Voorbereiding bezoek Walt Disney World

12357118

Reacties

  • Hoi @Macamba ,

    Leuk he, die voorbereiding op een verblijf in Walt Disney World ;-) Wij verbleven twee jaar geleden in Disney's Caribbean Beach Resort tijdens de grote verbouwingen en dat was al top. Zeker nu alles klaar is met het nieuwe Center Town, de nieuwe restaurants én de toevoeging van de Disney Skyliner (vanaf najaar 2019), is dit ons favoriete Moderate Resort.

    Het beste is inderdaad om op de laatste drukke dag van de week (zondag) aan te komen en dan vanaf maandag de parken in. Nu gaan jullie tijdens de zomervakantie, dus zal er weinig verschil zitten tussen weekdagen en weekenddagen, maar alle beetjes helpen mee. Het voordeel van Walt Disney World is dat er zóveel te doen is buiten de parken (zoals Disney Springs, de waterparken én het zwembad van je hotel) dat je op de drukste dagen ook kunt kiezen om iets anders te doen.

    Tijdens de zomervakantie zijn de prijzen vaak gelijkwaardig en maakt het niet zoveel uit op welke dag je aankomst qua kosten van het verblijf. De prijzen veranderen pas echt als je buiten de schoolvakanties gaat. Wat betreft vluchten zou een directe Delta vlucht naar MCO het meest ideale zijn, maar met een tussenstop (bijvoorbeeld in Atlanta, New York of Detroit) is ook goed te doen.

    Wij hebben altijd een tussenstop gehad (meestal Atlanta) en dan opnieuw met Delta een binnenlandse vlucht naar MCO. Geen grote problemen gehad, los van weersomstandigheden waardoor het vliegverkeer ontregelt werd en vluchten vertraging opliepen. Daar kun je helaas niets aan doen. Vluchten 'los' boeken wordt echter afgeraden, aangezien er dan minder geregeld kan worden als er met één van de vluchten iets mis gaat (vertraging). Een connecting flight boeking geeft je meer garantie op aankomst op de plaats van bestemming zonder opnieuw een ticket te hoeven betalen (bekijk hiervoor de voorwaarden van Delta).

    Alle vluchten op MCO kunnen (bij een compleet verblijf in Disney World) gebruikmaken van Disney's Magical Express. Dit hoeft dus niet een internationale vlucht te zijn, maar kan ook een nationale vlucht zijn, zolang Disney maar het vluchtnummer weet waarmee je aankomt en weer vertrekt in MCO.

    Bij een verblijf in een Moderate Resort ontvang je het gratis Quick-Service Dining Plan. Dit kan voordelig ge-upgrade worden naar het reguliere Dining Plan of het Premium Dining Plan naar keuze. Wij adviseren om te kiezen voor het reguliere Disney Dining Plan voor de beste prijs-kwaliteitverhouding, grootste variatie (counterservice en tafelservice) én de mogelijkheid om te dineren met de figuren. Overigens krijg je bij de Deluxe Resorts het reguliere Dining Plan via de Free Dining aanbieding. De Premium variant kost altijd extra.

    De verwachting is, dat de exclusieve Free Dining aanbieding vanaf medio april beschikbaar komt voor aankomsten in 2020. Meer informatie, prijzen & boeken via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan

    Vluchten kunnen eenvoudig online worden geboekt via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen, maatschappijen en vliegvelden op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je Lars, dat is dat perfect. Dan ga ik die aanvragen. Zal hem voor vliegtickets ook ongetwijfeld nodig hebben.
  • Bedankt voor je enthousiaste reactie & advies Lars.

    Ik kijk er al naar uit!
  • Hoi @thomastol ,

    Bij de Moderate Resorts ontvang je het Quick-Service Dining Plan gratis mits je gebruik maakt van de Free Dining aanbieding. Een betaalde upgrade is mogelijk naar het reguliere Dining Plan of het Premium Dining Plan. Alle informatie staat vermeld op onze actie pagina van de Free Dining aanbieding:https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Groetjes,
    Lars
  • Dus lees ik het nu goed of fout.
    Als ik rond medio april gaan boeken voor twee weken Disney in februari 2020.
    Dan is dat dining plan inbegrepen bij de prijs bij een van de moderate hotels.
  • Blijf het allemaal moeilijk vinden
    Twee weken Ardèche in Frankrijk boeken is toch iets simpeler ??
  • Hallo Lars,

    Weet jij of het mogelijk is om een preferred room te wijzigen naar een standard room? Ik heb geboekt bij het all star music resort, maar wil graag in het broadway gedeelte slapen. Dus vroeg me af of dat nog te wijzigen is.

