Met de caravan naar Euro disney

augustus 2013 aangepast in Algemeen
Goedemorgen,
Wij gaan binnenkort naar Euro disney, we staan daar op een camping in de buurt. Wij willen nog een dag extra gaan maar de camping heeft geen plek meer, is het ook mogelijk om je caravan mee te nemen naar Euro Disney en deze te parkeren op de grote parkeerplaats, zodat we 's avonds naar huis kunnen rijden zonder eerst ergens de caravan op te pikken? Of misschien zelfs nog beter, is het eventueel mogelijk om er te overnachten in je caravan?
Ik hoor het graag
Groetjes
Vincent

Reacties

  • Ik weet uit ervaring dat dit niet kan op de grote parking van Disney zelf, wel met de mobilhome, maar niet met een caravan.
    Bij mijn weten is er geen parking in de buurt waar je je caravan kan parkeren.
    Je zegt dat de camping geen plaats meer heeft, maar misschien heb je mogelijkheid om de caravan net buiten de camping op de parking te laten en deze daar later op te pikken. Wel ff vragen aan de receptie of dit mag en kan en tot hoe laat je je caravan daar kan laten staan.
    Ik raad je zowiezo wel aan om een wielklem of iets dergelijks aan de caravan te doen als je deze alleen achter laat, je weet maar nooit he ;)
Log In of Registreer om te reageren.