Jaarkaarten (algemene vragen)

1404143454682

Reacties

  • Ik zou opletten met tol wegen te mijden. Je gaat dan door dorpjes rijden in Frankrijk, en maakt je reistijd ook veel langer.
  • hoi TidyPear,

    Tolwegen vermijden kan maar zoals Femke al aangaf zal je dat moeten uitrekeken wat dat extar aan kilometers, en dus benzine, zal kosten. Ik denk dat je beter de tolweg kan pakken, want voor die 14 euro redt je het denk niet, en de tijd die je extra kwijt bent is ook vervelend. Volgens google maps ben je 5 1/2 uur onderweg, maar de afstand is wel korter (442 km). Je zounog kunnenoverwegen om in Luxemburg te gaan tanken, scheelt toch ook weer wat, maar kost je weer meer tijd :-)

    De hotels die wat verder gelegen zijn hebben bijna allemaa een 24 uurs receptie, of anders kan je via een automaat bij de deur je code voor de deuren krijgen (let wel op, hier moet je met creditcard betalen, Maestro werkt niet)

    Wat betreft de Infinity kaart: onze redenering was dat de photopass bij magic plus toch ook €49 kost, dus die kosten moet je aftrekken van de €150 verschil, kom je op €100. Aangezien wij vaak souveniers meenemen ( en ook pin's, maar als je geld wil besparen, begin daar dan maar niet aan :-) ) hebben wij die €100 er makkelijk uitgehaald met de de 10% extra korting, plus de 5% extra in de resaturants. Het voordeel van vooraan parkeren vinden wij ook erg fijn, als we niet met de camper gaan. Het is erg fijn na een dag park (wij lopen toch gauw een kleine 10 kilometer) dat je auto vooraan staat en dat je niet de hele parkeerplaats nog eens moet aflopen. De VIP plek heb ik nooit gebruik van gemaakt, aangezien dan iedereen een Infinity kaart moet hebben.

    Grz

    MJ

  • Klein vraagje. Ik heb vorige week 1 magic plus en 1 infinity kaart besteld via de website van Disneyland Parijs en daar ook e-voucher van ontvangen. Nu wil ik van die Magic Plus toch ook een Infinity maken. Kan die optie nergens op de website vinden. Kan iemand mij verder helpen?
  • Ik denk dat dat op dit moment niet kan. Daarvoor zou ik, als je je jaarkaart gaat laten maken in Disneyland Parijs, dat overleggen bij het BPA.
  • Goedemorgen!

    Morgen ga ik met mijn vriend naar Disney. Hij twijfelt om een Magic Flex abbonement aan te schaffen. Zelf heb ik een magic plus. Nu is mijn vraag of we beide toegang krijgen tot de EMT op vertoon van mijn jaarkaart. Met de Bring A Friend ticket (€45,-) kan dit wel namelijk, ik spreek uit ervaring.

    Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast dank!
  • Als jij een kaartje voor hem koopt wel, of als hij in een Disney-hotel verblijft.
    Verder zijn de jaarkaartvoordelen persoonsgebonden, dus jij kunt niet zomaar mensen meenemen en ook jouw voordelen “geven”.
  • februari 2019 aangepast
    Wij gaan vd zomer een week naar Disneyland Parijs en willen dan weer jaarkaarten aanschaffen ( zijn met zijn vijven dus kunnen mooi gebruik maken vd korting op 5 gezinsleden) Nu ben ik bang dat de kaarten weer vanaf 1 april duurder worden? Maar kan er eigenlijk niets over vinden. Weet iemand al hier iets van of heeft er iets over gehoord?
    groetjes en alvast bedankt! Cindy
  • Daarover is op dit moment helaas nog niks bekend. Zodra er een definitief bericht is, zal Lars dat meteen hier plaatsen.
  • Hoi @Kyrtje ,

    Disney maakt doorgaans niet op voorhand bekend wat de eventuele nieuwe prijzen worden van jaarkaarten en/of tickets. Het is onduidelijk of de prijzen zullen wijzigen, maar dat weten we pas definitief op 2 april.

    Wil je toch vóór 2 april profiteren van de huidige prijzen, dan is het enkel mogelijk om de jaarkaarten (in combinatie met 20% familiekorting) per post te bestellen. Zolang Disney de aanvraag vóór 2 april binnen heeft, zullen ze nog worden verwerkt volgens de 'oude' voorwaarden.

