Wij zijn 23 en 24 maart + 13 en 14 april in Disneyland en kunnen met onze 2 jaar kaarten nog 6 stempels vergeven. Interesse voor 10% korting? Email claudia9310@hotmail.com
Wij zijn van 20 t/m 23 maart weer in Disney en kunnen 6 personen korting geven. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag via pb of je kunt een mail sturen naar Candel84@hotmail.com
Wij zijn 25 februari tot en met 28 februari in Disneyland. We kunnen nog 1 persoon korting geven. We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin. Ik hoor het graag als er interesse is. Groetjes, Pluisje
Wij zijn van zondag 3 maart tot en met woensdag 6 maart weer in Disneyland Paris. Mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven. Wij kunnen nog aan 6 personen korting geven. Mocht je interesse hebben dan kun je ons bereiken via email: e.vliem@chello.nl of mobiel +31 610352064
Beste Disneyleden, wij gaan weer eens tripje maken naar Disneyland Parijs Wij zijn er van vrij.8 t/m zo. 10 Maart. Wij kunnen nog 9 mensen 10% korting aanbieden op een nieuwe jaarkaart! Interesse? Stuur dan een berichtje of stuur ons een e-mailtje voor informatie en wat af te spreken naar irenestes@gmail.com! Groetjes, Ijeenuh:)
wij zijn zaterdag 09 en zondag 10 februari weer in Disneyland Parijs en mogen nog aan 3 personen, 10% korting geven. Dus mocht je belangstelling hebben en iets af willen spreken dan hoor ik het graag.
ik ben te bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch op +31 0652880972
Op de volgende data zijn wij weer in disney en kunnen wij mensen helpen aan korting op jaarkaarten in ruil voor stempels.
- Op zondag 3 maart kunnen wij max 6 mensen helpen. - Op maandag 1 april kunnen wij max 6 mensen helpen. - En van maandag 3 t/m vrijdag 7 juni kunnen wij max 9 mensen helpen.
Als wij iemand kunnen helpen met korting op jaarkaarten voor DLP horen wij het graag.
Wij zijn op zoek naar mensen die nog stempels nodig hebben, en wij daardoor 4 jaarkaarten met korting kunnen aanschaffen. Onze aankomstdag is vrijdag 1 maart. Wie oh wie?!
19, 20, 21 en 22 april zijn wij weer in Disney en is onze laatste kans om te verlengen. We hebben nog 3 stempels nodig...wie kunnen wij aan korting helpen?
Aanstaande zaterdag zijn wij in de parken aanwezig en kunnen maximaal 3 mensen korting geven voor de aanschaf van jaarpas(sen). Mocht je interesse hebben stuur dan even een appje naar +31637479239
Wij zijn 25 februari tot en met 28 februari in Disneyland. We kunnen nog 1 persoon korting geven. We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin. Ik hoor het graag als er interesse is. Groetjes, Pluisje
Wij zijn in Disneyland op 8-9 en 10 maart. En wij kunnen nog aan 9 mensen 10% korting geven op een nieuwe jaarkaart! Ook bereikbaar via irenestes@gmail.com Gr, Irene
Hoi, Wij zijn dit weekend, 23 en 24 februari, weer in Disneyland en kunnen nog 9 mensen korting geven. Op 22 februari komen we aan en zouden we eventueel in de namiddag/avond korting kunnen geven
Reacties
Wij zijn 23 en 24 maart + 13 en 14 april in Disneyland en kunnen met onze 2 jaar kaarten nog 6 stempels vergeven. Interesse voor 10% korting? Email claudia9310@hotmail.com
Groetjes,
Claudia
En kunnen nog aan 1 persoon korting geven.
Mocht je interesse hebben, dan zijn we bereikbaar op 0031657318966.
In de komende weekenden zijn we er waarschijnlijk ook.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag via pb of je kunt een mail sturen naar Candel84@hotmail.com
Groetjes
We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin.
Ik hoor het graag als er interesse is.
Groetjes, Pluisje
Wij zijn van zondag 3 maart tot en met woensdag 6 maart weer in Disneyland Paris.
Mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven.
Wij kunnen nog aan 6 personen korting geven.
Mocht je interesse hebben dan kun je ons bereiken via email: e.vliem@chello.nl
of mobiel +31 610352064
magische groet,
Familie Vliem
vanity_ramasray@hotmail.com
Wij zijn er van vrij.8 t/m zo. 10 Maart.
Wij kunnen nog 9 mensen 10% korting aanbieden op een nieuwe jaarkaart!
Interesse? Stuur dan een berichtje of stuur ons een e-mailtje voor informatie en wat af te spreken naar irenestes@gmail.com!
Groetjes, Ijeenuh:)
Mocht er iemand zijn die rond dat uur wil afspreken, kunnen wij jou helpen aan 1 stempel.
wij zijn zaterdag 09 en zondag 10 februari weer in Disneyland Parijs en mogen nog aan 3 personen, 10% korting geven. Dus mocht je belangstelling hebben en iets af willen spreken dan hoor ik het graag.
ik ben te bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch op +31 0652880972
gr.
Nicole
Op de volgende data zijn wij weer in disney en kunnen wij mensen helpen aan korting op jaarkaarten in ruil voor stempels.
- Op zondag 3 maart kunnen wij max 6 mensen helpen.
- Op maandag 1 april kunnen wij max 6 mensen helpen.
- En van maandag 3 t/m vrijdag 7 juni kunnen wij max 9 mensen helpen.
Als wij iemand kunnen helpen met korting op jaarkaarten voor DLP horen wij het graag.
Groetjes yvette
Je hebt mijn naam fout gezet
Wij kunnen iemand helpen aan 1 stempel, dus wij zoeken een sponsor voor 10% korting te ontvangen
Ik wil 3 jaarkaarten aanschaffen en graag korting ontvangen. Onze aankomstdag is 17 mei.
Groeten,
Joyce
Groetjes
Aanstaande zaterdag zijn wij in de parken aanwezig en kunnen maximaal 3 mensen korting geven voor de aanschaf van jaarpas(sen). Mocht je interesse hebben stuur dan even een appje naar +31637479239
We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin.
Ik hoor het graag als er interesse is.
Groetjes, Pluisje
Gr, Irene
Wij zijn dit weekend, 23 en 24 februari, weer in Disneyland en kunnen nog 9 mensen korting geven. Op 22 februari komen we aan en zouden we eventueel in de namiddag/avond korting kunnen geven