Bring a Friend actie

1678911

Reacties

  • Last minute oproep:

    Wij hebben op 17 november met iemand afgesproken waarvan wij Bring a Friend tickets mogen overnemen. Nu kan deze persoon wegens medische omstandigheden waarschijnlijk niet meer gaan. Nu mijn brutale vraag: is er iemand op 17 november in de parken die 3 Bring a Friend tickets aan ons zou willen verkopen?
    Bij interesse graag mailen of appen naar demybrekhof@hotmail.com of +31637479239.

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Demy
  • Hallo Disneyfans,
    Ik heb een vraag over de extra toegangskaarten die je als magic plus kaarthouder kunt kopen. Ik heb begrepen dat je die alleen bij de kassa kunt kopen, maar zijn ze dan ook alleen op de dag van aankoop geldig? Wij gaan met vrienden die ook op andere dagen dan wij het park in willen.....wij willen dan de kaarten al kopen en aan onze vrienden geven voor gebruik later in de week. Kan dit?
    Ik hoor het graag!
    Groet, Hen
  • Helaas kan dat alleen op de dag zelf voor diezelfde dag. Een week eerder kopen is niet mogelijk.
  • Jammer
  • Goedemorgen,

    Ik zoek het antwoord op de volgende vraag. Wij gaan volgende week naar Disney en hebben een jaarkaart. Wij kopen voor familie bring-a-friend kaarten. NU is de vraag of zij dan ook gebruik mogen maken van de magic time, dus voor het park officieel open gaat.

    Ik hoor het graag.
    Groetjes
    Suzanne
  • Ja, wij mochten “onze vrienden” gewoon met ons meenemen tijdens EMT.
  • Hoi , ik had een vraag : geld de bring a friend ook voor magic flex houders ?
    Wij willen graag gaan naar dlp 3 dagen met family en hebben zelf 5 magic flex passen. Wat is de voordeligste manier voor hun om tickets aan te schaffen ( voor 2 of 3 dagen )
    Gr louise
  • Hoi @Louwise1506 ,

    Normaal zijn de 'Bring a Friend' tickets alleen beschikbaar voor Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders, maar op dit moment zijn deze tickets (voor €47 per persoon, 2 parken) ook verkrijgbaar voor overige jaarkaarthouders bij gebruik t/m 1 april 2019. Maximaal 5 tickets per week.

    Gaan jullie ná 1 april 2019 naar Disney, profiteer dan van onze speciale voorverkooptickets en ontvang tot 50% korting via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Normaal krijgen Magic Flex kaarthouders namelijk slechts 20% korting op dagkaarten ten opzichte van de prijs ter plaatse (€104).

    Groetjes,
    Lars
  • Ok bedankt voor je snelle reactie !
    We gaan dit weekend al , dus dan kunnen we van de actie gebruik maken .
    Kunnen we dan beter 2 dagen losse tickets halen ( bring your friend) of meerdaagse tickets kopen?
  • Hoi @Louwise1506 ,

    Graag gedaan! Een 2-dagen ticket kost €145, terwijl 2 x Bring a Friend à €47 per stuk uitkomt op €94. De 'Bring a Friend' optie is dus voordeliger, maar je zult wel iedere dag in de rij moeten staan bij de kassa om de tickets af te halen.

    Groetjes,
    Lars
  • Heeft iemand voor mij een duidelijke uitleg wat het verschil is tussen de ‘Bring-a-friend’ en de privilege tickets bij mijn Infinity? Ik had vorige week aan de kassa even een verwarring en helaas sprak de mevrouw aan de kassa niet best Engels, haha. Het is goed gekomen, maar ik vroeg me af wat nu precies het verschil is.
  • Hoi @larissavanbuul ,

    Er is geen verschil. Privilege is de Franse benaming en 'Bring a Friend' is de Engelse naam voor dezelfde tickets.

    Groetjes,
    Lars
  • Heeft iemand voor mij een duidelijke uitleg wat het verschil is tussen de ‘Bring-a-friend’ en de privilege tickets bij mijn Infinity? Ik had vorige week aan de kassa even een verwarring en helaas sprak de mevrouw aan de kassa niet best Engels, haha. Het is goed gekomen, maar ik vroeg me af wat nu precies het verschil is.

