Gratis Dining Plan aanbieding Walt Disney World

2456714

Reacties

• Hallo allemaal,

Ik ben nu bezig met een creditkaart aan te vragen zodat ik 25 april kan gaan boeken, alleen bij elke kaart die ik wil aanvragen bots ik tegen een bestedings limiet aan van rond de 2000 euro. Ik snap niet helemaal hoe jullie dat doen dan? En dat is nog voordat ik het heb aangevraagd. Maar als ik een aanbetaling moet doen van 260 euro en dan in mei 2020 de rest moet afbetalen dan heb ik toch nooit genoeg ruimte. Hoe los ik dat op? iemand tips?
  • Hoi @tink35 ,

Je kunt gewoon in termijnen betalen. Bij de boeking doe je een aanbetaling (doorgaans €50-€150 per persoon naar gelang welk type boeking) en daarna kun je zelf in delen het restbedrag betalen. Een andere optie is om 'handmatig' krediet toe te voegen aan je creditcard. Stel je hebt een kaart met €1000 bestedingslimiet. Dan kun je vanuit je betaalrekening extra geld 'overmaken' naar je creditcard waardoor deze virtueel wordt verhoogd en je het hogere bedrag toch in één keer kunt betalen. Dit heb ik de vorige keer ook gedaan.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @tink35 ,

Je kunt gewoon in termijnen betalen. Bij de boeking doe je een aanbetaling (doorgaans €50-€150 per persoon naar gelang welk type boeking) en daarna kun je zelf in delen het restbedrag betalen. Een andere optie is om 'handmatig' krediet toe te voegen aan je creditcard. Stel je hebt een kaart met €1000 bestedingslimiet. Dan kun je vanuit je betaalrekening extra geld 'overmaken' naar je creditcard waardoor deze virtueel wordt verhoogd en je het hogere bedrag toch in één keer kunt betalen. Dit heb ik de vorige keer ook gedaan.

Groetjes,
    Lars

Oh! op die manier. En dat kan bij elke creditcard maatschappij dat geld overmaken? Wil hem namelijk het liefst gewoon via mijn eigen ING bank aanvragen. Ik snapte er al niks van, dank je Lars.
  • tink35 zei:

Oh! op die manier. En dat kan bij elke creditcard maatschappij dat geld overmaken? Wil hem namelijk het liefst gewoon via mijn eigen ING bank aanvragen. Ik snapte er al niks van, dank je Lars.

Graag gedaan, tink35!

Ik heb zelf ook ING (zowel creditcard als betaalpas). Hier staan de instructies om geld over te maken op je creditcard om je bestedingsruimte tijdelijk te verhogen: https://www.ing.nl/particulier/betalen/creditcards/mijn-creditcard/zelf-regelen/extra-aflossen.html. Dit is overigens mogelijk bij alle banken.

Groetjes,
    Lars
  • @Lars Ik ga zeker weer boeken voor volgend jaar maar ik snap de aanbieding via discoverthemagic.nl niet zo goed. Eerder heb ik het gewoon altijd via Disney zelf geregeld. Hoe kunnen jullie een betere aanbieding (lees +100$) doen dan Disney zelf rechtstreeks? En lopen dan alle contacten verder via jullie of kan ik daarna ook nog steeds via de mydisneyexperiance mijn reis regelen? Voor Disney is mijn ervaring namelijk dat het handig is om rechtstreekse gast van Disney te zijn, zij doen dan vaak nog een schepje op de magie zoals free room upgrades, betere locatie van kamers of, zoals wij gehad hebben, in het geval van plotselinge werkzaamheden zeer genereuze tegemoetkomingen. Of hebben jullie bijvoorbeeld geen toegang tot alle hotels/kamers zoals bij reguliere reisbureaus ook vaak het geval is? Ik wil graag gebruik maken van discoverthemagic.nl en 100$ extra spending money is altijd welkom natuurlijk maar wil me niet blind staren op een reis die toch al veel geld gaat kosten.
  • Hoi @Dave077 ,

Je boekt via ons gewoon 'direct' bij Disney. Via onze links ontvangen wij namelijk commissie van Disney zodat we deze website in de lucht kunnen houden. Verder reserveer je gewoon via Disney met alle voordelen die je opnoemt. Ga hiervoor naar deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Klik vanaf 25 april op 'Ontdek prijzen' en je wordt automatisch doorgestuurd naar Disney's eigen boekingssysteem.

Alles kan direct gekoppeld worden aan My Disney Experience zodat je op voorhand reserveringen kunt eenvoudig reserveringen kunt maken voor FastPass+ en restaurants. Daarnaast kun je voorkeuren voor upgrades en liggingen van kamers doorgeven zoals je gewend bent.

Met andere woorden: via onze links heb je de zekerheid om direct via Disney te boeken terwijl wij commissie krijgen voor de website. Win-win!

