Annette’s Diner

mei 2012 aangepast in Disney Village
beste
ga anettes ook weg wand wij wouden in april gaan eten maar was dicht is hij voor goed dicht?????? ze hebben daar lekkere ijs mmmm

Reacties

  • ikke.be zei:


    beste
    ga anettes ook weg wand wij wouden in april gaan eten maar was dicht is hij voor goed dicht?????? ze hebben daar lekkere ijs mmmm

    Annette's Diner was gesloten voor onderhoud en is momenteel weer geopend. Disney heeft enkele restaurants in Disney Village overgenomen van Groupe Flo (de restaurant operator voor Disney) waardoor deze tijdelijk werden gesloten voor onderhoud.
  • wij zijn er afgelopen vrijdag geweest, is ons goed bevallen.
    je krijgt er v eel voor een leuke prijs, paar euro duurder als in park, maar wel tafelbediening en veel lekkerder.
    een aanrader, gaan zekers nog eens terug.

  • wij zijn er afgelopen vrijdag geweest, is ons goed bevallen.
    je krijgt er v eel voor een leuke prijs, paar euro duurder als in park, maar wel tafelbediening en veel lekkerder.
    een aanrader, gaan zekers nog eens terug.

    Grappig om te lezen. Ik was er vrijdag namelijk ook, maar dan wel vroeg rond 16 uur. Heb ik jullie nu gemist? Wink
    Annette's is echt een favoriet van me geworden. Inderdaad lekker en veel eten voor een schappelijke prijs.
  • wij waren na stars en cars dus rond half 5 dus idd net gemist denk ik.
    wij vonden het ook een erg leuk restaurants, de jongens vonden natuurlijk de bediening op rollerskates geweldig
  • Een super gezellig restaurant. Vooral als ze dan beginnen dansen op de bar, fantastisch! De bediening is ook steeds zeer vriendelijk en die rollerskates maken het echt af!
  • Krijg je hier ook 10% korting met je jaarkaart?
    En is het verstandig om hier te reserveren als je in het hoogseizoen gaat?

  • Krijg je hier ook 10% korting met je jaarkaart?
    En is het verstandig om hier te reserveren als je in het hoogseizoen gaat?

    Ja, Annette's Diner is eigendom van Disney en jaarkaartkorting is beschikbaar. Annette's is erg populair en zeker in het hoogseizoen zou ik absoluut op voorhand reserveren.
  • Lars zei:



    Krijg je hier ook 10% korting met je jaarkaart?
    En is het verstandig om hier te reserveren als je in het hoogseizoen gaat?

    Ja, Annette's Diner is eigendom van Disney en jaarkaartkorting is beschikbaar. Annette's is erg populair en zeker in het hoogseizoen zou ik absoluut op voorhand reserveren.
    Bedankt voor je antwoord wederom.
    Misschien een beetje een domme vraag. Maar hoe kun je daar reserveren? Gewoon door simpelweg overdag even naar binnen te lopen en voor 's avonds een tafeltje te reserveren?

  • Bedankt voor je antwoord wederom.
    Misschien een beetje een domme vraag. Maar hoe kun je daar reserveren? Gewoon door simpelweg overdag even naar binnen te lopen en voor 's avonds een tafeltje te reserveren?

    Er bestaan geen domme vragen, Paul. Ik beantwoord ze graag!
    Annette's Diner is sinds kort volledig van Disney en kan dus via de algemene restaurant reserverlingslijn worden gereserveerd door te bellen naar: 0033 (0)1 60 30 40 50. In het resort zelf is het ook mogelijk om te reserveren bij City Hall (Disneyland Park), Studio Services (Walt Disney Studios Park), of door zelf langs te gaan bij het restaurant.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.