Disney PhotoPass / PhotoPass+

179111213

Reacties

  • Lars zei:

    Shireen zei:

    Afgelopen tripje nieuwe photopass gekregen. Foto's erop laten zetten en ging de 1e dag goed. 2e dag os onze dochter met Goofy op de foto geweest en die foto's zijn dus niet in de app of site zichtbaar. 2 keer terug geweest naar de winkel en als de pass gescand werd staan de foto's er wel op. Inmiddels al 2 dagen thuis en nog steeds geen foto's. Heb kaartje niet meer maar wel exacte datum en tijd. Heb ook al een mail gestuurd naar de helpdesk maar herkent iemand dit en weet je hoe ik dan toch de foto's kan zien? Via de site staat dat mijn ruimte van 300 mb vol is. Heb nu van de oude pass veel foto's verwijderd maar blijft op 300 staan. Foto's waren zoo leuk hoop echt dat ik ze nog te zien krijg

    Hoi Shireen,

    Dat is heel vervelend. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice van PhotoPass via: https://www.disneyphotopass.eu/en/contact. Zij zijn de enige die in het fotosysteem kunnen kijken.

    Groetjes,
    Lars
    Dank js wel Lars. Dit inderdaad gelijk gedaan dinsdag. Weet jij toevallig hoe lang het omgeveer kan duren voor je reactie krijgt. De foto's kunnen ze alleen nog binnen 14 dagen terug kijken toch?
  • Shireen zei:


    Dank js wel Lars. Dit inderdaad gelijk gedaan dinsdag. Weet jij toevallig hoe lang het omgeveer kan duren voor je reactie krijgt. De foto's kunnen ze alleen nog binnen 14 dagen terug kijken toch?

    Hoi Shireen,

    Zoals bekend zijn ze in Frankrijk niet zo snel ;-) Duurt het te lang voordat je reactie krijgt, bel dan met de reguliere Disney reserveringslijn om te vragen naar alternatieve contactmogelijkheden.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

    Ik heb een vraag over de kwaliteit van de foto's op de photopass. Ik vind de kwaliteit van de foto's erg laag. Zeker voor professionele foto's die gemaakt worden bij de Disney figuren. Deze zijn gemiddeld 500kb. Misschien doe ik iets verkeerd? Weet iemand hoe ik een hogere kwaliteit foto kan downloaden of is 500 kb normaal voor deze foto's?

    Groetjes,
    Nanny
  • Hoi,

    Ik heb afgelopen Halloween party foto’s laten maken door een photopas fotograaf maar deze staan nu nog niet op mijn photopas account. Ik heb de gratis fotopas bij mijn infinity jaarkaart en merk dat daar regelmatig problemen mee zijn met het erop plaatsen van foto’s zijn er meer mensen met dit probleem en kan ik mijn foto’s nog ergens opvragen????
  • Hoi @zoemie ,

    Via de app worden de foto's in lagere kwaliteit gedownload. Log in met je PhotoPass account via https://www.disneyphotopass.eu/ en download de foto's in de hoogste kwaliteit.

    Hoi @Birgitte ,

    Neem hiervoor contact op met de klantenservice van PhotoPass via https://www.disneyphotopass.eu/en/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,

    Bedankt. Ik ga de foto's gelijk downloaden.

    Groetjes Nanny
  • Hoi,

    Ik heb afgelopen Halloween party foto’s laten maken door een photopas fotograaf maar deze staan nu nog niet op mijn photopas account. Ik heb de gratis fotopas bij mijn infinity jaarkaart en merk dat daar regelmatig problemen mee zijn met het erop plaatsen van foto’s zijn er meer mensen met dit probleem en kan ik mijn foto’s nog ergens opvragen????

    Ik heb ook met mijn Infinity card een nieuwe photopass. Heb 21 okt foto's van Goofy met mijn dochter gemaakt en staan nog steeds niet op de pass terwijl ze wel op de pass stonden toen t gescand werd in t park. Al 2 mailtjes gestuurd naar photopass en nog geen reactie. Dus hoop dat t bij jou wel lukt
  • Hallo allemaal, ik ben net terug van een 3 daags verblijf in Disney. Ik vind de photopass ten op zichte van vorig jaar veel beter. Bij elk character stond een fotograaf, ook bij degene van het programma waar het niet bij staat. Ik heb 85 foto’s van 10 characters. Voor mij het geld zeker waard!
  • Mooi om je ervaring te lezen!
  • Zou ik ook een kopietje kunnen maken van mijn pas? Zodat mn man hem kan meenemen in een achtbaan en ik met de kids weer ergens anders. Weet iemand dit?
  • Hmm,ik zou dat niet riskeren?
    Bij attracties kun je de foto nummer onthouden/opschrijven, en later die dag nog op de pas laten zetten. (Moet wel nog dezelfde dag)
  • februari 2019 aangepast

    Zou ik ook een kopietje kunnen maken van mijn pas? Zodat mn man hem kan meenemen in een achtbaan en ik met de kids weer ergens anders. Weet iemand dit?

