Parrainage (vragen over stempels sparen)

1161718192022»

Reacties

  • Hoi @martinekerssens en @Hugo ,

    Wij hebben nog geen officiële informatie ontvangen, maar de voorwaarden die geldig waren op de dag van aanschaf van de E-voucher blijven gelden, ook als de voucher ná 2 april wordt omwisselt voor de definitieve jaarkaart. Anders zou je ook alsnog de verhoogde prijs moeten betalen en dat is niet het geval.

    Groetjes,
    Lars
  • Dat zou inderdaad wel fijn zijn Lars. Bedankt voor je snelle terugkoppeling!
  • Lars zei:

    Hoi @martinekerssens en @Hugo ,

    Wij hebben nog geen officiële informatie ontvangen, maar de voorwaarden die geldig waren op de dag van aanschaf van de E-voucher blijven gelden, ook als de voucher ná 2 april wordt omwisselt voor de definitieve jaarkaart. Anders zou je ook alsnog de verhoogde prijs moeten betalen en dat is niet het geval.

    Groetjes,
    Lars


    Oke dus met een beetje mazzel moeten we nog wel stempels kunnen sparen denk jij, Lars?
    Groetjes Martine

  • Oke dus met een beetje mazzel moeten we nog wel stempels kunnen sparen denk jij, Lars?
    Groetjes Martine

    Daar ga ik wel vanuit ja, maar officieel bericht heeft Disney nog niet gegeven.
  • Hugo zei:

    Hoi Beaubeau,

    Dit gaat helaas niet vanzelf. Je moet “gewoon” verlengen (dus via post of door naar het BPA te gaan) en dan je volgestempelde formulier, huidige jaarkaart en identiteitsbewijs laten zien of kopieën opsturen. Ga je nog voor 8 november naar DLP?

    Ja dat gelukkig wel, dankjewel!
  • Op ander forum beweren ze dat parrainage afgeschaft is voor iedereen vanaf 2 april. Zou op Twitter gestaan hebben maar ik zit niet op Twitter
  • Ik denk dat het handig is om even te wachten op duidelijk officieel nieuws via @Lars. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook voor huidige jaarkaarthouders deze wijziging doorvoeren omdat dit bij het kopen van de jaarkaart nog niet bekend was.
  • Hoi allemaal,

    Omdat hier inderdaad wat verwarring over is, heb ik mijn contactpersoon bij Disney gevraagd officieel uitsluitsel te geven. Zodra ik bericht krijg, laat ik dat hier weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Belangrijke update: Zojuist bericht terug gehad van mijn contactpersoon met slecht nieuws. Parrainage is sinds 2 april 2019 sowieso niet meer geldig. Aleen jaarkaarthouders die vóór 2 april een vol Parrainage formulier hadden, kunnen deze nog verzilveren bij de eerstvolgende verlenging. Voor alle andere jaarkaarthouders is deze aanbieding helaas niet meer beschikbaar.
  • Hoi Lars, ik heb op 20 maart mijn parrainage formulier volledig in kunnen vullen, begrijp ik dan goed dat ik hem nog wel kan verzilveren in augustus?
  • Dat klopt. Alleen formulieren die op 1 april nog niet vol waren komen niet meer in aanmerking.
  • Hoi @Shireen ,

    Zoals Hugo al aangeeft is dat correct. Alle volle formulieren vóór 2 april kunnen gebruikt worden bij de eerst volgende verlenging. Vanaf 2 april kan er echter geen korting meer worden gegeven en ook niet meer voor stempels worden gespaard.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank jullie wel voor de duidelijkheid
  • Lars zei:

    Belangrijke update: Zojuist bericht terug gehad van mijn contactpersoon met slecht nieuws. Parrainage is sinds 2 april 2019 sowieso niet meer geldig. Aleen jaarkaarthouders die vóór 2 april een vol Parrainage formulier hadden, kunnen deze nog verzilveren bij de eerstvolgende verlenging. Voor alle andere jaarkaarthouders is deze aanbieding helaas niet meer beschikbaar.

    Deze discussie gaat specifiek over stempels sparen, maar een gevolg van anderen aanbrengen zou ook zijn dat de ontvanger van een jaarkaart 10% korting kreeg. Is deze mogelijkheid nog wel gehandhaafd?
  • april 2019 aangepast

    Lars zei:

    Belangrijke update: Zojuist bericht terug gehad van mijn contactpersoon met slecht nieuws. Parrainage is sinds 2 april 2019 sowieso niet meer geldig. Aleen jaarkaarthouders die vóór 2 april een vol Parrainage formulier hadden, kunnen deze nog verzilveren bij de eerstvolgende verlenging. Voor alle andere jaarkaarthouders is deze aanbieding helaas niet meer beschikbaar.

