Disney's Davy Crockett Ranch

12357

Reacties

  • Hoi @msee ,

    Het is mogelijk om met twee auto's in één accommodatie te 'verblijven'. Vermeld dit tijdens het inchecken zodat je twee parkeerkaarten krijgt om bij de parken te parkeren.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Mijn ouders hebben een ANWB arrangement geboekt bij Davy Crockett Ranch, en nu zijn mijn zus en ik (met jaarkaart, dus geen interesse in een arrangement) in diezelfde blokhut verblijven. Ik had gelezen dat je dan nog kunt worden toegevoegd aan een kamer/blokhut en alleen extra toeristenbelasting betaalt; doe je dit het beste van tevoren, of kan dat pas tijdens het inchecken?
    Dan nog een ander vraagje waar jij misschien een antwoord hebt: bij dat arrangement zitten ook vip plaatsen voor Illuminations, weet jij waar dit vip vak zich bevindt? En moet je dan alsnog ruim van tevoren zijn voor een goede staplaats, of kun je ook een kwartier voor aanvang komen denk je?
  • Hoi Mooiweertje,

    toevoegen van jaarkaarthouders kun je gewoon doen tijdens het inchecken. Je betaalt dan inderdaad alleen toeristenbelasting.
    Het VIP-vak voor Illuminations bevindt zich vlak voor het kasteel, vooraan Central Plaza. Het is niet te voorspellen of het druk is of niet, dat hangt af van het aantal gasten met een kaartje voor het vak (hetzij ANWB-boekers, hetzij houders van een Infinity-jaarkaart). Op tijd even controleren hoe druk het is is wel aan te raden, om teleurstellingen te voorkomen.
  • Hugo zei:

    Hoi Mooiweertje,

    toevoegen van jaarkaarthouders kun je gewoon doen tijdens het inchecken. Je betaalt dan inderdaad alleen toeristenbelasting.
    Het VIP-vak voor Illuminations bevindt zich vlak voor het kasteel, vooraan Central Plaza. Het is niet te voorspellen of het druk is of niet, dat hangt af van het aantal gasten met een kaartje voor het vak (hetzij ANWB-boekers, hetzij houders van een Infinity-jaarkaart). Op tijd even controleren hoe druk het is is wel aan te raden, om teleurstellingen te voorkomen.

    Bedankt Hugo!
  • Goedemiddag Lars en hugo,

    Woensdag vertrekken wij eindelijk weer naar Disney en verblijven op Davy Crockett. Nu weten we dat het zwembad gesloten is. In principe wilde wij niet gaan zwemmen maar het weer ziet er niet best uit dus misschien dat we toch met onze baby's willen zwemmen. Kan dat dan alleen bij Village van Center Parcs of ook bij de andere Disney Hotels met zwembad?

    Groetjes
  • maart 2018 aangepast
    Hoi Shireen,

    Op https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris vind je onder het kopje 'Overzicht' alle info over de vervangende (zwem)mogelijkheden tijdens je verblijf volgende week.
    Kort samengevat: zwemmen kan in alle andere zwembaden m.u.v. het Disneyland Hotel en je krijgt onbeperkt toegang tot Village Natures.
  • Shireen zei:

    Goedemiddag Lars en hugo,

    Woensdag vertrekken wij eindelijk weer naar Disney en verblijven op Davy Crockett. Nu weten we dat het zwembad gesloten is. In principe wilde wij niet gaan zwemmen maar het weer ziet er niet best uit dus misschien dat we toch met onze baby's willen zwemmen. Kan dat dan alleen bij Village van Center Parcs of ook bij de andere Disney Hotels met zwembad?

    Groetjes

    Hoi Shireen,

    Zoals Hugo al aangeeft mogen jullie zwemmen bij Disney's Sequoia Lodge, Disney's Newport Bay Club en Disney's Hotel New York. Daarnaast is toegang tot Aqualagon bij Villages Nature mogelijk vanaf 16:00 uur. Geef dit even aan tijdens het inchecken bij Davy Crockett Ranch voor exacte tijden en mogelijkheden.