    Wat je kan doen is dat 1 iemand de photopas meeneemt en de andere een kaartje vraagt. Achteraf kan je die foto’s laten overzetten op je eigen photopass. Ga dan gewoon voor je vertrekt op het einde van de dag naar een kassa waar je de foto’s kan zien en aankopen (zoals de winkel op de rechterhoek van main street).

    Een andere mogelijkheid is dat jullie beide een photopass aanvragen. Mijn man en ik hebben bvb beiden een infinity, en dus 2 gratis photopassen. Je kan meerdere codes ingeven in je account, dus je hebt ook steeds elkaars foto’s op die manier.
  • Zou ik ook een kopietje kunnen maken van mijn pas? Zodat mn man hem kan meenemen in een achtbaan en ik met de kids weer ergens anders. Weet iemand dit?

    Hoi Leontine,

    Als je een 'regulier' PhotoPass+ pakket hebt (10 dagen geldig, aanschaft met een arrangement of ter plaatse), dan ontvang je al 3 pasjes (één grote en twee kleine), zodat je de groep kunt opsplitsen en iedereen foto's kan laten maken ongeacht of jullie bij elkaar zijn of niet. Heb je de PhotoPass+ voor jaarkaarthouders dan ontvang je maar één pasje.

    Is dat laatste het geval dan kun je nog altijd de PhotoPass app op de telefoon van je man zetten zodat hij de QR-code op de schermen kan scannen. Hiervoor heb je namelijk geen pasje nodig. Bij ontmoetingen met Disney figuren is dat niet mogelijk. Het is niet toegestaan om een kopie van de pas te maken. Dit moet een fysieke pas zijn (of via de mobiel in attracties).

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • MoMo
    februari 2019 aangepast
    Wij twijfelen nog steeds ontzettend. Ik vind de foto pass vergeleken met kerst 2015 ontzettend duur ( toen €39.95)
    We zijn met mickey, spiderman, pinokio in de parken op de foto geweest. De rest van de foto's zijn met eigen camara tijdens ontbijt gemaakt. Mijn zoon wil absoluut met Dart Vader op de foto, maar omdat we ook al 3 keer dineren in inventions met de karakters waar we zelf ook foto's maken vraag ik me af of het geld het waard is. Toen voor €40 wel, maar nu ? Wie geeft me raad?
  • Mo zei:

    Wij twijfelen nog steeds ontzettend. Ik vind de foto pass vergeleken met kerst 2015 ontzettend duur ( toen €39.95)
    We zijn met mickey, spiderman, pinokio in de parken op de foto geweest. De rest van de foto's zijn met eigen camara tijdens ontbijt gemaakt. Mijn zoon wil absoluut met Dart Vader op de foto, maar omdat we ook al 3 keer dineren in inventions met de karakters waar we zelf ook foto's maken vraag ik me af of het geld het waard is. Toen voor €40 wel, maar nu ? Wie geeft me raad?

    Hoi Mo,

    Als het enkel gaat om de meet & greet met Darth Vader, dan zou ik geen PhotoPass+ nemen en gewoon foto's met je eigen toestel maken. Vraag echter voor een regulier PhotoPass kaartje aan de fotograaf en bekijk de foto's bij een PhotoPass Service Point (zoals Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park). Mocht je ze toch heel leuk vinden dan kun je ze altijd nog los aanschaffen (fysiek of als download) of naderhand het PhotoPass+ pakket aanschaffen en alle foto's laten overzetten. Zo hoef je pas te beslissen als je veel (of juiste weinig) leuke officiële foto's hebt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Mo zei:

    Wij twijfelen nog steeds ontzettend. Ik vind de foto pass vergeleken met kerst 2015 ontzettend duur ( toen €39.95)
    We zijn met mickey, spiderman, pinokio in de parken op de foto geweest. De rest van de foto's zijn met eigen camara tijdens ontbijt gemaakt. Mijn zoon wil absoluut met Dart Vader op de foto, maar omdat we ook al 3 keer dineren in inventions met de karakters waar we zelf ook foto's maken vraag ik me af of het geld het waard is. Toen voor €40 wel, maar nu ? Wie geeft me raad?

    Hoi Mo,

    Als het enkel gaat om de meet & greet met Darth Vader, dan zou ik geen PhotoPass+ nemen en gewoon foto's met je eigen toestel maken. Vraag echter voor een regulier PhotoPass kaartje aan de fotograaf en bekijk de foto's bij een PhotoPass Service Point (zoals Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park). Mocht je ze toch heel leuk vinden dan kun je ze altijd nog los aanschaffen (fysiek of als download) of naderhand het PhotoPass+ pakket aanschaffen en alle foto's laten overzetten. Zo hoef je pas te beslissen als je veel (of juiste weinig) leuke officiële foto's hebt.

