Davy Crocket Ranch aansluiten bij ouders die wel een ticket nodig hebben?

september 2013 aangepast in Tickets & Jaarkaarten
Hoi Lars,
Wij zijn in het bezit van een Francilien jaarkaart, graag zouden we in de kerstperiode willen gaan (25-30 nov.). Mijn ouders gaan ook mee, zij hebben geen jaarkaart. Nu is ons idee eigenlijk het volgende alleen weet ik niet of het praktisch kan(en mag), mijn ouders gaan de Davy Crocket Ranch boeken, dus inclusief kaartjes voor 2 personen, nu zijn deze blokutten voor 6 personen aangezien wij dus in het bezit zijn van jaarkaarten en dus ook geen extra tickets nodig hebben vroeg ik me af of wij in principe gewoon bij hun in de blokhut zouden kunnen overnachten. Ik weet niet of dit praktisch mogelijk is, heb je bijv. op de ranch zelf nog ergens tickets voor nodig om op het park te komen en hoe zit het met parkeerplaatsen, kan dit bij de blokhut?
Of zou je dit expliciet moeten gaan melden met de wsl. daarbij extra komende kosten????
Weet jij dit??
Alvast bedankt,
Vriendelijke groetjes,
Joyce Blom

Reacties

  • joyce79 zei:


    Hoi Lars,
    Wij zijn in het bezit van een Francilien jaarkaart, graag zouden we in de kerstperiode willen gaan (25-30 nov.). Mijn ouders gaan ook mee, zij hebben geen jaarkaart. Nu is ons idee eigenlijk het volgende alleen weet ik niet of het praktisch kan(en mag), mijn ouders gaan de Davy Crocket Ranch boeken, dus inclusief kaartjes voor 2 personen, nu zijn deze blokutten voor 6 personen aangezien wij dus in het bezit zijn van jaarkaarten en dus ook geen extra tickets nodig hebben vroeg ik me af of wij in principe gewoon bij hun in de blokhut zouden kunnen overnachten. Ik weet niet of dit praktisch mogelijk is, heb je bijv. op de ranch zelf nog ergens tickets voor nodig om op het park te komen en hoe zit het met parkeerplaatsen, kan dit bij de blokhut?
    Of zou je dit expliciet moeten gaan melden met de wsl. daarbij extra komende kosten????
    Weet jij dit??
    Alvast bedankt,
    Vriendelijke groetjes,
    Joyce Blom

    Hoi Joyce,
    De officiële regels hiervoor weet ik niet. Uit ervaring van andere mensen weet ik dat ze in zo'n geval bij aankomst vermelden dat er nog 1 of 2 personen met jaarkaarten blijven logeren in dezelfde kamer. Zij moeten dan toeristenbelasting per persoon, per nacht bijbetalen. Deze belasting stelt echter niet veel voor: enkele euro's per persoon, per dag.
    Wil je het zeker weten, dan zul je even naar de Disney reserveringslijn (0900-0654) moeten bellen.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.