Jaarkaarten (algemene vragen)

1373840424382

Reacties



  • Mijn partner, ik en mijn 2 kleinkinderen hebben ieder een jaarkaart. Nu willen we onze dochter meenemen voor 3 of 4 dagen. Zij maakt gebruik van een rolstoel en heeft ook een doktersverklaring. Wat is de prijs voor een entreeticket per dag of is er nog een korting voor meerdere dagen of voor de handicap. Ik weet dat we onze jaarkaart kunnen gebruiken voor korting. Wij verblijven niet in een disneyhotel maar in de camper op de parkeeplaats. We komen 16 okt.
  • Hoi rinyhipwood,

    Welk type jaarkaart hebben jullie?
  • Hallo Hugo, wij hebben magic plus jaarkaarten


  • Mijn partner, ik en mijn 2 kleinkinderen hebben ieder een jaarkaart. Nu willen we onze dochter meenemen voor 3 of 4 dagen. Zij maakt gebruik van een rolstoel en heeft ook een doktersverklaring. Wat is de prijs voor een entreeticket per dag of is er nog een korting voor meerdere dagen of voor de handicap. Ik weet dat we onze jaarkaart kunnen gebruiken voor korting. Wij verblijven niet in een disneyhotel maar in de camper op de parkeeplaats. We komen 16 okt.

    Hoi rinyhipwood,

    Met een jaarkaart krijg je alleen korting op dagkaarten, niet op meerdaagse tickets. De korting voor Magic Plus kaarthouders bedraagt 20% ten opzichte van de prijs ter plaatse (€99 per dag t/m 6 november en €104 per dag vanaf 7 november). Het is voordeliger om een 3- of 4-dagen ticket online aan te schaffen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris voor respectievelijk €185 en €226 voor volwassenen of €116 en €180 voor kinderen t/m 11 jaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel voor antwoord. Nu ben ik nog eens gaan kijken naar mijn magic plus jaarkaart voordelen. Daar vind ik een privilegeticket à 39,00 voor 1dag beide parken. Als ik het goed lees kan ik iedere dag zo een ticket kopen voor mijn dochter. Ik heb 4 jaarkaarten dus iedere dag een andere kaart. Heb ik dat goed begrepen? Groetjes Riny
  • Dank je wel voor antwoord. Nu ben ik nog eens gaan kijken naar mijn magic plus jaarkaart voordelen. Daar vind ik een privilegeticket à 39,00 voor 1dag beide parken. Als ik het goed lees kan ik iedere dag zo een ticket kopen voor mijn dochter. Ik heb 4 jaarkaarten dus iedere dag een andere kaart. Heb ik dat goed begrepen? Groetjes Riny

    Hoi rinyhipwood,

    Voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders is dat inderdaad de voordeligste optie. Er kunnen maximaal 5 tickets per week, per jaarkaart worden aangeschaft. Deze tickets zijn alleen verkrijgbaar bij de kassa op vertoon van een geldige jaarkaart en alleen die dag geldig. Je zult dus iedere dag naar de kassa moeten om de tickets aan te schaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel. Het is geen hoogseizoen meer en zullen de wachtrijen aan de kassa wel meevallen. Fijne avond nog. Groetjes Riny
  • Hallo,

    Wij komen volgende week 4 dagen naar disney. Ik, mijn 2 dochters en mijn vader. Ik wil graag voor mezelf en mijn 2 dochters een infinity jaarkaart aanschaffen. Kan dat meteen of moet ik dan eerst tickets kopen? Dan wil ik graag daarna gebruik maken van de korting voor het ticket van mijn vader.
  • Een jaarkaart kun je meteen kopen bij Guest Relations aan de rechterzijde naast het Disneyland Hotel. Je krijgt dan een tijdelijke toegangspas waarmee je in het park naar het BPA kunt om een definitieve kaart te laten maken.

    Met die kaart kun je dan meteen voor je vader bij de kassa’s een toegangsbiljet met korting gaan kopen.
  • Hallo,

    Wij komen volgende week 4 dagen naar disney. Ik, mijn 2 dochters en mijn vader. Ik wil graag voor mezelf en mijn 2 dochters een infinity jaarkaart aanschaffen. Kan dat meteen of moet ik dan eerst tickets kopen? Dan wil ik graag daarna gebruik maken van de korting voor het ticket van mijn vader.

