Wat zijn de kosten van zo'n handtekeningenboekje voor de kinderen?

Hoeveel kost zo'n handtekeningenboekje? Is het een aanrader om zo'n boekje in het park te kopen?

Reacties

  • Zo'n boekje kost ongeveer €10 (iets minder kan, iets meer, afhankelijk van het specifieke exemplaar).
    Ik heb tijdens Kerst meegemaakt dat Pinokkio geen handtekening wilde/mocht zetten op een "gewoon" stukje papier. Als je handtekeningen wilt gaan verzamelen zou ik om dat soort discussies te vermijden dus gewoon in het park een boekje kopen - dat voorkomt teleurstellingen!
  • Vergeet niet de pen er bij te nemen.
  • Ik had van de zomer een boekje van mezelf bij, gewoon bij de blokker gekocht voor €0.99 en
    alle karakters hebben netjes een handtekening gezet :)
  • aaf82 zei:

    Ik had van de zomer een boekje van mezelf bij, gewoon bij de blokker gekocht voor €0.99 en
    alle karakters hebben netjes een handtekening gezet :)

    Hallo aaf82,
    Gelukkig zijn wij dus niet de enige, die boekjes van thuis meenemen. Wij hebben de boekjes bij de action gekocht. Het gaat toch om het idee en de prijs is veel leuker
  • sh78 zei:

    aaf82 zei:

    Ik had van de zomer een boekje van mezelf bij, gewoon bij de blokker gekocht voor €0.99 en
    alle karakters hebben netjes een handtekening gezet :)

    Hallo aaf82,
    Gelukkig zijn wij dus niet de enige, die boekjes van thuis meenemen. Wij hebben de boekjes bij de action gekocht. Het gaat toch om het idee en de prijs is veel leuker
    Inderdaad sh78 en mijn zoontje is er ook al ooit eentje verloren, voor hem heel erg maar mama was blij dat ze niet zo'n dure kwijt geraakt zijn ;)
  • Mijn ervaring is dat ze alles tekenen wat los en vast zit, als je het vraagt. Ik had voor mijn neefjes verjaardag een foto van hem bij Meet Mickey zelf uitgeprint en in een goedkoop Ikea lijstje gestopt. Daarna bij Meet Mickey hem laten tekenen met een watervaste stift. Mickey deed zo zijn best om er een hele nette handtekening van te maken die precies paste.
    Met zo'n zelfde lijstje van mijn nichtje met Doornroosje naar het Prinses Pavilion gegaan (zonder invitation) en gevraagd of ze hem konden laten tekenen, dus dat ik buiten zou blijven staan. Ook dit was geen probleem.

    Eerder als uitnodiging voor mijn neefje en nichtje een papier met een Nederlandse tekst laten tekenen, ook hier werkte iedereen aan mee en daarna gingen ze er nog mee op de foto ook.

    Terplekke een boekje kopen is dus absoluut niet nodig
  • Ik las ergens, ik denk op Cafe Mickey forum, dat Pinokkio wel moeilijk deed bij een eigen handtekeningen boekje.
  • Die ervaring hebben wij dus ook gehad - bij hem even opletten :)
  • Ik heb vandaag bij de action 2 dagboekjes gehaald. 1 van prinsessen en 1 van minnie mouse. Ik heb, voorzichtig, de slotjes eraf gehaald en een deel van de haakjes aan de bovenkant er weer opgeklemd. Daar gaat een lintje doorheen waar weer een pen aan vast gaat.
    Is t een beetje te volgen? Zo hebben de meisjes voor niet te veel een leuk handtekeningen boekje en kunnen we het geld dat we besparen weer uitgeven aan andere disney memorabilia; -)
  • Hugo zei:

    Die ervaring hebben wij dus ook gehad - bij hem even opletten :)

    Het was niet op Cafe Mickey, het was jouw berichtje :wink:
  • Weet er iemand of je die boekjes ergens online kunt kopen? Ik zou het wel een leuk kadootje vinden voor in de Kerstsok.
  • Wij zijn kerst 2015 geweest, en Pinokio heeft bij ons gewoon een zelf gekocht boekje getekend, sterker nog, hij vond mn zoons boekje zo mooi dat hij t wilde houden en niet terug wilde geven. Gevolg ,verstoppen achter de kerstboom, achtervolgd door zoonlief de camaraman bleef foto's schieten en een cm probeerde het allemaal grappig te sussen, en een wachtrij die dubbel lag door de ondeugende streken. Maar misschien is het inmiddels veranderd ,pinokio is elk geval hierdoor onze favoriet geworden.
  • Wat voor een pennen zijn het beste om handtekeningen te krijgen? Ik heb gehoord dat sharpie's de beste zouden zijn, maar die zijn nergens te vinden in nederland, iemand een goed alternatief?
  • Een gewone balpen werkt perfect hoor, als het maar een normaal formaat is zodat ook figuren met grote handen deze goed kunnen vasthouden.
  • MoMo
    februari 2019 aangepast
    Wij hebben in Disneyland ( dacht hier maar volgens man lief toch in disney)een schrijf/ lijntjes boekje gekocht en een wat dikkere balpen. . We hebben later de foto's bij de handtekeningen geplakt. Misschien leuke tip.
Log In of Registreer om te reageren.