Sluitingen & Onderhoud

13»

Reacties

  • februari 2018 aangepast

    Valt wel mee toch?

    Le Pays des Contes de Fées Gesloten
    Pocahontas Indian Village Gesloten
    Casey Jr. - le Petit Train du Cirque Gesloten
    Phantom Manor Gesloten
    Disneyland Railroad Frontierland Depot

    Zij heeft het over de app, waar inderdaad een hele lijst staat.

    Irene, dit is al vaker gebeurd en waarschijnlijk een foutje in de app.
  • ikkeiet zei:

    Hallo. Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar disney. Ik heb goed in de gaten gehouden wat er dan dicht is. Dat was niet zo heel veel. Maar nu kijk ik vandaag op de disneyland app en zie dat daar heel veel restaurants en shops zijn bij gekomen. De lijst lijkt niet op te houden. Klopt dit?? Gebeurt dat vaker dat er last minute nog heel veel bij komt?

    Gr irene

    Hoi Irene,

    Dit is een fout in de app. De daadwerkelijke gesloten attracties kun je terugvinden in de kalender: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/openingstijden-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    ikkeiet zei:

    Hallo. Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar disney. Ik heb goed in de gaten gehouden wat er dan dicht is. Dat was niet zo heel veel. Maar nu kijk ik vandaag op de disneyland app en zie dat daar heel veel restaurants en shops zijn bij gekomen. De lijst lijkt niet op te houden. Klopt dit?? Gebeurt dat vaker dat er last minute nog heel veel bij komt?

    Gr irene

    Hoi Irene,

    Dit is een fout in de app. De daadwerkelijke gesloten attracties kun je terugvinden in de kalender: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/openingstijden-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel voor je antwoord
  • Valt wel mee toch?

    Le Pays des Contes de Fées Gesloten
    Pocahontas Indian Village Gesloten
    Casey Jr. - le Petit Train du Cirque Gesloten
    Phantom Manor Gesloten
    Disneyland Railroad Frontierland Depot

    Zij heeft het over de app, waar inderdaad een hele lijst staat.

    Irene, dit is al vaker gebeurd en waarschijnlijk een foutje in de app.
    Dank je voor je antwoord. Gelukkig maar, ik schrok al
  • Is het bekend voor hoe lang cars in disney studio's park gaat sluiten voor renovatie.. zie het bij februari en maart staan.. wij twijfelen om in maart of mei te gaan.. Ons zoontje gaat voor het eerst en is helemaal weg van cars.. dus ik zou het leuk vinden wanneer die attractie open zou zijn.. Kunnen de renovaties nog veranderen die t/m maart nu staan aangegeven en hoe snel zal daar april / mei bij komen te staan?
  • Natalie zei:

    Is het bekend voor hoe lang cars in disney studio's park gaat sluiten voor renovatie.. zie het bij februari en maart staan.. wij twijfelen om in maart of mei te gaan.. Ons zoontje gaat voor het eerst en is helemaal weg van cars.. dus ik zou het leuk vinden wanneer die attractie open zou zijn.. Kunnen de renovaties nog veranderen die t/m maart nu staan aangegeven en hoe snel zal daar april / mei bij komen te staan?

    Hoi Natalie,

    De sluitingen van attracties zijn in hoofdlijnen bekend t/m maart 2019. Aangezien er in de kalender geen 'einddatum' bij Cars staat vermeld is er grote kans dat deze ook in de maand/maanden daarna gesloten zal zijn. Het gaat hier namelijk om langdurige sluitingen. De nieuwe kalender voor de periode vanaf april 2019 wordt eind dit jaar bekendgemaakt en plaatsen wij hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Persoonlijk zou ik dan sowieso kiezen voor mei als Cars een belangrijke attractie is voor jullie zoontje. In maart weet je immers zeker dat ie gesloten is.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi Lars,
    Op jullie site staat dat Casey Junior en Le Pays des Contes de feés volgende week weer open zijn. Maar op de site van Disneyland Parijs staat dat ze t/m 12 oktober dicht zijn. Omdat dit de favoriete attracties zijn van mijn dochtertje ben ik erg benieuwd of dit nu wel of niet klopt.... Weet jij wat ik aan moet houden?
  • oktober 2018 aangepast

    Hi Lars,
    Op jullie site staat dat Casey Junior en Le Pays des Contes de feés volgende week weer open zijn. Maar op de site van Disneyland Parijs staat dat ze t/m 12 oktober dicht zijn. Omdat dit de favoriete attracties zijn van mijn dochtertje ben ik erg benieuwd of dit nu wel of niet klopt.... Weet jij wat ik aan moet houden?

