Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

199100102104105

Reacties

• Beste allemaal,

Wij zijn 23 en 24 maart + 13 en 14 april in Disneyland en kunnen met onze 2 jaar kaarten nog 6 stempels vergeven. Interesse voor 10% korting? Email claudia9310@hotmail.com

Groetjes,

Claudia
  • January 2019 aangepast
    We zijn vandaag 12-1 en morgen 13-1 in disney.
    En kunnen nog aan 1 persoon korting geven.

Mocht je interesse hebben, dan zijn we bereikbaar op 0031657318966.

In de komende weekenden zijn we er waarschijnlijk ook.
  • Wij zijn van 20 t/m 23 maart weer in Disney en kunnen 6 personen korting geven.
    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag via pb of je kunt een mail sturen naar Candel84@hotmail.com

Groetjes
  • Wij zijn 25 februari tot en met 28 februari in Disneyland. We kunnen nog 1 persoon korting geven.
    We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin.
    Ik hoor het graag als er interesse is.
    Groetjes, Pluisje
  • Wij gaan 16 tm 18 februari en kunnen nog 3 personen 10% korting geven. Dan hebben we alledrie een verlenging. Dus wie kunnen wij blij maken?
  • wij gaan 23-24 februari en kunnen nog mensen korting geven
  • Hallo mede Disneyfans,

Wij zijn van zondag 3 maart tot en met woensdag 6 maart weer in Disneyland Paris.
    Mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven.
    Wij kunnen nog aan 6 personen korting geven.
    Mocht je interesse hebben dan kun je ons bereiken via email: e.vliem@chello.nl
    of mobiel +31 610352064

magische groet,

Familie Vliem
  • Wij zijn weer in Disney van 29 maart tot en met 31 maart 2019 en kunnen 9 personen korting geven.

vanity_ramasray@hotmail.com
  • Beste Disneyleden, wij gaan weer eens tripje maken naar Disneyland Parijs :)
    Wij zijn er van vrij.8 t/m zo. 10 Maart.
    Wij kunnen nog 9 mensen 10% korting aanbieden op een nieuwe jaarkaart!
    Interesse? Stuur dan een berichtje of stuur ons een e-mailtje voor informatie en wat af te spreken naar irenestes@gmail.com!
    Groetjes, Ijeenuh:)
  • Wij komen aan in het park op 30 juni, rond 15h30-16h.

Mocht er iemand zijn die rond dat uur wil afspreken, kunnen wij jou helpen aan 1 stempel.
  • Beste....,

wij zijn zaterdag 09 en zondag 10 februari weer in Disneyland Parijs en mogen nog aan 3 personen, 10% korting geven. Dus mocht je belangstelling hebben en iets af willen spreken dan hoor ik het graag.

ik ben te bereiken via mail nbaveld@yahoo.com of telefonisch op +31 0652880972

gr.
    Nicole

• Hoi allemaal,

Op de volgende data zijn wij weer in disney en kunnen wij mensen helpen aan korting op jaarkaarten in ruil voor stempels.

- Op zondag 3 maart kunnen wij max 6 mensen helpen.
    - Op maandag 1 april kunnen wij max 6 mensen helpen.
    - En van maandag 3 t/m vrijdag 7 juni kunnen wij max 9 mensen helpen.

Als wij iemand kunnen helpen met korting op jaarkaarten voor DLP horen wij het graag.

Groetjes yvette

• @Lars

Je hebt mijn naam fout gezet :)

Wij kunnen iemand helpen aan 1 stempel, dus wij zoeken een sponsor voor 10% korting te ontvangen ;)

• Hoi,

Ik wil 3 jaarkaarten aanschaffen en graag korting ontvangen. Onze aankomstdag is 17 mei.
  • Hoi je kunt me mailen op jimbutten@hotmail.com

Hoi,

Ik wil 3 jaarkaarten aanschaffen en graag korting ontvangen. Onze aankomstdag is 17 mei.

• Wij zijn op zoek naar mensen die nog stempels nodig hebben, en wij daardoor 4 jaarkaarten met korting kunnen aanschaffen. Onze aankomstdag is vrijdag 1 maart. Wie oh wie?!
  • 19, 20, 21 en 22 april zijn wij weer in Disney en is onze laatste kans om te verlengen. We hebben nog 3 stempels nodig...wie kunnen wij aan korting helpen?

Groeten,
    Joyce
  • Wij zijn weer in Disney van 20 t/m 23 maart in Disney en kunnen nog max 6 mensen korting geven. Bij interesse hoor ik het graag van je!

Groetjes
  • February 2019 aangepast

Hoi,

Wij zijn er van 13 t/m 17 mei en kunnen korting geven. Ben bereikbaar via kleeuwerke@hotmail.com. Groetjes, Kim
  • Wij kunnen van maandag 13 t/m vrijdag 17 mei aan 6 personen korting geven.
  • Op 3 en 4 maart zijn wij in Disney en kunnen 9 mensen korting geven.
  • Onze data is gewijzigd. We komen aan op maandag 25 februari en zijn er tot en met woensdag 26 februari. Wij kunnen aan veel mensen korting geven!
  • Wij kunnen 6 personen korting geven op 16 en 17 maart. :smiley:
  • Last minute oproep:

Aanstaande zaterdag zijn wij in de parken aanwezig en kunnen maximaal 3 mensen korting geven voor de aanschaf van jaarpas(sen). Mocht je interesse hebben stuur dan even een appje naar +31637479239 :smile:
  • As zaterdag tm as maandag zijn wij in het park. Wij kunnen dan nog 1 persoon korting geven. Wie helpt ons aan de laatste stempel? 0622898093
  • Wij zijn 25 februari tot en met 28 februari in Disneyland. We kunnen nog 1 persoon korting geven.
    We zouden graag onze stempelkaart vol krijgen. Wellicht kunnen we onze korting combineren met iemand anders die net niet genoeg korting kan geven aan bijvoorbeeld een gezin.
    Ik hoor het graag als er interesse is.
    Groetjes, Pluisje
  • Tico zei:

wij gaan 23-24 februari en kunnen nog mensen korting geven

Hallo Tico, wij gaan zondag 24 februari rijden naar Disney. Kunnen we afspreken, 4 jaarkaarten nodig
  • Wij zijn in Disneyland op 8-9 en 10 maart. En wij kunnen nog aan 9 mensen 10% korting geven op een nieuwe jaarkaart! Ook bereikbaar via irenestes@gmail.com
    Gr, Irene
  • Wij gaan 10 juli 2019 2 jaarkaarten aanschaffen. Wie kan ons 10%korting geven en ontvangt dan 2 stempels?
  • Hoi,
    Wij zijn dit weekend, 23 en 24 februari, weer in Disneyland en kunnen nog 9 mensen korting geven. Op 22 februari komen we aan en zouden we eventueel in de namiddag/avond korting kunnen geven
Log In of Registreer om te reageren.