Omzetten van ticket naar jaarkaart

2»

Reacties

  • januari 2018 aangepast
    Hoi,

    Dat kan hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyforum/index.php?p=/discussion/10/korting-op-jaarkaarten-vraag-aanbod#latest

    Let wel: je kunt de korting alleen bij het BPA krijgen als je ook daar je jaarkaart koopt, dus niet als je je jaarkaart vooraf via internet bestelt.
  • Goedemiddag,

    Kan je met een papieren e-ticket ook fast passen halen? Moet je dan de barcode scannen?
  • Ja, dat klopt. Even vouwen en dan kun je ze gewoon gebruiken.
  • Hugo zei:

    Ja, dat klopt. Even vouwen en dan kun je ze gewoon gebruiken.

    Kijk dat is makkelijk. Bedankt voor het snelle antwoorden.
  • Goedemorgen!

    Ik heb ooit gebruik gemaakt van de mogelijkheid je dagticket in te ruilen voor een jaarkaart in het park zelf. Dit was toen met een ticket wat ik op die dag zelf bij de kassa had gekocht. Sindsdien heb ik zelf altijd een jaarkaart.

    Nu heeft een vriend van me al tickets gekocht via marktplaats, daar staat een waarde op van €94 euro. Die zou hij dus willen gebruiken om wanneer hij gaat (in april) deze in te ruilen voor een jaarkaart. Dan zou hij dus de waarde van het ticket als korting krijgen op de door hem gekozen jaarkaart + nog eens mijn extra parrainage korting.

    Klopt dat?
    Heeft elk ticket de mogelijkheid om ingewisseld te worden voor een abonnement, ook als deze niet bij de kassa van disney gekocht is?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
  • maxpep zei:

    Goedemorgen!

    Ik heb ooit gebruik gemaakt van de mogelijkheid je dagticket in te ruilen voor een jaarkaart in het park zelf. Dit was toen met een ticket wat ik op die dag zelf bij de kassa had gekocht. Sindsdien heb ik zelf altijd een jaarkaart.

    Nu heeft een vriend van me al tickets gekocht via marktplaats, daar staat een waarde op van €94 euro. Die zou hij dus willen gebruiken om wanneer hij gaat (in april) deze in te ruilen voor een jaarkaart. Dan zou hij dus de waarde van het ticket als korting krijgen op de door hem gekozen jaarkaart + nog eens mijn extra parrainage korting.

    Klopt dat?
    Heeft elk ticket de mogelijkheid om ingewisseld te worden voor een abonnement, ook als deze niet bij de kassa van disney gekocht is?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Hoi maxpep,

    Dat is correct. Iedere dagkaart met prijsvermelding is geldig bij een 'upgrade' naar een jaarkaart, ook in combinatie met de Parrainage korting. Alleen meerdaagse tickets (of tickets als onderdeel van een arrangement) zijn niet geldig.

    Voor degene die nog geen dagkaart heeft en een jaarkaart op deze manier wilt aanschaffen, kan onze voorverkooptickets online als E-ticket aanschaffen zodat men niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Als ik die tickets bestel, kan ik ze dan tegelijkertijd bestellen of moet ik ze 1 voor 1 bestellen voor de prijs op de ticket.
  • Dat kan gewoon tegelijkertijd.
  • Oké, bedankt
  • Nog een vraagje. Wij verblijven van zondag tot en met dinsdag in Sequoia Lodge en mogen zondag pas om 15:00 uur de kamer in. We hebben online kaartjes gekocht (om daarna in te wisselen voor abonnementen). Is het nu voor ons mogelijk om zondag al gebruik te maken van de Magic Hours omdat we in Sequaio Lodge overnachten?
  • Nog een vraagje. Wij verblijven van zondag tot en met dinsdag in Sequoia Lodge en mogen zondag pas om 15:00 uur de kamer in. We hebben online kaartjes gekocht (om daarna in te wisselen voor abonnementen). Is het nu voor ons mogelijk om zondag al gebruik te maken van de Magic Hours omdat we in Sequaio Lodge overnachten?