    Groetjes,
    Lars
  • Oh helemaal top! Dank jullie wel voor de snelle reacties!
  • maart 2018 aangepast
    Kleine correctie: toegang tot Village Natures is de hele dag, elke dag van je verblijf. Dat is anders dan eerst gecommuniceerd maar sinds deze week veranderd. Dit geldt voor aankomsten tot en met 31 juli 2018. Wij zijn op dit moment in DLP en verblijven in Davy Crocketts Ranch en je kunt sinds gisteren onbeperkt vouchers ophalen voor toegang tot Villages Natures (laatste toegang iedere dag is om 19:30 uur).
  • Hallo even een vraagje.

    Zitten er bij DCR ook handdoeken en shampoo bij.
    En is er dan evt. een mogelijkheid om (dagelijks) schone handdoeken te krijgen?
    zodat je deze zelf niet mee hoeft te nemen?
  • Hoi Stefan-89,

    Ja, er liggen kleine flesjes shampoo op de badkamers. Ook schone handdoeken liggen voor je klaar.
    Voor (nieuwe) schone handdoeken kun je de receptie bellen of langsgaan.
  • Beste,

    Wij gaan in sept naar Disney en verblijven in davy. Nu zijn we vorig jaar geweest en was het ontbijt gewoon afhalen. Maar wordt dit nu veranderd met ingang van maart? Zou fijn zijn om gewoon bij een buffet aan te schuiven. We hebben half pension. Mocht dit niet zo zijn is het mss om te boeken zodat we in het park ergens een ontbijtbuffet kunnen nuttigen?
    Alvast bedankt.
  • Joysje zei:

    Beste,

    Wij gaan in sept naar Disney en verblijven in davy. Nu zijn we vorig jaar geweest en was het ontbijt gewoon afhalen. Maar wordt dit nu veranderd met ingang van maart? Zou fijn zijn om gewoon bij een buffet aan te schuiven. We hebben half pension. Mocht dit niet zo zijn is het mss om te boeken zodat we in het park ergens een ontbijtbuffet kunnen nuttigen?
    Alvast bedankt.

    Hoi Josje,

    Dit wordt niet veranderd. Gasten van Disney's Davy Crockett Ranch ontvangen een ontbijtpakket dat genuttigd kan worden in de blokhut. Als jullie halfpension hebben bijgeboekt dan kan de ontbijtvoucher ook gebruikt worden voor het ontbijtbuffet met de Disney figuren bij Plaza Gardens (tegen een meerprijs). Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/ontbijt-disney-figuren-plaza-gardens-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2018 aangepast
    Wij zijn net terug van een paar dagen Davy Crocket.
    Was super, chalet ruim genoeg, wij waren daar alleen om te slapen :)

    Ook wezen zwemmen bij Vilages Nature, maar wat n geklooi om daar te komen zeg.. De ingangen liggen langs elkaar, voor gasten die blijven slapen...

    Wil je echter vanaf de DCR gaan zwemmen, moet je terug de snelweg op, gewoon dezelfde afslag nemen als je normaal terug komt vanaf de parken, en dan op de 2e rotonde moet je niet Vilages Nature / DCR aanhouden, maar 2 afslagen verder nemen.

    Verder echt de moeite waard om te gaan zwemmen. Super mooi zwembad!


    Nieuwe handdoeken krijgen was geen probleem.
    Telefoontje naar de receptie, met de vraag of we nieuwe handdoeken konden ophalen was niet mogelijk ;)
    Maar ze zouden iemand langs sturen die nieuwe kwam brengen!
    Top geregeld dus.

    Ontbijt a 10 euro per persoon geen gebruik van gemaakt, maar gewoon smorgens stokbrood en croisants gehaald in de winkel.