    Groetjes,
    Lars
    Oh dat is een goed idee ! Dan kan ik achteraf geen spijt krijgen. Dank je wel voor de tip, ! Blij dat ik t hier toch vroeg ?
  • Hallo,
    Kun je je foto met code na 24 uur nog binnen halen?
    groetjes Helma
  • Bedoel je als je de code hebt opgeschreven maar nog niet in de app hebt toegevoegd?
  • Hoi Helma,

    Bedoel je een foto van de attractie met het nummer van de foto?? Helaas gaat dat niet nadat de attractie sluit of na middernacht worden de foto's van de attracties verwijderd. Afgelopen zomer gehad dat van onze groep 1 foto niet op de photopas stond maar nummer was niet meer te vinden en vertelde ze mij dat de foto's na sluitingstijd of snachts gewist of verwijderd worden of dit bij foto locaties ook geld weet ik niet. Maar de foto die op onze kaart gezet was konden ze wel opvragen die was opgeslagen, maar de andere die er niet opstond was weg en niet meer terug te halen bij zowel de attractie als bij een photo winkel. En bij ons was het binnen de 24 uur dat ik ben teruggegaan.

    Groetjes birgitte
  • Hugo zei:

    Bedoel je als je de code hebt opgeschreven maar nog niet in de app hebt toegevoegd?

    Ja dat bedoel ik Hugo

  • Je kunt het proberen maar zoals Birgitte al zegt worden die codes en de foto’s na sluitingstijd in principe gewist.
  • Lars zei:

    Zou ik ook een kopietje kunnen maken van mijn pas? Zodat mn man hem kan meenemen in een achtbaan en ik met de kids weer ergens anders. Weet iemand dit?

    Hoi Leontine,

    Als je een 'regulier' PhotoPass+ pakket hebt (10 dagen geldig, aanschaft met een arrangement of ter plaatse), dan ontvang je al 3 pasjes (één grote en twee kleine), zodat je de groep kunt opsplitsen en iedereen foto's kan laten maken ongeacht of jullie bij elkaar zijn of niet. Heb je de PhotoPass+ voor jaarkaarthouders dan ontvang je maar één pasje.

    Is dat laatste het geval dan kun je nog altijd de PhotoPass app op de telefoon van je man zetten zodat hij de QR-code op de schermen kan scannen. Hiervoor heb je namelijk geen pasje nodig. Bij ontmoetingen met Disney figuren is dat niet mogelijk. Het is niet toegestaan om een kopie van de pas te maken. Dit moet een fysieke pas zijn (of via de mobiel in attracties).

    Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Aha bedankt voor deze info! Wij hebben de fotopas bij het magic plus abonnement. Dan moet mn man even de app downloaden. Thnx!
  • Hoi allemaal!
    Ik ben afgelopen week in Disney geweest en heb zoals altijd veel gebruik gemaakt van mijn Photopass. Maar nu zie ik dat er foto's op de app staan die voor de helft zwart zijn, alsof ze aan het laden zijn. Dit is al een tijd zo, ook in Disney. Bij de kassa staan ze wel goed op de pas. Ik dacht dat het misschien door het slechte internet kwam, maar ook thuis heb ik dus dit probleem.

    Heeft één van jullie hier ervaring mee?
  • Ik heb er niet eerder last van gehad, maar heb je al geprobeerd de foto’s te downloaden via de site?
  • ik had vorige week hetzelfde, zwarte vlakken over foto. met de app op ander apparaat stonden ze wel goed.
  • Had ik ook de laatste x maar met ze te downloaden waren ze wel gewoon goed.
  • Mysci zei:

    Hoi,

    Over 2 weken gaan wij naar Disney en ik overweeg een Photopass aan te schaffen.
    Echter ik lees nogal wisselende verhalen over het profijt dat je ervan hebt, vooral afhankelijk van wel of niet aanwezige fotografen.
    Vinden jullie dat de Photopass uit kan? We gaan van 30 sept - 3 okt, dus niet in een hele drukke week, waarvan ik dus ook lees dat er dan minder fotografen worden ingezet...

    Ben benieuwd!
    Groet Mysci

    Ik vond de photopass ook erg leuk, ik snap het inderdaad ook niet waarom niet gewoon bij elk character een medewerker gezet wordt. De passen kosten genoeg en op die paar extra medewerkers zal het ook niet aankomen als je ziet hoeveel personeel er bij andere attracties staat en bij shows gebruikt worden.

    Mij lijkt de pas trouwens ook wat duurder geworden. Volgens mij betaalden wij in november 60 euro, maar zag ze gisteren liggen aan 75 euro? Worden deze duurder in het "hoogseizoen"?
  • Hoi @Joerit ,

    De prijsverhoging heeft niets te maken met laagseizoen of hoogseizoen. Dit is een 'reguliere' verhoging voor alle gasten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    ik ga morgen naar Disneyland en ik heb al een photopass.
    Een vriendin van mij is vandaag al in Disneyland geweest en had foto's gemaakt bij de Darth Vader ontmoeting en een pasje gekregen. Is het mogelijk dat ik die foto's nog op mijn photopass zet zodat zij haar foto's ook gratis kan krijgen? Zo ja, hoe?

    Groetjes,
    Femke
  • In principe kan dat niet meer. “Gratis” PhotoPass-foto’s worden ‘s nachts gewist. Je zou kunnen proberen of haar foto’s nog beschikbaar zijn en ze dan overzetten naar jouw PhotoPass, maar eerlijk gezegd geef ik je weinig kans.
Log In of Registreer om te reageren.