    Hoi SylvieDisney,

    Disney heeft de planning wederom aangepast met de volgende sluitingen:

    Le Pays des Contes de Fées: 5 t/m 12 oktober 2018
    Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque: 8 t/m 12 oktober 2018

    Bekijk alle actuele sluitingen van attracties en zwembaden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hi Lars,
    Op jullie site staat dat Casey Junior en Le Pays des Contes de feés volgende week weer open zijn. Maar op de site van Disneyland Parijs staat dat ze t/m 12 oktober dicht zijn. Omdat dit de favoriete attracties zijn van mijn dochtertje ben ik erg benieuwd of dit nu wel of niet klopt.... Weet jij wat ik aan moet houden?

    Hoi SylvieDisney,

    Disney heeft de planning wederom aangepast met de volgende sluitingen:

    Le Pays des Contes de Fées: 5 t/m 12 oktober 2018
    Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque: 8 t/m 12 oktober 2018

    Bekijk alle actuele sluitingen van attracties en zwembaden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris

    Groetjes,
    Lars
    Lars ik weet dat je weinig kan voorspellen, maar de afsluitingen die nu in maart staan,denk jij of dat eind april weer open is of gaat dat langer duren vermoed je ?
  • Mo zei:


    Lars ik weet dat je weinig kan voorspellen, maar de afsluitingen die nu in maart staan,denk jij of dat eind april weer open is of gaat dat langer duren vermoed je ?

    Daar is helaas niks zinnigs over te zeggen, Mo. Disney wijzigt het renovatieschema nog wel eens, dus ik kan en wil daar geen voorspelling over doen om eventuele teleurstelling te voorkomen. Eind dit jaar worden de sluitingen bekendgemaakt voor de periode vanaf april 2019.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:


    Lars ik weet dat je weinig kan voorspellen, maar de afsluitingen die nu in maart staan,denk jij of dat eind april weer open is of gaat dat langer duren vermoed je ?

    Daar is helaas niks zinnigs over te zeggen, Mo. Disney wijzigt het renovatieschema nog wel eens, dus ik kan en wil daar geen voorspelling over doen om eventuele teleurstelling te voorkomen. Eind dit jaar worden de sluitingen bekendgemaakt voor de periode vanaf april 2019.

    Groetjes,
    Lars
    Dat verwachtte ik al :smiley:
    We zullen het in de gaten houden, en als het gesloten is dan is er nog genoeg leuks te doen. :smiley:
  • Lars zei:

    Hi Lars,
    Op jullie site staat dat Casey Junior en Le Pays des Contes de feés volgende week weer open zijn. Maar op de site van Disneyland Parijs staat dat ze t/m 12 oktober dicht zijn. Omdat dit de favoriete attracties zijn van mijn dochtertje ben ik erg benieuwd of dit nu wel of niet klopt.... Weet jij wat ik aan moet houden?

    Hoi SylvieDisney,

    Disney heeft de planning wederom aangepast met de volgende sluitingen:

    Le Pays des Contes de Fées: 5 t/m 12 oktober 2018
    Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque: 8 t/m 12 oktober 2018

    Bekijk alle actuele sluitingen van attracties en zwembaden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris

    Groetjes,
    Lars
    Dank je Lars,

    Hopelijk kunnen we er dan 13 oktober heeeeeel vaak in :-)
  • er is me wat onduidelijk over de renovaties, als ik op de site kijk zijn er in november als wij in disney zijn alleen de
    phantom manor
    indiana jones
    autopia
    in renovatie, maar als ik de app bekijk zijn het er veel meer
    blanche-neige et les sept nains
    railroad
    meet mickey :(
    princess pavillon :(

    juist die laatste 2 baal ik enorm van als dat zo is. aangezien ik zwanger ben en dus niet veel atracties kan doen had ik gehoopt op veel mooie foto's van/met mijn dochter en de poppen.
    weet iemand welke lijst nou echt klopt?? Lars jij waarschijnlijk?

    mvg,
    marie-jose
  • Hoi @marie ,

    De sluitingen in de app zijn niet correct. Dit is een bekend probleem. Ook veel restaurants staan in de app als 'gesloten', maar zijn gewoon open. Meet Mickey Mouse en Princess Pavilion zijn geopend tijdens jullie bezoek. Deze locaties zijn namelijk nooit gesloten. De actuele sluitingen zoals wij die van Disney doorkrijgen, staan in dit overzicht: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,

    wat ben je ontzettend snel, en heel erg bedankt! dit stelt me gerust!

    groetjes!
  • Hoi Lars, ik hoorde dat ratatouille volgend jaar voor een lange tijd dicht.zou gaan, weet jij hier meer over ?
  • Mo zei:

    Hoi Lars, ik hoorde dat ratatouille volgend jaar voor een lange tijd dicht.zou gaan, weet jij hier meer over ?

