Jaarkaarten (algemene vragen)

1414244464782

Reacties

  • Deze discussie is gecreeërd van reacties die gesplitst zijn van: Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod).
  • Hoi @Joerit ,

    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic om zo het overzicht te houden. De 10% Parrainage korting krijg je alleen als je in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in je bezit hebt gehad en de bestaande jaarkaarthouder moet zijn of haar jaarkaart minimaal 1 maand in bezit hebben om die korting te mogen geven.

    De Magic Plus jaarkaarthouder kan niet van alle Infinity voordelen profiteren. Zo is toegang tot de VIP vakken bij shows en parades bijvoorbeeld alleen voor de Infinity kaarthouder. Algemene kortingen in restaurants (en winkels) zijn echter geldig voor het gehele gezelschap, dus ook bezoekers die geen Infinity kaart hebben maar wel bij jullie aan tafel zitten of via jullie merchandise willen komen. Korting in restaurants is geldig bij counterservice, buffetservice en tafelservice restaurants, maar niet bij kraampjes.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Joerit ,

    Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic om zo het overzicht te houden. De 10% Parrainage korting krijg je alleen als je in de afgelopen 2 jaar geen jaarkaart in je bezit hebt gehad en de bestaande jaarkaarthouder moet zijn of haar jaarkaart minimaal 1 maand in bezit hebben om die korting te mogen geven.

    De Magic Plus jaarkaarthouder kan niet van alle Infinity voordelen profiteren. Zo is toegang tot de VIP vakken bij shows en parades bijvoorbeeld alleen voor de Infinity kaarthouder. Algemene kortingen in restaurants (en winkels) zijn echter geldig voor het gehele gezelschap, dus ook bezoekers die geen Infinity kaart hebben maar wel bij jullie aan tafel zitten of via jullie merchandise willen komen. Korting in restaurants is geldig bij counterservice, buffetservice en tafelservice restaurants, maar niet bij kraampjes.

    Groetjes,
    Lars

    Hartelijk bedankt voor de snelle uitleg en volledige uitleg!

    Ik zie wel dat je bij een verlenging enkele maanden cadeau krijgt. Krijg je deze ook als je een downgrade doet? Als ik dan bijvoorbeeld wil verlengen, maar geen Infinity meer wil, maar gewoon twee Magic Plus'en...
  • Hoi @Joerit ,

    Graag gedaan! Nee, een verlenging met 4 maanden gratis is alleen mogelijk als je verlengd met dezelfde type jaarkaart (of hoger), niet bij een downgrade.

    Groetjes,
    Lars
  • 1 kort vraagje. We hebben net onze Infinity Passen opgehaald (yaay). We kunnen alleen pas vanaf morgen online reserveren voor Illuminations/Parade. Kan dat vandaag al ergens anders? Dank.
  • Hoi @donaldthemagician ,

    Waarschijnlijk kan dit ook ter plaatse bij Guest Relations. Ga hiervoor naar City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @donaldthemagician ,

    Waarschijnlijk kan dit ook ter plaatse bij Guest Relations. Ga hiervoor naar City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park).

    Groetjes,
    Lars

    Hi Lars,

    Thanks! Gaan er zo heen. Als het gelukt is laat ik het nog even weten.
  • Helemaal gelukt! Wat een mooie plekken voor Illuminations.

    Kan overigens nog steeds het portaal niet in. Duurt dat zo lang?
  • Normaal gesproken zou dat meteen moeten kunnen. Ben je nog in Disneyland Paris? Loop dan even bij City Hall (Disneyland Park) of Studio Services (Walt Disney Studios Park) naar binnen om het te checken.
  • maart 2019 aangepast
    Ik lees net op een fb groep dat de abo prijzen omhoog gaan vanaf 1 april. Gelijk meestal wel.

    Als ik hem nu nog online koop, maar pas 30 juni laat omzetten park, is dit dan nog gewoon aan de huidige prijs van vandaag?
  • Nu kopen is inderdaad de prijs van vandaag betalen.
  • Dank je Hugo, dan gaan we dat nog regelen voor april.
  • Hoi! Ik heb al even in dit topic rondgekeken, maar weet niet zeker of alle informatie nog correct is, dus ga ik mijn vragen toch maar even stellen.

    Wij overwegen toch om onze jaarpassen te verlengen. Wij kregen een mail (alleen aan mijn man gericht, maar neem aan dat deze verlenging dan voor het hele gezin geldt?). Wij konden via de mail verlengen? Er stond in elk geval iets van een code in om gebruik te maken van de 16 maanden actie.

