Voorbereiding bezoek Walt Disney World

12467114

Reacties

• Hoi Lars,

Bedankt voor je (snelle) antwoorden! We hebben 2 weken Caribbean Beach resort geboekt met Disney Dining Plan.

Ik heb de booking binnen en wil My Disney Experence aanmaken. Maar als ik mijn mailadres invul geeft het programma aan dat er al een account is op dit mailadres. Ik heb volgens mij geen account en als ik forgot password aanklik dan krijg ik geen mail terug. Ik heb al verschillende nummers geprobeerd om te bellen maar ik krijg niemand te pakken omdat het nummer niet juist is of niet in gebruik (nummer staat op de booking!). Weet jij hoe ik dit kan oplossen? Een mailadres of telefoonnummer?

Groetjes Inge
  • Egni zei:

Hoi Lars,

Bedankt voor je (snelle) antwoorden! We hebben 2 weken Caribbean Beach resort geboekt met Disney Dining Plan.

Ik heb de booking binnen en wil My Disney Experence aanmaken. Maar als ik mijn mailadres invul geeft het programma aan dat er al een account is op dit mailadres. Ik heb volgens mij geen account en als ik forgot password aanklik dan krijg ik geen mail terug. Ik heb al verschillende nummers geprobeerd om te bellen maar ik krijg niemand te pakken omdat het nummer niet juist is of niet in gebruik (nummer staat op de booking!). Weet jij hoe ik dit kan oplossen? Een mailadres of telefoonnummer?

Groetjes Inge

Hoi Egni,

Graag gedaan! Je kunt contact opnemen met The Walt Disney Travel Company door een mail te sturen naar disneytraveluk@disneyonline.com of te bellen naar +44 800 169 0730.

Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars, het is inmiddels opgelost!

Ik heb nog wel een andere vraag; Zijn er nog tips voor restaurants waar je zeker moet zijn geweest?
    Ik heb gelezen dat Be our Guest een aanrader is maar ik meen ook op dit forum gelezen te hebben dat er een restaurant is waar je 's avonds de avondshow kunt bekijken terwijl je eet?( kan het natuurlijk niet terug vinden) Zijn er nog meer van deze handige weetjes van ervaringsdeskundigen voor ons eerste bezoek aan disney world? Alle info is welkom!

Groetjes Inge

• Egni zei:

Dank je wel Lars, het is inmiddels opgelost!

Ik heb nog wel een andere vraag; Zijn er nog tips voor restaurants waar je zeker moet zijn geweest?
    Ik heb gelezen dat Be our Guest een aanrader is maar ik meen ook op dit forum gelezen te hebben dat er een restaurant is waar je 's avonds de avondshow kunt bekijken terwijl je eet?( kan het natuurlijk niet terug vinden) Zijn er nog meer van deze handige weetjes van ervaringsdeskundigen voor ons eerste bezoek aan disney world? Alle info is welkom!

Groetjes Inge

Graag gedaan, Inge. Het restaurant met zicht op het vuurwerk in Magic Kingdom is California Grill in Disney's Contemporary Resort. Andere aanraders qua restaurants zijn: Be Our Guest en Skipper Canteen in Magic Kingdom, Prime Time 50's en Sci-Fi Dine In in Disney's Hollywood Studios, Yak & Yeti en Tusker House in Disney's Animal Kingdom, The Garden Grill en Via Napoli in Epcot.

Groetjes,
    Lars
  • december 2018 aangepast
    Ook wij willen eind augustus 2020 naar Orlando, schijnt de beste keuze te zijn in de zomervakantie.
    Ik heb dit jaar al de basiskennis opgedaan via dit forum / deze website.

Wat we van plan zijn is de vluchten ongeveer 330 dagen van te voren boeken

Het verblijf (pakket) kan nog eerder geboekt worden zodra er weer een actie loopt met free dining plan.
    Voor mij is het doorslaggevend omdat die extra's, zeker de maaltijden 10 dagen lang ons minimaal 1.000 dollar besparen.

De keuze voor een (Disney)hotel en de verblijfsduur staat nog open.
    Ik overweeg toch ongeveer 10 dagen zodat we genoeg tijd hebben, ook om andere parken in de buurt te bezoeken.
    Zeker als je mealcredits kunt opsparen en combineren en veel kunt inplannen qua fastpass..

