Blockdagen

1235»

Reacties

  • Hoi Lars,

    Wij willen op vrijdag 6 januari 2019 voor dat weekend naar Disney komen en een magic flex jaarkaart aanschaffen. Nu is vrijdag 6 januari een blockdag voor magic flex. Wij verblijven niet in een Disney hotel. Is het dan toch mogelijk om die dag binnen te komen en een magic flex pas aan te schaffen?
    Groetjes Hilke
  • Hoi Hilke,

    Dat kan inderdaad. Ook op een blockdag kan een dergelijke jaarkaart worden aangeschaft met verrekening van een Super Magic Plus dagkaart. Bestel dit E-ticket eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Zo hoef je niet meer in de rij te staan bij de kassa en kun je direct doorlopen naar Bureau Passeport Annuel.
    Je kunt je ook nog laten sponsoren via het parrainage-systeem om zo nog 10% korting te krijgen. Kijk daarvoor op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/10/korting-op-jaarkaarten-vraag-aanbod#latest
  • Hilke zei:

    Hoi Lars,

    Wij willen op vrijdag 6 januari 2019 voor dat weekend naar Disney komen en een magic flex jaarkaart aanschaffen. Nu is vrijdag 6 januari een blockdag voor magic flex. Wij verblijven niet in een Disney hotel. Is het dan toch mogelijk om die dag binnen te komen en een magic flex pas aan te schaffen?
    Groetjes Hilke

    Excuus ik bedoel vrijdag 4 januari
  • Dan blijft het antwoord hetzelfde :) Alvast veel voorpret gewenst!
  • Hugo zei:

    Dan blijft het antwoord hetzelfde :) Alvast veel voorpret gewenst!

    Super bedankt voor je antwoord. Dan doen we dat. Kan ik de dagtickets ook evt gewoon aan de kassa aanschaffen?

    Sponsoren kan niet want wij hebben pas nog een jaarkaart gehad, en volgens mij mag je 2 jaar geen kaart gehad hebben?
  • De dagtickets kun je ook aan de kassa kopen (maar dan moet je dus twee keer in de rij staan).
    Als je de laatste 2,5 jaar een jaarkaart hebt gehad (gerekend vanaf de einddatum) mag je inderdaad niet gesponsord worden.
  • Hallo, wij wensen met Halloween naar Disney te gaan. 31 okt & 1 nov zijn echter blokdagen voor Magic Plus.

    Als we in een Disney hotel verblijven (room only), kunnen we dan binnen met de Hotel Easy pass, of hebben we toch nog een apart ticket nodig?
  • Dan mag je tijdens de gewone openingstijden inderdaad naar binnen.
  • Hallo,

    Wij hebben een Magic Plus, dus blokdagen tijdens de kerstdagen. Ik weet dat je toch binnen kan met je jaarpas, als je in een Disney hotel verblijft.
    Het is me alleen niet helemaal duidelijk of Village Nature Paris ook voor dit stukje onder Disney hotel valt.
    Kan iemand me dit met 100% zekerheid zeggen ?

    Thnx !
  • Sinds kort valt Villages Nature onder de Disney Nature-hotels, dus ik zou denken van wel, maar Lars weet het vast 100% zeker.
  • Hoi @Sara ,

    Dat kan, maar alleen als je 'room only' boekt in Villages Nature met jaarkaartkorting via de Disney reserveringslijn, niet via Center Parcs zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Oef, dan ben ik gerust ! We hadden nl eerst Davy Crockett Ranch geboekt, maar doordat onze kat mee gaat, hebben we dit laten omboeken naar Village Nature. Maar toen begon ik dus te twijfelen of we hiermee ook onze blokdagen konden omzeilen.
    Bedankt Lars !
  • Hoi @Sara ,

    Het is belangrijk dat ze Villages Nature voor je geboekt hebben als jaarkaarthouder. Je hebt immers de Magic Pass nodig (die je tijdens het inchecken ontvangt) als bewijs bij de ingang van de parken dat je toch naar binnen mag op een blockdag. Check dit even via de reserveringslijn om verwarring te voorkomen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Als je verblijft op de Davy Crocket Ranch, vervallen dan ook de eerste 2 blockdagen van de Discovery?
  • Hoi @tinian ,

    Nee, het vervallen van blockdagen bij een verblijf in één van de Disney hotels (ook Davy Crockett Ranch) kan alleen bij Magic Flex en Magic Plus, niet met een Discovery jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.