Ontbijt in de Disney hotels

1235

Reacties

  • Wij gaan in november naar Disney, nu boeken we er halfpension bij. Nu is mijn vraag krijg je voor het ontbijt in het hotel ook vouchers of is het 1 voucher voor ontbijt en diner? En kun je deze dan inleveren als bijvoorbeeld wilt ontbijten met figuren in plaza gardens? Sorry als het al gevraagd is, kon het niet zo gauw vinden
  • Wij gaan in november naar Disney, nu boeken we er halfpension bij. Nu is mijn vraag krijg je voor het ontbijt in het hotel ook vouchers of is het 1 voucher voor ontbijt en diner? En kun je deze dan inleveren als bijvoorbeeld wilt ontbijten met figuren in plaza gardens? Sorry als het al gevraagd is, kon het niet zo gauw vinden

    Hoi Roosje81,

    Voor iedere maaltijd (ontbijt en lunch/diner bij halfpension of ontbijt, lunch en diner bij volpension) ontvang je een aparte voucher. De ontbijtvoucher kan tegen een meerprijs worden gebruikt voor het ontbijt met Disney figuren. De prijzen hiervoor zijn momenteel bekend voor aankomsten t/m 20 maart en hier te zien: https://discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/ontbijt-disney-figuren-plaza-gardens-disneyland-paris. Ik zal navragen wat de meerprijzen worden voor aankomsten in november en dat hier laten weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,

    Ik las op de site dat de ontbijtbuffetten in de hotels sinds de veranderde formules verbeterd zijn in kwaliteit, helaas kan ik nergens vinden wat het aanbod nu is, behalve de omschrijving "Amerikaans".
    Is het ontbijbuffet in SQL of NPBC nu ook incl. warme gerechten, dus vergelijkbaar met de Golden Forest en Club Compass lounge ontbijt?

    Alvast dank!
    Groet Mysci
  • Mysci zei:

    Hallo Lars,

    Ik las op de site dat de ontbijtbuffetten in de hotels sinds de veranderde formules verbeterd zijn in kwaliteit, helaas kan ik nergens vinden wat het aanbod nu is, behalve de omschrijving "Amerikaans".
    Is het ontbijbuffet in SQL of NPBC nu ook incl. warme gerechten, dus vergelijkbaar met de Golden Forest en Club Compass lounge ontbijt?

    Alvast dank!
    Groet Mysci

    Hoi Mysci,

    De buffetten bij Sequoia Lodge, Newport Bay Club en New York zijn ook voor reguliere gasten uitgebreid met warme gerechten. De buffetten in de club level lounges blijven echter uitgebreider met meer keuze.

    Groetjes,
    Lars
  • is er bij jullie toevallig ook informatie bekend over de aangesloten disneyhotels en de kosten voor het ontbijt daar? wij gaan namelijk eind juni naar vienna house dream castle maar ik vroeg me af wat het ontbijt daar los kost als je alleen logies hebt en dus los het ontbijt wil betalen bij het restaurant. is dit bij jullie bekend?
  • shanon zei:

    is er bij jullie toevallig ook informatie bekend over de aangesloten disneyhotels en de kosten voor het ontbijt daar? wij gaan namelijk eind juni naar vienna house dream castle maar ik vroeg me af wat het ontbijt daar los kost als je alleen logies hebt en dus los het ontbijt wil betalen bij het restaurant. is dit bij jullie bekend?

    Hoi Shanon,

    Het ontbijt bij Vienna House Dream Castle kost €16 per persoon.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2018 aangepast
    Lars zei:

    Hoi Mysci,

    De buffetten bij Sequoia Lodge, Newport Bay Club en New York zijn ook voor reguliere gasten uitgebreid met warme gerechten. De buffetten in de club level lounges blijven echter uitgebreider met meer keuze.

    Groetjes,
    Lars

    Ok duidelijk!
    Zijn daar eigenlijk nog Disney figuren bij het ontbijt? 5 jaar terug wel kan ik me herinneren.

    We boeken in principe de 25% + gratis halfpension aanbieding, hoe zit het dan met het hotel ontbijtbuffet en de compass club? dat is dan toch gratis zonder te hoeven upgraden?

    En wat zijn dan eventueel de bijkomende kosten voor een ontbijt met figuren in Plaza Gardens?

    Alvast dank weer!
    Mysci
  • Mysci zei:


    Ok duidelijk!
    Zijn daar eigenlijk nog Disney figuren bij het ontbijt? 5 jaar terug wel kan ik me herinneren.

    We boeken in principe de 25% + gratis halfpension aanbieding, hoe zit het dan met het hotel ontbijtbuffet en de compass club? dat is dan toch gratis zonder te hoeven upgraden?

    En wat zijn dan eventueel de bijkomende kosten voor een ontbijt met figuren in Plaza Gardens?

