijn van Disney zelf.

    Johan
    Staat er geen standaard,plus of Premium op de vouchers Johan ?
  • Mo zei:

    Lars zei:

    Hoi @Johan3105 ,

    Dit zul je moeten navragen bij de ANWB. Zij bepalen de voorwaarden van de aanbieding. Wij hebben helaas geen inzage in deze voorwaarden. De informatie op onze website is alleen van toepassing op de Disney vouchers, niet de vouchers van derde partijen.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk Lars,

    de vouchers zijn van Disney zelf.

    Johan
    Staat er geen standaard,plus of Premium op de vouchers Johan ?
    Hi Mo,

    nee dat staat er niet op, alleen MENU3.
    Contact gehad met Disney en deze bonnen kunnen ingewisseld worden voor het "Menu3" zoals vermeld op de menukaarten of de waarde ~ 15 euro wordt in mindering gebracht als je bij een ander restaurant gaat eten.

    Johan
  • Beste Lars en forumleden,

    Ik heb net voor december geboekt in hotel Newport bay met halfpension voucher plus.
    Kan ik die voucher ook opwaarderen naar premium zodat we la carte kunnen dineren?

    groetjes,

    Silvia
  • Hoi @babbel ,

    Upgraden naar een hogere maaltijdoptie voor een bestaand arrangement kan tot 2 weken vóór aankomst worden geregeld door de Disney reserveringslijn te bellen onder vermelding van je boekingsnummer.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars
  • Yes gisteravond de boeking gedaan voor in maart. Voor het eerst echt in het Disneyland hotel, zijn benieuwd of dat het geld waard is ?

    We hebben die aanbieding met de maaltijd vouchers erbij. Fijn dat het ontbijt deze keer in het hotel is, vorige keer betaalden we daar extra voor.

    We willen bij Inventions eten en naar de Buffalo Bill show gaan. Klopt het dat ik die al kan reserveren? En die zijn zonder bij betalen toch?

    Beide restaurants nog nooit geweest dus alles een nieuwe ervaring
  • Hoi @Kawaii ,

    Je kunt de restaurants vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Voor de Buffalo Bill's Wild West Show (categorie 2) zul je de restaurant reserveringslijn moeten bellen, aangezien jullie de Premium vouchers daarvoor kunnen gebruiken. Online kunnen alleen betaalde tickets voor deze show worden aangeschaft. Beide restaurants zijn met de Premium vouchers inclusief zonder bijbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Super dank je !
    Lars zei:

    Hoi @Kawaii ,

    Je kunt de restaurants vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. Voor de Buffalo Bill's Wild West Show (categorie 2) zul je de restaurant reserveringslijn moeten bellen, aangezien jullie de Premium vouchers daarvoor kunnen gebruiken. Online kunnen alleen betaalde tickets voor deze show worden aangeschaft. Beide restaurants zijn met de Premium vouchers inclusief zonder bijbetaling.

    Groetjes,
    Lars

  • Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je maaltijden met figuren 6 maanden van te voren kunt reserveren. Klopt dat? Of geld dat niet voor inventions en Buffalo bill?
  • Hoi @Kawaii ,

    Dat kan alleen als je de maaltijden met Disney figuren direct tijdens het boeken van een verblijf toevoegt aan het arrangement. Alleen geldig als je boekt zonder maaltijdoptie. In alle andere gevallen (bijvoorbeeld als je van de gratis halfpension aanbieding hebt geprofiteerd) bel je met de Disney reserveringslijn in combinatie met vouchers of reserveer je online vanaf 60 dagen vóór aankomst.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Kawaii ,

    Dat kan alleen als je de maaltijden met Disney figuren direct tijdens het boeken van een verblijf toevoegt aan het arrangement. Alleen geldig als je boekt zonder maaltijdoptie. In alle andere gevallen (bijvoorbeeld als je van de gratis halfpension aanbieding hebt geprofiteerd) bel je met de Disney reserveringslijn in combinatie met vouchers of reserveer je online vanaf 60 dagen vóór aankomst.

    Groetjes,
    Lars

    Oké jammer! Wel iets gelezen dan indd maar niet in onze situatie geldig.
    Dan maar duimen dat het ook met 60 dagen voor aankomst gaat lukken.
  • Hi! Ik heb al veel info gelezen maar heb toch nog een paar vragen.
    1. Als ik een verblijf heb geboekt in Sequoia Lodge met maaltijdvouchers, krijg ik dan altijd de Plus-vouchers?
    2. Hoe weet ik welk menu ik mag kiezen bij de a la carte restaurants? Bijvoorbeeld bij Chez Remy zijn er meerdere menu's. Welke is dan voor de Plus-optie?