    Gr. Aliza
  • Hoi @Aliza ,

    Het wijzigen van een reservering is mogelijk via je My Disney Experience account. Log in via de app of website en kies onder 'My Reservations' voor 'Modify Reservation'. Wordt deze optie niet geboden, kun zul je Disney moeten bellen om te horen wat de eventuele mogelijkheden zijn. Het nummer is afhankelijk van waar je hebt geboekt en staat doorgaans vermeld op de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Ik ben bezig om een schema te maken voor onze eerste Disney World vakantie in september en vraag me af of de weekenden drukker zijn dan de doordeweekse dagen. Kan ik dus beter Epcot en Studio's op weekend dagen plannen en Magic en Annimal Kingdom op door de weekse dagen? En geldt dat ook voor de waterparken?

    Groetjes Inge
  • Hoi @Egni ,

    In de regel zijn de weekenden drukker dan de doordeweekse dagen, maar veel verschilt dat niet in Disney World. Let wel op dat Star Wars Land op 29 augustus opent in Disney's Hollywood Studios. Dat betekent dat dit park tijdens jullie bezoek erg druk zal zijn, ongeacht of het een doordeweekse dag en weekend is. Maak gebruik van de Extra Magic Hours (mochten jullie in een Disney hotel verblijven) om Star Wars Land te zien vóórdat reguliere bezoekers naar binnen mogen.

    Wat betreft de waterparken ligt het aan het weer of deze druk zijn of niet. Tijdens ons laatste bezoek in oktober twee jaar geleden was het warm weer en waren deze parken drukker dan normaal, maar nog altijd prima te doen. We hebben denk ik maximaal 20 minuten gewacht op bepaalde attracties. Zorg dat je direct om 10:00 uur naar Blizzard Beach of Typhoon Lagoon gaat om een goede plaats op het 'strand' te bemachtigen.

    Groetjes,
    Lars
  • april 2019 aangepast
    Lars zei:

    Hoi @Macamba ,

    (...)

    Bij een verblijf in een Moderate Resort ontvang je het gratis Quick-Service Dining Plan. Dit kan voordelig ge-upgrade worden naar het reguliere Dining Plan of het Premium Dining Plan naar keuze. Wij adviseren om te kiezen voor het reguliere Disney Dining Plan voor de beste prijs-kwaliteitverhouding, grootste variatie (counterservice en tafelservice) én de mogelijkheid om te dineren met de figuren. Overigens krijg je bij de Deluxe Resorts het reguliere Dining Plan via de Free Dining aanbieding. De Premium variant kost altijd extra.

    De verwachting is, dat de exclusieve Free Dining aanbieding vanaf medio april beschikbaar komt voor aankomsten in 2020. Meer informatie, prijzen & boeken via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan

    Vluchten kunnen eenvoudig online worden geboekt via onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen, maatschappijen en vliegvelden op deze pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida.

    Groetjes,
    Lars

    Hey Lars,

    Dus ik zie dat de Dining Plan aanbieding vanaf 25/4/2019 beschikbaar komt zodat we WDW 2020 kunnen gaan boeken ;-)
    Je advies is (14 dagen) Caribbean Beach. Nu zie ik dat de prijzen in 2020 fors hoger liggen dan in 2019 (heb wat prinsscreens bewaard om te kunnen vergelijken). We zullen nog zien wat de effectieve prijzen gaan zijn maar de boeking kan toch 1.000 euro meer zijn zie ik.

    Dus nu heb ik de volgende vraag, stel we boeken een pakket van bijvoorbeeld 'maar' 10 nachten (scheelt honderden euro's)
    We willen / kunnen een kleine 3 weken in Orlando of omgeving blijven.
    Wat ik overweeg is dus een kleine 2 weken voor Disney uittrekken via de Dining Plan aanbieding, en dan bijvoorbeeld een week voor andere parken in de buurt, vooral Universal Studios, daar zullen ze ook wel deals hebben met verblijf, of met hotels in de buurt.

    Nu weet ik dat dit een Disney Forum is, maar we zullen ook die tickets / vluchten sowieso via deze site boeken :) Heb je / heeft iemand hier ervaring mee of een tip voor?