    Alvast dank weer!
    Mysci

    Hoi Mysci,

    Er zijn geen figuren meer bij het ontbijt in de club level lounges, met uitzondering van de Castle Club (Disneyland Hotel). Als je de gratis halfpension aanbieding boekt met een verblijf op de Compass Club, dan is het uitgebreide ontbijtbuffet in de lounge gewoon inbegrepen. Je hoeft dus niet te upgraden. Dat is alleen van toepassing op reguliere kamers. De meerprijs voor het ontbijt met figuren bij Plaza Gardens zal €39 (reguliere prijs) - €12 (waarde ontbijtvoucher) = €27 per persoon zijn.

    Boek het verblijf via de gratis halfpension aanbieding eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    andrea zei:

    Nog eens een vraagje, als je boekt in Disneyland hotel kan je dan voor de dag van aankomst een ontbijt bijboeken en zo ja wat is de prijs dan ongeveer?

    Hoi andrea,

    Ook op de aankomstdag kun je gebruikmaken van het ontbijt in je Disney hotel, maar je moet dan wel eerst ingecheckt hebben. Met de Disney Hotel Easy Pass krijg je vervolgens toegang tot het restaurant met ontbijtbuffet. Hier hoef je dus niet extra voor te betalen.

    Groetjes,
    Lars
    Beste Lars,

    In oktober hebben wij een verblijf geboekt in NPB compass club. Nu is onze vraag of het nog steeds zo is, dat je op de aankomstdag ook gebruik kunt maken van het ontbijt?

    groetjes
    Familie Vliem

  • Beste Lars,

    In oktober hebben wij een verblijf geboekt in NPB compass club. Nu is onze vraag of het nog steeds zo is, dat je op de aankomstdag ook gebruik kunt maken van het ontbijt?

    groetjes
    Familie Vliem

    Hoi familie Vliem,

    Het ontbijt is per nacht, dus niet geldig op de dag van aankomst. Dat is overigens de officiële regel, maar het komt voor dat cast members het door de vingers zien en je toch laten ontbijten op de dag van aankomst. Dit is echter geen garantie, dus op eigen risico.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Beste Lars,

    In oktober hebben wij een verblijf geboekt in NPB compass club. Nu is onze vraag of het nog steeds zo is, dat je op de aankomstdag ook gebruik kunt maken van het ontbijt?

    groetjes
    Familie Vliem

    Hoi familie Vliem,

    Het ontbijt is per nacht, dus niet geldig op de dag van aankomst. Dat is overigens de officiële regel, maar het komt voor dat cast members het door de vingers zien en je toch laten ontbijten op de dag van aankomst. Dit is echter geen garantie, dus op eigen risico.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars,

    Dankjewel voor het antwoord. Dan ontbijten we in de ochtend eerst rustig in het hotel in de buurt van Disney,
    dat is wel zo rustig:) en rijden daarna richting NPB.

    groetjes
    Familie Vliem
  • Hoi allemaal,

    Op veler verzoek hebben we alle ontbijtopties in Disneyland Paris voor jullie op een rijtje gezet inclusief prijzen en locaties. Van de buffetten tot 'ontbijt to go' en van een compleet menu tot ontbijt met de Disney figuren; Bekijk alle mogelijkheden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, wij gaan naar de davy crockett ranch op basis van half pension standaard.
    Weet iemand of de ontbijt vouchers ook in de counter restaurants van het park kunnen worden ingewisseld en wat de waarde hiervan is.

    Thanks saskia
  • Hoi, wij gaan naar de davy crockett ranch op basis van half pension standaard.
    Weet iemand of de ontbijt vouchers ook in de counter restaurants van het park kunnen worden ingewisseld en wat de waarde hiervan is.

    Thanks saskia

    Hoi Saskia,

    Alleen voor aankomsten t/m 6 november 2018 ontvang je een voucher voor een ontbijtmenu in de counterservice restaurants van de parken. Vanaf 7 november 2018 is dit bij Davy Crockett Ranch het ontbijtpakket voor in je blokhut, Optioneel kun je deze 'upgraden' naar het ontbijt met Disney figuren bij Plaza Gardens (Disneyland Park). Meer informatie over alle ontbijtmogelijkheden in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi, 13 t/m 16 mei gaan wij naar Disneyland en verblijven wij in het Newport Bay. Deze trip hebben we geboekt met de gratis ontbijt en diner aanbieding. Nu lees ik op de site dat het kan zijn dat we onze ontbijtvouchers misschien niet in het hotel maar bij een locatie van 1 van de parken moeten inwisselen voor een ontbijt. Echter, als ik naar de producten in mijn bevestigingsmail kijk, zie ik staan dat ik gratis per persoon, per nacht ontbijt (in mijn Disney Hotel) ontvang. Hoe zit dit nu precies?
  • MissyD zei:

    Hoi, 13 t/m 16 mei gaan wij naar Disneyland en verblijven wij in het Newport Bay. Deze trip hebben we geboekt met de gratis ontbijt en diner aanbieding. Nu lees ik op de site dat het kan zijn dat we onze ontbijtvouchers misschien niet in het hotel maar bij een locatie van 1 van de parken moeten inwisselen voor een ontbijt. Echter, als ik naar de producten in mijn bevestigingsmail kijk, zie ik staan dat ik gratis per persoon, per nacht ontbijt (in mijn Disney Hotel) ontvang. Hoe zit dit nu precies?

