Welk hotel in Walt Disney World

Hoii iedereen,

We zijn van plan weer naar disneyworld te gaan in sept volgend jaar maar weten niet welk hotel we zouden nemen, zouden graag terug Art of animation willen maar de little mermaid room is niet meer beschikbaar in die regio en dat ander is veel te duur voor ons twee (suite enz)
Iemand al ervaring met de disneyhotels in disneyworld ?
Alvast bedankt

Reacties

  • Hoii iedereen,

    We zijn van plan weer naar disneyworld te gaan in sept volgend jaar maar weten niet welk hotel we zouden nemen, zouden graag terug Art of animation willen maar de little mermaid room is niet meer beschikbaar in die regio en dat ander is veel te duur voor ons twee (suite enz)
    Iemand al ervaring met de disneyhotels in disneyworld ?
    Alvast bedankt

    Hoi Antoneex3,

    In de 'Value Resorts' categorie is Disney's Art of Animation Resort de beste, gevolgd door Disney's Pop Century Resort en daarna de All-Stars Resorts. Bij de 'Moderate Resorts' scoren de Port Orleans hotels hoge punten, gevolgd door het recent opgeknapte Disney's Caribbean Beach Resort.

    Disney's Art of Animation Resort bestaat voornamelijk uit familiesuites, met uitzondering van The Little Mermaid kamers. Ik heb hier zelf geslapen in 2012. Het zijn vrij basis kamers, vergelijkbaar met Santa Fe in Disneyland Paris. Wil je voor een value resort hotel gaan en zijn The Little Mermaid kamers niet meer beschikbaar, kies dan voor Pop Century. Wil je meer thematisering en ruimere kamers, kies dan voor Port Orleans of Caribbean Beach.

    Bekijk alle Walt Disney World hotels hier: http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Hey lars,
    Ja wij hadden vorig jaar Art of animation, little mermaid room ,
    Jammer dat deze niet beschikbaar is en daarmee dat ik nu een ander hotel aan het zoeken was en als iemand al ervaring had met andere hotel enz ?
  • Heeft iemand ervaringen met een hotel buiten de Disneyhotels i Kissimee? Ik wil beginn2017 die kant op
  • Lees even mee, planning is 2017 ook te gaan met twee kinderen. Ook druk aan het oriënteren qua verblijf.
  • Ik lees ook even mee. Hier is het waarschijnlijk pas voor 2018. Toch heb ik wat twijfels bij de Disney Resorts. Ze zijn zoooooo duur. En gezien je - in tegenstelling tot Parijs - sowieso toch een treintje/boot moet nemen tot aan de ingang (afhankelijk van welk park je wil bezoeken), zie ik eerlijk gezegd niet in waarom we dan niet in Kissimee zouden verblijven. Is toch evenlang reizen en een pak goedkoper? Of zijn er andere voordelen aan disney resorts die ik momenteel niet zie?
  • Trishke zei:

    Ik lees ook even mee. Hier is het waarschijnlijk pas voor 2018. Toch heb ik wat twijfels bij de Disney Resorts. Ze zijn zoooooo duur. En gezien je - in tegenstelling tot Parijs - sowieso toch een treintje/boot moet nemen tot aan de ingang (afhankelijk van welk park je wil bezoeken), zie ik eerlijk gezegd niet in waarom we dan niet in Kissimee zouden verblijven. Is toch evenlang reizen en een pak goedkoper? Of zijn er andere voordelen aan disney resorts die ik momenteel niet zie?

    Hoi Trishke,

    De Disney resort hotels hebben enkele voordelen die andere hotels en accommodaties rondom Walt Disney World niet hebben:

    - Toegang tot de Extra Magische Uren in alle parken
    - Vanaf 60 dagen vóór aankomst reserveren van FastPass+ (andere gasten kunnen dat pas vanaf 30 dagen)
    - Vanaf 190 dagen vóór aankomst reserveren van populaire restaurants (andere gasten kunnen dat pas vanaf 180 dagen)
    - Gratis Disney Magical Express shuttleservice van het vliegveld naar je hotel en visa versa
    - Gratis gebruik van Disney Transportation (bus, boot, monorail)
    - Gratis parkeren bij alle parken
    - Gratis MagicBands voor alle reisgenoten

    Met onze huidige gratis Disney Dining Plan aanbieding, zijn ook de maaltijden inclusief en ontvang je daarnaast 7 dagen gratis entree, $200 giftcard en gratis Memory Maker. Meer informatie, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben in Animal Kingdom Lodge geslapen tijdens onze huwelijksreis en dat was het meer dan waard.
    Komend jaar gaan we in Coronado verblijven (we vonden de deluxe resorts toch echt wat te duur en met het diningplan was coronado goedkoper dan een value resort).
    Ben heel benieuwd hoe deze bevalt.