    Hoi Eneeskens,

    Dat kan, maar je zult dan eerst moeten inchecken bij Sequoia Lodge voor de Disney Hotel Easy Pass (24 uur per dag, ook als de kamer nog niet gereed is). Deze laat je vervolgens tijdens Extra Magic Time bij de ingang zien en vervolgens kun je met de online aangeschafte tickets naar binnen.

    Groetjes,
    Lars
  • Top, bedankt weer.
  • Als wij met normale tickets het parkeerterrein oprijden en die dag omwisselen naar jaarkaarten, kunnen we dan gratis uitrijden? Of niet? Heb nog nooit geparkeerd bij Disney vandaar :)
  • Nee, bij het parkeren betaal je vóór je de parkeerplaats oprijdt. Daarna kun je gewoon de parkeerplaats verlaten zonder hekken of toegangspoorten.
  • Hm das balen.
    Dan maar vast bij t hotel neerzetten :) bedankt!
  • Op 27 April gaan wij een weekje naar Parijs, en willen meerdere dagen met 5 personen naar Disney. Overal op de site staat dat je eerst een Magic kaart per persoon moet kopen die je dan in het park kan omzetten naar een jaarkaart. Echter zijn voor 27 april alleen maar Magic tickets te verkrijgen.

    Vraag is dan ook of ik Magic tickets ook kan omzetten naar een Magic flex jaarkaart. Of moet ik Super Magic tickets kopen voor bijvoorbeeld 20 april(nog wel beschikbaar) en deze op de dag van mijn bezoek omzetten naar een jaarkaart?
  • Hoi @Evertjan ,

    Alle dagkaarten met prijsvermelding via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris zijn geldig voor een upgrade naar een jaarkaart naar keuze. Dit hoeft niet perse een Super Magic dagkaart te zijn. Wij adviseren dit ticket omdat deze geen blockdagen heeft en 1 jaar geldig is na aanschaf. Zo ben je het meest flexibel. Uiteraard kan een Mini of Magic ticket ook voor de upgrade worden gebruikt als die geldig zijn op de dag dat jullie naar Disney willen.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraag en kan nog nergens iemand vinden met dezelfde vraag dus bij deze. Wij gaan in mei disney. Nu hebben wij online een dagticket besteld en hebben we afgesproken met iemand van het forum voor 10% korting. Mijn vraag is wordt het geld van de dagkaart van het totale bedrag afgehaald van de jaarrkaart zodat je bedrag maandelijks lager wordt of kan het ook van de eerste betaling afgehaald worden. (55 + maandelijkse kosten) ik hoor graag van jullie! Bedankt
  • Voor zover ik weet is die eerste betaling altijd €55 en wordt de prijs van de toegangskaart verrekend met het restant na aftrek van de 10% korting.
  • Hoi,

    Ik heb een vraagje over de aanschaf van een jaarkaart met vermindering van een dagticket. Ik kocht afgelopen zondag 3 dagtickets aan 39 euro met mijn infinity jaarpas voor onze familie. Nu hadden we geen tijd meer om deze om te zetten naar een abonnement blijkbaar kan dit niet. Ik zou aanstaande zondag terug gaan voor de jaarkaarten. Mijn vraag: kan dit wel met de tickets van een week oud? Volgens deze site wel: https://www.disneylandparis.com/fr-fr/pass-annuels/upgrade/

    Maar ik geloof het niet helemaal, heeft iemand het al geprobeerd.

    Bijkomende vraag: als ik een discovery jaarkaart koop of een magic jaarkaart is zondag een blokdag, mogen we dan toch binnen omdat het de dag van aanschaf is, ik las dat ergens maar ben er ook niet zeker van.

    Hopelijk kunnen jullie helpen.

