Restaurants reserveren

1568101113

Reacties

  • Hoi Lars,

    Bedankt voor je reactie.

    Het Starbucks restaurant weet ik ongeveer te liggen in de village dan zal ik the steakhouse ook wel vinden denk ik.

    Loop ik zondag even lang de conciërge van het hotel voor het uitprinten van de reserveringen.

    Groetjes Birgitte
  • Hallo Disney experts,
    Dit is mijn eerste post, heb al veel gelezen maar kan t nog nergens terug vinden....
    16-20 november gaan we voor het eerst naar DisneyParijs.(4 volwas.2 kids van 6&9)
     We zullen donderdags de 16e pas tegen 17.00 aankomen. We zullen dan eerst inchecken bij de Davy Crockett. We hebben deze dagen Halfpension Standaard. De openingstijden zijn bekend 16,17, 20e tot 19.00 18e tot 22.00 en 19e tot 21.00. Nu heb ik gelezen dat je de diners het beste thuis vast kunt reserveren. Maar we hebben(buiten de avondshow) geen idee hoelaat de showtijden zijn. Dus geen idee welke tijden je het beste kunt gaan eten in de buffetrestaurants(o.a Billy Bob in Village, Davy crockett buffet zijn t langste geopend tot 22.00)
    Nu mijn vraag: Heeft iemand ervaring met andere jaren hoelaat deze shows zijn? We willen uiteraard niets missen. Ik begreep dat er nu ook een extra show is bij de Tower? We hebben geen flauw idee hoelaat we alles moeten reserveren. Nu zaterdag willen we dit gaan doen ivm overleggen met de reisgenootjes, alleen het programma is dan wss nog niet klaar, dus dacht ns kijken of jullie experts mij verder kunnen helpen. We hebben er iig onwijs veel zin in! Als iemand nig andere tips heeft voor deze dagen, ze zijn van harte welkom!
  • Hoi @Yvetteh ,

    De exacte tijden van het entertainment tijdens het kerstseizoen zijn op dit moment nog niet bekend. De verwachting is dat Disney deze komende week publiceert.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Yvetteh ,

    De exacte tijden van het entertainment tijdens het kerstseizoen zijn op dit moment nog niet bekend. De verwachting is dat Disney deze komende week publiceert.

    Groetjes,
    Lars

    Bedankt voor je reactie!. Kun je over het algemeen wel dezelfde tijden aan houden van de shows?
    Heeft iemand ervaring qua drukte in de periode van 16-20 nov? ivm het echt nodig is om t reserveren.
  • Yvetteh zei:



    Bedankt voor je reactie!. Kun je over het algemeen wel dezelfde tijden aan houden van de shows?
    Heeft iemand ervaring qua drukte in de periode van 16-20 nov? ivm het echt nodig is om t reserveren.

    Hoi Yvette,

    Aangezien het kerstentertainment dit jaar flink uitgebreid is en er reguliere shows voor moeten wijken (de twee 25e verjaardag shows op de Royal Castle Stage) zullen het niet dezelfde tijden worden. Reserveren wordt altijd aanbevolen, maar zeker in het weekend (in jullie geval 18 & 19 november).

    Groetjes,
    Lars
  • november 2017 aangepast
    Het zal druk zijn want er is een/het Veronica/Disney Event van vr. 17 t/m za. 19 november.
    Hopelijk kun je nog iets reserveren voor deze dagen Yvette, ik heb 2 maanden van ten voren de restaurants gereserveerd.

    Nu ik hier toch reageer:
    Ik heb o.a. gereserveerd bij Plaza Gardens, nu las ik dat er een aparte ingang is voor degenen die gereserveerd hebben?
    Dat schijnt namelijk binnen in het restaurant te staan?
    Zo ja, waar zit die ingang?
  • Jolind zei:

    Het zal druk zijn want er is een/het Veronica/Disney Event van vr. 17 t/m za. 19 november.
    Hopelijk kun je nog iets reserveren voor deze dagen Yvette, ik heb 2 maanden van ten voren de restaurants gereserveerd.

    Nu ik hier toch reageer:
    Ik heb o.a. gereserveerd bij Plaza Gardens, nu las ik dat er een aparte ingang is voor degenen die gereserveerd hebben?
    Dat schijnt namelijk binnen in het restaurant te staan?
    Zo ja, waar zit die ingang?

    Hoi Jolind,

    Dit is gewoon de reguliere ingang. Eenmaal binnen zijn er echter twee wachtrijen: zonder reservering en met reservering. Dit staat aangegeven.