    Ik ben sinds kort een blog begonnen en heb een post gemaakt over de voordelen van het verblijven onsite, misschien heb je er iets aan.

    https://pretparkavonturen.wordpress.com/2016/06/23/voor-en-nadelen-van-het-verblijven-onsite/

    groetjes
    Sabine
  • Dankjewel Sabine. We zouden sowieso de eerste week in Orlando inderdaad voor een andere optie kiezen. Daarna trekken we een weekje naar Zuid-Florida. Dan is het enkel nog een kwestie van kiezen of we de laatste week in Disney World of Kissimee zullen doorbrengen. Ik veronderstel dat het er wat zal afhangen wat de acties op dat moment zijn. We gaan pas in 2018 dus nu nog wat vroeg.
  • Hallo Lars,

    De aanbieding die wordt aangeboden is absoluut heel aantrekkelijk. Maar zie dat het helaas tot 31 december beschikbaar is. Wij willen feb/maart gaan van 2018, wordt de aanbieding nog verlengd of is het echt tot eind dit jaar?
  • Hallo Lars,

    De aanbieding die wordt aangeboden is absoluut heel aantrekkelijk. Maar zie dat het helaas tot 31 december beschikbaar is. Wij willen feb/maart gaan van 2018, wordt de aanbieding nog verlengd of is het echt tot eind dit jaar?

    Hoi prinses-mama2,

    De huidige aanbieding met 25% korting op toegangstickets en tot 4 nachten gratis in de Disney hotels (geldig voor aankomsten t/m 16 december 2017) loopt nog tot 30 maart. Op dit moment heeft Disney ons nog niet op de hoogte gesteld van de volgende aanbieding en of die ook voor aankomsten in 2018 geldig zal zijn. Hou onze overzichtspagina met actuele aanbiedingen in de gaten waar we alle aanbiedingen plaatsen: http://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,
    Ik ben op zoek naar een hotel in Disneyworld
    Het moet geen disneyhotel zijn maar er moeten wel bussen rijden naar disney en universal (liefst gratis)
    En laatste keer dat ik geweest ben had ik een diningplan
    En nu wou ik weten als je geen diningplan hebt
    Hoeveel je ong kwijt bent voor 12 dagen daar te eten ?
    Iemand ervaring ?
    Thanks a lot

  • Hoi, Ik heb ook een vraagje over het hotel Art of animation. Weet er iemand waarom je alleen suites kan boeken van dit hotel met de aanbieding. Komen de standaard kamers later nog op de site of is er een bepaalde reden waarom deze niet verkrijgbaar zijn. Dit gaat over de periode van juli 2018. We lezen wel dat er momenteel werken bezig zijn maar zijn die dan nog bezig in de maand juli 2018. De aanbieding loopt tot 7 juli 2017 maar als ik de kleine lettertjes lees dan begrijp ik hieruit dat de aanbieding wel blijft lopen tot november 2017 alleen krijg je dan niet de gift card van 200 dollar, klopt dit? De dochters zouden graag boeken alleen kan je de vluchten pas zien na 7 juli vandaar dus deze vraag. Groetjes Anja
  • stitch zei:

    Hoi, Ik heb ook een vraagje over het hotel Art of animation. Weet er iemand waarom je alleen suites kan boeken van dit hotel met de aanbieding. Komen de standaard kamers later nog op de site of is er een bepaalde reden waarom deze niet verkrijgbaar zijn. Dit gaat over de periode van juli 2018. We lezen wel dat er momenteel werken bezig zijn maar zijn die dan nog bezig in de maand juli 2018. De aanbieding loopt tot 7 juli 2017 maar als ik de kleine lettertjes lees dan begrijp ik hieruit dat de aanbieding wel blijft lopen tot november 2017 alleen krijg je dan niet de gift card van 200 dollar, klopt dit? De dochters zouden graag boeken alleen kan je de vluchten pas zien na 7 juli vandaar dus deze vraag. Groetjes Anja