    Deze discussie gaat specifiek over stempels sparen, maar een gevolg van anderen aanbrengen zou ook zijn dat de ontvanger van een jaarkaart 10% korting kreeg. Is deze mogelijkheid nog wel gehandhaafd?
    Dat is zelfde systeem.
    Jaarkaarthouder gaf korting en kreeg stempels ?
  • Goedemiddag,

    ik heb mijn stempels vol en wil deze nu per post verlengen, hoe moet ik dit doen?

    Groeten,
    Joyce
  • Hoi @MauRiEEZZZ ,

    Zoals mieke al aangeeft is ook het geven van 10% korting niet meer mogelijk, aangezien dit dezelfde Parrainage aanbieding betreft.

    Groetjes,
    Lars
  • Ok bedankt voor jullie informatie!
    Dan is het wellicht ook handig om Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod) opslot te zetten met een bericht dat dit niet meer mogelijk is?
    Ik zocht eigenlijk eerst daar de info en moest even doorscrollen en logisch nadenken voor ik op deze discussie kwam.
  • Lars zei:

    Hoi @Shireen ,

    Zoals Hugo al aangeeft is dat correct. Alle volle formulieren vóór 2 april kunnen gebruikt worden bij de eerst volgende verlenging. Vanaf 2 april kan er echter geen korting meer worden gegeven en ook niet meer voor stempels worden gespaard.

    Groetjes,
    Lars

    Hoe werkt de procedure om je volle formulieren per post te verzilveren voor een verlenging?
  • Feitelijk, als je alles compleet wilt hebben, stuur je op:
    - kopie paspoort of identiteitskaart (bij kaart voor- en achterkant)
    - (kopie) huidige jaarkaart
    - parrainageformulier
    - verlengingsformulier waarbij je bij alle bedragen €0 invult.

    Het kan misschien wel met minder maar zo heb je alles compleet.
  • Hugo zei:

    Feitelijk, als je alles compleet wilt hebben, stuur je op:
    - kopie paspoort of identiteitskaart (bij kaart voor- en achterkant)
    - (kopie) huidige jaarkaart
    - parrainageformulier
    - verlengingsformulier waarbij je bij alle bedragen €0 invult.

    Het kan misschien wel met minder maar zo heb je alles compleet.

    Dank je wel, waar haal ik het verlengingsformulier vandaan en waar moet ik het naar toe sturen?
  • Voorheen had Lars een link naar het formulier, maar tegenwoordig staat er een link naar een online formulier.
    Mogelijk hoef je het formulier niet meer mee te sturen omdat feitelijk natuurlijk duidelijk is dat je je parrainage-formulier wilt gebruiken om te verlengen.

    Het adres is
    Disneyland® Paris
    Passeport Annuel par correspondence
    77777 Marne-La-Vallée, Cedex 4
    France
  • Hoi @Joyce1985 en @Hugo ,

    Disney is sinds 2 april gestopt met de mogelijkheid om per post een jaarkaart aan te vragen of te verlengen. Neem even contact op met Bureau Passeport Annuel om te vragen hoe je dit het beste 'op afstand' kunt doen door te bellen naar +33 1 60 30 60 69.

    Groetjes,
    Lars
  • Je zou met al die wijzigingen haast denken dat DLP actief bezig is om het hebben van een jaarkaart te ontmoedigen.
  • Hugo zei:

    Je zou met al die wijzigingen haast denken dat DLP actief bezig is om het hebben van een jaarkaart te ontmoedigen.

    Nou daar lijkt het wel op!!
    Ik mag hopen dat ze de 4 gratis maanden bij betaalde verlenging ook niet gaan afschaffen...
  • Amerika heeft dit systeem ook niet van stempels sparen, en gratis maanden. Dus volgens mij willen ze alles ook gelijk trekken?
  • Dat zou inderdaad kunnen. Maar voor een park dat echt nog geen prachtige winstcijfers kan tonen, zijn dit toch op z’n minst twijfelachtige beslissingen. Met alle bouwactiviteiten en gesloten attracties in WDSP zou je eerder verwachten dat de meest trouwe bezoekers (de jaarkaarthouders) gestimuleerd worden te blijven komen en te verlengen. Ik kan me goed voorstellen dat er ook jaarkaarthouders zijn die een paar jaar “pauze nemen” en na afronding van de uitbreiding weer terug komen.
  • Zojuist gebeld en de verlenging kan nog per post, moet de jaarkaarten en parrainage formulieren per aangetekende post versturen. Verder is een formulier en/of foto’s niet nodig.

    Dus dit ter info voor de mensen die nog een volle spaarkaart hebben.
  • Goed nieuws! Fijn dat je dit meldt.
Log In of Registreer om te reageren.