    Download het formulier voor aanvragen t/m 1 april 2019 hier: https://www.discoverthemagic.nl/content/downloads/disneyland-paris/dlp-jaarkaarten-bon-de-commande-nov2018-apr2019-s.pdf.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ben een beetje in de war.. En misschien zijn de prijzen anders geworden ;)

    Ik wilde een Supermagic ticket kopen omdat ik deze wil wisselen voor jaarkaarten. De prijs op de site hier geeft aan 73 euro maar ik word doorgelinkt naar de officiële DIsneysite en daar moet ik door een agenda scrollen om vervolgens 78 euro te betalen. Nu maakt het bedrag op zich niks uit aangezien het verrekend wordt maar ik wil alleen heel zeker zijn dat het de goede tickets zijn. Niet dat ik scrol naar april om de tickets te krijgen die ik wil en dat ik niet op de dag naar binnen kan die ik wil...…...en nog 10 andere scenario's die door mijn hoofd spoken hahaha.
  • hoi Meara,

    met een Super-Magic-ticket mag je iedere dag van het jaar het park in, tot een jaar na aankoop. Dus daarmee loop je geen enkel risico :) . Als je het vandaag koopt mag je dus tot en met 2 maart 2020 het park in.
  • Hoi @Meara ,

    Zoals Hugo al aangeeft zijn de Super Magic tickets iedere dag geldig voor 1 jaar na aankoop. Hiermee kun je dus op alle dagen naar binnen. De prijzen die wij aangeven via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris zijn de 'vanaf-prijzen' met €73 voor kinderen (3-11 jaar) en €79 voor volwassenen in het geval van de Super Magic variant.

    Groetjes,
    Lars
  • Hugo en Lars, weer bedankt voor het verduidelijken. Ik ga de kaarten bestellen en gezellig volgend weekend naar Disney om weer jaarkaarten aan te schaffen. :)
  • Goedemiddag,
    Ik vroeg mij af wanneer het formulier met de stempels ingeleverd kan worden. Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Mijn jaarkaart loopt eind april af, kan ik dan vanaf eind maart het formulier inleveren of kan dat ook al de hele maand maart?
    Zojuist iemand van Disney gesproken en er werd verteld dat dit 2 maanden vooraf al kan, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij.
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne
  • Goedemiddag,
    Ik vroeg mij af wanneer het formulier met de stempels ingeleverd kan worden. Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Mijn jaarkaart loopt eind april af, kan ik dan vanaf eind maart het formulier inleveren of kan dat ook al de hele maand maart?
    Zojuist iemand van Disney gesproken en er werd verteld dat dit 2 maanden vooraf al kan, maar ik heb hier toch mijn twijfels bij.
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Sanne

    Hallo, parrainage kan pas 1 maand voor je jaarkaart vervalt.

    Als je wilt verlengen zonder parrainage kan dat vanaf 2 maand voor ze vervalt.
  • Morgen is het zover, dan ga ik het carnaval vermijden en op weg naar Disney. Ik ga meteen mijn Infinity jaarkaart verlengen, maar vroeg me af of het bij een verlenging ook mogelijk is om in maandelijkse termijnen te betalen. Vorig jaar heb ik de kaart gewoon meteen betaald, nu zou het beter uitkomen als ik in termijnen zou kunnen doen. Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat? Bedankt alvast!
  • Als je dat aangeeft bij het verlengen wordt dat ter plekke geregeld. Formuliertje ondertekenen en klaar :)
  • Hugo zei:

    Als je dat aangeeft bij het verlengen wordt dat ter plekke geregeld. Formuliertje ondertekenen en klaar :)

    Simpel te regelen dus? Superfijn! Thanks voor de snelle reactie!
    Ik betaal dan wel een deel daar en de rest gaat via mijn bankrekening, toch?
  • Klopt, een kleine aanbetaling en de rest in termijnen via een maandelijkse incasso.
  • Hoi allemaal,

    Weet iemand hoeveel korting je krijgt met de Magic Plus jaarkaart op tickets voor Electroland?

  • Volgens mij 10%.
  • Hoi @demybrekhof ,

    Hugo is correct. Magic Plus jaarkaarthouders krijgen 10% korting op avondhappenings en Infinity jaarkaarthouders 15%.

    Groetjes,
    Lars
  • Yes! Vandaag voor het eerst mijn Infinity verlengd, ging inderdaad erg soepel.
    Nu zei die man bij BPA dat ik mijn PhotoPass die erbij hoort kan gaan ophalen wanneer de nieuwe pas daadwerkelijk in gebruik wordt genomen. Nu was ik weer in het hotel en bedacht ik dat ik daar helemaal geen formulier of iets dergelijks voor heb gekregen. Kan ik gewoon een nieuwe photopass ophalen op vertoon van mijn nieuwe Infinity (in april of mei dan?)
  • Ja, dat klopt. Je jaarkaart wordt dan gescand, je moet ter bevestiging je handtekening zetten en krijgt je PhotoPass meteen mee.
  • Ik heb ook een vraag, wij zitten ook sterk te denken aan jaarkaarten voor ons gezin, alleem heb nog wat onbeantwoorde vragen
    1. Mijn dochter is 1 krijgt ze dan een gratis jaarkaart of niks? En met haar erbij zijn we met 5 personen krijgen we dan familiekorting?