    Hoi Anja,

    De reguliere kamers in Disney's Art of Animation Resort vallen inderdaad niet onder deze aanbieding. Die kamers zijn alleen aan de reguliere prijzen (zonder aanbieding) te reserveren. De aanbieding blijft voorlopig beschikbaar, maar alleen boekingen vóór 7 juli ontvangen een $200 giftcard als extra via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars voor de info.
    Groetjes Anja
  • Hallo allemaal,
    Ik ben op zoek naar een hotel in Disneyworld
    Het moet geen disneyhotel zijn maar er moeten wel bussen rijden naar disney en universal (liefst gratis)
    En laatste keer dat ik geweest ben had ik een diningplan
    En nu wou ik weten als je geen diningplan hebt
    Hoeveel je ong kwijt bent voor 12 dagen daar te eten ?
    Iemand ervaring ?
    Thanks a lot

    Hoi Antoneex3,

    Helaas hebben wij zelf geen ervaring met offsite hotels in Walt Disney World. We horen echter goede verhalen over de hotels in het Disney Springs gebied zoals Holiday Inn Orlando en B Resort & Spa. Verwacht niet dezelfde kwaliteit als in de Disney Resort hotels, maar de prijzen zijn dan ook vriendelijker. Bekijk beschikbaarheid & prijzen van alle accommodaties in en rondom Walt Disney World hier: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/overige-accommodatie-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, is het een idee om eerst een overnachting te boeken op/bij Orlando international airport als je daar 's middags of 's avonds aankomt omdat je dan niet je eerste dag van je arrangement mist ?Iemand hier ervaring mee?

    Groetjes Inge
  • Egni zei:

    Hoi, is het een idee om eerst een overnachting te boeken op/bij Orlando international airport als je daar 's middags of 's avonds aankomt omdat je dan niet je eerste dag van je arrangement mist ?Iemand hier ervaring mee?

    Groetjes Inge

    Hoi Inge,

    Dat zou ik je niet durven zeggen. Wij komen doorgaans in de middag aan en gaan dan direct via Disney's Magical Express naar Disney World voor de eerste overnachting en dineren in ons resort of Disney Springs. De dag erna is dan de eerste parkdag. Bij een verblijf van 2 weken of langer maakt het missen dan die eerste dag niet zozeer uit in combinatie met de Ultimate Tickets waar je in de meeste gevallen alleen voor de eerste 7 dagen betaald met toegang voor 14 dagen.

    Of je dan nog de Magical Express kunt reserveren voor een dag later dan je aankomst op het vliegveld is de vraag. Kan zijn dat je dan zelf vervoer naar het resort moet verzorgen, maar dat weet ik niet zeker. Wellicht hebben anderen forumleden ervaring met die extra overnachting op het vliegveld.

    Groetjes,
    Lars
  • mei 2020 aangepast
    Hoihoi,
    in 2018 hebben wij eerst een cruise gemaakt waarna we per huurauto naar de luchthaven zijn gegaan. Die ingeleverd en vervolgens mee met de Magical Express. Was geen enkel probleem! We hebben het wel van tevoren aangemeld... We willen dit in 2021 ook weer gaan doen!
  • Hallo iedereen. Iemand hier ervaring met port orleans french quarter ? En dan voornamelijk met transporttijden naar de parken en Springs ?
  • EricaL zei:

    Hallo iedereen. Iemand hier ervaring met port orleans french quarter ? En dan voornamelijk met transporttijden naar de parken en Springs ?

    In 2019 naar Port Orleans RiverSide geweest. Tijden zijn goed te doen, in de app kan je zien wat de vertrektijden zijn. Disney Springs kan je met de boot naartoe, ook een leuke route, wel langer dan met de bus.
  • Iemand ervaring met Holiday Inn?
    Hoe makkelijk gaat het met de shuttle? Of is een uber handiger? Stopt die dan echt voor de deur vh park?
Log In of Registreer om te reageren.