    Daar had ik vorige week ook last van. Ik had het in het Engels gezegd maar zij begreep mij niet en wilde mij duurdere kaarten geven. Gelukkig wist ik nog dat toen ik mijn magic plus kaart aanschafte deze kaarten €39 waren. Heb om het makkelijker te maken met 4 vingers €40 proberen te gebaren en na wat onderzoek van haar snapte ze het toch wel.
  • Heeft iemand voor mij een duidelijke uitleg wat het verschil is tussen de ‘Bring-a-friend’ en de privilege tickets bij mijn Infinity? Ik had vorige week aan de kassa even een verwarring en helaas sprak de mevrouw aan de kassa niet best Engels, haha. Het is goed gekomen, maar ik vroeg me af wat nu precies het verschil is.

    Daar had ik vorige week ook last van. Ik had het in het Engels gezegd maar zij begreep mij niet en wilde mij duurdere kaarten geven. Gelukkig wist ik nog dat toen ik mijn magic plus kaart aanschafte deze kaarten €39 waren. Heb om het makkelijker te maken met 4 vingers €40 proberen te gebaren en na wat onderzoek van haar snapte ze het toch wel.
    Ja, precies, toen ik ‘Bring-a-friend’ bestelde voor twee personen, moest ik 94,00 afrekenen (zoiets tenminste), maar ik gaf 70,00 omdat ik daarvan uit ging. Toen begon ze een heel verhaal over dat ik privilege tickets bedoelde, die 35,00 per stuk kosten en waarvan ik er maximaal 20 heb. Ik meen vorige keren ook altijd friend-tickets besteld te hebben, maar nu werd het dus een lastigere kwestie, haha. Uiteindelijk inderdaad ook gewoon gelukt?
  • Hoi Allemaal, nu hoop ik samen met een goede vriend van 25 tot 28 april naar Disneyland te gaan nu komen we 4 tickets te kort voor de bring a friend actie is er toevallig dan nog iemand aanwezig? Die ons uit de brand kan helpen?
  • Hallo allemaal,
    Ik ga voor het eerst met mijn nichtje van 12 naar Disneyland. Ik wil voor haar "Bring a friend" actie kaartjes kopen met mijn Infinitie jaarkaart. Is daar een speciale kassa voor?
    Met vriendelijke groet,

    Silvia
  • Nee, daarvoor mag je in principe bij iedere kassa aansluiten.
  • Als ik volgende week via een magic plus abbonnee een losse ticket wil via bring a friend, hoeveel is een losse ticket dan en is die geldig voor beide parken?
  • Hoi Angela1987,

    Er is momenteel geen Bring-a-Friend-actie, maar zoals een paar posts hierboven aangehaald kun je wel kaartjes met korting kopen omdat je een Magic Plus-jaarkaart hebt, de zgn. privilege-tickets. Die zijn geldig voor beide parken en kosten €39 per persoon.
  • Bij Magic Plus toch 45,00 per persoon?
    Hugo zei:

    Hoi Angela1987,

    Er is momenteel geen Bring-a-Friend-actie, maar zoals een paar posts hierboven aangehaald kun je wel kaartjes met korting kopen omdat je een Magic Plus-jaarkaart hebt, de zgn. privilege-tickets. Die zijn geldig voor beide parken en kosten €39 per persoon.

  • Dat is correct, @larissavanbuul . De 'Privilege' tickets voor Magic Plus jaarkaarthouders zijn €45 per stuk. Voor Infinity is het €39.

    Groetjes,
    Lars
  • Oeps, mijn fout, ik ging inderdaad uit van een Infinity.
  • Hallo!

    Wij gaan 24 tm 26 mei naar Disneyland Paris. Ik ben zelf in het bezit van een Magic Flex jaarkaar (in juni gekocht voor €197,-). Ik neem drie mensen mee die alle drie een kaartje nodig hebben voor de drie dagen. Het liefst voor 2 parken.

    Nu kan ik kiezen om ze 1 dag een mini ticket te laten kopen en de andere twee dagen een magic ticket. Dit komt uit op €187,- p.p.

