Wijziging boeking

januari 2018 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,

Wij vertrekken op 20/1 naar Disney voor 2 dagen. Ik controleer daarnet mijn mails zie ik van Disney een mail. Daarin staat dat ze goed onze wijziging hebben ontvangen en daarbij een nieuwe bevestigingsbrief hebben door gemaild. Ik heb echter niks van wijziging gevraagd. Een ander koppel die ook gaat samen met ons heeft net dezelfde mail ontvangen maar ook niks van wijziging gevraagd.
Als ik beide bevestigingsbrieven bekijk, is het enige verschil dat erbij gekomen is :

OPTIE

Voucher Villages Nature® Paris - HALVE DAG GRATIS , éénmalig geldig, van 16.00 tot 23.00 uur
voor 3 volwassenen, 2 kinderen
Voucher Villages Nature® Paris - GRATIS PARKEREN, eenmaal geldig, van 16.00 tot 23.00 uur
Adres: 20 Rue du Pré des Merlans - 77700 Bailly-Romainvilliers / Afrit 13 op de snelweg A4

Korte beschrijving van de wijziging

Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij uw boeking gewijzigd. Wij danken u bij voorbaat voor het inzien
van bijgevoegde gedetailleerde beschrijving en voor het controleren van de inhoud hiervan.

Hieronder staan onze namen met de leeftijden van kinderen. Verder staat er niks.

Wat heeft dit te betekenen? Er staat duidelijk op "uw" verzoek maar ik heb dus helemaal niks gedaan.
Het enige wat ik dus kan bedenken is deze voucher? Maar dus niet op mijn verzoek.

Indien iemand van jullie meer weet hieromtrent dan hoor ik het graag.

Bedankt.

Reacties

  • doke zei:

    Hallo,

    Wij vertrekken op 20/1 naar Disney voor 2 dagen. Ik controleer daarnet mijn mails zie ik van Disney een mail. Daarin staat dat ze goed onze wijziging hebben ontvangen en daarbij een nieuwe bevestigingsbrief hebben door gemaild. Ik heb echter niks van wijziging gevraagd. Een ander koppel die ook gaat samen met ons heeft net dezelfde mail ontvangen maar ook niks van wijziging gevraagd.
    Als ik beide bevestigingsbrieven bekijk, is het enige verschil dat erbij gekomen is :

    OPTIE

    Voucher Villages Nature® Paris - HALVE DAG GRATIS , éénmalig geldig, van 16.00 tot 23.00 uur
    voor 3 volwassenen, 2 kinderen
    Voucher Villages Nature® Paris - GRATIS PARKEREN, eenmaal geldig, van 16.00 tot 23.00 uur
    Adres: 20 Rue du Pré des Merlans - 77700 Bailly-Romainvilliers / Afrit 13 op de snelweg A4

    Korte beschrijving van de wijziging

    Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij uw boeking gewijzigd. Wij danken u bij voorbaat voor het inzien
    van bijgevoegde gedetailleerde beschrijving en voor het controleren van de inhoud hiervan.

    Hieronder staan onze namen met de leeftijden van kinderen. Verder staat er niks.

    Wat heeft dit te betekenen? Er staat duidelijk op "uw" verzoek maar ik heb dus helemaal niks gedaan.
    Het enige wat ik dus kan bedenken is deze voucher? Maar dus niet op mijn verzoek.

    Indien iemand van jullie meer weet hieromtrent dan hoor ik het graag.

    Bedankt.

    Ik zou even bellen naar de reserveringslijn...
  • januari 2018 aangepast
    Hoi doke,

    hebben jullie geboekt bij Disney's Davy Crockett Ranch? Daarvan is van 8 januari tot en met 31 juli 2018 het zwembad gesloten voor onderhoud (zie ook https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris).

    Als compensatie mag je in de zwembaden van de andere hotels zwemmen (m.u.v. het Disneyland Hotel) en één keer per verblijf een avond gratis naar Village Nature. Het lijkt alsof dat de wijziging is die is doorgevoerd - het toevoegen van die voucher.
  • Bedankt voor de reacties.
    Het klop inderdaad dat we in Davy Crockett Ranch zitten. Heb nog eens andere mails opgezocht en idd er was blijkbaar een mail waarin stond dat dit een week voor ons vertrek zal toegevoegd worden aan ons verblijf. Bij deze ...zal het dus dit wel zijn.

    Kan je ons dit aanbevelen om daar eens te gaan zwemmen? Is het de moeite?

