Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

199100101103105

Reacties

  • We komen aan op maandag 25 februari en zijn er tot en met woensdag 26 februari. We kunnen korting geven aan een groot aantal!
  • februari 2019 aangepast
    Wij willen 27 februari 3 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan?
  • Wij willen 27 februari 3 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan?

    Ik heb uw een PB bericht gestuurt
  • Ik zie dat ik de data niet goed vermeld heb. Wij zijn morgen (maandag 25 februari) in Disney tot en met woensdag 27 februari! We kunnen meerdere mensen korting geven!
  • Wij willen 27 februari 3 jaarkaarten aanschaffen. Wie is er dan?

    Ik heb u al een bericht gestuurd!

  • Wij zijn 2&3 maart in Disney en wij kunnen mensen 10% korting geven op een jaarpas.
  • We kunnen vandaag nog 3 mensen korting geven. Je kunt mij bellen of appen op +31640572766
  • We zijn vandaag (27 februari) en morgenochtend 28 februari in Disney en kunnen nog 10 personen 10%korting geven op de aanschaf van een jaarkaart.
    We hebben dringend nog in ieder geval 1 stempel nodig.
  • Wij zijn er vandaag(27-2) en morgenochtend(28-3) ook nog en zouden ook graag nog 1 iemand korting geven in ruil voor een stempel.
    Groetjes, pluisje
  • Goedenavond,
    onze plannen zijn gewijzigd en gaan nu 15 maart tm 17 maart naar Disney en hebben nog 1 stempel nodig!

    Wie kunnen wij korting geven deze dagen??

    Groeten, Joyce
  • Hoi hoi,

    Ik ga van 22 tm 24 maart naar disneyland parijs.
    Ik heb nog 2 mensen nodig om aan te dragen, dus wie kan er nog 10% korting gebruiken voor zijn abonnement? Let me know!!
  • Hallo, wegens afhaken van iemand ben ik dringend op zoek naar iemand die volgende week vrijdag 8 maart of zaterdag 9 maart korting zoekt op zijn jaarkaart.
    Anders vervallen mijn 2 stempels (weeral).
    Ik heb leuke verrassing voor mijn redder in nood.
    Bij interesse mag je mij pb sturen.

    Groetjes
  • Wij komen 29 juli naar disney en willen 3 jaarpassen aanschaffen. Wie kan ons aan korting helpen of wij jullie aan stempels?
  • mnm zei:

    Wij komen 29 juli naar disney en willen 3 jaarpassen aanschaffen. Wie kan ons aan korting helpen of wij jullie aan stempels?

    hallo mnm, ik heb je een pb gestuurd
  • maart 2019 aangepast
    Wij zijn 3 t/m 8 maart in DLP. wij zijn met vier personen, dus kunnen nog genoeg mensen helpen aan 10% korting. Bij interesse mag je mij een privebericht sturen.
  • Korting geven mag alleen aan bezoekers die 2 jaar of langer geen jaarkaart hebben gehad, gerekend vanaf de laatste dag van geldigheid van hun jaarkaart.
  • Ik hoorde het ook net van iemand anders. Bedankt voor je reactie. Ik heb het bericht dan ook aangepast voor mensen die aankomende week 10% korting willen
  • mieke zei:

    Hallo, wegens afhaken van iemand ben ik dringend op zoek naar iemand die volgende week vrijdag 8 maart of zaterdag 9 maart korting zoekt op zijn jaarkaart.
    Anders vervallen mijn 2 stempels (weeral).
    Ik heb leuke verrassing voor mijn redder in nood.
    Bij interesse mag je mij pb sturen.

    Groetjes

    Update: ondertussen al afspraak met 2 mensen om korting te geven op zaterdag.

    We kunnen dus nog 2 mensen korting geven op vrijdag 8 maart of zaterdag 9 maart.
  • Wij zouden heel graag iemand korting willen geven op 15,16 of 17 maart...!! Wie is er dan en wil een abo aanschaffen?

    Eventueel combineren met iemand anders als jullie voor meer dan 1 persoon korting zoeken?!

    Ik hoor het graag.

    Groeten,
    Joyce
  • Helaas is het afgelopen weekend niet mogelijk gebleken om met korting een jaarkaart aan te schaffen. Dus we proberen het nog een keer :-)

    Wij willen graag rond 26/27 april naar Disneyland Parijs toe, en zoeken voor 4 personen korting in ruil voor de stempels. Aankomstdatum is vooralsnog flexibel.

    Wie oh wie?! :-)
  • Ik kan je helpen, stuur je een PB.
  • Wie heeft er interesse in korting?
    Wij zijn er 22 tm 24 maart
  • Hoi allemaal

    17/18/19 mei kan ik nog 6 personen korting geven?
  • Wie is er toevallig 29 april in Disney? Ik wil voor 4 personen een jaarabonnement afsluiten. Ik korting en jij stempels?
  • Hoi allemaal,

    Wij zijn op 15/16 en 17 maart a.s. in Disney en kunnen dan nog 6 personen korting geven op een jaarabonnement.
    Stuur maar een berichtje als we jou hier mee kunnen helpen.
  • Wij zijn 8/9/10 maart in het park en kunnen met 5 jaarkaarten nog korting geven !
    Stuur me maar een berichtje .
  • jamallo zei:

    Wie is er toevallig 29 april in Disney? Ik wil voor 4 personen een jaarabonnement afsluiten. Ik korting en jij stempels?

    Wij gaan in de meivakantie! Waarschijnlijk gaan we de 29e weer naar huis. Hoe laat denken jullie aan te komen?
  • Helaas is het afgelopen weekend niet mogelijk gebleken om met korting een jaarkaart aan te schaffen. Dus we proberen het nog een keer :-)

    Wij willen graag rond 26/27 april naar Disneyland Parijs toe, en zoeken voor 4 personen korting in ruil voor de stempels. Aankomstdatum is vooralsnog flexibel.

    Wie oh wie?! :-)

    Hoi,
    Ben jij al geholpen aan korting? Anders zouden wij je kunnen helpen. Aankomst ws 27 april!
  • Hallo iedereen,

    Wij gaan 27 maart (een woensdag) naar Disney om 2 jaarkaarten te kopen, moest er iemand in de buurt zijn en zin hebben in stempels hoor ik het graag ?.
  • Jerca88 zei:

    Hallo iedereen,

    Wij gaan 27 maart (een woensdag) naar Disney om 2 jaarkaarten te kopen, moest er iemand in de buurt zijn en zin hebben in stempels hoor ik het graag ?.

    Hallo,
    Wij komen ws de 27e aan en kunnen afspreken!
Log In of Registreer om te reageren.