    Nu lopen onze jaarpassen eind april af, en zouden wij de laatste week nog gaan. Dan zijn de nieuwe prijzen al ingegaan. Als we dan ter plekke de passen verlengen, kunnen we dan nog gebruik maken van de 16 maanden actie? Ook al doen we niks met de email?
    En zijn dan de nieuwe tarieven (per 2/4 toch?) al ingegaan, die we dan moeten hanteren? Of kan ik thuis alvast de verlenging aanvragen op basis van de huidige tarieven?

    En als we per email verlengen, kunnen we dan ook gebruik maken van de 20% korting omdat we met zijn 5en zijn?

    Mijn vraag is eigenlijk wat ik moet doen, om de huidige prijzen nog te krijgen, met de 20% familiekorting én de 16 maanden actie. (wel erg nederlands he?).

    Oja, en ik las iets over dat sommige gezinnen één Infinitypas hebben binnen het gezin, voor de korting/parkeerplaats. Kun je dan ook met het hele gezin gebruik maken van de gereserveerde plekken voor de shows? En als je 1 infinity zou nemen en 4 magic plus gelden dan dezelfde voorwaarden? (20% familiekorting etc).
  • KristaW zei:

    Hoi! Ik heb al even in dit topic rondgekeken, maar weet niet zeker of alle informatie nog correct is, dus ga ik mijn vragen toch maar even stellen.

    Wij overwegen toch om onze jaarpassen te verlengen. Wij kregen een mail (alleen aan mijn man gericht, maar neem aan dat deze verlenging dan voor het hele gezin geldt?). Wij konden via de mail verlengen? Er stond in elk geval iets van een code in om gebruik te maken van de 16 maanden actie.

    Nu lopen onze jaarpassen eind april af, en zouden wij de laatste week nog gaan. Dan zijn de nieuwe prijzen al ingegaan. Als we dan ter plekke de passen verlengen, kunnen we dan nog gebruik maken van de 16 maanden actie? Ook al doen we niks met de email?
    En zijn dan de nieuwe tarieven (per 2/4 toch?) al ingegaan, die we dan moeten hanteren? Of kan ik thuis alvast de verlenging aanvragen op basis van de huidige tarieven?

    En als we per email verlengen, kunnen we dan ook gebruik maken van de 20% korting omdat we met zijn 5en zijn?

    Mijn vraag is eigenlijk wat ik moet doen, om de huidige prijzen nog te krijgen, met de 20% familiekorting én de 16 maanden actie. (wel erg nederlands he?).

    Oja, en ik las iets over dat sommige gezinnen één Infinitypas hebben binnen het gezin, voor de korting/parkeerplaats. Kun je dan ook met het hele gezin gebruik maken van de gereserveerde plekken voor de shows? En als je 1 infinity zou nemen en 4 magic plus gelden dan dezelfde voorwaarden? (20% familiekorting etc).

    Dan zou ik via internet verlengen, als je voor 1 april doet krijg je huidige tarieven.
    En ja je kan 1 infinity nemen en 4 magic plus. Dat maakt niet uit.


  • mieke zei:

    KristaW zei:

    Hoi! Ik heb al even in dit topic rondgekeken, maar weet niet zeker of alle informatie nog correct is, dus ga ik mijn vragen toch maar even stellen.

    Wij overwegen toch om onze jaarpassen te verlengen. Wij kregen een mail (alleen aan mijn man gericht, maar neem aan dat deze verlenging dan voor het hele gezin geldt?). Wij konden via de mail verlengen? Er stond in elk geval iets van een code in om gebruik te maken van de 16 maanden actie.

    Nu lopen onze jaarpassen eind april af, en zouden wij de laatste week nog gaan. Dan zijn de nieuwe prijzen al ingegaan. Als we dan ter plekke de passen verlengen, kunnen we dan nog gebruik maken van de 16 maanden actie? Ook al doen we niks met de email?
    En zijn dan de nieuwe tarieven (per 2/4 toch?) al ingegaan, die we dan moeten hanteren? Of kan ik thuis alvast de verlenging aanvragen op basis van de huidige tarieven?

    En als we per email verlengen, kunnen we dan ook gebruik maken van de 20% korting omdat we met zijn 5en zijn?