    Het lijkt me namelijk niet praktisch om 4 a 5 dagen veel geld voor een Disney resort te betalen terwijl we de hele dag buiten / in andere parken verblijven. (Transport en eten moeten dan toch ook nog elders betaald worden).
    Ik had initieel gehoopt op een budget van 5.000 euro voor deze reis voor 2 personen maar het lijkt fors hoger uit te komen dus ik denk er nu over hoe het handig is dit praktisch aan te pakken en het idee bij te sturen:

    Idee: reis van ongeveer 3 weken / maximaal 21 dagen:

    Aankomst bijv. maandag 10 augustus
    Terugvlucht uiterlijk zondag 30 augustus zodat we op ma 31/8 weer in Europa zijn <- wellicht gaan we een dag eerder nog.

    Dit opdelen in 2 blokken:

    - Eerste 10 dagen:
    Ongeveer van 10 tot 20 aug WDW Caribbean Beach via Free Dining deal + extra's + goede fastpass en dining planning.
    We hebben dan sowieso een 14 day ticket of eventueel 21 day ticket tegen kleine meerprijs waardoor er nog wat marge is om terug te kunnen komen naar de (aqua)parken. (21 dagen lijkt me wel handig).

    - Volgende 10 dagen:
    Dan als ons verblijf van +/- 10 dagen in WDW er op zit, willen we vlak voor het weekend buiten het resort ergens gaan verblijven en in die laatste week, vanaf maandag als het rustiger is, andere parken en de omgeving bezoeken.
    De laatste week van augustus lijkt me de beste optie gelet op de Amerikaanse vakanties en onze eigen mogelijkheid (schoolgaand kind dat 1 sept weer naar school moet).

    - Vluchten, vraagje:
    Site van Disney Travel Company zegt dat je de vluchten 11 maanden van te voren kunt bijboeken, ik vond zowel de tarieven vanuit Londen als Dublin helemaal niet slecht, ze zeggen dat je ze nog kunt "toevoegen" zonder fee.
    Bedoelen ze dan dat je toch je vluchten alsnog via Disney kunt bijboeken? (ik heb het idee dat de deals hebben met Virgin enzo)
    Uiteraard kunnen we ze ook zelf zoeken / boeken en toevoegen aan de boeking, kwestie van welke prijs gunstiger is. Dat zal dan pas kunnen vanaf sept / oktober 2019.

    Jullie hebben het al gehad met AirBerlin en ik durf bijv. niet bij Norwegian te boeken omdat ik niet weet of die in Augustus 2020 nog bestaan.. dus zo'n Disneypakket met vlucht erbij boeken lijkt me wel een slim idee, mocht de maatschappij failliet gaan dan ben je gedekt door dat pakket en zullen ze wel een alternatief regelen.

    Wat denk je hiervan?

    Nogmaals mijn dank, we gaan sowieso boeken, het is enkel nog even de vraag hoe we dit slim gaan aanpakken.

    edit: vraagje "Gratuities are not included; an optional 18% tip will be automatically added to your table service bill".
    Dus als je naar een table service restant gaat, normaal gezien iedere dag 1x, betaal je dan die 18% fooi nog apart, komt dat op je hotelrekening, ondanks de free dining?

    Groeten, Roy
  • Mijn vraag sluit een beetje aan bij de vraag van Roy hierboven. :) Stel je pakt het quick service plan en gaat af en toe echt tafelen (apart betalen dan, dus niet met credits), wordt er dan ook fooi aangerekend voor de quick service maaltijden?

    Dankjewel en fijn weekend!
  • Hoi @Macamba ,

    Caribbean Beach komt vanaf najaar 2019 in een hogere prijscategorie vanwege de toevoeging van de Disney Skyliner waarmee je als gast van dit resort direct naar Epcot en Disney's Hollywood Studios kunt zonder busvervoer. De overige Moderate Resorts zullen waarschijnlijk wat voordeliger zijn, dus vergelijk deze met elkaar.

    Ik heb zelf geen ervaring met Universal, wel met SeaWorld Orlando. Dit hebben we toen gewoon vanuit Disney gedaan (1 dag), maar voor jullie zal het inderdaad handiger zijn om voor het tweede deel van de vakantie buiten Disney te verblijven, wellicht ook meer richting Orlando zelf voor een betere aansluiting op de andere parken. Kiezen voor het 21-dagen ticket is inderdaad een goede keuze zodat je tijdens het verblijf buiten het resort ook nog af en toe naar Disney kunt. Tickets voor alle populaire parken in Florida (naast Disney) kun je op voorhand online aanschaffen met korting via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.

