Jaarkaarten (algemene vragen)

mei 2012 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi,
Wij zouden het weekend van 22 juni tot 24juni een weekendje naar Disneyland Parijs willen gaan.
Omdat wij zo vaak gaan willen we een jaarkaart aanschaffen ( Fantasy )
Nu heb ik al verschillende dingen gelezen die we zouden moeten doen wanneer we deze gaan aanvragen.
Sommige zeggen dat we het moeten melden als we een dagticket kopen, andere zeggen dat we gewoon een dagticket mogen komen en dan naar Passeport Annuel moeten gaan en dat daar gewoon afgeven en dan word het van de totaalprijs afgetrokken.
Wat is nu het juiste? :)
En zijn er ook toevallig mensen die een hotel buiten disney aanraden?
Groetjes Yentl
«13456782

Reacties

  • Yentl zei:


    Hoi,
    Wij zouden het weekend van 22 juni tot 24juni een weekendje naar Disneyland Parijs willen gaan.
    Omdat wij zo vaak gaan willen we een jaarkaart aanschaffen ( Fantasy )
    Nu heb ik al verschillende dingen gelezen die we zouden moeten doen wanneer we deze gaan aanvragen.
    Sommige zeggen dat we het moeten melden als we een dagticket kopen, andere zeggen dat we gewoon een dagticket mogen komen en dan naar Passeport Annuel moeten gaan en dat daar gewoon afgeven en dan word het van de totaalprijs afgetrokken.
    Wat is nu het juiste? :)
    En zijn er ook toevallig mensen die een hotel buiten disney aanraden?
    Groetjes Yentl

    Hoi Yenti,
    Zoals je op de Jaarkaarten pagina (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/) kunt lezen zijn beide manieren mogelijk:
    1) Koop een dagkaart (voor één park of een parkhopper ticket) aan de kassa's van de parken en ga hierna naar Bureau Passeport Annuel. De prijs van de dagkaart wordt dan van de totale prijs van de jaarkaart afgetrokken. Hier ontvang je dan je definitieve jaarkaart.
    2) Koop de jaarkaart al direct aan de kassa's van de parken. Je krijgt vervolgens een tijdelijk toegangsbewijs voor die dag om naar Bureau Passport Annuel te gaan. Hier ontvang je dan je definitieve jaarkaart.
    Bekijk het volledige overzicht van alle hotels en overige accommodatiemogelijkheden buiten Disney op onze Aanbiedingen pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/) onder 'hotelovernachtingen'.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Yentl zei:


    Hoi,
    Wij zouden het weekend van 22 juni tot 24juni een weekendje naar Disneyland Parijs willen gaan.
    Omdat wij zo vaak gaan willen we een jaarkaart aanschaffen ( Fantasy )
    Nu heb ik al verschillende dingen gelezen die we zouden moeten doen wanneer we deze gaan aanvragen.
    Sommige zeggen dat we het moeten melden als we een dagticket kopen, andere zeggen dat we gewoon een dagticket mogen komen en dan naar Passeport Annuel moeten gaan en dat daar gewoon afgeven en dan word het van de totaalprijs afgetrokken.
    Wat is nu het juiste? :)
    En zijn er ook toevallig mensen die een hotel buiten disney aanraden?
    Groetjes Yentl