    Hoi Mo,

    Ratatouille zou eigenlijk dit jaar van eind augustus tot begin december sluiten voor groot onderhoud, maar dat is uitgesteld i.v.m. de langere sluiting van Phantom Manor. Een nieuwe periode is nog niet officieel bekendgemaakt, maar grote kans dat dit voor komend jaar wordt ingepland. Disney heeft hier nog niets over bekendgemaakt. Dit hangt allemaal samen met de grote bouwwerkzaamheden in de Studios (Frozen, Marvel en Star Wars). Zodra deze
    planningen definitief zijn, zullen de overige sluitingen daarop aangepast worden zodat er niet teveel attracties tegelijkertijd gesloten zullen zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Hoi Lars, ik hoorde dat ratatouille volgend jaar voor een lange tijd dicht.zou gaan, weet jij hier meer over ?

    Hoi Mo,

    Ratatouille zou eigenlijk dit jaar van eind augustus tot begin december sluiten voor groot onderhoud, maar dat is uitgesteld i.v.m. de langere sluiting van Phantom Manor. Een nieuwe periode is nog niet officieel bekendgemaakt, maar grote kans dat dit voor komend jaar wordt ingepland. Disney heeft hier nog niets over bekendgemaakt. Dit hangt allemaal samen met de grote bouwwerkzaamheden in de Studios (Frozen, Marvel en Star Wars). Zodra deze
    planningen definitief zijn, zullen de overige sluitingen daarop aangepast worden zodat er niet teveel attracties tegelijkertijd gesloten zullen zijn.

    Groetjes,
    Lars
    Oke dank je wel, we wachten het af. Ik zie dat die kalender tm maart loopt,wij gaan april/mei. kom het daar op te staan zodra april er op kom? Of veranderd die kalender ook in de loop van tijd?
  • Mo zei:

    Oke dank je wel, we wachten het af. Ik zie dat die kalender tm maart loopt,wij gaan april/mei. kom het daar op te staan zodra april er op kom? Of veranderd die kalender ook in de loop van tijd?

    Hoi Mo,

    Ja, langdurige sluitingen komen (doorgaans 5-6 maanden op voorhand) in de kalender te staan. Het complete overzicht waarbij tevens korte sluitingen staan worden 2-3 maanden op voorhand bekendgemaakt. Deze kunnen veranderen (vandaar ook de wijziging in de sluiting van Ratatouille). Beide actuele overzichten kun je hier bekijken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Oke dank je wel, we wachten het af. Ik zie dat die kalender tm maart loopt,wij gaan april/mei. kom het daar op te staan zodra april er op kom? Of veranderd die kalender ook in de loop van tijd?

    Hoi Mo,

    Ja, langdurige sluitingen komen (doorgaans 5-6 maanden op voorhand) in de kalender te staan. Het complete overzicht waarbij tevens korte sluitingen staan worden 2-3 maanden op voorhand bekendgemaakt. Deze kunnen veranderen (vandaar ook de wijziging in de sluiting van Ratatouille). Beide actuele overzichten kun je hier bekijken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel ! Ik waardeer je hulp en info altijd enorm.
    Groetjes Mo
  • Hoi Lars,

    Ik dacht gehoord te hebben dat Hotel New York en de Aerosmith Rock 'n Roller Coaster per 7 januari gesloten zijn i.v.m. ombouwen tot Marvel hotel / achtbaan. Echter zie ik nu in februari in de onderhoudskalender wel staan dat de boutique en het restaurant van Hotel New York gesloten zijn, maar de Rock 'n Roller Coaster staat er niet tussen. Betekent dit dat deze nog wat langer open blijft?

    Gr. Petra
  • Petr@ zei:

    Hoi Lars,

    Ik dacht gehoord te hebben dat Hotel New York en de Aerosmith Rock 'n Roller Coaster per 7 januari gesloten zijn i.v.m. ombouwen tot Marvel hotel / achtbaan. Echter zie ik nu in februari in de onderhoudskalender wel staan dat de boutique en het restaurant van Hotel New York gesloten zijn, maar de Rock 'n Roller Coaster staat er niet tussen. Betekent dit dat deze nog wat langer open blijft?

    Gr. Petra

    Hoi Petra,

    Vooralsnog wel ja. Disney's Hotel New York sluit in z'n geheel op 7 januari 2019 en heropent als Marvel hotel eind 2020. Rock 'n' Roller Coaster zou ook op die datum sluiten, maar dat is uitgesteld naar 'later in 2019', mogelijk in juni (onbevestigd). Begin volgend jaar volgt meer informatie over de definitieve sluiting van de achtbaan in z'n huidige vorm.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor je reactie!
Log In of Registreer om te reageren.