De 1e vraag is dan ook:
    Naar jaarlijkse traditie, wanneer verschijnt deze aanbieding weer, ergens in het voorjaar van 2019 om voor augustus 2020 te kunnen boeken? Is het te verwachten dat deze actie weer komt?

Suggestie voor hotels blijven welkom. Ik denk dat de prijs en de vlotte bereikbaarheid / reistijd / drukte van de shuttlebus toch de doorslag gaat geven. Uiteindelijk ben je vooral in de parken en niet veel in je hotel.

Dan een 2e vraag:
    als je vanuit het resort een dagje naar een niet-disneypark in de buurt wilt, wat is dan de beste optie? Een auto huren? Uber? Of bestaat er toch een gecharterde bus of openbaar vervoer mogelijkheid naar bijv Universal Studios, Seaworld, etc?
    We gaan nog zien hoe groot we het willen maken maar ook Kennedy Space center bijv wat een stuk verder gelegen is lijkt me wel gaaf.

Als kers op de taart misschien nog een tip of suggestie van mijn kant: je kunt natuurlijk rechtsstreekse vluchten naar Orlando zoeken, maar het valt me op dat je bijvoorbeeld met Delta of United met een tussenstop er ook heel voordelig naartoe kunt. Vaak heb je dan een lange stop van net geen 24u met overnachting in bijv NYC, Washington (etc) en zo kun je er een Amerikareis van maken en die steden ook nog zien. (je kunt het uitkienen, er bestaan ook kortere aansluitingen)
    Ik ga ook eens proberen wat een ticket kost met meerdere bestemmingen of bijvoorbeeld een retourvlucht New York en dan een binnenlandse vlucht naar Orlando, bijv 2 dagen later.

Laatst eens naar NYC gevlogen via Canada voor heel weinig geld, dus zeker voor grote gezinnen kan dit wel doorslaan in de totaalprijs. Maar het ligt er natuurlijk aan of je daar zin in hebt. Ik ben alleen met een (dan) 10 jarige dus dat gaat.
    Ik merk ook dat als je vanaf Brussel zoekt dat er dan aanbiedingen komen om via Amsterdam te gaan, of omgekeerd, het is vaak goedkoper om met KLM van Brussel via Amsterdam te gaan dan rechtstreeks. Marketing dus.
  • Hoi @Macamba ,

Wat leuk dat jullie in 2020 naar Disney World willen gaan. Mijn advies zou zijn om te kiezen voor 14 dagen, zeker omdat je aangeeft ook naar andere parken te willen buiten Disney. Tijdens ons laatste verblijf (vorig jaar) van 12 dagen kwamen we tijd te kort en dan heb ik het alleen over Disney zelf. Mede door het Dining Plan ben je meer tijd kwijt aan eten en dus minder tijd in de parken. Jullie willen in het hoogseizoen gaan, dus voldoende dagen in de parken is een must. Bekijk ons stappenplan voor een verblijf in Walt Disney World: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida.

De Free Dining aanbieding (voor aankomsten in 2020) start normaal gezien medio maart (2019) via: https://www.discoverthemagic.nl/gratis-maaltijden. Wij kiezen altijd voor een Moderate Resort, waarbij Caribbean Beach en Port Orleans (beide varianten) favoriet zijn. Caribbean Beach (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/disney-hotels-florida/disneys-caribbean-beach-resort-florida) heeft voor aankomsten vanaf eind 2019 de voorkeur vanwege de Disney Skyliner rechtstreeks naar Epcot en Disney's Hollywood Studios.

Er is geen openbaar vervoer vanuit Disney World naar omliggende parken. Disney wilt dit uiteraard niet promoten. De beste optie naar Universal en SeaWorld is Uber/Lyft. Een taxi is duurder. Kennedy Space Center ligt verder weg en daar kan vervoer gecombineerd worden met een toegangsticket. Ontdek alle voorverkooptickets voor de themaparken in Florida met korting: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

Een vlucht met een 12-24 uur tussenstop raden wij af vanwege de te lange reis en het gedoe met bagage (in het vliegtuig, uit het vliegtuig, opnieuw door de hele douane, weer in het vliegtuig en opnieuw uit het vliegtuig). Daar tussendoor ook nog een stad bezoeken is heftig, zeker als je daarna nog eens 2 weken in de parken rond moet lopen. Bekijk alle vluchtaanbiedingen via onze handige zoekmachine: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

Succes met plannen!

Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor het volledige antwoord en goede tips!
    Volkomen gelijk ook. Ik ga dit zeker toepassen. Top!