    Groetjes,
    Lars
  • november 2017 aangepast
    Hoi!
    Ah top, dank je wel!
    Groetjes terug!
  • Hoi,

    In december ga ik nog een aantal dagen naar disneyland. Nu zag ik dat het park savonds al om 19.00 uur sluit als ik daar ben.

    Nu vraag ik mij af tot hoe laat kan je dan reserveren in het park?? Kan je in de village eventueel nog wel later reserveren en tot hoe laat kan je reserveren in het hotel ( sequoia lodge).

    Groetjes Birgitte
  • Het buffet van Hunters Grill in Sequoia Lodge was vorig jaar van 18:00 uur tot 23:00 uur geopend.
  • Hoi,

    In december ga ik nog een aantal dagen naar disneyland. Nu zag ik dat het park savonds al om 19.00 uur sluit als ik daar ben.

    Nu vraag ik mij af tot hoe laat kan je dan reserveren in het park?? Kan je in de village eventueel nog wel later reserveren en tot hoe laat kan je reserveren in het hotel ( sequoia lodge).

    Groetjes Birgitte

    Hoi Birgitte,

    Je kunt tot één uur vóór sluiting als laatste tijdstip reserveren voor restaurants in het desbetreffende park. In Disney Village en de Disney hotels kan echter iedere dag tot laat in de avond worden gereserveerd, ongeacht de openingstijden van de parken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi jolind en lars,

    Nog bedankt voor jullie reactie's.

    Momenteel heb ik nog een vraag.

    Kan ik ergens de openingsuren vinden van de restaurants in de village??

    Ik ga begin december en zit er aan te denken om een keer na sluitingstijd van de parken ergens te gaan eten met een halfpension voucher maar vraag me af of ik als de parken al vroeg sluiten na 20.00 uur savonds eventueel nog ergens kan eten in de village?? maar kan nergens de openingsuren vinden.

    Groetjes Birgitte

  • november 2017 aangepast
    De meeste restaurants in Disney Village hebben inloop van klanten tot zeker 2 uur na parksluiting, het gaat hierbij om restaurants met tafelbediening. De 'fastfood restaurants', zoals McDonald's blijven doorgaans nog langer open. Voor de exacte tijden per restaurant kun je de restaurant reserveringslijn bellen (informatie en reserveringen): 0033 (0)1 60 30 40 50.
  • Hoi Jolind,

    Bedankt voor je reactie.

    Heb net de reserveringslijn gebeld en het is gelukt, ik heb nu mijn restaurants allemaal gereserveerd die ik wou reserveren wel een beetje moeten schuiven qua dagen en tijden en 2 restaurants moeten veranderen die volgeboekt waren waar ik wou gaan eten maar had wel eventueel alternatieve restaurants voorzien waaronder cafe Mickey in de village. Inmiddels staan ze allemaal vast.

    groetjes Birgitte



  • hoi allemaal,

    met een jaarkaart krijg je korting in de restaurants. Nu gaan wij in februari en ik heb reeds een reservering gedaan in een restaurant. De korting die wordt dan zeker verrekend bij afrekenen na het eten? Er werd niet gevraagd of ik een jaarkaart had, dus ik neem aan dat het niet uit maakt.
    groetjes Jacky
  • hi Jacky,

    De korting wordt inderdaad pas bij het betalen van de rekening gegeven, na vertoon van je jaarkaart.

    grz

    MJ
  • Hallo, ik heb inmiddels drie keer gebeld met de reserveringslijn voor Buffalo Bill, maar krijg geen gehoor.
    Kan ik ook gewoon online reserveren? Of moet ik dan meteen betalen? Ivm de korting van de jaarpas.

    Inmiddels 5 keer gebeld... stom zeg, niet gewend. :(
  • KristaW zei:

    Hallo, ik heb inmiddels drie keer gebeld met de reserveringslijn voor Buffalo Bill, maar krijg geen gehoor.
    Kan ik ook gewoon online reserveren? Of moet ik dan meteen betalen? Ivm de korting van de jaarpas.

    Inmiddels 5 keer gebeld... stom zeg, niet gewend. :(

    Hoi KristW,

    Vanwege de gratis halfpension aanbieding is het momenteel drukker bij de restaurant reserveringslijn dan normaal. Probeer het in de loop van de ochtend (vóór de lunch). De Buffalo Bill's Wild West Show in combinatie met jaarkaartkorting kan echter niet op voorhand worden gereserveerd. De korting (en tickets hiervoor) zijn enkel ter plaatse bij de kassa van de show in Disney Village beschikbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Is online reserveren( evt.met taartje) net zo betrouwbaar als telefonische reserveren? En krijg je dan ook een bevestiging gemaild?
  • Qua betrouwbaarheid maakt het niets uit.
    Wat wij in oktober hebben gedaan (toen we telefonisch moesten reserveren omdat we met meer dan 8 personen waren) was op de eerste dag even langs City Hall lopen en daar de reservering controleren. We kregen toen ook zo'n geprint bevestigingspapiertje mee.
  • Hugo zei:

    Qua betrouwbaarheid maakt het niets uit.
    Wat wij in oktober hebben gedaan (toen we telefonisch moesten reserveren omdat we met meer dan 8 personen waren) was op de eerste dag even langs City Hall lopen en daar de reservering controleren. We kregen toen ook zo'n geprint bevestigingspapiertje mee.