    Het boeken van de vlucht in combinatie met het verblijf adviseren wij niet, aangezien de keuze in vluchten dan beperkt is én je zult een extra vlucht naar een Britse luchthaven moeten boeken. Dit kan dan geen 'connecting flight' zijn, dus als er iets met de eerste vlucht mis gaat, dan mis je de belangrijke vlucht naar Orlando en kan er niets geregeld worden. Vergelijk beide opties (als combinatie met het verblijf en de gehele vlucht los boeken) en kies inderdaad voor een grote maatschappij. Wij adviseren Delta (doorgaans in combinatie met KLM of Air France).

    Ook al heb je een Dining Plan, dan nog moet je de verplichte gratuities betalen aangezien dit buiten Disney om gaat en een Amerikaanse regel is. Deze gratuities betaal je alleen bij restaurants met bediening, @phaedra , dus niet bij counterservice restaurants waar je zelf je eten afhaalt. Tip: Betaal deze extra kosten met de cadeaukaart die je bij de Free Dining aanbieding krijgt. Dit doen wij ook altijd.

    Groetjes,
    Lars
  • Dag @Lars,

    Bedankt voor de goede tips, zeker dat van die cadeaukaart is wel een goed idee!
    Ik denk wel dat bij een verblijf van 10 dagen voor 2 personen die giftcard wel op gaat aan fooien als een meal makkelijk 50 dollar of meer pp kost.

    Wat de vluchten aangaat heb je eigenlijk wel gelijk, (rechtstreeks) met Delta kunnen vliegen vanaf Amsterdam is natuurlijk ideaal. Zeer goede ervaringen mee ook. Niet moeilijker maken dan het is.

    Wat de andere parken en tickets aangaat, ik merk dat het voor 2020 nog wat vroeg is maar we gaan het inderdaad best in 2 blokken opdelen dan. kleine 2 weken Disney en een kleine week voor Universal als we er toch zijn. Zijn wel even andere prijzen dan de Efteling die we al duur vinden :smile:

    Dan wat de hotels aangaat, Caribbean Beach lijkt met Port Orleans nog het meest betaalbare moderate resort om te kunnen genieten van het free Dining plan. Op basis van 2 personen kost het steeds 252 euro per nacht in de periode dat wij willen gaan, dat is niet goedkoop, maar dankzij de extra's is het wel interessant. Het is daarom wel goed om kritisch te kijken naar het aantal nachten. Ik ga dan toch voor 11 ipv 14 dagen, dat scheelt wel.

    Nogmaals dank voor alle tips en hulp!
  • Graag gedaan, @Macamba !

    Het is straks inderdaad even kijken en vergelijken.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, ik zag deze opmerking voorbij komen:
    "Caribbean Beach komt vanaf najaar 2019 in een hogere prijscategorie vanwege de toevoeging van de Disney Skyliner waarmee je als gast van dit resort direct naar Epcot en Disney's Hollywood Studios kunt zonder busvervoer. De overige Moderate Resorts zullen waarschijnlijk wat voordeliger zijn, dus vergelijk deze met elkaar."
    Als ik op dit moment een periode van 13 dagen in april 2020 selecteer is Carribean beach nog steeds een van de goedkoopste moderate hotels die me aangeboden wordt. Alleen french quarter ligt er paar tientjes onder. Is je verwachting dat deze vanaf de 25e niet te boeken zal zijn met de free dining aanbieding? Zijn hier de laatste keer geweest en het is (zeker na de verbouwing) in onze beleving de beste plek om langer te verblijven mede vanwege de ruimere opzet en de grotere zwembaden.
  • Hoi @Dave077 ,

    Wij zijn ook erg fan van Caribbean Beach. Zeker met de Disney Skyliner wordt dit een top resort. Het aantal 'standaard' kamers bij Caribbean Beach wordt verkleind en vervangen door meer 'premium' kamers (alleen in naam, verder dezelfde layout). Hierdoor zal de prijs van dit resort sneller omhoog gaan hoe langer je wacht, zeker in vergelijking met andere Moderates. Vandaar de opmerking over de hogere prijscategorie. Kwestie van direct boeking als de reserveringen via de Free Dining aanbieding open gaan voor de beste prijzen.