    Hoi MissyD,

    Met de huidige en voorgaande gratis halfpension aanbieding krijg je het ontbijt gewoon in je Disney hotel. Vroegere halfpension aanbiedingen hadden soms alleen de mogelijkheid om een vast ontbijtmenu (counterservice) in de parken te nuttigen, vandaar wellicht de verwarring. Die specifieke aanbiedingen zijn er echter niet meer, alleen de variant waarbij je gebruik kunt maken van het all-you-can-eat ontbijtbuffet in je hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Oh wat fijn, dank je wel voor je heldere antwoord Lars.
  • Dan nog 1 vraagje over het ontbijt. Ik heb begrepen dat als je van te voren doorgeeft voor het ontbijt als je allergieën hebt, dat ze daar rekening mee kunnen houden. Ik kan niet echt een nummer vinden om dit aan je hotel door te geven. Als ik daar incheck, kan ik het dan daar ook doorgeven voor de volgende ochtend en alle dagen daarna? Want ik denk dat ze het wel hebben, maar niet snel gereed om spontaan te kunnen geven op die ochtend zelf. Is dat een juiste aanname?

  • Hoi @MissyD ,

    Dat is correct. Dit hoeft niet op voorhand doorgegeven te worden. Vermeld dit tijdens het inchecken voor de volgende dagen van je verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik had graag geweten wat de inhoud is van het ontbijtpakket op de davey crocket ranch.
    Alvast bedankt.
  • Hoi @Zikkie ,

    Hierbij een foto van het ontbijtpakket bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch: https://www.discoverthemagic.nl/content/content/afbeeldingen/dlp-ontbijt-davycrockettranch.jpg

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Volgende week logeren wij in Sequoia Lodge. Wij betalen daar ter plekke voor het ontbijt. Maar is het ook mogelijk dat wij 1x kunnen ontbijten in het DIsneyland Hotel? Zoja, kunnen wij dit ergens vantevoren reserveren?
    Groetjes Robine
  • Hoi @Robine ,

    Dat kan, maar alleen op basis van beschikbaarheid en je kunt niet op voorhand reserveren. Het is dus een gok om naar het Disneyland Hotel te lopen en daar te vragen of er ook beschikbaarheid is voor 'walk-ins'. Is er geen plek, dan zult u weer terug moeten lopen naar Sequoia Lodge voor het ontbijt. Tip: Probeer te ontbijten in het Disneyland Hotel op de minst drukke dag van je verblijf (liefst doordeweeks). Dan heb je de grootste kans op succes.

    Groetjes,
    Lars
  • Is het nog steeds zo dat je voor het ontbijt in het hotel een tijd moet reserveren?
    Ik heb ergens gehoord/gelezen dat dit voor het Disneyland Hotel niet nodig is?
  • zenimot zei:

    Is het nog steeds zo dat je voor het ontbijt in het hotel een tijd moet reserveren?
    Ik heb ergens gehoord/gelezen dat dit voor het Disneyland Hotel niet nodig is?

    Hoi zenimot,

    Nee, dat is niet meer nodig. Je kunt zelf bepalen wanneer je gaat ontbijten op vertoon van de Magic Pass. Meer informatie over alle ontbijtmogelijkheden in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/ontbijt-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allen,

    Weet iemand of er straks weer ontbijt in de hotels geserveerd zal worden??
    Wij gaan eind juli eindelijk weer een keer die kant op
  • Hoi @mcjas ,

    Ontbijt en maaltijdopties (halfpension of volpension) kunnen nu al toegevoegd worden aan je bestaande arrangement met aankomsten tot midden november door de Disney reserveringslijn te bellen of voor nieuwe arrangementen door ze toe te voegen tijdens de tweede fase van de boeking online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan in februari naar Disneyland. Weet iemand of het al mogelijk is om een ontbijt te reserveren met aanwezigheid van de personages of de prinsessen? Wij hebben alleen ontbijt bijgeboekt, dit is een "standaard voucher" toch? en kunnen wij deze gebruiken als we bijbetalen? Enig idee wat we extra moeten betalen?
    Zijn er überhaupt al figuren en prinsessen bij de maaltijden?
  • Hoi @tess81 ,

    Het is (nog) niet mogelijk om maaltijden met Disney figuren te reserveren, omdat deze nog niet beschikbaar zijn. Disney is bezig om character dining dit najaar terug te brengen, maar er is nog geen datum. Tot dan is het niet mogelijk om dergelijke belevenissen te reserveren. Ook geen informatie over vouchers en/of bijbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Oh maar als het dit najaar terug komt heb ik goede hoop voor februari volgend jaar.

    Dank je wel. Ik snap het!!

    Laten we duimen :)
Log In of Registreer om te reageren.