Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11011131516105

Reacties

  • Wij zijn op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 augustus in Disneyland en kunnen 10% korting geven op de aanschaf van jaarkaarten. Wij hebben 8 jaarkaarten dus kunnen wel een aantal mensen blij maken. En wij zijn natuurlijk blij met de stempels!
    U kan mailen naar ellen0628@pandora.be
  • Hoi,
    Wij zijn er 22, 23 en 24 augustus en kunnen nog 12 mensen 10% korting geven.
    czwirs73@gmail.com
  • hallo liefhebbers, CoolCoolCool
    wij zijn van 17 t/m 20 september in DLP en kunnen aan 12 mensen korting geven
    Laat even weten of je geïnteresseerd ben op onderstaand e-mailadres
    gr frans + fam.
    frans.singel@gmail.com
  • Wij gaan volgende week woensdag 31e juli, wij gaan 3 jaarkaarten kopen. IS er iemand op dezelfde tijd die ons kan helpen aan de korting en wij de ander aan de stempels?
    Mail me aub......................:somewhere_between@hotmail.com
    Dan bel ik je zo spoedig mogelijk terug
    Groetjes monicLaugh
  • Ik ben in Disneyland van 3 augustus t/m 6 augustus. Stuur me een berichtje als je korting wilt op je jaarkaart!
  • Hallo,
    Wij zijn 13, 14 en 15 augustus in Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven.
    Wie heeft ze nodig en kan ons aan de stempels helpen?
    Wij zijn te bereiken op 06-15907558 of 06-53967340.
    Mailen kan ook naar Micheline.Janssen@ziggo.nl
    Groeten Micheline
  • Hallo allemaal!
    wij zijn van 28 tm 30 in Disneyland en kunnen 10% korting geven op 6 jaarkaarten.
    Mocht je interesse hebben, mail dan even naar gvhaaren@outlook.com
    Tips en tricks krijg je er voor niets bij Wink (Mits je deze nog niet wistCool)
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van 13 tot en met 15 september 2013
    en van 6 tot en met 8 november 2013
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • Hallo allemaal!
    wij zijn van 28 tm 30 Augustus in Disneyland en kunnen 10% korting geven op 6 jaarkaarten.
    Mocht je interesse hebben, mail dan even naar gvhaaren@outlook.com
    Tips en tricks krijg je er voor niets bij Wink (Mits je deze nog niet wistCool)
    (Sorry... even een edit van een eerder bericht waar geen maand bij stond..)
  • Hallo Disneyliefhebbers!
    Zijn jullie van plan een jaarpaspoort aan te schaffen en zijn jullie 4, 5 of 6 augustus in Disneyland Parijs? Stuur me een berichtje dan spreken we iets af zodat je de paspoorten met 10% korting kunt aanschaffen xD!
    Groeten, Paul
  • Hallo,
    Wij zijn er 3 aug tot en met 8 aug.
    Mocht je nog korting willen op je jaarkaart laat het me dan even weten dan kunnen we een afspraak maken.
    Mijn nummer is 0653747376
    Gr
    Andy
  • Hey, zijn in Disneyland Parijs op 16-17-18 augustus en ook op 31Oktober en 1 november...
    wil je dan 10% korting krijgen via ons
    kpax08@telenet.be
  • Hallo Disneyfan's,
    Wij zijn weer in het land waar sprookjes echt bestaan, nl
    10 t/m 14 augustus
    19 t/m 23 oktober
    15 t/m 17 november
    En kunnen aan mensen 10% korting geven.
    Mail als u interesse heeft naar: neijenhuis@telfort.nl of bellen naar 0624285513
    Groetjes Henk.
  • wij zijn 7 aug t/m 12 aug in Disney
    wij kunnen 6 mensen korting geven van 10%
    wij krijgen dan stempels
    wie gaat jaarpas aanschaffen en wil 10% korting wij willen graag stempels
    mail me angelique90@live.nl Laugh
  • Beschrijving
    Wij gaan volgende week dinsdag en woensdag 6 en 7 augustus en misschien ook nog donderdag naar Disney en kunnen nog 9 mensen korting op een jaarkaart geven.