    Groetjes,
    Lars
  • Check! Zeker snel bij zijn dan inderdaad. Uitzicht is wel beetje minder geworden zag ik door dat nieuwe hoge hotel waar je nu tegenaan kijkt. Zag dr op de filmpjes ineens wat minder "wijds" uit.
  • Beste Lars,

    Bedankt voor het snelle antwoord!

    Groetjes,

    Phaedra
  • wat Is een gunstig aankomst dag
    Zelf had ik zaterdag ingedachte.

    En als je zaterdag aankomt
    Vliegen er ook dagelijks vluchten naar orlando

    Gr
    Thomas
  • wat Is een gunstig aankomst dag
    Zelf had ik zaterdag ingedachte.

    En als je zaterdag aankomt
    Vliegen er ook dagelijks vluchten naar orlando

    Gr
    Thomas

    Vooropgesteld, als je de mogelijkheid hebt om flexibel te zijn in je datums en bijvoorbeeld niet vast hangt aan schoolvakanties zou ik daar altijd van af proberen te wijken en gewoon kijken wat in disneyde gunstigste datums zijn. Dit kun je met crowd-calanders (bv via touringplans.com) best goed uitzoeken, die houden ook rekening met de vakanties in Amerika zelf vwb drukte.

    Verder geld dat het kan lonen om voordat je boekt even de prijzen van de vlucht te checken voor een bepaalde dag in combinatie met de prijs van het hotel aankomend op die dag. Ik ben dit van de week even aan het doen geweest voor zover dat al mogelijk is (vluchten zijn vaak pas binnen een jaar van te voren zichtbaar) en kwam dr achter dat voor mij de woensdag bijvoorbeeld in totaal het gunstigste was. Wat hier een dure datum is om te vliegen kan in disney net en gunstige datum zijn om aan te komen. Per saldo was daardoor die datum het gunstigste voor mij. Immers houdt de disney kalender eigenlijk vrijwel geen rekening met korte vakantie periodes in bijvoorbeeld NL. Kwestie van even paar combinaties uitproberen en rekenen maar.
  • Dave077 zei:

    wat Is een gunstig aankomst dag
    Zelf had ik zaterdag ingedachte.

    En als je zaterdag aankomt
    Vliegen er ook dagelijks vluchten naar orlando

    Gr
    Thomas

    Vooropgesteld, als je de mogelijkheid hebt om flexibel te zijn in je datums en bijvoorbeeld niet vast hangt aan schoolvakanties zou ik daar altijd van af proberen te wijken en gewoon kijken wat in disneyde gunstigste datums zijn. Dit kun je met crowd-calanders (bv via touringplans.com) best goed uitzoeken, die houden ook rekening met de vakanties in Amerika zelf vwb drukte.
    Helllaas zitten we vast aan de grote school vakanties
    Inderdaad vluchten zijn voor volgend jaar juli nog niet te boeken
  • Nog even een andere vraag
    Juli word aangeven als een extreem drukke periode.
    Dat zal best ,en hellaas we hebben ons er bij neergelegd het kan niet anders.
    Zijn er hier op het forum mensen die ervaringen hebben met de maand juli.
    En hebben die genen tips
  • Hoi @thomastol ,

    Disney World is ongeveer een jaar geleden gestart met het aanbieden van verschillende type tickets (van Value tot Peak) gebaseerd op verwachte drukte. Dit heeft er voor gezorgd dat periodes die voorheen altijd hoogseizoen waren (zoals de zomer) nu iets minder druk zijn geworden terwijl het laagseizoen juist wat drukker is. Het heeft de drukte over het hele jaar wat meer verdeeld. In jullie geval is dat dus voordelig aangezien de zomer niet meer het hoogseizoen van vroeger is.

    Met de opening van Star Wars Galaxy's Edge (najaar 2019) zullen echter alle periodes drukker worden tot ver in 2020. Kwestie van goed plannen, op tijd FastPass+ en restaurants reserveren en gebruikmaken van druktekalenders per dag, per park zoals die van Touringplans.

    Groetjes,
    Lars
  • Als we 13 nachten boeken, bjivoorbeeld vanaf maandag 10/8 aankomen, maar we vinden tzt betere vluchten met aankomst een dag later, kunnen we dan ons verblijf met 1 nacht verminderen door enkel die 50 euro amendement fee te betalen?
    Ik neem aan dat dat beter is dan proberen bij te boeken terwijl er geen standaardkamers meer zijn?