    Mijn vraag is eigenlijk wat ik moet doen, om de huidige prijzen nog te krijgen, met de 20% familiekorting én de 16 maanden actie. (wel erg nederlands he?).

    Oja, en ik las iets over dat sommige gezinnen één Infinitypas hebben binnen het gezin, voor de korting/parkeerplaats. Kun je dan ook met het hele gezin gebruik maken van de gereserveerde plekken voor de shows? En als je 1 infinity zou nemen en 4 magic plus gelden dan dezelfde voorwaarden? (20% familiekorting etc).

    Dan zou ik via internet verlengen, als je voor 1 april doet krijg je huidige tarieven.
    En ja je kan 1 infinity nemen en 4 magic plus. Dat maakt niet uit.


    Krijg ik dan ook nog wel de 20% korting?
  • KristaW zei:

    mieke zei:

    KristaW zei:

    Hoi! Ik heb al even in dit topic rondgekeken, maar weet niet zeker of alle informatie nog correct is, dus ga ik mijn vragen toch maar even stellen.

    Wij overwegen toch om onze jaarpassen te verlengen. Wij kregen een mail (alleen aan mijn man gericht, maar neem aan dat deze verlenging dan voor het hele gezin geldt?). Wij konden via de mail verlengen? Er stond in elk geval iets van een code in om gebruik te maken van de 16 maanden actie.

    Nu lopen onze jaarpassen eind april af, en zouden wij de laatste week nog gaan. Dan zijn de nieuwe prijzen al ingegaan. Als we dan ter plekke de passen verlengen, kunnen we dan nog gebruik maken van de 16 maanden actie? Ook al doen we niks met de email?
    En zijn dan de nieuwe tarieven (per 2/4 toch?) al ingegaan, die we dan moeten hanteren? Of kan ik thuis alvast de verlenging aanvragen op basis van de huidige tarieven?

    En als we per email verlengen, kunnen we dan ook gebruik maken van de 20% korting omdat we met zijn 5en zijn?

    Mijn vraag is eigenlijk wat ik moet doen, om de huidige prijzen nog te krijgen, met de 20% familiekorting én de 16 maanden actie. (wel erg nederlands he?).

    Oja, en ik las iets over dat sommige gezinnen één Infinitypas hebben binnen het gezin, voor de korting/parkeerplaats. Kun je dan ook met het hele gezin gebruik maken van de gereserveerde plekken voor de shows? En als je 1 infinity zou nemen en 4 magic plus gelden dan dezelfde voorwaarden? (20% familiekorting etc).

    Dan zou ik via internet verlengen, als je voor 1 april doet krijg je huidige tarieven.
    En ja je kan 1 infinity nemen en 4 magic plus. Dat maakt niet uit.


    Krijg ik dan ook nog wel de 20% korting?
    Ben nu wel aant twijfelen of je online die 20% korting krijgt.
    Maar via post wel als je bewijs erbij steekt van gezinssamenstelling.

    Misschien dat Lars weet of je online ook 20% korting krijgt?
  • Enkel de Inifinity pas houder krijgt toch de voordelen? Dus de overige 4 Magic Plus mogen bv niet in de speciale vakken voor parades en shows.
  • Klopt, die voordelen zijn persoonlijk en niet te “delen”.
  • Enkel de Inifinity pas houder krijgt toch de voordelen? Dus de overige 4 Magic Plus mogen bv niet in de speciale vakken voor parades en shows.

    Ja maar niet iedereen maakt er gebruik van.

    Mijn zoon heeft infinity voor photopass en kortingen... Wij magic plus. Wij kijken bijna nooit naar parade. En shows als super druk is, kunnen ze in vak van priority cards.
  • Hoi @KristaW ,

    Als je gebruik wilt maken van de verleng aanbieding met 4 maanden extra gratis én de 20% familiekorting, dan kun je alleen ter plaatse of via de post verlengen. Bij een verlenging ter plaatse betaal je in april echter de nieuwe verhoogde prijzen. Om te profiteren van de huidige prijzen + 4 maanden extra + familiekorting, dan gaat dat alleen per post vóór april. Let wel op dat een verlenging met de post doorgaans 2-4 weken duurt.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel! Ik heb meteen de formulieren uitgeprint. Moet ik ook nog nieuwe foto’s bijvoegen? Of gebruiken ze de oude als je dat niet doet?
  • Klopt, dan gebruiken ze de oude.
  • KristaW zei:

    mieke zei:

    KristaW zei:

    Hoi! Ik heb al even in dit topic rondgekeken, maar weet niet zeker of alle informatie nog correct is, dus ga ik mijn vragen toch maar even stellen.