    Hoi Yenti,
    Zoals je op de Jaarkaarten pagina (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/) kunt lezen zijn beide manieren mogelijk:
    1) Koop een dagkaart (voor één park of een parkhopper ticket) aan de kassa's van de parken en ga hierna naar Bureau Passeport Annuel. De prijs van de dagkaart wordt dan van de totale prijs van de jaarkaart afgetrokken. Hier ontvang je dan je definitieve jaarkaart.
    2) Koop de jaarkaart al direct aan de kassa's van de parken. Je krijgt vervolgens een tijdelijk toegangsbewijs voor die dag om naar Bureau Passport Annuel te gaan. Hier ontvang je dan je definitieve jaarkaart.
    Bekijk het volledige overzicht van alle hotels en overige accommodatiemogelijkheden buiten Disney op onze Aanbiedingen pagina (http://www.discoverthemagic.nl/aanbiedingen/) onder 'hotelovernachtingen'.
    Groetjes,
    Lars
    Heel hard bedankt voor je uitleg.
    Voor mij is het dus vele gemakkelijker als ik aan de ingang een gewoon ticket koop. Want mijn talen zijn niet zo super en hoe ik dat dan moet uitgelegd krijgen :)
    En het is ook niet erg dan als ik aan de inkom vergeet te vermelden dat ik een jaarkaart ga kopen.
    Groetjes Yentl
  • Beste Lars,
    Wij hebben begin mei onze jaarkaarten verlengt. 3 gratis kaarten en 1 tegen betaling (dus 1,5 jaar geldig). Kunnen wij met onze nieuwe kaarten korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders en sparen voor stempels? Zo ja kun je aangeven of dit met alle kaarten mogelijk is?
    GroetjesCool
  • M zei:


    Beste Lars,
    Wij hebben begin mei onze jaarkaarten verlengt. 3 gratis kaarten en 1 tegen betaling (dus 1,5 jaar geldig). Kunnen wij met onze nieuwe kaarten korting geven aan nieuwe jaarkaarthouders en sparen voor stempels? Zo ja kun je aangeven of dit met alle kaarten mogelijk is?
    GroetjesCool

    Beste M,
    Sparen voor stempels kan alleen als je minimaal 80,- euro hebt betaald voor je jaarkaart. Bij de gratis verlengde jaarkaarten via parrainage kun je dus geen stempels sparen. Bij de volgende verlenging van deze kaarten krijg je wel de aanbieding om betaald te verlengen en 6 maanden extra te krijgen (1,5 jaar geldig). Korting geven blijft voor alle jaarkaarten mogelijk vanaf de tweede maand. Met de jaarkaart die je betaald hebt verlengt, mag je dus stempels sparen (vanaf de tweede maand).
    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb ook nog een vraagje,
    Als we wanneer we in juni gaan een jaarkaart aanschaffen, kunnen we dan drekt korting krijgen in de restaurants of in de winkels?
    Groetjes Yentl
  • Yentl zei:


    Ik heb ook nog een vraagje,
    Als we wanneer we in juni gaan een jaarkaart aanschaffen, kunnen we dan drekt korting krijgen in de restaurants of in de winkels?
    Groetjes Yentl

    Hoi Yentl,
    Jazeker, de korting op restaurants en winkels is direct beschikbaar vanaf het moment van aanschaf. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • vraagje als je eenfrancilien jaarkaart aan de kassa koopt hoe doen ze dat dan met de eerste 2 dagen dat ze niet geldig zijn,je moet ze toch registreren in het park.of kan je ze bijv kopen en zeg 2 weken later laten registreren als je wel naar binnen mag.
    mvg jorgen
  • jorgen zei:


    vraagje als je eenfrancilien jaarkaart aan de kassa koopt hoe doen ze dat dan met de eerste 2 dagen dat ze niet geldig zijn,je moet ze toch registreren in het park.of kan je ze bijv kopen en zeg 2 weken later laten registreren als je wel naar binnen mag.
    mvg jorgen

    Hoi Jorgen,
    Bij de Francilien (en Découverte) jaarkaarten heb je de twee dagen ná aanschaf geen toegang. De dag van aankoop zélf mag je dus gewoon naar binnen en is de kaart altijd geldig, zelfs al koop je de jaarkaart op een standaard blockdag. De twee volgende dagen zijn vervolgens blockdagen. Het heeft geen zin om 2 weken later terug te keren, want de jaarkaart gaat pas in op het moment dat je 'm definitief laat maken bij een kantoor van Bureau Passeport Annuel. Op die dag gaat dus ook de beperking in dat je de tweede volgende dagen niet naar binnen mag.
    Groetjes,
    Lars
  • hey wij zoeken mensen die een jaarpass hebben,in het weekend van 23 juni! onze dag van aankomst, indien iemand reeds een jaarpass heeft, zoals jullie kunnen jullie aub contact met ons opnemen, zo krijgen wij 10% korting en jullie reed 2 stempels voor parrainage Ons e-mail adres is pluisje.pluis@hotmail.com Groetjes en alvast bedantk
    ps Lars ons abonnement verliep eind april , kunnen wij dan nog genieten van parrainage??
    thans
    Wendy
  • Hoi,
    Er is iemand die vroeg of ik hen korting kon geven de dag nadat ik mijn jaarkaart heb gekocht.
    Gaat dit?
    Groetjes Yentl
  • ENBEW zei:


    hey wij zoeken mensen die een jaarpass hebben,in het weekend van 23 juni! onze dag van aankomst, indien iemand reeds een jaarpass heeft, zoals jullie kunnen jullie aub contact met ons opnemen, zo krijgen wij 10% korting en jullie reed 2 stempels voor parrainage Ons e-mail adres is pluisje.pluis@hotmail.com Groetjes en alvast bedantk
    ps Lars ons abonnement verliep eind april , kunnen wij dan nog genieten van parrainage??
    thans
    Wendy

    Hoi Wendy,
    Nee, als je gebruik wilt maken van de gratis verlenging via Parrainage, dan zul je in de maand vóórdat de jaarkaart verloopt moeten verlengen en daarnaast in het bezit zijn van een vol formulier (3 stempels).
    Groetjes,
    Lars
  • Yentl zei:


    Hoi,
    Er is iemand die vroeg of ik hen korting kon geven de dag nadat ik mijn jaarkaart heb gekocht.
    Gaat dit?
    Groetjes Yentl

    Hoi Yentl,
    Nee, dat is niet mogelijk. Korting geven (en sparen voor stempels via Parrainage) is pas mogelijk vanaf de tweede maand.
    Groetjes,
    Lars
  • Ik dacht dat ik begreep hoe het zat, maar nu twijfel ik.
    Wij zijn een gezin van 5 personen en gaan nu een Fantasy jaarkaart kopen.
    Omdat we met z'n vijven zijn en op 1 adres wonen krijgen we 20% korting op de aanschaf.
    Oftewel, we krijgen hierdoor 1 kaart gratis.
    Is het dan OOK nog mogelijk om 10% EXTRA korting te krijgen omdat iemand anders ons aanmeld hiervoor? Confused
    We willen a.s. zaterdag vertrekken, dus als iemand het weet, dan hoor ik het graag!
    Gegroet,
    Leander

  • Ik dacht dat ik begreep hoe het zat, maar nu twijfel ik.
    Wij zijn een gezin van 5 personen en gaan nu een Fantasy jaarkaart kopen.
    Omdat we met z'n vijven zijn en op 1 adres wonen krijgen we 20% korting op de aanschaf.
    Oftewel, we krijgen hierdoor 1 kaart gratis.
    Is het dan OOK nog mogelijk om 10% EXTRA korting te krijgen omdat iemand anders ons aanmeld hiervoor? Confused
    We willen a.s. zaterdag vertrekken, dus als iemand het weet, dan hoor ik het graag!
    Gegroet,
    Leander

    Hoi Leander,
    Nee, de familiekorting (bij aanschaf van minimaal 5 jaarkaarten door gezinsleden die op hetzelfde adres worden) kan niet met de 10% parrainage korting worden gecombineerd. De familiekorting kan alleen met de 15% Shareholders korting worden gecombineerd.
    Groetjes,
    Lars
  • Nog even een vraagje: kan je met de jaarkaart wel vanaf de tweede dag gebruik maken van de 'bring a friend' actie? Dus bv ik koop de jaarpas zaterdag, kan ik daar dan zondag al kaarten van 20 euro mee kopen?
    Bedankt.
  • Ciepke zei:


    Nog even een vraagje: kan je met de jaarkaart wel vanaf de tweede dag gebruik maken van de 'bring a friend' actie? Dus bv ik koop de jaarpas zaterdag, kan ik daar dan zondag al kaarten van 20 euro mee kopen?
    Bedankt.