    Mooi, dan probeer ik het online,
    En dank je wel voor je tip !
  • Hoi,

    Afgelopen oktober ben in een 6-tal dagen naar disneyland geweest. Ik heb toen online gereserveerd, van alle reserveringen heb ik toen netjes een email ontvangen. Voor de zekerheid had ik de mails afgedrukt en meegenomen.

    Bij aankomst in het hotel, ben ik na het inchecken even langs de congierge van het hotel gelopen en heb toen mijn reserveringen opgevraagd ter controle en de reserveringsbriefjes ontvangen, bij mij klopte alle online reserveringen.

    Groetjes Birgitte
  • Hoi,

    Afgelopen oktober ben in een 6-tal dagen naar disneyland geweest. Ik heb toen online gereserveerd, van alle reserveringen heb ik toen netjes een email ontvangen. Voor de zekerheid had ik de mails afgedrukt en meegenomen.

    Bij aankomst in het hotel, ben ik na het inchecken even langs de congierge van het hotel gelopen en heb toen mijn reserveringen opgevraagd ter controle en de reserveringsbriefjes ontvangen, bij mij klopte alle online reserveringen.

    Groetjes Birgitte

    Helemaal mooi ! Fijn dat ik nu die zekerheid heb dat online ook gewoon betrouwbaar is. Dank je wel!
  • ik heb gewoon ontzettend veel geluk, of ik krijg later nog te horen dat mijn reservering niet geldig is, maar ik zat net te kijken hoe je online Moet reserveren, om niet voor verrassingen te staan eind februari, maar ik heb nu al voor 28 en 29 april kunnen reserveren voor Inventions !! helemaal verbaasd ben ik ! waarschijnlijk een foutje in de reservering agenda ofzo. ik heb ook een bevestiging van beide reserveringen via email gekregen. heb ze maar meteen uitgeprint ook hihihi
    nu maar hard hopen dat het echt zo is en niet geannuleerd word omdat ik ik eigenlijk te vroeg ben.
  • Ik heb al van andere mensen ook gehoord dat ze online konden reserveren van meer dan 2 maanden op voorhand. Dus de kans is groot dat je eind april kan genieten van Inventions. Geniet er van!
  • Ik heb al van andere mensen ook gehoord dat ze online konden reserveren van meer dan 2 maanden op voorhand. Dus de kans is groot dat je eind april kan genieten van Inventions. Geniet er van!

    Het is inderdaad nog steeds allemaal zo ver vooruit te boeken en ik heb niets ontvangen van Disney dat het een foutje is dus niet doorgaat, neem aan dat ze dat.dan intussen wel gedaan zouden hebben en kalender aangepast zouden hebben. dus ik ga er dan inderdaad maar van uit. Dank je wel ???
  • Volgens mij is het een fout in het systeem. Maar wij konden ook al verder dan maanden vooruit reserveren.
    Wat ik gek vind is dat je het ontbijt bij plaza gardens niet online kunt boeken maar diner wel. Inmiddels is het gelukt via de reserveringslijn. :smile:
  • Jet zei:

    Volgens mij is het een fout in het systeem. Maar wij konden ook al verder dan maanden vooruit reserveren.
    Wat ik gek vind is dat je het ontbijt bij plaza gardens niet online kunt boeken maar diner wel. Inmiddels is het gelukt via de reserveringslijn. :smile:

    2 maanden
  • Maar als het een systeem fout is zou dat toch allang hersteld zijn? Je kan nog steeds verder vooruit reserveren dan die 60 dagen. Nou ja wij hebben gereserveerd en nooit geen annulering gekregen dus ik neem aan dat het goed zit.???
  • Mo zei:

    Maar als het een systeem fout is zou dat toch allang hersteld zijn? Je kan nog steeds verder vooruit reserveren dan die 60 dagen. Nou ja wij hebben gereserveerd en nooit geen annulering gekregen dus ik neem aan dat het goed zit.???

    Daar gaan wij ook vanuit.?
Log In of Registreer om te reageren.