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi @Dave077 ,

Je boekt via ons gewoon 'direct' bij Disney. Via onze links ontvangen wij namelijk commissie van Disney zodat we deze website in de lucht kunnen houden. Verder reserveer je gewoon via Disney met alle voordelen die je opnoemt. Ga hiervoor naar deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Klik vanaf 25 april op 'Ontdek prijzen' en je wordt automatisch doorgestuurd naar Disney's eigen boekingssysteem.

Alles kan direct gekoppeld worden aan My Disney Experience zodat je op voorhand reserveringen kunt eenvoudig reserveringen kunt maken voor FastPass+ en restaurants. Daarnaast kun je voorkeuren voor upgrades en liggingen van kamers doorgeven zoals je gewend bent.

Met andere woorden: via onze links heb je de zekerheid om direct via Disney te boeken terwijl wij commissie krijgen voor de website. Win-win!

Groetjes,
    Lars

Top! gaan we dat doen zo. Bedankt voor de reply. zit alweer vol in de boekings/uitzoek modus! tot nu toe twee keer echt top reis gehad door goed mijn huiswerk te doen van te voren dus dat ga ik nu weer doen!
  • Nog een vraagje hierover: via jullie links heb ik mezelf net geregistreerd voor de extra 100$ via https://disney.co.uk/parks en mezelf daar aangemeld met mijn email adres. Hoe gaat dat dan verder. Staat mijn mailadres dan in de lijst en als ik boek via de link die je stuurde na de 25e wordt dat automatisch aan elkaar gekoppeld of krijg ik nu een link via de mail toegestuurd waardoor ik voor die extra 100$ in aanmerking kom? Geen idee eigenlijk aangezien de "hoe" er niet bij vermeld staat, alleen dat het zo is...
  • Hoi @Dave077 ,

Je ontvangt een bevestigingsmail en staat dan geregistreerd bij Disney. Als je vervolgens in de periode tussen 25 april en 4 mei 2019 boekt via de Free Dining aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan) dan wordt de $100 extra toegevoegd aan je account. Dit kan gewoon via onze links. Je moet uiteraard wel dezelfde naam en mailadres gebruiken bij je boeking.

Groetjes,
    Lars
  • Hmmm die bevestiging mail heb ik nog niet binnen. Kan het zijn omdat ik al eerder daar geboekt heb en dus bekend ben bij disney dat ik niet opnieuw geregistreerd wordt?
  • Die bevestiging ontvang je rond 25 april als de boekingen voor deze aanbieding open gaan, @Dave077 .

Groetjes,
    Lars
  • Top, dan wacht ik dat maar af... Ik merk dat ik er al weer volle bak mee aan de slag wil uit enthousiasme!
  • Beste Lars

Concludeer ik uit de hier boven genoemde vragen aan antwoorden dat je via jullie link de vakantie zelf moet reserveren,of doen jullie dit.
  • O ja en waar kan ik nu al zien of deze Free dining plan ook geldig is in juli 2020

Groetje
    Thomas

Word nu toch wel zenuwachtig ?
  • Hoi @thomastol ,

Dat is correct. Je kunt het verblijf via de Free Dining aanbieding (vanaf 25 april) zelf boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan. Op deze actie pagina staan tevens alle voorwaarden en data in het Nederlands. De aanbieding is geldig voor juli.

Groetjes,
    Lars
  • Jeetje
    Dank Lars voor het snel antwoorden.
    Denk dat het allemaal wel simpel te doen is.

• april 2019 aangepast

Jeetje

Het is zeer simpel te doen zelfs. Het boeken van de reis via https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/verblijf-hotel-tickets-florida is slechts paar tellen werk. Het is het voorbereiden op de reis inhoudelijk, de tickets, het esta formulier en de reserveringen van de attracties en de eetlocaties wat meer kennis en ervaring vraagt. Maar dat is zeker de helft van de lol, het zorgen voor de perfect geplande reis zodat je maximale 'bang for your buck' krijgt is (in mijn ogen) echt leuk.
  • Vandaag de link ontvangen, heb op de activatie gedrukt maar hij zet me steeds naar de Europa versie.
    ik heb dus geen idee of het gelukt is om de link te activeren.

je moet dit iig doen voor 24 april om vanaf 25ste te kunnen boeken met de extra 100$
  • Zojuist ook de link ontvangen. Zonder VPN gewoon kunnen activeren. Geeft aan dat de 100$ extra aan mijn pakket zullen toegevoegd worden wanneer ik op diezelfde plek na de 24e mijn boeking verzorg.
  • Ter aanvulling, voor die 100 $ extra moet er geboekt worden tussen de 25e april en 4 mei! De aanbieding in zijn geheel loopt echter tot 2 juli. Let dus op dat om deze extra 100 $ te pakken je dus niet te lang kunt wachten
  • Dave077 zei:

Jeetje

Het is zeer simpel te doen zelfs. Het boeken van de reis bij Disney is slechts paar tellen werk. Het is het voorbereiden op de reis inhoudelijk, de tickets, het esta formulier en de reserveringen van de attracties en de eetlocaties wat meer kennis en ervaring vraagt. Maar dat is zeker de helft van de lol, het zorgen voor de perfect geplande reis zodat je maximale 'bang for your buck' krijgt is (in mijn ogen) echt leuk.