    Hoi Ciepke,
    Ja, de 'Bring a Friend' actie is geldig vanaf de tweede dag dat je de jaarkaart in bezit hebt, alleen op de dag van aanschaf zelf niet.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt!
    Echt super deze site en geweldig dat je zo snel antwoord kan krijgen! Maakt veel dingen duidelijk die je elders niet kan vinden! Smile
  • Ciepke zei:


    Bedankt!
    Echt super deze site en geweldig dat je zo snel antwoord kan krijgen! Maakt veel dingen duidelijk die je elders niet kan vinden! Smile

    Graag gedaan, Ciepke! Het motto van DiscoverTheMagic.nl: "U vraagt, wij draaien" Laugh
    Groetjes,
    Lars
  • Hey Lars,
    Als ik op de franse site van Disneyland kijk, vind ik nog maar 2 jaarkaarten terug. De dream en de fantasy. De franciliën en de decouverte staan enkel nog tussen de passen die aangekocht zijn voor 29/03/2012. Betekent dit dat deze niet meer te verkrijgen zijn?
    Groetjes,
    Kelly
  • Kelly zei:


    Hey Lars,
    Als ik op de franse site van Disneyland kijk, vind ik nog maar 2 jaarkaarten terug. De dream en de fantasy. De franciliën en de decouverte staan enkel nog tussen de passen die aangekocht zijn voor 29/03/2012. Betekent dit dat deze niet meer te verkrijgen zijn?
    Groetjes,
    Kelly

    Hoi Kelly,
    Sinds 29 maart 2012 zijn er enkele wijzigingen doorgevoerd in het aanbod van jaarkaarten. De Découverte is alleen nog als promotie jaarkaart beschikbaar via acties of aanbiedingen voor de lokale Franse markt en niet meer 'los' te koop. De Francilien blijft gewoon beschikbaar, maar voor internationale gasten alleen te koop in het resort zelf of via de post. Disney wilt graag dat zo veel mogelijk mensen een Fantasy of Dream aanschaffen, daarom wordt de Francilien jaarkaart alleen nog aangeboden op de 'Ile de France' versie van de officiële website en niet de 'hoofdwebsite'.
    Groetjes,
    Lars
  • hallo,
    als ik 4 jaarpassen koop na 28 mrt kan ik dan de rest van het jaar elke dag het park in of zijn er dan ook dagen dat ik extra moet betalen?7
  • Hangt ervan af welke je koopt.
    Als je de Dream koopt kan je ELKE dag binnen.
    Als je de Fantasy koopt heb je blockdagen!
  • hallo,
    ik lees hier dat je pas na 1 maand abbonnement korting mag geven aan iemand anders
    maar ik had juist begrepen dat je dezelfde dag al wel korting mocht geven,maar dan alleen geen stempels kon sparen??
    wij gaan samen met vrienden dezelfde week en willen elkaar evt de korting geven,weet je of dit wel mogelijk is?? die stempels meer of minder is niet zo erg.
    groetjes marjan
  • marjanl zei:


    hallo,
    ik lees hier dat je pas na 1 maand abbonnement korting mag geven aan iemand anders
    maar ik had juist begrepen dat je dezelfde dag al wel korting mocht geven,maar dan alleen geen stempels kon sparen??
    wij gaan samen met vrienden dezelfde week en willen elkaar evt de korting geven,weet je of dit wel mogelijk is?? die stempels meer of minder is niet zo erg.
    groetjes marjan

    Hoi Marjan,naar mijn weten kan je echt pas iemand sponseren,oftewel 10%korting verlenen na 1maand.Als ik dit niet goed heb,moet Lars me maar snel verbeteren!Zelf ga ik van zondag 17 t/m zaterdag 23 febr.2013 naar Disneyland Parijs,dus als je toevallig in die periode gaat,help ik je graag aan die 10%korting,omdat voor ons de stempels wel reuze belangrijk zijn!Laugh in dat geval kan je mailen naar:henriastrid@hetnet.nl om wat af te spreken. Groetjes,Astrid.
  • Hoi Lars,wij kunnen tijdens onze febr vakantie nu het gezin van onze neef lid maken,en een paar stempels verdienen.Ik denk dat ze ook dreampassen willen.Het gezin bestaat uit 4personen:Man,vrouw,1kind van 4 en 1kind van 2,5jr.Nou zit de vrouw in een rolstoel.Hoe werkt dit?Heeft de man bv als begeleider een gratis pas?En ik neem aan dat we voor t kind van 2,5jr geen kaart hoeven aan te schaffen?Heb je evt nog tips op rolstoelgebied mbt het park en evt parkeren?Hoe groot mag bv een groep met rolstoel zijn als we met zn allen samen de attracties bezoeken?Sorry weer vele vragen,maar ik maak dankbaar gebruik van jouw kennis hi,hi!!Alvast weer ontzettend bedankt voor je antwoorden!Groetjes,Astrid.Smile
  • cysdil zei:


    hallo,
    als ik 4 jaarpassen koop na 28 mrt kan ik dan de rest van het jaar elke dag het park in of zijn er dan ook dagen dat ik extra moet betalen?7

    Hoi cysdil,
    Dat ligt er aan welke soort jaarkaart jullie willen aanschaffen. Er is keuze uit: Francilien, Fantasy & Dream. Alleen met Dream jaarkaarten kun je het hele jaar door naar binnen, met de Francilien en Fantasy heb je zogenaamde blockdagen, waarop geen toegang is inbegrepen. Wil je toch op één van die dagen naar binnen, dan zul je (met korting) een entreeticket moeten kopen. Bekijk de Jaarkaarten pagina (http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/) voor alle informatie + op welke dagen er dit jaar blockdagen zijn.
    Groetjes,
    Lars
  • Henrie zei:


    Hoi Lars,wij kunnen tijdens onze febr vakantie nu het gezin van onze neef lid maken,en een paar stempels verdienen.Ik denk dat ze ook dreampassen willen.Het gezin bestaat uit 4personen:Man,vrouw,1kind van 4 en 1kind van 2,5jr.Nou zit de vrouw in een rolstoel.Hoe werkt dit?Heeft de man bv als begeleider een gratis pas?En ik neem aan dat we voor t kind van 2,5jr geen kaart hoeven aan te schaffen?Heb je evt nog tips op rolstoelgebied mbt het park en evt parkeren?Hoe groot mag bv een groep met rolstoel zijn als we met zn allen samen de attracties bezoeken?Sorry weer vele vragen,maar ik maak dankbaar gebruik van jouw kennis hi,hi!!Alvast weer ontzettend bedankt voor je antwoorden!Groetjes,Astrid.Smile

    Hoi Astrid,
    Disney heeft voor mindervalide bezoekers een speciale gids samengesteld waar alle informatie in staat. Deze digitale gids is te downloaden via DiscoverTheMagic.nl: http://www.discoverthemagic.nl/wp-content/uploads/2012/12/catalogue-mindervalide.pdf.
    Voor het kind van 2,5 jaar hoeft geen jaarkaart worden aangeschaft. Alleen bezoekers vanaf 3 jaar hebben een geldig toegangsbewijs (ticket of jaarkaart) nodig. Graag gedaan!
    Groetjes,
    Lars
  • marjanl zei:


    hallo,
    ik lees hier dat je pas na 1 maand abbonnement korting mag geven aan iemand anders
    maar ik had juist begrepen dat je dezelfde dag al wel korting mocht geven,maar dan alleen geen stempels kon sparen??
    wij gaan samen met vrienden dezelfde week en willen elkaar evt de korting geven,weet je of dit wel mogelijk is?? die stempels meer of minder is niet zo erg.
    groetjes marjan

    Hoi Marjan,
    Er bestaat wat verwarring over wanneer er nu korting gegeven en voor stempels gespaard mag worden. De officiële regel is dat een jaarkaarthouder pas vanaf de tweede maand gebruik kan maken van de parrainage aanbieding. Dit staat letterlijk in de voorwaarden van het parrainage formulier. Dat wil dus zeggen dat in de eerste maand geen korting gegeven mag worden en ook niet voor stempels gespaard mag worden. Uit ervaring blijkt dat het sommigen toch gelukt is om korting te gevengeven in de eerste maand, alleen het sparen van stempels is niet mogelijk. Het gaart hier dus om incidentele ervaringen en dat is geen garantie dat het iemand anders ook lukt. Volgens de officiële regel is het dus niet mogelijk om korting te geven of te sparen voor stempels in de eerste maand. Ik heb voor de duidelijkheid deze informatie aangepast op de Jaarkaarten pagina.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Henrie zei:


    Hoi Lars,wij kunnen tijdens onze febr vakantie nu het gezin van onze neef lid maken,en een paar stempels verdienen.Ik denk dat ze ook dreampassen willen.Het gezin bestaat uit 4personen:Man,vrouw,1kind van 4 en 1kind van 2,5jr.Nou zit de vrouw in een rolstoel.Hoe werkt dit?Heeft de man bv als begeleider een gratis pas?En ik neem aan dat we voor t kind van 2,5jr geen kaart hoeven aan te schaffen?Heb je evt nog tips op rolstoelgebied mbt het park en evt parkeren?Hoe groot mag bv een groep met rolstoel zijn als we met zn allen samen de attracties bezoeken?Sorry weer vele vragen,maar ik maak dankbaar gebruik van jouw kennis hi,hi!!Alvast weer ontzettend bedankt voor je antwoorden!Groetjes,Astrid.Smile

    Hoi Astrid,
    Disney heeft voor mindervalide bezoekers een speciale gids samengesteld waar alle informatie in staat. Deze digitale gids is te downloaden via DiscoverTheMagic.nl: http://www.discoverthemagic.nl/wp-content/uploads/2012/12/catalogue-mindervalide.pdf.
    Voor het kind van 2,5 jaar hoeft geen jaarkaart worden aangeschaft. Alleen bezoekers vanaf 3 jaar hebben een geldig toegangsbewijs (ticket of jaarkaart) nodig. Graag gedaan!
    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,ik heb t wel doorgelezen,maar wij vinden t niet duidelijk.Ik weet nu wel dat ze een speciale kaart op t park kan aanvragen ivm snelle toegang en dat ze dan alleen met man en maximaal 3kinderen daar gebruik van kan maken.Maar onze belangrijkste vraag was of ze nu toch gewoon 3jaarkaarten moeten aanschaffen voor man,vrouw en 1kind of dat ze bv een gratis jaarkaart voor haar man krijgt?Ze willen ons ook graag helpen dmv de stempels,en met 3stempels kunnen we dan 1pas verlengen,maar met 2 dus nog niet.Dit is dus juist voor ons allemaal even belangrijk om te weten,zoals je zult begrijpen.Ze heeft een invalide kaart,omdat ze 1onderbeen protese heeft,maar kan daar wel een aantal stappen zelfstandig mee lopen.Alvast weer bedankt voor je antwoord Lars!!! Groetjes,Astrid.
  • Henrie zei:


    marjanl zei:


    hallo,
    ik lees hier dat je pas na 1 maand abbonnement korting mag geven aan iemand anders
    maar ik had juist begrepen dat je dezelfde dag al wel korting mocht geven,maar dan alleen geen stempels kon sparen??
    wij gaan samen met vrienden dezelfde week en willen elkaar evt de korting geven,weet je of dit wel mogelijk is?? die stempels meer of minder is niet zo erg.
    groetjes marjan

    Hoi Marjan,naar mijn weten kan je echt pas iemand sponseren,oftewel 10%korting verlenen na 1maand.Als ik dit niet goed heb,moet Lars me maar snel verbeteren!Zelf ga ik van zondag 17 t/m zaterdag 23 febr.2013 naar Disneyland Parijs,dus als je toevallig in die periode gaat,help ik je graag aan die 10%korting,omdat voor ons de stempels wel reuze belangrijk zijn!Laugh in dat geval kan je mailen naar:henriastrid@hetnet.nl om wat af te spreken. Groetjes,Astrid.
    hoi astrid,
    helaas gaan wij niet in febr .
    wij willen 4/(evt 5) mei gaan dus als je dan toevallig ook gaat helpen wij jou graag aan 4 stempels
    groetjes marjan
Log In of Registreer om te reageren.