    Wat is nu dé tip om te gaan eten? Wij zijn er 3 avonden, waarbij we de laatste avond bij Annette's willen gaan eten. Voor de andere twee zijn we er nog niet uit. Tips zijn welkom!
  • Hoi @Jessica ,

    Hierbij de antwoorden:

    1) Dat klopt, maar je kunt er ook voor kiezen om te upgraden naar Premium. Standaard ontvang je echter de Plus vouchers bij een verblijf in Sequoia Lodge
    2) Bij ieder menu op de menukaarten van de restaurants staat een icoontje met Plus of Premium. Bekijk en download de restaurantmenu's hier om te zien welke menu's gekozen kunnen worden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Onze favoriete tafelservice restaurants in Disneyland Paris zijn: Bistrot Chez Remy (Studios Park), Silver Spur Steakhouse en Captain Jack's (beiden Disneyland Park). Naar gelang de openingstijden van de parken kun je hier naast de lunch ook dineren. In Disney Village zijn The Steakhouse en Annette's Diner onze favorieten. Reserveer de restaurants (met uitzondering van Annette's) eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Jessica ,

    Hierbij de antwoorden:

    1) Dat klopt, maar je kunt er ook voor kiezen om te upgraden naar Premium. Standaard ontvang je echter de Plus vouchers bij een verblijf in Sequoia Lodge
    2) Bij ieder menu op de menukaarten van de restaurants staat een icoontje met Plus of Premium. Bekijk en download de restaurantmenu's hier om te zien welke menu's gekozen kunnen worden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris.

    Onze favoriete tafelservice restaurants in Disneyland Paris zijn: Bistrot Chez Remy (Studios Park), Silver Spur Steakhouse en Captain Jack's (beiden Disneyland Park). Naar gelang de openingstijden van de parken kun je hier naast de lunch ook dineren. In Disney Village zijn The Steakhouse en Annette's Diner onze favorieten. Reserveer de restaurants (met uitzondering van Annette's) eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt! Die icoontjes waren me nog niet opgevallen. We hebben inderdaad Chez Remy op het oog en ik denk dat Silver Spur daar bij komt.
    Heeft de premium-optie echt meerwaarde? Ik denk zelf dat we allang blij zijn dat we kunnen zitten en eten. :D
    En wat me nu te binnen schiet: kun je buiten de openingstijden van het park in het park dineren? Op de dagen dat wij er zijn is het park tot 18u geopend.
  • Hoi @Jessica ,

    Graag gedaan! Wij kiezen zelf altijd voor de Plus. Premium is vooral handig als je luxe wilt dineren (á la carte in alle restaurants), in de restaurants van het Disneyland Hotel of maaltijden met Disney figuren.

    Het is niet mogelijk om na sluiting van de parken in de parken zelf te eten. Wij adviseren bij een vroege sluiting om pas daarna te gaan dineren in Disney Village (voor Plus: Annette's Diner, The Steakhouse en de late zitting van de Buffalo Bill's Wild West Show) of in de Disney hotels (voor Plus: beide restaurants van Sequoia Lodge of beide restaurants van het naastgelegen Newport Bay Club). Zo heb je maximaal de tijd in de parken voor attracties en entertainment zonder dat het kostbare tijd opslokt als je uitgebreid gaat dineren.

    Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Jessica ,

    Graag gedaan! Wij kiezen zelf altijd voor de Plus. Premium is vooral handig als je luxe wilt dineren (á la carte in alle restaurants), in de restaurants van het Disneyland Hotel of maaltijden met Disney figuren.

    Het is niet mogelijk om na sluiting van de parken in de parken zelf te eten. Wij adviseren bij een vroege sluiting om pas daarna te gaan dineren in Disney Village (voor Plus: Annette's Diner, The Steakhouse en de late zitting van de Buffalo Bill's Wild West Show) of in de Disney hotels (voor Plus: beide restaurants van Sequoia Lodge of beide restaurants van het naastgelegen Newport Bay Club). Zo heb je maximaal de tijd in de parken voor attracties en entertainment zonder dat het kostbare tijd opslokt als je uitgebreid gaat dineren.

    Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Super! Ik ben helemaal op de hoogte. Nogmaals bedankt.
  • Hoi,

    Ik heb van familie die dit weekend naar Disney is geweest nog maaltijdvouchers gekregen geldig tot 2020. Kan ik deze gebruiken als ik in december ga?
  • Hoi @tonebe ,

    Naar mijn weten zijn alle maaltijdvouchers gebonden aan het arrangement waaraan ze gekoppeld zijn en niet langer dan die periode geldig. Hoe zijn zij aan deze vouchers gekomen? Was dit ter compensatie voor iets?

    Groetjes,
    Lars
  • We hebben recent
    Auberge de Cendrillon en Chez Rémy bezocht en dit is ons heel goed bevallen!

    Zowel het restaurant, de thema’s, de bediening als het eten zelf. De totale ervaring was top!

    Wel zeker reserveren want anders is de kans groot dat je geen plaats meer hebt.
Log In of Registreer om te reageren.