    Ja je betaald de hoofdprijs, (1,20 voor n stokbrood, 1,50 voor n croisant, 5 euro voor 4 plakjes ham bijv.) maar nu in 3 nachten in totaal net zoveel uitgegeven aan ontbijt, als wat normaal 1 dag zou kosten.. je neemt immers alleen wat je wilt hebben / anders heb je een pakket waarvan je de helft niet gebruikt (denk ik).. /
  • maart 2018 aangepast



    Ook wezen zwemmen bij Vilages Nature, maar wat n geklooi om daar te komen zeg.. De ingangen liggen langs elkaar, voor gasten die blijven slapen...

    Wil je echter vanaf de DCR gaan zwemmen, moet je terug de snelweg op, gewoon dezelfde afslag nemen als je normaal terug komt vanaf de parken, en dan op de 2e rotonde moet je niet Vilages Nature / DCR aanhouden, maar 2 afslagen verder nemen.

    beste stefan, wij gaan in de meivakantie naar david crocket maar als ik het goed begrijp en je wilt zwemmen in village nature dan moet je de dag gasten ingang gebruiken en niet voor de slaapgasten?
    wij zijn vorig jaar oktober een week op village nature geweest en deze ingang is idd helemaal aan de andere kant van het park.. jammer als dit zo is want david crocket en village nature liggen naast elkaar!
    als je weer naar david crocket terug wilt kan je dan wel de uitgang van village nature nemen die aan david crocket. grenst?
    en krijg je vanuit david crocket ook een 'horloge'om binnen te komen in village nature en het zwembad?
    alvast bedankt voor een reactie. groetjes feda
  • Hoi Feda,

    Om terug te komen bij Davy Crocket, moet je (denk ik) weer naar de gewone ingang terug rijden, dus weer de snelweg op, er meteen er weer vanaf om bij Davy Crocket Range terug te komen.

    Zeker weten doe ik t niet, omdat wij nog even zijn wezen zwemmen nadat we uitgecheckt waren bij DCR, en daarna weer naar Nederland zijn gereden.

    Je krijgt inderdaad bij de dag gasten entree een polsbandje / 'horloge' waarmee je binnen kunt, en de kluisjes van het zwembad kunt openen.
  • Hallo,

    Over 3 weken gaan wij met 8 personen naar Disney voor mijn moeder's 65e verjaardag. Bij de boeking heb ik 2 blokhutten naast elkaar gevraagd. Nu zou ik graag willen navragen bij de receptie if dit ok daadwerkelijk het geval is. Weet iemand een telefoonnummer dat ik zou kunnen bellen? Bedankt!
  • NaMiSe zei:

    Hallo,

    Over 3 weken gaan wij met 8 personen naar Disney voor mijn moeder's 65e verjaardag. Bij de boeking heb ik 2 blokhutten naast elkaar gevraagd. Nu zou ik graag willen navragen bij de receptie if dit ok daadwerkelijk het geval is. Weet iemand een telefoonnummer dat ik zou kunnen bellen? Bedankt!

    Hoi NaMiSe,

    Je kunt de receptie van Disney's Davy Crockett Ranch bereiken door te bellen naar: +33 1 60 45 69 00.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars, ik ga even bellen!
  • Nou, al 2x gebeld, mAr ze kunnen nog niks zeggen. Maandag nog maar eens proberen...
    We gaan donderdag!
    Weet iemand trouwens of er een vriezer of vriesgedeelte in de koelkast zit?
  • Er zit een klein vriesvakje in de koelkast.
  • Ik heb een vraagje over het ontbijt (gratis halfpension) in Davy Crockett. Een medewerker gaf mij zojuist aan dat wij bij incheck te horen krijgen waar wij gebruik kunnen maken van het ontbijt. Dit kan zijn in Studio's of Disney. Je krijgt dan een plateau met een simpel ontbijt (warm item, koffie etc). Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit het Disney Morning ivm bezettingsgraad?
  • Ik heb een vraagje over het ontbijt (gratis halfpension) in Davy Crockett. Een medewerker gaf mij zojuist aan dat wij bij incheck te horen krijgen waar wij gebruik kunnen maken van het ontbijt. Dit kan zijn in Studio's of Disney. Je krijgt dan een plateau met een simpel ontbijt (warm item, koffie etc). Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit het Disney Morning ivm bezettingsgraad?