    Wij overwegen toch om onze jaarpassen te verlengen. Wij kregen een mail (alleen aan mijn man gericht, maar neem aan dat deze verlenging dan voor het hele gezin geldt?). Wij konden via de mail verlengen? Er stond in elk geval iets van een code in om gebruik te maken van de 16 maanden actie.

    Nu lopen onze jaarpassen eind april af, en zouden wij de laatste week nog gaan. Dan zijn de nieuwe prijzen al ingegaan. Als we dan ter plekke de passen verlengen, kunnen we dan nog gebruik maken van de 16 maanden actie? Ook al doen we niks met de email?
    En zijn dan de nieuwe tarieven (per 2/4 toch?) al ingegaan, die we dan moeten hanteren? Of kan ik thuis alvast de verlenging aanvragen op basis van de huidige tarieven?

    En als we per email verlengen, kunnen we dan ook gebruik maken van de 20% korting omdat we met zijn 5en zijn?

    Mijn vraag is eigenlijk wat ik moet doen, om de huidige prijzen nog te krijgen, met de 20% familiekorting én de 16 maanden actie. (wel erg nederlands he?).

    Oja, en ik las iets over dat sommige gezinnen één Infinitypas hebben binnen het gezin, voor de korting/parkeerplaats. Kun je dan ook met het hele gezin gebruik maken van de gereserveerde plekken voor de shows? En als je 1 infinity zou nemen en 4 magic plus gelden dan dezelfde voorwaarden? (20% familiekorting etc).

    Dan zou ik via internet verlengen, als je voor 1 april doet krijg je huidige tarieven.
    En ja je kan 1 infinity nemen en 4 magic plus. Dat maakt niet uit.


    Krijg ik dan ook nog wel de 20% korting?
    Hoi, hier ook een gezin met 5 personen en ik dacht gelezen te hebben dat als je van de 20 procent fam korting wilt profiteren je 5 dezelfde abbo's moet nemen , dus niet 1 infinity en 4 Magic plus. Heb dit op de website gelezen van Disney zelf bij het jaarpassen gedeelte.
  • Hoi @Kyrtje ,

    Dat is correct. De familiekorting is alleen geldig bij de aanschaf van 5 of meer dezelfde jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik vind het wel een dingetje dat je je volledige creditcardgegevens op moet schrijven/op moet sturen. Vind ik niet een heel prettig idee, er kan zo iemand mee aan de haal gaan. Het zal wel goedkomen, maar dit is de enige manier? Anders zouden we in termijnen moeten betalen, dan hoeft dat niet. Maar we betalen liever in één keer.
  • Als je via de post je jaarkaart wilt bestellen is dat volgens mij de enige manier.
  • Hallo,

    Even een vraagje
    Het gerucht gaat dat per 1 april de prijzen van de jaarkaart flink omhoog zullen gaan.

    Als ik nu via de website een jaarkaart bestel, moet ik deze binnen 6 maanden bij BPA omwisselen voor een definitieve kaart.

    Wat wordt dan de einddatum van de jaarkaart?
    - Datum dat ik hem online gekocht heb?
    - Datum dat ik mijn definitieve kaart krijg?
  • Hallo,

    Even een vraagje
    Het gerucht gaat dat per 1 april de prijzen van de jaarkaart flink omhoog zullen gaan.

    Als ik nu via de website een jaarkaart bestel, moet ik deze binnen 6 maanden bij BPA omwisselen voor een definitieve kaart.

    Wat wordt dan de einddatum van de jaarkaart?
    - Datum dat ik hem online gekocht heb?
    - Datum dat ik mijn definitieve kaart krijg?

    Datum definitieve kaart
  • Helemaal gelukt! Wat een mooie plekken voor Illuminations.

    Kan overigens nog steeds het portaal niet in. Duurt dat zo lang?

    Portaal? Heeft iemand daar een link voor? Ik heb dat nog niet eerder gehoord of gezien, haha, heb al een jaar Infinity. Nu hebben ze ook vorige week pas mijn mailadres gewijzigd, daar zat een spelfout in, dus hoop dat dat in ieder geval helpt ☺️
  • Ik denk dat donaldthemagician deze pagina bedoelt om Infinity-privileges te reserveren: http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/infinity/resa/connexion.php?mk=uk
Log In of Registreer om te reageren.