    Hoi Marielle,

    De optie die Hugo hierboven aangeeft is mogelijk, maar om tijd te besparen kun je de jaarkaarten ook alvast als E-vouchers online aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten. Op die manier hoef je niet in de rij te staan bij Guest Relations en kun je met de vouchers direct het Disneyland Park binnen om ze vervolgens bij Bureau Passeport Annuel te laten omwisselen voor definitieve jaarkaarten. Disney heeft jullie gegevens dan al digitaal waardoor het proces sneller gaat. Vervolgens kun je met de definitieve jaarkaart de 'Bring a Friend' tickets aanschaffen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank jullie wel.
  • nog 1 vraag. Wij verblijven in het disney hotel. Als ik een jaarkaart heb en voor mijn vader 3 dagen een vriendenkaart neem, kan hij dan toch in de ochtend gebruik maken van de magic time of kan hij dan niet binnen omdat de ticketverkoop dan nog niet open is. Of kan ik vooraf 3 dag kaarten kopen?
  • nog 1 vraag. Wij verblijven in het disney hotel. Als ik een jaarkaart heb en voor mijn vader 3 dagen een vriendenkaart neem, kan hij dan toch in de ochtend gebruik maken van de magic time of kan hij dan niet binnen omdat de ticketverkoop dan nog niet open is. Of kan ik vooraf 3 dag kaarten kopen?

    Hoi Marielle,

    Jazeker. Als jullie in een Disney hotel verblijven, mogen ook de personen met een 'Bring a Friend' ticket tijdens Extra Magic Time naar binnen zolang ze samen met de jaarkaarthouder (jijzelf in dit geval) naar binnen gaan. De tickets kunnen alleen op de dag zelf worden aangeschaft, niet voor meerdere dagen.

    Groetjes,
    Lars
  • Is er iemand met infinity die weet of je ook voor de parade tijdens de Halloween soiree infinity plekken kan reserveren? En kan ik voor mij en mijn vriendin tegelijk plekken reserveren als ik haar kaart nr heb? Of moet dit door haar zelf gedaan worden? Thanks alvast :)
  • Hallo, Ik ga aanstaande zondag naar Disneyland en heb daar afgesproken voor de 10% karting. Nu moet ik die Super Magic Entreekaarten aanschaffen voor 1 dag. Maar daar heb je volwassene prijzen en kinderprijzen. Wordt gewoon het totaalbedrag wat ik nu betaal afgetrokken van de jaarkaartpassen? Of moet ik voor mijn kinderen ook volwassenekaartjes bestellen? En moet het perse een Super Magic kaart zijn? Of is gewoon een simple dagkaart voor 1 park ook goed? Ik hoor het graag. Het gaat nl om een hoop geld.
  • Hallo, Ik ga aanstaande zondag naar Disneyland en heb daar afgesproken voor de 10% karting. Nu moet ik die Super Magic Entreekaarten aanschaffen voor 1 dag. Maar daar heb je volwassene prijzen en kinderprijzen. Wordt gewoon het totaalbedrag wat ik nu betaal afgetrokken van de jaarkaartpassen? Of moet ik voor mijn kinderen ook volwassenekaartjes bestellen? En moet het perse een Super Magic kaart zijn? Of is gewoon een simple dagkaart voor 1 park ook goed? Ik hoor het graag. Het gaat nl om een hoop geld.

    Hoi maggymouse,

    Het maakt niet uit welke soort tickets je aangeschaft (volwassenen of kinderen), zolang het maar dagkaarten zijn. Dit mag ook een ticket zijn voor 1 dag of een promotieticket. De Super Magic tickets zijn echter het hele jaar door op alle dagen geldig, vandaar dat ik die adviseer om zo flexibel mogelijk te zijn. Het exacte bedrag van de tickets wordt afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart. Bestel de E-tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Zaterdagochtend hebben wij om 08.15 ontbijt met figuren geboekt (09.45 was vol) ik heb een infinity card maar kan mijn vriend met plus kaart wel naar binnen dan?
  • Shireen zei:

    Zaterdagochtend hebben wij om 08.15 ontbijt met figuren geboekt (09.45 was vol) ik heb een infinity card maar kan mijn vriend met plus kaart wel naar binnen dan?

