Prijsverhoging

Goedenavond
Ik las dat per 1 april de prijzen van de jaarpassen flink omhoog gaan.
Als we voor 1 april 3 jaarpassen online kopen en pas in augustus gaan, moeten we dan het verschil bijbetalen als we dan in augustus aankomen of is het gewoon de prijs die we al hebben betaald voor 1 april??
En gaan die passen dan ook echt pas in vanaf die datum in augustus en niet vanaf de dag dat ze online besteld zijn?
Groetjes Martine

Reacties

  • Als je nu een voucher koopt is die volledig betaald en hoef je dus niet meer bij te betalen. De pas gaat in op het moment dat je in het park de voucher omzet naar een definitieve jaarkaart.
  • Oke dat is heel duidelijk. Dank je wel. Dan gaan we mooi voor 1 april de vouchers aanschaffen! ;-)
  • Wij willen eind april pas richting Disney gaan om jaarkaarten aan te schaffen. We zijn in het bezit van een shareholderskaart. Hiermee zouden we 15% korting kunnen krijgen op de jaarkaart. Is het mogelijk om dit online te regelen?
  • maart 2019 aangepast
    Voor zover ik weet niet, maar dat weet Lars vast wel zeker.
  • Hoi @rolandmelanie ,

    Nee, dat is niet mogelijk. De korting als lid van de Shareholders Club is alleen ter plaatse beschikbaar.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2019 aangepast
    Hoi @martinekerssens ,

    Je kunt de jaarkaarten eenvoudig online bestellen via: http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-nl (voor Nederland met iDeal) of http://www.discoverthemagic.nl/bestel-jaarkaarten-be (voor België met bancontact). Je ontvangt de E-voucher direct per mail. Deze voucher is 6 maanden geldig na aanschaf en binnen die periode dien je de voucher op een willekeurige dag om te wisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel. De geldigheid van de jaarkaart gaat pas in bij het omwisselen en daarnaast is de voucher tevens een toegangsticket voor het Disneyland Park, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan bij de kassa. Met de voucher voor Magic Flex, Magic Plus en Infinity kun je tevens gratis parkeren op de dag van omwisselen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars voor dit complete verhaal!! Super!
    En mag je met die voucher op die dag (dat je die gaat omwisselen voor de jaarpas) dan ook al naar binnen tijdens de extra magic hours of pas om 10u als het park opengaat?
  • Hoi @martinekerssens ,

    Graag gedaan! De voucher geeft alleen regulier toegang tot het Disneyland Park (dus vanaf 10:00 uur), tenzij je in een Disney hotel verblijft. In dat geval mag je wel al tijdens Extra Magic Time naar binnen. Bureau Passeport Annuel is dagelijks vanaf 10:00 uur geopend tot minimaal 17:00 uur, afhankelijk van de sluitingstijd van het Disneyland Park kan dat ook later zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Oke helemaal duidelijk! Nogmaals bedankt hoor!
    Groetjes Martine
  • Hallo Lars en Hugo,

    Even een vraag waar ik zelf niet uitkom. Ik heb afgelopen december de Magic Plus jaarkaart van mijn dochter verlengd met parrainage. Dus 12 maanden betalen plus 6 maanden gratis. Vreemd vond ik het dat toen de kaart werd thuisgestuurd deze maar 6 maanden geldig was; t/m half juni 2019. En er ook nog geen bedrag was verrekend voor verlenging op mijn creditcard. Ik heb hierover gebeld en kreeg toen te horen dat ze bij verlengen per post met parrainage alleen de gratis verlenging voor 6 maanden konden doen. En dat wij tussen half april en half juni 2019 de kaart per post of in het park voor een jaar moesten verlengen tegen betaling. Ik weet nu niet of wij dan straks de prijs gaan betalen die ik anders in december 2018 betaald zou hebben, òf dat ik de nieuwe prijs moet gaan betalen die ingaat op 1 april. Als dat laatste zo zou zijn ben ik daar niet blij mee! Enig idee hoe dit zit?

    Groetjes, Esther.
  • Hoi Esther,

    Bij parrainage krijg je inderdaad alleen de “gratis” maanden - daarom hoefde je ook niet te betalen.
    Bij je volgende verlenging, die betaald is omdat je niet twee keer met stempels na elkaar mag verlengen, betaal je de prijs die op dat moment geldt. Dat betreft dus inderdaad (helaas) de prijzen die vanaf 1 april gaan gelden. Je krijgt dan wel 16 maanden voor de prijs van 12 maanden als je op tijd verlengt.
  • Hoi Hugo,

    Bedankt voor je snelle antwoord. Dus als ik het goed begrijp krijgt mijn dochter dan bij verlenging op tijd ( dus voordat haar gratis 6 mnd. kaart verloopt : tussen half april en half juni ) nog 4 maanden gratis. Dus is het dan eigenlijk een gewone verlenging; 16 maanden voor de prijs van 12 maanden. Dan vind ik het iets minder erg om de nieuwe hoge prijs te betalen....
    Het is nogal verwarrend nu met wéér nieuwe prijzen en regelementen; en werd destijds ook telefonisch niet goed uitgelegd door de Jaarkaart medewerkers. Maar hoop dat we dan inderdaad haar kaart in mei kunnen verlengen voor 16 maanden!

    Groetjes, Esther.
    Hugo zei:

    Hoi Esther,

    Bij parrainage krijg je inderdaad alleen de “gratis” maanden - daarom hoefde je ook niet te betalen.
    Bij je volgende verlenging, die betaald is omdat je niet twee keer met stempels na elkaar mag verlengen, betaal je de prijs die op dat moment geldt. Dat betreft dus inderdaad (helaas) de prijzen die vanaf 1 april gaan gelden. Je krijgt dan wel 16 maanden voor de prijs van 12 maanden als je op tijd verlengt.

Log In of Registreer om te reageren.