    Ik zie trouwens dat ondertussen de standaardkamers voor Caribbean Beach al niet meer beschikbaar zijn voor ons, enkel de duurdere piratenkamers. Zou dat telefonisch wel lukken? Want het is natuurlijk BS dat die voor 2020 al uitverkocht zijn :)
  • 2020 is toch nog niet uitverkocht

  • Hoi @Macamba ,

    Dat zit zo: Niet alle (type) kamers en hotels zijn beschikbaar via deze aanbieding. Disney's Art of Animation Resort is bijvoorbeeld volledig uitgesloten. Als ze online niet beschikbaar zijn, dan is dat ook telefonisch het geval. Kwestie van direct op de dag van lancering checken wat de beschikbaarheid is in de categorie Disney resorts waar je voorkeur naar uit gaat. Zorg voor een 'backup resort' als het type kamer van je eerste keuze niet te boeken is.

    Groetjes,
    Lars
  • april 2019 aangepast
    Oke, duidelijk, inderdaad dan maar even zien wat er op 25/4 beschikbaar is.

    > Vanaf hoe laat op 25/4 kunnen we boeken, is dat bijv 0:00 uur of 9:00 uur, Orlando tijd of UK tijd?

    > Is het inkorten van je boeking met -1 dag mogelijk door de amendement fee van 50 euro te betalen?

    Ik heb in de zoektocht dus het volgende overwogen wat wel leuk is om te delen:
    Het goedkoopste WDW Moderate resort zoals Port New Orleans of Caribbean Beach kost ongeveer 250 euro per nacht. Maar dan geniet je van van Free Dining en de extra's zoals Magic Hours, 60 dagen Fastpass etc.

    Nu heb ik gezien dat je voor (vanaf) ongeveer 130-150 dollar per nacht ook Good Neigbor hotels kunt boeken, waaronder mijn voorkeur uitgaat naar de 7 hotels bij Disney Springs. Enkele daarvan bieden nu ook de Extra Magic Hours en 60 dagen fastpass vooraf aan. (en zeer frequente shuttles) Waardoor het dus interessant KAN zijn.

    Maar: als je met de free dining aanbieding kunt boeken, loont een Moderate resort van WDW zich wel en komt het ongeveer op het zelfde neer, plus je zit toch nog iets dichter bij de parken.

    Ik heb de volgende vuistregel: deze hotels zijn inderdaad ongeveer 100 euro per nacht goedkoper.. maar dan heb je geen mealplan en betaal je los voor je eten. Al bij al kun je dan dus net zo goed 14 dagen een WDW resort boeken en ben je klaar.

    Mensen die in een periode gaan waarin er geen mealplan aanbieding is zou ik wel sterk aanraden eens het Hilton te overwegen dat vlak naast Disney Springs ligt op loopafstand, toch, nav de reviews en het feit dat ze dus de Magic Hours, Transport en 60D Fastpass voordelen aanbieden. Dat kan dan een hoop geld schelen.
    Let wel goed op resort fees of bijvoorbeeld een duur ontbijt, dat kun je dan beter in Disney doen of bij een winkeltje iets kopen lijkt me.

    > Iemand nog goede tips waar je in WDW goed kunt ontbijten, scrambled eggs enzo?

    Wat wij willen doen is: 2 weken WDW boeken in een Moderate resort, wellicht Port New Orleans French Quarter ivm 'lage' prijs en goed transport naar de parken.

    En dan nog 5 dagen een pakket bij Universal Studios, met een 5 dagen ticket voor de 3 parken.

    Disney boeken we volgende week, dan ligt dat vast, dan in oktober de vluchten boeken, en later dan de extra uitstapjes zoals Universal, Kennedy Space Center..

    Orlando: here we come :smiley:
  • Sucses donderdag macamba.
    Ben ook wel benieuwd welke tijdzone de boeking start
  • april 2019 aangepast
    Hoi @Macamba en @thomastol ,

    De boekingen via de Free Dining aanbieding gaan op 25 april 2019 vanaf 09:00 uur Britse tijd open via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

    Bij een wijziging van de boeking tot 56 dagen vóór aankomst betaal je €65 administratiekosten als de uiteindelijke prijs van het nieuwe arrangement lager is. Wordt de totaalprijs na wijziging hoger, dan vervallen de administratiekosten en betaal je alleen de meerprijs.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.