Wat is het esta formulier
    Als je voor 14 dagen gaat boeken op het carabean beach resort
    Worden dan automatisch de kortingen met betrekking op toegang tickerts verrekend

• april 2019 aangepast

Dave077 zei:

Jeetje

Het is zeer simpel te doen zelfs. Het boeken van de reis bij Disney is slechts paar tellen werk. Het is het voorbereiden op de reis inhoudelijk, de tickets, het esta formulier en de reserveringen van de attracties en de eetlocaties wat meer kennis en ervaring vraagt. Maar dat is zeker de helft van de lol, het zorgen voor de perfect geplande reis zodat je maximale 'bang for your buck' krijgt is (in mijn ogen) echt leuk.

Wat is het esta formulier
    Als je voor 14 dagen gaat boeken op het carabean beach resort
    Worden dan automatisch de kortingen met betrekking op toegang tickerts verrekend

Als je via 'ontdek prijzen' op https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/verblijf-hotel-tickets-florida de hotel en tickets combinatie aanklikt, de reis periode en het reis gezelschap invult en op zoeken klikt geeft het systeem je vanzelf aan welke hotels er beschikbaar zijn voor de door jouw gewenste periode. Daar kies je er dan een van, je kiest vervolgens en kamer type, dan kies je de tickets (staat dan gewoon bij 14 dgn voor de prijs van 7 ultimate tickets). Daarna komt het dining plan. Als je aan de regels voldoet van de aanbieding zal daar "free " bij staan. En zo bouw je de hele reis samen op. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens op de disney website, dat wijst zichzelf namelijk.

Het esta formulier is het 'visum' voor het reizen naar de VS. Heb je nodig en moet je ruim genoeg van te voren aanvragen. Even google gebruiken en ook die procedure wordt het en der goed uitgelegd.
  • Ik wil binnekort een valueresort boeken voor 5 dagen met de free breakfast aanbieding + ultimate 14 dagen ticket. Krijg ik dan alsnog de $300 voucher en memory maker? Of moet je daar een moderate resort voor boeken? Of meerdere dagen voor afnemen om die aanbieding mee te kunnen nemen
  • Hoi @Kimmiext ,

De aanbieding is geldig vanaf 5 nachten, dus minimaal 6 dagen. De speciale actie met $100 extra gift card ($300 in totaal) is voor alle reserveringen geldig via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/cadeaukaart-free-dining-aanbieding-walt-disney-world. Het maakt daarbij niet uit welk hotel je neemt.

Groetjes,
    Lars
  • Update voor de populaire Free Dining aanbieding:

De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World (gratis Disney Dining Plan, tot 7 dagen gratis entree, $200 cadeaukaart én gratis Memory Maker) kan vanaf vannacht (24 april 23:59 uur Britse tijd) worden geboekt via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.

Groetjes,
    Lars
  • Lars, weet je toevallig ook of er de entree tot NBAworld bij in zit? Voorheen kon je Disney Quest onbeperkt bezoeken maar over NBAworld heb ik nog nergens iets gelezen of gehoord. Ik ga in ieder geval rap boeken morgenvroeg:-)
  • april 2019 aangepast
    Dag Lars, toevallig kwam ik nog in dit topic terecht en heb me nog rap geregistreerd voor de $100,- extra giftcard.

Helaas nog geen mail ontvangen (lees dat t bij de meeste mensen lang duurt)

Heb van alles pdf screenshots gemaakt voor de zekerheid, nu maar hopen dat het juist geregistreerd staat.

Vannacht om 1:00 uur dus, gaan we boeken. Hopelijk zijn er standaard kamers beschikbaar in Port Orleans FQ of Caribbean Beach. Moet steeds een beetje zoeken qua data. Caribbean Beach lukt me niet om nu nog iets te vinden voor medio augustus 2020.

Spannend!
  • Hoi @Dave077 ,

De nieuwe NBA Experience is niet inclusief. Voorheen was Disney Quest dit wel omdat dit eigendom was van Disney. De NBA locatie wordt uitgebaat door de NBA zelf en valt daardoor niet onder de aanbieding.

@Macamba : De beide Port Orleans Resorts (French Quarter of Riverside) zijn uitstekende alternatieven voor Caribbean Beach.

Groetjes,
    Lars
  • Whoehoe, bijna tijd, wij boeken straks ook.
  • Als je op dit moment probeert te boeken (netjes via de link van Lars) kom je in een wachtrij terecht:

Your queue number: 4203
    Number of users in queue ahead of you: 3393
    Expected arrival time on the website: more than an hour
    Your estimated wait time is: more than an hour
    Status last updated: 23:20:18

Veel interesse dus :smile:
    Benieuwd of en wie het gelukt is straks.
Log In of Registreer om te reageren.