Aandelen Euro Disney S.C.A.

1567810

Reacties

  • Meara zei:

    En hier is de kaart inmiddels op de deurmat gevallen. Geldig tot en met 31-12-2027.

    Hoi Meara,

    Kijk eens aan! Heel mooi! Leuk dat je het ons even laat weten. Veel plezier ermee!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars
    Weet jij of nog-shareholders ook voordelen hebben bij het kopen van dagkaarten voor het aqualagon van het village nature?
  • Voor zover mij bekend is dat niet het geval.
  • Hoi Lars
    Weet jij of nog-shareholders ook voordelen hebben bij het kopen van dagkaarten voor het aqualagon van het village nature?

    Hoi Angelika,

    Er is geen korting voor aandeelhouders bij Aqualagon aangezien dit in feite een Center Parcs resort is en niet Disney zelf.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt! Wel jammer ...
  • Bedankt! Wel jammer ...

    [Gerucht]
    Nog een klein beetje hoop houden, er word gespeculeerd dat het in de toekomst eventueel naar Disney zou kunnen gaan:

    [\Gerucht]
  • Zijn dezelfde voordelen zoals die geldig waren bij de voormalige aandelen pas nog steeds geldig nu Euro Disney SCA over is gegaan op 'la carte du club'?
    Is er nog dezelfde korting op dagtickets verkrijgbaar bijvoorbeeld?
  • Zijn dezelfde voordelen zoals die geldig waren bij de voormalige aandelen pas nog steeds geldig nu Euro Disney SCA over is gegaan op 'la carte du club'?
    Is er nog dezelfde korting op dagtickets verkrijgbaar bijvoorbeeld?

    Hoi Maria-Anna,

    Alle voordelen zijn nog steeds geldig voor bestaande leden van de Shareholders Club. Meer informatie + overzicht kortingen & voordelen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/shareholders-club-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank voor de uitleg, Lars!
  • Loont het om te reserveren (hotel + park) via het telefoonnummer voor de share-holders t.o.v. de standaard aanbiedingen? M.a.w. geldt de 10% korting bovenop de aanbieding?
  • Hoi @zenimot ,

    Alleen als er geen aanbiedingen voor complete arrangementen beschikbaar zijn tijdens uw aankomstperiode, zal de 10% korting via de Shareholders Club voordeliger zijn. De korting kan echter niet gecombineerd worden met een bestaande actie. Bekijk alle aanbiedingen met hogere korting dan via de club en boek eenvoudig online: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @zenimot ,

    Alleen als er geen aanbiedingen voor complete arrangementen beschikbaar zijn tijdens uw aankomstperiode, zal de 10% korting via de Shareholders Club voordeliger zijn. De korting kan echter niet gecombineerd worden met een bestaande actie. Bekijk alle aanbiedingen met hogere korting dan via de club en boek eenvoudig online: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Duidelijk. Thanks!
  • Zal de geldigheid van de voormalige Euro Disney SCA aandelen pas (nu 'la carte du club') ook verlengd worden met de tijd dat DLP gesloten was?
  • Hoi @Maria-Anna ,

    Dat lijkt ons niet. Disney heeft geen melding gemaakt dat de Shareholders Club Card in geldigheid wordt verlengd vanwege de gesloten periode. Alleen tickets en jaarkaarten worden verlengd.

    Groetjes,
    Lars
  • Is Salon Mickey nu open ?
    Of gaat dat nu ook op een andere manier ?
  • Hoi @boogschutter ,

    Voor zover wij weten is Salon Mickey gewoon geopend.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @boogschutter ,

    Voor zover wij weten is Salon Mickey gewoon geopend.

    Groetjes,
    Lars

    Dank je, dan kunnen we daar over paar weken gewoon naar binnen.
    Altijd fijn na 3,5 uur rijden , wat drinken en paar koeken eten.
  • Hallo Lars,

    Hoe kan je boeken met de 10% korting?

    Momenteel geen kortingen dus zou ik graag boeken met deze korting.

    Mvg
    Mieke
  • mieke zei:

    Hallo Lars,

    Hoe kan je boeken met de 10% korting?

    Momenteel geen kortingen dus zou ik graag boeken met deze korting.

    Mvg
    Mieke

    Boeken met shareholders korting is mogelijk door de Disney reserveringslijn te bellen. Dit kan niet online.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Hallo Lars,

    Hoe kan je boeken met de 10% korting?

    Momenteel geen kortingen dus zou ik graag boeken met deze korting.

    Mvg
    Mieke

    Boeken met shareholders korting is mogelijk door de Disney reserveringslijn te bellen. Dit kan niet online.

    Groetjes,
    Lars
    Goedemorgen Lars,

    Dacht ik al.
    Niet via de lijn van de club?
    Want blijkbaar hang je uren aan de lijn van Disney?

    Groetjes

    Mieke
  • mieke zei:

    Goedemorgen Lars,

    Dacht ik al.
    Niet via de lijn van de club?
    Want blijkbaar hang je uren aan de lijn van Disney?