Ik ga (weer) boeken via de links op deze site, beste manier om je te belonen voor alle moeite.

Fijne kerst gewenst!
  • december 2018 aangepast
    Beste Lars,

Wij zijn nu stil aan aan het kijken voor onze vliegtuigtickets voor 31/10/2019 tot 14/11/2019. We zouden graag rechtstreeks op Orlando international vliegen, behalve als dit echt veel duurder zou zijn dan met een tussenstop. Momenteel zouden we kiezen voor Delta, dit zou dan in totaal 1416 euro zijn (met ruimbagage).

Tui fly kan ook, maar die landen op Sanford en daar stopt de shuttle niet dus dat is ook een extra kost. Jullie zoekmachine en Google geeft Icelandair als goedkoopste optie aan, deze maakt telkens 1 tussenstop. Met ruimbagage bij komt dit op 1.277 euro, niet zoveel verschil dus met een rechtstreekse vlucht.

Nu vroeg ik mij af of jullie al eens met een van die maatschappijen, in het specifiek Delta, hebben gevlogen en wat jullie ervan vonden. Volgens sommigen kan ik ook beter wachten tot januari met boeken, omdat veel maatschappijen dan kortingen geven. Geldt dit ook voor deze verre vluchten?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Phaedra
  • Hoi @Macamba ,

Graag gedaan en fijn dat je via onze links wilt boeken. Hiermee kunnen wij deze grote website in de lucht houden. Thanks!
  • Hoi @phaedra ,

Onze voorkeur gaat 100% uit naar Delta. Wij dachten vorig jaar eens met een kleinere maatschappij te vliegen vanwege de goedkope prijs (AirBerlin) maar die ging failliet waardoor we ons geld kwijt waren. Tip is dus om niet voor de goedkoopste vlucht te kiezen, maar voor een grote maatschappij uit de VS als je naar Orlando wilt. Delta is super. Wij vlogen de laatste keer in een nieuw toestel met top service als combinatie vlucht met KLM.

Doorgaans is het beste moment om te boeken tussen 9 tot 6 maanden vóór vertrek waarbij alle aanbiedingen beschikbaar zien. Bekijk alle vluchtaanbiedingen via onze handige zoekmachine: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,

Super bedankt voor je snelle antwoord! Dan ga ik nog even wachen met boeken :)

Fijne feestdagen!

Phaedra
  • Delta kan ik bevestigen, vorige maand nog. Zeker geen vage budgetmaatschappij kiezen waarvan je niet weet of deze nog bestaat tegen die tijd.

Delta service begint bij de gate al, aan boord heerlijk gegeten, super verzorgd, gratis WiFi. En ze hebben meestal de beste prijs. Zeker doen! Happy holidays!
  • januari 2019 aangepast
    Hoi Lars,

Dit wordt de eerste keer dat wij buiten Europa vliegen en hebben geen idee wat de prijzen voor tickets zijn in september naar Orlando. We willen rechtstreeks vliegen v.a. A'dam met Delta. Heb je een richtlijn voor ons?
  • Egni zei:

Hoi Lars,

Dit wordt de eerste keer dat wij buiten Europa vliegen en hebben geen idee wat de prijzen voor tickets zijn in september naar Orlando. We willen rechtstreeks vliegen v.a. A'dam met Delta. Heb je een richtlijn voor ons?

Hoi Egni,

Doorgaans betalen wij voor Delta rond de €600 p.p., maar dat is ook afhankelijk van de periode waarin je wilt vliegen en hoe vroeg je op voorhand boekt (wij reizen bijvoorbeeld altijd buiten de schoolvakanties). Het advies is om tussen de 9e en 6e maand vóór vertrek te boeken. Bekijk de vluchten met alle aanbiedingen via alle maatschappijen en luchthavens via onze handige zoekmachine: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars, dan heb ik uitgangspunt!
    Ik kan voor onze datum voordelige vluchten boeken bij airfrance maar de vluchten worden uitgevoerd door Delta. Maakt dat wat uit of ik rechtstreeks bij Delta boek of bij airfrance? We zitten dan toch in het zelfde vliegtuig!?
  • Egni zei:

Dank je Lars, dan heb ik uitgangspunt!
    Ik kan voor onze datum voordelige vluchten boeken bij airfrance maar de vluchten worden uitgevoerd door Delta. Maakt dat wat uit of ik rechtstreeks bij Delta boek of bij airfrance? We zitten dan toch in het zelfde vliegtuig!?