    Hoi Tinkerbell2,

    Via de gratis halfpension aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl) krijg je de keuze uit 2 verschillende ontbijtmenu's in Restaurant En Coulisse (Walt Disney Studios Park) of Au Chalet de la Marionnette (Disneyland Park): Zoet menu of Hartig menu. Bekijk deze menu's in ons overzicht van alle ontbijtopties in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris. Dit is niet 'Disney Morning'. Die service is niet meer beschikbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Superbedankt Lars!
  • wie weet bij welke type de huisjes (bijv 1001-1062) horen? (zie plattegrond)
    Premium lijkt me huisjes 1501-1555 gezien de omschrijving dat ze dichtbij de receptie zitten, maar welke zijn pioneer en welke trapper??

  • Hoi esther,

    de Trapper cabins liggen het verst van de receptie. De Premiums inderdaad het dichtst bij, en de Pioneer cabins zitten daar tussenin. De precieze verdeling ken ik niet, maar ik vond wel deze foto: https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/0f/2a/ee/30/on-the-map-location-of.jpg.
    Met een beetje puzzelen kun je daar zien welk type waar ligt. Hopelijk helpt dit een beetje.
  • esther zei:

    wie weet bij welke type de huisjes (bijv 1001-1062) horen? (zie plattegrond)
    Premium lijkt me huisjes 1501-1555 gezien de omschrijving dat ze dichtbij de receptie zitten, maar welke zijn pioneer en welke trapper??

    Hoi esther,

    Exacte blokhut nummers per type (trapper, pioneer of premium) zijn mij helaas niet bekend, maar als je kijkt naar de plattegrond (via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneys-davy-crockett-ranch-paris en dan onder het kopje 'Plattegrond'), dan zijn de trails die het kortste bij de voorzieningen liggen premium, de trails die het verste af liggen (bij de ingang) pioneer en die in het midden trapper.

    Groetjes,
    Lars
  • Vraagje, wij hebben half pension erbij. Weet iemand vanaf hoe laat je het ontbijt kan ophalen bij de pick up point? En wat er precies in zit?
  • nts zei:

    Vraagje, wij hebben half pension erbij. Weet iemand vanaf hoe laat je het ontbijt kan ophalen bij de pick up point? En wat er precies in zit?

    Hoi nts,

    Het ontbijt kan vanaf 07:00 uur worden afgehaald. Hier een foto van het pakket: https://www.discoverthemagic.nl/content/content/afbeeldingen/dlp-ontbijt-davycrockettranch.jpg

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,

    als eerste dank voor het toevoegen, veel meegelezen en nu toch maar eens lid geworden.

    Volgende week vrijdag tot en met zondag hebben wij via de ANWB een arrangement geboekt voor 7 personen (2 bungalows) in Davy Crockett. Om releaxed te kunnen reizen hebben we besloten om op donderdag al weg te gaan en hebben via Hotels.com een extra nacht geboekt ook in Davy Crockett.

    Nu zullen we waarschijnlijk in de nacht van donderdag op vrijdag in andere huisjes zitten dan de huisjes die we geboekt hebben bij het arrangement.

    Weten jullie toevallig waar ik kan informeren of dit het geval is en met wie of wat ik contact op kan nemen of te zien of dit gewijzigd kan worden zodat we vanaf donderdag gewoon in de huisjes zouden kunnen blijven.

    (Mocht het niet lukken is het natuurlijk ook geen probleem, het zou alleen 'handig' zijn.)

    Groeten,

    Johan
Log In of Registreer om te reageren.