    Groetjes

    Mieke

    Je kunt het via de lijn van de club proberen natuurlijk, als je daar sneller iemand aan de lijn krijgt, maar voor zover wij weten is dat alleen nog maar mogelijk via de reguliere reserveringslijn nadat de club in feite is opgeheven.
  • Op https://disneylandparis-news.com/en/the-company/euro-disney-club/ staat het volgende:
    "For any practical information and Disneyland® Paris reservations, please contact the Central Reservation Office on the dedicated line for Euro Disney Club members: +33 (0)1 60 30 60 72 (have your Euro Disney Club card number ready)"

    Lijkt er op dat er wel een nummer specifiek voor shareholders is om te reserveren?
  • zenimot zei:

    Op https://disneylandparis-news.com/en/the-company/euro-disney-club/ staat het volgende:
    "For any practical information and Disneyland® Paris reservations, please contact the Central Reservation Office on the dedicated line for Euro Disney Club members: +33 (0)1 60 30 60 72 (have your Euro Disney Club card number ready)"

    Lijkt er op dat er wel een nummer specifiek voor shareholders is om te reserveren?

    Ja, maar dat nummer is alleen Franstalig. Shareholders kunnen ook gewoon via de reguliere (Nederlandse) regeringslijn boeken.
  • En de korting stelt niet veel voor.
    Ik had gebeld om een arrangement te boeken en kwam duurder uit met de korting van Euro Disney Club member dan de reguliere prijs via de website...
  • mieke zei:

    En de korting stelt niet veel voor.
    Ik had gebeld om een arrangement te boeken en kwam duurder uit met de korting van Euro Disney Club member dan de reguliere prijs via de website...

    Dat had ik dus ook
  • Bedankt voor de antwoorden.
  • Goedemiddag, ik heb tickets voor het evenement "Evènement de Noël Euro Disney Club". Dus ik moet nog een hotel zoeken want voor één dag naar Parijs op en neer is te lastig met mijn kinderen.
    Iemand ervaring dat je nog 25% korting krijgt op room only via de Euro Disney Club?
    Ik zag via booking.com enz dat het 300 euro per nacht is voor Disney Hotel.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Disneyhotel omdat we dan onze priority kaart daar kunnen ophalen, anders moeten we aan de kassa aanschuiven en kan daar heel druk zijn.
    Bij partner hotels moet je nu ook parkeerkosten betalen ofwel op de Disney parking 30 euro...
  • mieke zei:

    Goedemiddag, ik heb tickets voor het evenement "Evènement de Noël Euro Disney Club". Dus ik moet nog een hotel zoeken want voor één dag naar Parijs op en neer is te lastig met mijn kinderen.
    Iemand ervaring dat je nog 25% korting krijgt op room only via de Euro Disney Club?
    Ik zag via booking.com enz dat het 300 euro per nacht is voor Disney Hotel.
    Mijn voorkeur gaat uit naar Disneyhotel omdat we dan onze priority kaart daar kunnen ophalen, anders moeten we aan de kassa aanschuiven en kan daar heel druk zijn.
    Bij partner hotels moet je nu ook parkeerkosten betalen ofwel op de Disney parking 30 euro...

    Ervaring leert dat doorgaans de prijzen via derde partijen, zoals booking of Expedia (tip: gebruik de zoekmachine op deze pagina voor alle 'room only' aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/overige-accommodatie-paris) voordeliger zijn dan via Disney zelf. Bel even met Disney om de prijzen te horen en vergelijk deze dan online. Boek vervolgens de goedkoopste prijs.
  • Hai clubhouders,

    Het is alweer een hele tijd geleden dat we in Dlp zijn geweest, maar volgende week is het eindelijk weer zover.
    We zijn de spullen aan het verzamelen, maar nou weet ik echt niet meer welke clubkaart ik moet hebben.

    In mijn beleving hebben we als laatste nog een zwarte pas gehad.

    Ik kan alleen een zilveren pas vinden met linksboven pasfoto en rechtsonder een QR-code, expire date is wel 31/12/2027

    Weet iemand toevallig of dit de juiste is?

    Bedankt ;)
  • Bobson zei:

    Hai clubhouders,

    Het is alweer een hele tijd geleden dat we in Dlp zijn geweest, maar volgende week is het eindelijk weer zover.
    We zijn de spullen aan het verzamelen, maar nou weet ik echt niet meer welke clubkaart ik moet hebben.

    In mijn beleving hebben we als laatste nog een zwarte pas gehad.

    Ik kan alleen een zilveren pas vinden met linksboven pasfoto en rechtsonder een QR-code, expire date is wel 31/12/2027

    Weet iemand toevallig of dit de juiste is?

    Bedankt ;)

    Dat is inderdaad de juiste aangezien de vervaldatum in de toekomst ligt.
Log In of Registreer om te reageren.