Hoi Egni,

Dat is inderdaad hetzelfde. Air France, KLM en Delta zitten samen in het 'Skyteam' dus zij voeren de vluchten vanuit Nederland, Belgie en Frankrijk gezamenlijk uit. Wij hadden de afgelopen keer een vlucht met KLM vanuit Brussel naar Amsterdam en daarna Delta naar Atlanta en wederom Delta naar Orlando. Was top!

Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan in mei naar Disney World, yes!! Alleen nu ben ik op zoek naar een accomodatie, 3 personen, 5 mei 11 nachten, 2 bedden, 1 kamer is prima, shuttle hoeft niet en relatief dichtbij voor een leuke prijs. Iemand tips?

En wanneer ik het ticket boek voor 14 dagen, met memory maker, magic band etc. Hoe kom ik aan de Magic band als ik geen Disney hotel boek :-) ?

Voor wie het weet zou ik nog graag tips voor diner willen ontvangen, prijstechnisch leuk of welke wij niet mogen missen.

Alvast bedankt!
    Groetjes, Nicole
  • Hoi @sulley ,

Dat ligt eraan waar je precies binnen of buiten Walt Disney World wilt verblijven en wat is voor jullie 'een leuke prijs'? De All-Stars resorts zijn de voordeligste Disney hotels met vrij basic accommodaties. Kies de variant met het thema wat jullie het meeste aanspreekt. Pop Century is een daarnaast een goede keuze met recent compleet gerenoveerde kamers. Op gebied van de Moderate resorts adviseren wij Port Orleans (voor aankomsten vanaf najaar 2019 ook Caribbean Beach).

De gratis Magic Band bij het Ultimate Ticket van 7-14 dagen kan worden afgehaald bij World of Disney in Disney Springs. Hiervoor ontvang je per mail een voucher. Bestel je tickets vóór 1 april om te profiteren van de gratis Magic Band via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars

Dank je wel! Voor de All stars resorts krijg ik jammer genoeg geen beschikbaarheid, ook niet via UK.

Ik vind een prijs van max 150 per nacht genoeg. Op max een half uur rijden is ook prima.

Oo top, dan ga ik de tickets alvast boeken!

Groetjes, Nicole
  • Hoi @sulley ,

Dan zou ik kijken naar de partner hotels van Disney die rondom Disney Springs liggen. Binnen jullie budget passen bijvoorbeeld Best Western Lake Buena Vista en Holliday Inn Orlando. Deze liggen ideaal bij Disney Springs zodat je snel naar de parken kunt. Bekijk alle aanbiedingen voor deze (en alle omliggende accommodaties) via onze handige zoekmachine op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/hotels-accommodatie-florida/overige-accommodatie-florida.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars, dank je wel! Uiteindelijk hebben we een Airbnb geboekt. :-)
    Nu alleen nog autohuur en de ESTA. Heerlijk!

Er zijn veel tolwegen in Florida, zou je een Sunpass aanbevelen?

Groetjes, Nicole
  • Hoi @sulley ,

Graag gedaan! Wij hebben geen ervaring met tolwegen in Florida, aangezien wij enkel in Disney World zelf verblijven, optioneel met autohuur om naar omliggende parken te gaan langs de I4, maar daar zijn wij geen tolwegen tegen gekomen.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars Aha, ok! Dat helpt al, gewoon geen Sunpass; dan zien we het wel.

Groetjes!
  • Kort vraagje

Wat is jullie ervaring met de drukte en het weer in februari
  • Hoi @thomastol ,

De eerste twee weken van februari zijn rustig, midden februari is druk en de laatste week van februari is gemiddeld druk. Bekijk de drukte kalender op onze speciale Verblijf pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida.

Het weer is natuurlijk moeilijk te voorspellen, maar in februari is de temperatuur gemiddeld 20-25 graden met af en toe kans op een (onweers)bui. Langdurige periode met regen wordt voor deze maand zelden voorspeld.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @thomastol ,

De eerste twee weken van februari zijn rustig, midden februari is druk en de laatste week van februari is gemiddeld druk. Bekijk de drukte kalender op onze speciale Verblijf pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida.

Het weer is natuurlijk moeilijk te voorspellen, maar in februari is de temperatuur gemiddeld 20-25 graden met af en toe kans op een (onweers)bui. Langdurige periode met regen wordt voor deze maand zelden voorspeld.