    Gewoon even bellen :-) +31 6 52 506 506 of mail henk.snijders@gmail.com Cool
  • Beste Disneyfan,
    Wij zijn op woensdag 23 oktober, donderdag 24 oktober en vrijdag 25 oktober in Disneyland Parijs.
    Tijdens ons bezoek hopen wij nog stempels te kunnen verzamelen.
    Indien U een jaarkaart wilt aanschaffen kunnen wij U 10% korting geven.
    Indien u interesse heeft stuur dan even een mailtje naar karinkoedam@kpnmail.nl en dan kunnen we per mail alles even
    bespreken.
    Groetjes,
    Karin Koedam
  • Hoi,
    Wij zijn er 22, 23 en 24 augustus en kunnen nog 12 mensen 10% korting geven.
    czwirs73@gmail.com of 06 11 18 60 36
    Gr Cindy
  • Wij zijn 10&11 augustus weer in disney en kunnen mensen dus 10% korting geven op een jaarkaart wij zullen er erg mee geholpen zijn we hebbeb nog maar 1 stempel nodig. Natuurlijk kunnen we meerdere mensen korting geven. Dus ga je 10 of 11 augustus naar disney en wil je de korting bel of mail dan even op daniellehoogerwerf@hotmail.com dan kunnen we een afspraak maken.
  • hoi hoi we zijn op 4 en 5 september in disney en kunnen mensen 10% korting geven op hun jaarkaart en wij de stempels
    heb je intresse mail dan maar even naar rick1978@home.nl voor verder af te spreken
  • Wie o wie wil de komende 3 dagen ons voorzien van stempels? Dan voorzien wij jullie van 10% korting op de jaarkaarten. Neem contact met me op via frank_keizer@hotmail.com om een afspraak te maken. Als je een 06 achterlaat, dan stuur ik jou een sms om af te spreken! Wij zijn dinsdag, woensdag en donderdag in Disneyland Parijs Cool
  • Wij zijn van zondag 15 september t/m dinsdag 17 september in Disney en kunnen meerdere mensen korting geven. Heb je interesse mail dan naar mvanwijngaarden@home.nl
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van : 13 tot en met 15 september 2013
    en
    6 tot en met 8 november 2013
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • Hallo Disneyliefhebbers,
    wij zijn 17 t/m 20 september & 4 t/m 7 december in Disney als je toevallig een jaarkaart wil aanschaffen dan kunnen wij jullie 10% korting geven en dit is mogelijk voor 12 personen want wij willen graag stempeltjes LaughLaugh
    Laat het even weten op onderstaand e-mailadres en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
    Gr Frans
    frans.singel@gmail.com
  • wij gaan in de herfstvakantie 12-10-2013 t/m 16-10-2013
    naar Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven.
    heb je interesse mail dan naar tw.luijken@ziggo.nl
  • Op 14+15 september weer in de mogelijkheid om korting te geven met onze jaarkaarten! Neem contact met me op via frank_keizer@hotmail.com
    Gr. Frank
  • Zaterdag 26 augustus t/m zaterdag 31 augustus kunnen wij 10 % korting regelen aan max. 6 personen.
    Laat maar wat weten als je interesse hebt. jeroenheijden@hotmail.com
  • WIJ ZIJN 16,17 EN 18 NOVEMBER WEER IN DISNEYLAND PARIJS EN KUNNEN DAN NOG 9 MENSEN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP JAARKAARTEN.
    WIJZELF ZOUDEN HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    VOOR ONS TELEFOON NUMMER OF OM AF TE SPREKEN, MAIL DAN NAAR: kleertjesd@live.nl
  • Hallo!
    Wij zijn 22 t/m 25 dec. in disneyland en kunnen 12 mensen 10% korting geven.
    mail even voor een afspraak!!
    groetjes Hetty Jansen (hettytenbrink@tiscali.nl)
  • Hallo wij zijn zaterdag 5 en zondag 6 oktober in disneyland
    Wij kunnen nog korting geven.
    Heeft u interesse in een jaarkaart wij geven u graag 10% korting
    Groetjes Susanne van dijk
  • Wij zijn van 9 t/m 12 oktober in disney ne willen op 9 oktober jaar kaarten aanschaffen, wie wil er nog stempels
    Reageer even op robert.cox@telfort.nl
Log In of Registreer om te reageren.