    Hoi Shireen,

    Ja, met een reservering voor het ontbijt met Disney figuren krijgt iedereen uit het gezelschap toegang tot het Disneyland Park op vertoon van een geldig ticket (of jaarkaart). Alle toegangsbewijzen zijn geldig, ook de jaarkaarten die normaal geen toegang geven tot Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan vrijdag naar Disneyland en zijn van plan magic flex jaarkaarten aan te schaffen. Wij zijn met zn vijven, drie jonge kinderen. En willen graag profiteren van de 20% korting. Nu lees ik een paar berichten terug dat je dat moet kunnen bewijzendat je op een adres woont, maar hoe dan? Zo’n gezins samenstelling attest kennen ze volgens mij in NL niet, krijg alleen Belgse websites. Verzekering heeft ook niet veel zin, want mijn man en ik zitten beiden bij een andere verzekeraar. En ik kan me niet heugen dat we belastingpapieren hebben waar de namen van onze kinderen in staan vermeld. Maar ze zijn alledrie nog jong, dus hoe moeilijk zullen ze nu doen? Het wordt onze eerste keer Disneyland, heb me wel al ingelezen, maar dit stukje is wel onduidelijk. En moet je zelf vragen om die korting?
  • Wij gaan vrijdag naar Disneyland en zijn van plan magic flex jaarkaarten aan te schaffen. Wij zijn met zn vijven, drie jonge kinderen. En willen graag profiteren van de 20% korting. Nu lees ik een paar berichten terug dat je dat moet kunnen bewijzendat je op een adres woont, maar hoe dan? Zo’n gezins samenstelling attest kennen ze volgens mij in NL niet, krijg alleen Belgse websites. Verzekering heeft ook niet veel zin, want mijn man en ik zitten beiden bij een andere verzekeraar. En ik kan me niet heugen dat we belastingpapieren hebben waar de namen van onze kinderen in staan vermeld. Maar ze zijn alledrie nog jong, dus hoe moeilijk zullen ze nu doen? Het wordt onze eerste keer Disneyland, heb me wel al ingelezen, maar dit stukje is wel onduidelijk. En moet je zelf vragen om die korting?

    Hoi Bollebol,

    Doorgaans wordt er gecontroleerd of alle volwassenen op hetzelfde adres wonen, maar ook voor (oudere) kinderen kan bewijs gevraagd worden omdat hier voorheen mee gefraudeerd werd (tantes en ooms met kinderen bijvoorbeeld die op andere adressen bleken te wonen). Jonge kinderen zullen echter geen probleem zijn, zolang het geen samengesteld gezin is. In dat geval moet er wel bewijs worden geleverd.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars! Ik hoop dat het dan gewoon goed komt, zal kijken of ik toch nog iets kan vinden waar wat op staat voor de zekerheid. We hebben er zin in! Ben wel benieuwd naar de drukte want de fransen schijnen ook zelf vakantie te hebben. Maar ja buiten de schoolvakanties kunnen we niet weg.
  • Dankjewel Lars! Ik hoop dat het dan gewoon goed komt, zal kijken of ik toch nog iets kan vinden waar wat op staat voor de zekerheid. We hebben er zin in! Ben wel benieuwd naar de drukte want de fransen schijnen ook zelf vakantie te hebben. Maar ja buiten de schoolvakanties kunnen we niet weg.

    Hoi Bollebol,

    Het zal zeker druk zijn, maar met de juiste tips en ons stappenplan kun je ook op drukke dagen optimaal genieten van de magie. Bekijk alle tips en ga goed voorbereid naar Disney: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/handige-tips-korte-wachttijden-attracties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Shireen zei:

    Zaterdagochtend hebben wij om 08.15 ontbijt met figuren geboekt (09.45 was vol) ik heb een infinity card maar kan mijn vriend met plus kaart wel naar binnen dan?

    Hoi Shireen,

    Ja, met een reservering voor het ontbijt met Disney figuren krijgt iedereen uit het gezelschap toegang tot het Disneyland Park op vertoon van een geldig ticket (of jaarkaart). Alle toegangsbewijzen zijn geldig, ook de jaarkaarten die normaal geen toegang geven tot Extra Magic Time.

    Groetjes,
    Lars
    Hai Lars,

    Oh super dank je wel! Dan moet het goed gaan komen.