    Vele disney groetjes

    Jitske
  • Hoi Jitske,

    Beide aannames kloppen. Je kunt inderdaad je tickets van vorige week verrekenen met de prijs van een jaarkaart. Een eventuele blokdag vervalt op de dag van aanschaf.
  • Maar met de discovery kan je de volgende twee dagen niet binnen?
  • Maar met de discovery kan je de volgende twee dagen niet binnen?

    Dat is correct. De twee dagen na aanschaf zijn voor een Discovery jaarkaart altijd blockdagen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, ik heb een vraagje over het omzetten van tickets naar een jaarkaart. Ik heb tickets voor 3 dagen 2 parken. Op deze tickets staat een vanaf datum dat de tickets geldig zijn, ook staat de prijs vernoemd op de tickets. Is het dan mogelijk om de tickets om te zetten naar een jaarkaart?
  • Zoë zei:

    Hoi, ik heb een vraagje over het omzetten van tickets naar een jaarkaart. Ik heb tickets voor 3 dagen 2 parken. Op deze tickets staat een vanaf datum dat de tickets geldig zijn, ook staat de prijs vernoemd op de tickets. Is het dan mogelijk om de tickets om te zetten naar een jaarkaart?

    Hoi Zoë,

    Nee, alleen dagkaarten kunnen worden gebruikt als upgrade naar een jaarkaart. Meerdaagse tickets (of tickets als onderdeel van een arrangement) kunnen daar niet voor worden gebruikt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Wij hebben onze jaarpassen laten verlopen tijdens corona en willen deze nu weer aanschaffen (magic plus). Het plan was om 12 en 13 juni te gaan. Nu vraag ik me af wat verstandig is:
    - ticket kopen voor de 12e en dan omruilen bij BPA in het park en reserveren voor de 13e. (Wel parkeerkosten de 12e en risico dat er de 13e geen plaats is voor jaarkaart houders, waar check ik dat?)
    - E-ticket voor een jaarpas kopen hier al in NL en dan reserveren voor de 12e, in het park bij BPA omruilen voor een definitieve pas. Scheelt parkeer kosten maar val ik dan al onder jaarkaart houders bij het reserveren van 12 juni? En wederom, is er een site waar ik dat nu al kan zien of er nog plek is voor jaarpas houders?

    Groeten,

    Sander
  • Hallo,

    Wij hebben onze jaarpassen laten verlopen tijdens corona en willen deze nu weer aanschaffen (magic plus). Het plan was om 12 en 13 juni te gaan. Nu vraag ik me af wat verstandig is:
    - ticket kopen voor de 12e en dan omruilen bij BPA in het park en reserveren voor de 13e. (Wel parkeerkosten de 12e en risico dat er de 13e geen plaats is voor jaarkaart houders, waar check ik dat?)
    - E-ticket voor een jaarpas kopen hier al in NL en dan reserveren voor de 12e, in het park bij BPA omruilen voor een definitieve pas. Scheelt parkeer kosten maar val ik dan al onder jaarkaart houders bij het reserveren van 12 juni? En wederom, is er een site waar ik dat nu al kan zien of er nog plek is voor jaarpas houders?

    Groeten,

    Sander

    Hoi Sander,

    Je kunt de beschikbaarheid wat betreft reserveringen voor toegang voor jaarkaarthouders hier bekijken: https://register.disneylandparis.com/availability-calendar/?segments=ap.

    In beide gevallen val je voor de tweede datum (13e) onder jaarkaarthouders. In feite is de E-voucher voor een jaarkaart een 'E-ticket' voor één dag. Alleen heeft Disney wel al je informatie, heb je al betaald en kan de jaarkaart ter plaatse sneller worden aangemaakt. De E-voucher is 2 maanden geldig vanaf het moment van aankoop. Binnen die twee maanden reserveer je één dag om deze om te wisselen bij een loket van BPA (bij de kassa's van het Studios Park). Beide opties zijn dus mogelijk en leveren hetzelfde resultaat op.

    Tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Jaarkaarten via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.