Groetjes,
    Lars

Met andere woorden,de ideaale periode.?
  • februari 2019 aangepast
    Ik had even een vraagje over de reis betalen. Ik lees steeds over creditcards. Wij hebben er geen 1. Maar nu vond ik dit: De prepaid Mastercard Classic Creditcard. Dan kan je er van te voren gewoon geld op zetten. Enig idee of dit als betaalmiddel gebruikt kan worden bij het boeken?
    Dat zou wel een stuk fijner zijn dan een gewone creditcard, daar zitten zoveel regels aan vast. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik ben zo gewent dat je gewoon met I-deal kan betalen als we naar dlp gaan, ik heb daar nooit bij stil gestaan.

gr, tink35
  • Dag Lars en andere (fans),

Medio maart kunnen we WDW gaan boeken voor augustus 2020 zodra de aanbieding voor het free ding plan er is.
    Zoals je hierboven al had aangeraden is een moderate resort prima, ook gezien de prijs lijkt Disney's Caribbean Beach Resort me een prima opzie tzt, goed bereikbaar en het ziet er prima uit. (Uiteindelijk zal de prijs ook wel bepalend zijn als Port Orleans €500 duurder is ;-)

Nog een paar dingen die ik me afvraag:

-1- maakt het iets uit op welke dag we aankomen? (een zondag/maandag lijkt me fijn om dan maandag rustig te starten, ik ben natuurlijk DLP gewend waar er grote contrasten zijn, zaterdag vind ik vervelend druk). Nog tips welke dagen (financieel of praktisch) gunstig zijn voor aankomst / vertrek?
    Als ik me zou baseren op DLP dan zou ik maandag aankomen en vrijdag weer vertrekken. In WDW blijf je natuurlijk langer dan 5 dagen maar is het daar ook handig de weekenden te vermijden?
    (als het echt irritant druk is kun je op zaterdag natuurlijk ook eens een dagje in je hotel blijven aan het zwembad of er op uit gaan in Orlando zelf denk ik).

> De periode medio / eind augustus blijkt ideaal en rustiger volgens de druktekalender dus dat willen we zeker hanteren, 2 weken is prima.
    Uiteindelijk de hamvraag blijft: op welke dag is het gunstig aankomen, qua hotelprijs en vliegen.. wat zouden jullie doen of aanraden?

-2- Direct met Delta vanuit AMS naar MCO vliegen lijkt me zeer praktisch, hierboven werd ook al duidelijk gemotiveerd dat dat beter is dan gedoe met tussenstops. Helemaal mee eens.
    Nu is het natuurlijk zo, dat we eerst ons Disney pakket moeten boeken, en de vluchten pas in oktober, 330 dagen voor vertrek kunnen boeken.. dus je moet een beetje geluk hebben dat je vluchten aansluiten op je reeds gemaakte Disney boeking.
    STEL een iets eerdere vlucht (1-3 dagen eerder) is behoorlijk goedkoper, al dan niet NYC / ATL ofzo, dan sta ik daar wel voor open.. inderdaad: gesleep met koffers en het feit dat een overnachting in NYC meer kost dan het prijsverschil van je ticket..
    Ik weet dat Disney het toestaat om tegen een fee + eventueel prijsverschil je boeking nog te wijzigen maar dat vind ik toch wel zonde, ik zou dan liever een dagje eerder vliegen en dat geld uitgeven aan een overnachting (elders) dan een wijzigings-kost betalen :-)

> de vraag is wel, als ik met een binnenlandse vlucht vanuit bijv NYC aankom in MCO, mogen we dan gewoon gebruik maken van de Disneyworld Express of is dat voorbehouden aan internationale vluchten? (ik weet dat je online je reisschema moet opgeven)
    Bijv. rechtstreeks op zondag / maandag vanuit AMS naar MCO vliegen en al dan niet (eventueel) via een andere stad nog terug als afsluiter?

-3-

Het dining plan: ik begrijp dat je free dining plan krijgt vanaf een Moderate resort.
    We zouden dit dan relatief voordelig willen upgraden naar een premium plan zodat we niet 2 weken counter service meals moeten eten (tenzij er mensen zijn die me dit kunnen aanraden want ik vergelijk weer met DLP)

> Nu zegt men in de promo video dat als je een Deluxe hotel neemt, dat daar ook al een premium dining plan bijzit.
    Dus ook hier weer, heeft iemand het al bekeken of dat de moeite waard is? Bedoel: stel je moet 400 euro bijbetalen voor je premium dining.. maar stel je kunt voor ongeveer het zelfde bedrag of ietsje meer, ook een premium resort boeken zodat het onder aan de streep ongeveer op het zelfde totaalbedrag uitkomt, is dat aan te raden of valt het veel duurder uit?