    2. Ik zie dat je met de jaarkaart vanaf 66 euro een room only kan boeken, is dit dan.met ontbijt? En is dit per persoon per nacht? Krijgen kinderen geen korting?

    3. Is het nog zo dat als je bv 2 personen een kamer boekt de andere alleen belasting betalen. Dus bv een kamer is 66 eur per nacht, dit dan x 2 is 132 per nacht + de toeslagen?

    4. En voor de carfhouders avonden betaal je dan nog iets erbik of mag je daar gratis heen?

    5. En zoals nu met de lion king special kan dat bij een room only geboekt worden?

    En bij de pas met 350 dagen toegang kan je elke dag gaan? Hier zijn geen blockdagen?

    Groetjes
  • 1. Voor kinderen ouder dan 2 is een jaarkaart nodig, maar met 5 personen krijg je inderdaad 20% korting.
    2. Zonder ontbijt per kamer, zie 3.
    3. De kamer kun je voor 1 persoon boeken en de rest betaalt alleen maar toeristenbelasting (in Disney-hotels)
    4. Daar moet je apart een ticket voor kopen.
    5. Dat kan inderdaad.

    350 Dagen (Magic Plus) heeft wel blokdagen, eind oktober en eind december (heb de dagen even niet exact bij de hand).
  • Bedankt voor je snelle reactie hugo, stel dat ik dan een 4p kamer boek mag je er dan wel op met 2 volw 2 kindere en 1 baby of moet je dan 2 kamers boeken of zijn er ook room only familiekamers?

    Gr
  • Ik heb ook een vraag, wij zitten ook sterk te denken aan jaarkaarten voor ons gezin, alleem heb nog wat onbeantwoorde vragen
    1. Mijn dochter is 1 krijgt ze dan een gratis jaarkaart of niks? En met haar erbij zijn we met 5 personen krijgen we dan familiekorting?

    2. Ik zie dat je met de jaarkaart vanaf 66 euro een room only kan boeken, is dit dan.met ontbijt? En is dit per persoon per nacht? Krijgen kinderen geen korting?

    3. Is het nog zo dat als je bv 2 personen een kamer boekt de andere alleen belasting betalen. Dus bv een kamer is 66 eur per nacht, dit dan x 2 is 132 per nacht + de toeslagen?

    4. En voor de carfhouders avonden betaal je dan nog iets erbik of mag je daar gratis heen?

    5. En zoals nu met de lion king special kan dat bij een room only geboekt worden?

    En bij de pas met 350 dagen toegang kan je elke dag gaan? Hier zijn geen blockdagen?

    Groetjes

    Ik zou mij niet vastpinnen op 66 euro voor een kamer in Disneyland. Wij hebben bijna 3 jaar jaarkaarten en goedkoopste dat ik betaald heb per nacht is rond de 200 euro (2*), 4* betaal je rond 400 euro per nacht en Disneyhotel betaal je 700 euro per nacht met Infinity.

    Tenzij je gaat logeren buiten vakantieperiodes in de week. dus niet op vrijdag of zaterdag.

    Wij zijn wel gebonden aan schoolvakanties en logeren meestal in partnerhotel. Wij hebben graag luxe en lekker ontbijt en betalen rond de 100 tot 150 euro per nacht met ontbijt voor Magic Circus of Dream Castle met 4.
  • Hoi @loveDisney91 ,

    Alle standaardkamers voor 4 personen zijn geschikt voor 4 gasten + 1 baby tot 3 jaar.

    Vergelijk de 'room only' prijzen via Disney ook altijd met onze aanbiedingen voor alle accommodaties in en rondom Disneyland Paris via de handige zoekmachine op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Kies vervolgens de meest voordelige optie.

    Groetjes,
    Lars
  • Wellicht is de vraag hier al (vaak) gesteld, maar ik vind het nergens terug.

    Wij zijn met twee en willen jaarabonnementen aankopen. Mijn idee is om één Magic Plus & Infinity te nemen.
    Wij zijn sowieso van plan om een Photopass+ te nemen, met de Infinity spaar je sowieso €49 uit. Het verschil is dan nog "maar" 91 euro, waar ik, als ik via de vriendenactie nog 10 procent extra korting op krijg.

    Tot daar ben ik mee. Nu was mijn vraag of degene die de Magic Plus heeft, mee kan genieten van de voordelen van Infinity. Ik vraag me hiermee af of, wanneer we in een restaurant gaan eten of zij dan ook de grootste korting krijgt als ik mijn Infinitya? Als ik vrienden meeneem via de vriendenactie, krijgen die dan ook korting in het restaurant?
    Wat bedoelt Disney trouwens met korting in de restaurants? Is dit overal? Dus ook bij het "fast food" in de counterservices en de kraampjes die overal staan met ijsjes enzo?

Log In of Registreer om te reageren.