Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

199100101102104

Reacties

  • Mijn man kan vandaag nog 2 mensen korting geven . Indien interesse stuur pb.
  • Wij nog 12
  • Wij zijn vrijdag t/m zondag (15-17 maart) in Disney en kunnen nog iemand korting geven! Wie kunnen wij blij maken??

    Groeten,
    Joyce
  • Wij zijn op maandag 1 april in dlp. Maar mocht er iemand graag op 31 maart of op 2 april ( of natuurlijk op 1 april) een abonnement aan willen schaffen, kunnen wij altijd even langs komen in Disney om korting te geven op een jaarkaart voor stempels. Wij zitten op 10 minuten van het park af rijden dus dat is geen probleem. Wij kunnen 6 mensen helpen met korting.
    Bij interesse, stuur een pb.

    Groetjes Yvette
  • Hai,
    Wij vertrekken 10 juni en willen een abbonement aanschaffen en hebben nog niet eerder een abbonement gehad. Iemand die toevallig ook gaat of er is op 10 juni en die wij van 3 of 4 stempels kunnen helpen en wij de korting kunnen krijgen...
    Dat zou geweldig zijn!
  • Hai,
    Wij vertrekken 10 juni en willen een abbonement aanschaffen en hebben nog niet eerder een abbonement gehad. Iemand die toevallig ook gaat of er is op 10 juni en die wij van 3 of 4 stempels kunnen helpen en wij de korting kunnen krijgen...
    Dat zou geweldig zijn!

    Moest je niemand vinden, wij zijn er op zondag 9 juni en kunnen nog 3 x korting geven.
  • Wij zijn 22 tot 24 maart in Disney. Mocht er iemand een jaar pas aan willen schaffen, kan u de 10% krijgen en wij de stempels :D Win ,win,

    Bij interesse, stuur een pb


    groetjes Anita
  • Wij zijn van 21-26 april weer in DLP voor eventuele stempels :)
  • Wij zijn inmiddels helemaal voorzien en kunnen dus helaas geen korting meer geven.
  • maart 2019 aangepast
    Wij zijn woe 20 tm za 23 weer in Disney en kunnen nog 3 mensen 10% korting geven op een jaarkaart..Voor interesse kun je altijd even een pb sturen.
  • Wij zijn van 27 t/m 29 april in Disney en hebben nog 6 keer korting te vergeven. Kunnen we iemand blij maken?
  • Wij zijn vrijdag, zaterdag en zondag in Disney. Wie is er nog opzoek naar korting?

    Bel of app ons op: 06-30409357

    Groeten,
    Joyce
  • jamallo zei:

    Wie is er toevallig 29 april in Disney? Ik wil voor 4 personen een jaarabonnement afsluiten. Ik korting en jij stempels?

    Ik ga 29 april t/m 1 mei, als je nog niemand hebt, kun je me berichten ?

  • Wij zijn 30 en 31 maart in Disneyland en kunnen aan 4 personen korting geven! Stuur maar een berichtje bij interesse
  • Hallo, we zijn 5 en 6 mei in Disney. We kunnen 12 mensen korting geven. Stuur gerust een mailtje jitske.vansteenlandt@gmail.com
  • Hallo, mijn vrienden en ik zijn 2 mei in disney en wouden graag allemaal een jaarkaart aanschaffen iemand die ons zou kunnen helpen aan de 10% korting? We zijn met ons 4en
  • Hallo,
    We zijn 3,4 en 5 april in Disney Parijs, wie kan ons korting geven op aankoop jaarkaart? Alvast bedankt, grtjs
  • Wij zijn 3 t/m 5 mei weer in Disneyland en kunnen nog 6 mensen korting geven op een jaarkaart. Interesse? Stuur even een berichtje!

    Groeten,
    Wouter
  • Wij kunnen nog 3 mensen korting geven.

    Deze data zijn al gepland:

    Zaterdag 20 april en zondag 21 april 2019
    Zondag 9 juni 2019
    Zaterdag 6 juli en zondag 7 juli 2019
  • mieke zei:

    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven.

    Deze data zijn al gepland:

    Zaterdag 20 april en zondag 21 april 2019
    Zondag 9 juni 2019
    Zaterdag 6 juli en zondag 7 juli 2019

    Hii,

    Zijn jullie er toevallig ook nog op 10 juni? Wij zijn met z'n drieën :)
  • mieke zei:

    Wij kunnen nog 3 mensen korting geven.

    Deze data zijn al gepland:

    Zaterdag 20 april en zondag 21 april 2019
    Zondag 9 juni 2019
    Zaterdag 6 juli en zondag 7 juli 2019

    Hii,

    Zijn jullie er toevallig ook nog op 10 juni? Wij zijn met z'n drieën :)
    Neen alleen zondag ? is dagtripje
  • Guidani zei:

    Wij zijn van 27 t/m 29 april in Disney en hebben nog 6 keer korting te vergeven. Kunnen we iemand blij maken?

    Rare vraag heb je misschien ook nog bring a friend tickets
  • Hallo iedereen!

    Zijn er vandaag soms toevallig mensen aanwezig die ons korting kunnen geven op het aanschaffen van twee jaarkaarten?

    We horen het graag.

    Groetjes!
  • Hallo, wij zijn dit weekend in DLP (30 en 31 maart) en kunnen nog 2 personen korting geven op hun jaarkaart.

    We horen het graag.

    Groetjes
  • Hallo,

    Wij zijn op volgende data in het park te vinden en kunnen momenteel nog korting geven aan 9 personen:

    - ma 08/04 + di 09/04
    - za 27/04
    - do 30/05 + vr 31/05
    - van za 29/07 tm za 06/07
    - za 20/07
    - zo 04/08 + ma 05/08
    - za 14/09
    - za 19/10
    - za 02/11
    - van ma 23/12 tm wo 25/12

    Andere data in het weekend zijn eventueel bespreekbaar.

    Stuur maar PM indien interesse in 10% korting in ruil voor een stempel.

    Groetjes,
    Sara
  • jamallo zei:

    Wie is er toevallig 29 april in Disney? Ik wil voor 4 personen een jaarabonnement afsluiten. Ik korting en jij stempels?

    Wij zijn er de 29e, mocht je nog niet voorzien zijn dan helpen wij je graag aan de korting;)
  • Wij zijn van 30 april t/m 3 mei in Disneyland en kunnen 12 mensen van 10% korting voorzien. Stuur me een pb en dan spreken we een tijdstip af. Gr. Willem
  • Ik ben er van 21 t/m 26 april :)
  • Hallo mede Disneyfans,

    Wij zijn maandag 29 juli t/m woensdag 31 juli weer in Disneyland Paris.
    Mocht je dan een jaarkaart willen aanschaffen, dan kunnen wij 10% korting geven.
    Wij kunnen nog aan 3 personen korting geven.
    Mocht je interesse hebben dan kun je ons bereiken via email: e.vliem@chello.nl
    of mobiel +31 610352064

    magische groet,

    Familie Vliem
  • 10% korting op een nieuwe Disneyland jaarkaart? :) Wij zijn er 19-20 en 21 Juli en kunnen 9 mensen korting geven/sponsoren! Om wat af te spreken, stuur een e-mailtje naar (irenestes@gmail.com) groetjes!
Log In of Registreer om te reageren.