    Groetjes Shireen
  • Hallo,

    Misschien dat het al ergens staat, maar kan het zo snel niet vinden. Ik heb al ergens gelezen dat als je gebruikt wilt maken van de familie korting dar je dan moet aan kunnen tonen dat je allemaal op hetzelfde adres woont.
    Op welke manier kan ik dit aantonen?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Groeten Debby
  • Hallo,

    Misschien dat het al ergens staat, maar kan het zo snel niet vinden. Ik heb al ergens gelezen dat als je gebruikt wilt maken van de familie korting dar je dan moet aan kunnen tonen dat je allemaal op hetzelfde adres woont.
    Op welke manier kan ik dit aantonen?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Groeten Debby

    Hoi Debby,

    Enkele posts hierboven is deze vraag ook al eens gesteld. Hierbij het antwoord:

    Doorgaans wordt er gecontroleerd of alle volwassenen op hetzelfde adres wonen, maar ook voor (oudere) kinderen kan bewijs gevraagd worden omdat hier voorheen mee gefraudeerd werd (tantes en ooms met kinderen bijvoorbeeld die op andere adressen bleken te wonen). Jonge kinderen zullen echter geen probleem zijn, zolang het geen samengesteld gezin is. In dat geval moet er wel bewijs worden geleverd zoals brieven of documenten waarop de naam van het gezinslid en het adres staan.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    We willen graag op 13 november 2 jaarkaarten aanschaffen (Magic plus) en op dezelfde dag de 39 euro tickets gebruiken voor familie. Is dit mogelijk om dit direct op dag van aanschaf te gebruiken? Ik had namelijk gehoord van iemand dat dit niet mogelijk is, maar kan dit nergens vinden?
    Tevens de vraag vanaf welke tijd de kassa's open zijn? We willen graag de EMH meepakken op dag 2, maar kunnen zoals ik lees pas op dag van entree de 39 euro tickets kopen. Maar ik weet dus niet vanaf hoe laat deze te koop zijn?
    Bedankt alvast!

    Gr Chanel
  • Ja, je kunt na het aanmaken van je jaarkaart meteen naar de kassa om vriendentickets te kopen. De kassa’s gaan volgens mij een half uur voor opening van de parken open.
  • Hallo,
    We willen graag op 13 november 2 jaarkaarten aanschaffen (Magic plus) en op dezelfde dag de 39 euro tickets gebruiken voor familie. Is dit mogelijk om dit direct op dag van aanschaf te gebruiken? Ik had namelijk gehoord van iemand dat dit niet mogelijk is, maar kan dit nergens vinden?
    Tevens de vraag vanaf welke tijd de kassa's open zijn? We willen graag de EMH meepakken op dag 2, maar kunnen zoals ik lees pas op dag van entree de 39 euro tickets kopen. Maar ik weet dus niet vanaf hoe laat deze te koop zijn?
    Bedankt alvast!

    Gr Chanel

    Wie na 7 november jaarkaart aankoopt, moet 45 euro betalen voor vriendenticket... De prijs van 39 euro is alleen voor jaarkaarten aangekocht voor 5 november 2018...

    Moesten er nog mensen zijn die dit weekend jaarkaart willen aankopen voor de wijzigingen start, ben vanaf morgennamiddag tem zondag in disneyland en kan nog 4 mensen korting geven :-)
  • Hallo,
    Volgend weekend ben ik weer in Disney te vinden bij de start van het kerstseizoen. Een vriendin van mij gaat mee en schaft meteen haar jaarkaart aan, daarnaast verleng ik mijn jaarkaart.

    Nu willen wij zaterdag om 08.30uur de EMH gebruiken om de eerste drukte voor te gaan. Echter heeft mijn vriendin dan nog geen jaarkaart. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik zat zelf te denken om een vriendenticket van €39,- bij de kassa aan te schaffen, om vervolgens na de EMH richting BAP te gaan. Zijn de kassa's al om 08.30uur open? Of is er de mogelijkheid dat zij een online dagticket koopt en dan met mij alsnog de EMH kan doen (kan dat?) om vervolgens bij BAP haar jaarkaart aan te schaffen.

    Ik hoor het graag :smile:
  • Hoi bassiej,

    met een gewoon dagticket heb je geen toegang tot de EMT. Met een vriendenticket wel (let wel, of het officieel beleid is weet ik niet maar ik heb vorige week op twee verschillende dagen vrienden mee naar binnen mogen nemen tijdens de EMT).

    De kassa's gaan volgens mij een uur vantevoren open, maar dat weet Lars vast zeker.
Log In of Registreer om te reageren.