  • Hoi doke,

    ik ben er zelf nog niet geweest (hoop eind februari een bezoek te brengen) maar uit de reacties op internet lees ik dat het zwembad erg mooi moet zijn. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen als je terug bent!
  • Normaal gaan we er gebruik van maken, ik kom hier dan wel ietske neerschrijven hoe we het vonden :)
  • januari 2018 aangepast
    We zijn terug en had gezegd iets te komen schrijven. Het zwembad op zich is leuk, mooi en er is veel te doen, glijbanen met banden , gewone glijbaan, een heel snelle glijbaan , een hele hoge en lange maar die was helaas dicht , speeltoestellen voor de kleintjes , ook zwembadje met een zandbakje in. Ik vond het wel erg koud eenmaal je in het water was geweest om daar dan rond te lopen of te zitten uit het water , bubbelbaden werden niet in gang gestoken bij te veel volk in het bubbelbad ?? De kleedkamers zijn daarentegen wel heel warm. Maar in het zwembad zelf vond ik van niet. Je kon ook buiten zwemmen , de temperatuur was te doen maar je moet in beweging blijven of het werd al snel koud. Denk in de zomer moet dit heel leuk zijn. Binnen komen is direct schoenen uit om naar de kleedkamers te gaan. Positief zo blijft het iets of wat proper. Groot negatief de douches waren ijskoud , maar echt ijskoud , iedereen zocht een warme douche maar geen gevonden.

    De weg er naar toe is een hele rompslomp wij zaten in Davy Crockett dus met de wagen naar daar , moet je op een parking zo naar het onthaal wandelen voor je polsband, let op voor 19h en dan of te voet 15 min stappen volgens die persoon of een busje nemen die elke 20 min naar het zwembad rijd. We hebben dat laatste genomen. Maar een grote MAAR er werd ons gezegd en stond zo ook op de coupons. Een halve dag gratis zwemmen van 16h tot 23h dit klopt niet. Het zwembad sluit om 20h30 !!! Wij waren er om 19h15 pas, heel jammer. Op de receptie van Davy Crockett hadden ze duidelijk gezegd gezegd tot 23h. De mensen van het zwembad moesten eens goed lachen , dat ze precies zolang open bleven. Maar dat ze het nogal hoort hadden van mensen die in Davy Crockett verbleven . Echt zonde dus. Gelukkig was het gratis want voor ons 5 kwam het anders op 105 euro en gezien ik geen waterrat ben vind ik dit best prijzig.

    Grtjs
  • Hallo allemaal,

    Ik heb vorige week een pakketreis geboekt via de Nederlandse site, maar nu zag ik vandaag ineens via de Belgische website een veel goedkopere aanbieding. Kan ik dit nog wijzigen? Ik ben dan 600 euro goedkoper uit! Alvast bedankt!
  • Hoi Merci,

    Ik zou het gewoon proberen. Ik heb vorige week een reis een week verschoven en dat was ook geen probleem. Bel met de reserveringslijn en leg je verzoek uit en dan hoor je vanzelf wat er wel of niet mogelijk is.
  • Bedankt voor je reactie! Ja, je kunt best veel wijzigen nog las ik, maar dit weet ik dus niet. Dat kan ik nergens vinden. Ik ga het straks proberen en dan laat ik het nog even weten!
  • Het was even spannend, maar... het is gelukt! Ook met andere datum en ik ben zelfs 800 euro goedkoper uit! We gaan ipv kerst nu weer in de zomer.
  • Goed nieuws! Bedankt voor je terugkoppeling!
  • Ik heb vanochtend een reis geboekt via de telefoon maar nu kom ik erachter dat de trein dat weekend niet rijd dus dan kunnen we wel heen maar niet terug met de directe trein verbinding. Zou ik die reis nog kunnen verzetten naar 1 dag eerder?
  • Dat is moeilijk te zeggen, soms verschillen prijzen afhankelijk van de aankomstdatum. Je kunt het beste even met Disneyland Paris bellen en je situatie uitleggen, zij kunnen je vertellen wat er nog mogelijk is.
  • Ik heb verschillende nummers geprobeerd en door de keuzes in het menu voor informatie over mijn reservering kom ik niet verder. Ik krijg dan te horen dat ze van maandag tot zaterdag bereikbaar zijn. Moet ik dat gewoon ik het keuze menu kiezen dat ik wil reserveren ipv dat ik al een reservering heb?
  • Ik ken het menu niet uit mijn hoofd maar dat zou je kunnen proberen, of inderdaad even wachten tot morgen...
  • Ik wacht denk wel tot morgen. Ik heb ook mijn bevestigingsmail nu nog niet. Bedankt voor de snelle reactie.
  • Je kan tot 30 dagen voor aankomst
    Je boeking wijzigen. Wel tegen bijbetaling indien die nacht duurder is.
  • Oke dat is heel fijn, bedankt voor je reactie.
Log In of Registreer om te reageren.