Spannend! We kijken er naar uit. Uiteraard gaan we zowel het Disney pakket als de vluchten via deze site boeken!

• Toevoeging / zoektocht / prijsvergelijking:

Ik heb wat verkennend onderzoek gedaan en eens rondgekeken naar allerlei vluchtopties voor mid augustus (2019, puur fictief dus om een idee te krijgen van de opties en prijzen).

Wat je ook doet, €700-900 pp voor de retourvluchten is rond die tijd geen uitzondering, direct of indirect: BRU / AMS / CGD / DUS / FRA, overal even duur. De meest gekke combinaties.
    Als je in september pas terugvliegt dalen de prijzen wel spectaculair maar helaas geen optie ivm schoolgaande dochter.

Ik heb ook eens gekeken wat het zou geven als je een vlucht los zou boeken naar bijv NYC waar toch vaak scherpe aanbiedingen op zijn en dan met een goedkope binnenlandse vlucht voor 100 dollar alsof naar MCO vliegen maar ook dat komt uiteindelijk duur uit, zeker als je alle kosten gaat optellen, want hoe langer je over je reis doet, hoe meer geld je gaat besteden aan eten, hotels en souvenirs.

Of 2 enkeltjes, maar wat je ook doet, je blijft 700 euro of bijna 1000 euro pp betalen voor de vluchten.

Dus mijn persoonlijke conclusie is dat je best rechtstreeks met Delta vliegt of via een mooie route met korte tussenstop, gewoon voor een acceptabele prijs ergens op di/wo/do lijkt gunstig.

> Wat ik WEL ontdekt heb is het volgende: als je op de boekingswebsite van Disney Travel Company eens kijkt wat je boeking kost MET vlucht erbij vanuit Ierland of vooral Londen, dan kost die vlucht "maar" 500 euro pp (retour, totaal, probeer maar eens het pakket zonder vlucht of met vlucht te vergelijken, verschil is exact 1000 euro of pond bij 2 personen).
    Voor die prijs kan ik nergens een vlucht vinden, zelfs niet als je met Ryanair, Norwegian, WOW, Icelandair en Spirit op "avontuur gaat" (wat ik sterk zou afraden).

Dus het lijkt er op dat als je geen gunstig geprijsde vluchten kunt vinden naar Orlando, dat je dan het pakket zou kunnen boeken inclusief vlucht, desnoods vanaf Londen, betalen in Ponden nu de koers best gunstig staat..

En dan inderdaad een vlucht naar Londen boeken, die zijn er genoeg, zeker zo lang op voorhand.
    (Ik geloof niet zo in Brexit drama's trouwens, wel in het failliet gaan van lowcost Airlines: Wow, Norwegian)

Ik overweeg sterk, op basis van de relatief gunstige (beste) prijs het all in pakket te nemen vanuit Londen.
    Aan het eind van de lijn moet je enkel die kosten er nog bij tellen maar mijn conclusie na een paar uurtjes prijzen vergelijken is dat dat zeker geen slechte deal is.

Wat vinden jullie hiervan?

• tink35 zei:

Ik had even een vraagje over de reis betalen. Ik lees steeds over creditcards. Wij hebben er geen 1. Maar nu vond ik dit: De prepaid Mastercard Classic Creditcard. Dan kan je er van te voren gewoon geld op zetten. Enig idee of dit als betaalmiddel gebruikt kan worden bij het boeken?
    Dat zou wel een stuk fijner zijn dan een gewone creditcard, daar zitten zoveel regels aan vast. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ik ben zo gewent dat je gewoon met I-deal kan betalen als we naar dlp gaan, ik heb daar nooit bij stil gestaan.

gr, tink35

Hoi tink35,

Alle soorten creditcards van de grote maatschappijen (zoals MasterCard) worden geaccepteerd, dus ook de pre-paid varianten. iDeal is alleen voor Nederland en een boeking voor Walt Disney World gaat via het internationale boekingssysteem van Disney en daar kennen ze dit systeem helaas niet.

Bekijk alle aanbiedingen met arrangementen, tickets en vervoer voor Walt Disney World hier: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.