Popcorn buckets

Hallo,
weet iemand of Disneyland Parijs ook de beroemde popcorn buckets heeft zoals in Tokio en Amerika? Misschien ook hoe duur ze dan zijn, en of je zo zoals daar ook goedkoop kan laten bijvullen?
Groetjes, Femke!

Reacties

  • Hoi Femke,

    ik weet niet precies welke de "beroemde" popcornbuckets zijn maar Disneyland Paris heeft wel degelijk thematische versies, vaak passend bij het seizoen. En bij-/navullen is inderdaad goedkoper.
  • Hoi Hugo,

    bedankt voor het antwoord! Ik noemde ze 'beroemd' omdat ik ze heel veel langs zie komen op Instagram en Youtube en de popcorn buckets van afgelopen kerst heel populair waren in Amerika (een groene alien van Toy Story in kerstmannenpak)
  • Hoi @femke11 ,

    In Disneyland Paris zijn diverse popcorn bekers verkrijgbaar zoals nu de koets van Assepoester (voor het Festival van Piraten & Prinssen) en de Star Wars varianten van o.a. Chewbacca, Captain Phasma en Darth Vader (voor het Legends of the Force seizoen).

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @Lars ,
    bedankt voor je antwoord. Zijn al deze bekers de hervulbare variant? En zijn ze allemaal overal verkrijgbaar of allemaal ergens anders?
    Dankjewel!
  • Hoi @femke11 ,

    Ja, dit zijn hervulbare bekers. De prinsessen-variant is alleen in het Disneyland Park verkrijgbaar en de Star Wars versies alleen in het Walt Disney Studios Park.

    Groetjes,
    Lars
  • Is de starwars er ook nog in april/mei? Mijn zoon is starwars fan. Of is dan de beker ook in marvel? Vandaar. En je laat ze gewoon bijvullen daar waar je hem gekocht ?
  • Ik verwacht dat in april de buckets inderdaad zijn aangepast aan het Marvel-seizoen. En bijvullen kan inderdaad overal waar ze verkocht worden.
  • Dank je wel. ?
Log In of Registreer om te reageren.