    Maar er is nu een actie: Zomer 2019: Volwassene ticket voor kinderprijs. Voor welke dagen geldt dit? Alleen op de dagen van de miniticket?

    Er is ook eerder aangegeven dat ik kan upgraden naar een magic plus abonnement, en via dit tickets te kopen aan de kassa voor €45,- per stuk. Dit komt uit op €135,- p.p. Alleen wat is het prijs verschil voor het upgraden? €299,- - €197,-? Of €299,- - €259,-?

    Ofwel: wat is de goedkoopste oplossing..

    Groetjes, Alain
  • Hoi @AlainRath ,

    Als je van 24 t/m 26 mei 2019 drie dagen naar Disney wilt met de voorverkooptickets dan kom je voor 2 parken per dag uit op €71 + €88 + €88 = €247 (inclusief de aanbieding volwassene ticket voor de kinderprijs; deze is namelijk geldig op alle type dagkaarten). Een 3-daags ticket voor €211 is dan voordeliger.

    De prijs voor een upgrade van Magic Flex naar Magic Plus is afhankelijk van het bedrag dat je voor de originele jaarkaart hebt betaald (staat op de voorzijde vermeld). De prijs is dan €299 minus de prijs die op de jaarkaart staat. Vervolgens kun je echter maximaal 5 Privilege tickets per week aanschaffen, dus daar kom je niet ver mee met 3 personen voor 3 dagen (waarbij je in totaal 9 tickets nodig hebt).

    De voordeligste optie is een 3-daags ticket voor €211 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze ontvang je als E-voucher die je éénmalig dient om te wisselen bij de speciale ticketautomaten onder het Disneyland Hotel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi AlainRath,

    voor de actie "volwassene voor een kinderprijs" geldt: te boeken t/m 29 september 2019 voor een bezoek van 7 mei t/m 30 september 2019, waarbij de kinderprijs van de betreffende dag wordt berekend (dus op dagen dat het mini-ticket geldig is geldt nu het mini-kinder-tickets, op dagen dat het magic-ticket geldig is, geldt nu het magic-kinder-ticket etc).

    Een upgrade kost het verschil tussen de prijs op je huidige jaarkaart en de huidige prijs van de nieuwe jaarkaart. Let wel: de geldigheid verandert niet, dus je nieuwe jaarkaart is niet langer geldig dan je huidige jaarkaart.

    Is dit voldoende informatie om een correcte berekening te maken?
  • Hallo,

    Ik heb de beste manier gevonden tot nu toe. Denk ik...

    Ik ga vrijdag zaterdag en zondag as naar Disney. Ik zelf heb een Magic Flex en ik neem 3 gasten mee. Voor de eerste dag hebben mijn 3 gasten een miniticket (€51,- pp). Op de eerste dag laat ik mijn Magic Flex upgraden naar een Magic Plus (voor €102,-)(€34,- pp). Voor de tweede dag koop ik aan de kassa 3 toegangtickets voor €45,- pp. Op de laatste dag koop ik hier nog 2 van + een Magic Ticket (€88,-), aangezien ik maar 5 tickets kan kopen. In totaal kom ik uit op €189,33 pp en €568,- in totaal.

    Heb ik zo een beetje correct gerekend? En klopt het zo?

    Ik hoor het graag!

    Groetjes, Alain
  • Hoi @AlainRath ,

    Dat klopt inderdaad. Mini tickets op de vrijdag, Privilege tickets op zaterdag en restant Privilege tickets + Super Magic ticket op zondag (voor €80,- p.p.). Bestel de Mini en Super Magic tickets eenvoudig als E-tickets online zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa met de 'volwassene voor de kinderprijs actie' via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @AlainRath ,

    Dat klopt inderdaad. Mini tickets op de vrijdag, Privilege tickets op zaterdag en restant Privilege tickets + Super Magic ticket op zondag (voor €80,- p.p.). Bestel de Mini en Super Magic tickets eenvoudig als E-tickets online zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa met de 'volwassene voor de kinderprijs actie' via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Geweldig Lars! Super bedankt!
  • Wanneer start een week in disneyland paris, vanaf zondag of maandag?
    Ik wil zondag en maandaag 5 vrienden meenemen namelijk
  • Op maandag.
Log In of Registreer om te reageren.