Jaarkaarten (algemene vragen)

1434446484982

Reacties

  • Lars zei:

    Goed vraag, @mieke .

    Met de 'oude' voucher betaal je echter gewoon de 'oude' prijs, ook als je die pas later inlevert, dus het zou raar zijn als de prijs wel gelijk blijft, maar de voorwaarden van de jaarkaart vergelijkbaar zouden zijn met de nieuwe. Ik heb nog van niemand gehoord hier problemen mee te ervaren.

    Groetjes,
    Lars

    En wat met de gratis 6 maand verlenging, kom je dan terecht bij de nieuwe of oude voorwaarden?
    Want ik dacht dat je geen extra tickets voor korting krijgt (35 euro/stuk bij infinity) dus volgens mij blijven dan de voorwaarden van kracht van bij de aankoop?
  • Hoi @mieke ,

    Er is geen 6 maanden verlenging meer (Parrainage is opgeheven), alleen de 4 maanden extra bij een betaalde verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @mieke ,

    Er is geen 6 maanden verlenging meer (Parrainage is opgeheven), alleen de 4 maanden extra bij een betaalde verlenging.

    Groetjes,
    Lars

    Ik heb mijn stempels al behaald voor 2 april dus ik heb toch nog recht op die 6 maand gratis?
  • Hoi @mieke ,

    Dat klopt. Alleen bij een vol formulier blijft de aanbieding geldig tijdens de eerstvolgende verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi hoi,

    Wellicht in het verkeerde topic, maar ik weet even niet waar anders te plaatsen.
    Ik vroeg me af of je met de Infinity pas ook korting krijgt in de Lego winkel in de Village en zo ja, hoeveel?

    Ik vind de pas uitgekomen Steamboat Willy namelijk wel erg leuk?
  • Op de normale collectie krijg je 10% korting, op speciale uitgaves en collectibles helaas geen korting.
  • wij hebben 3 magic plus en 1 infinity. We hebben eigenlijk nog nooit een alcohol vrij cocktail gekregen, ook al tonen we onmiddellijk de infinity jaarkaart. Is het nu omdat het van mijn zoon is?
    Maar heb nu gezien dat je bij magic plus ook cocktail kan krijgen?
    Klopt dit? Moet je dan al je jaarkaarten laten zien als je er gebruik wil van maken?
    Is die alcohol vrij cocktail ook voor kinderen of alleen volwassenen?
  • Hoi @mieke ,

    Je moet specifiek vragen voor het gratis drankje. Dit kan alleen bij restaurants met tafelservice in de parken (niet in Disney Village). Het drankje kan worden besteld door Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders, maar alleen voor de kaarthouders zelf. Iedereen met een dergelijke jaarkaart kan een cocktail bestellen, ook kinderen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @mieke ,

    Je moet specifiek vragen voor het gratis drankje. Dit kan alleen bij restaurants met tafelservice in de parken (niet in Disney Village). Het drankje kan worden besteld door Magic Plus en Infinity jaarkaarthouders, maar alleen voor de kaarthouders zelf. Iedereen met een dergelijke jaarkaart kan een cocktail bestellen, ook kinderen.

    Groetjes,
    Lars

    Bij captain Jack gevraagd en niet gekregen.
    Is het ook bij all you can eat? Bv Inventions of niet?
  • mieke zei:


    Bij captain Jack gevraagd en niet gekregen.
    Is het ook bij all you can eat? Bv Inventions of niet?

    Dat is vreemd. In de voorwaarden staat duidelijk bij alle tafelservice restaurants in de parken, ook voor 2019. Het is sowieso niet bij buffetrestaurants. Bij Inventions is dit dus niet geldig. Heb je het kleine boekje nog dat je hebt gekregen bij aanschaf van de jaarkaart? Daar staan de voor jou geldende voorwaarden in.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb ergens gelezen dat je de jaarkaarten ook kunt betalen in maandelijkse termijnen. Hoe werkt dat? Moet je dan iets speciaals meenemen?
  • Dat klopt. Je hebt feitelijk alleen je bankpas (extra) nodig, naast je identiteitsbewijs. Alle zaken worden ter plekke, in het BPA, geregeld.
  • Het kost je uiteindelijk wel (gemiddeld) ruim 9% extra.
  • Hoeveel kost normaliter het buggyverhuur? Dat vond ik nu net zo'n fijn voordeel van de magic plus.. Maar ben wel benieuwd hoe ze nu achterhalen dat we onze passen in januari (oude voorwaarden) betaald hebben zodra we de echte passen hebben gehaald in mei (nieuwe voorwaarden) en dus alleen die datum terug te vinden is op de jaarpassen. Ik verwacht nu eerder dat we alsnog moeten gaan betalen voor buggyverhuur en dat we dus niet meer kunnen rekenen op de oude voorwaarden magic plus. Iemand de ervaring inmiddels opgedaan?
    Lars zei:

    Goed vraag, @mieke .

    Met de 'oude' voucher betaal je echter gewoon de 'oude' prijs, ook als je die pas later inlevert, dus het zou raar zijn als de prijs wel gelijk blijft, maar de voorwaarden van de jaarkaart vergelijkbaar zouden zijn met de nieuwe. Ik heb nog van niemand gehoord hier problemen mee te ervaren.

    Groetjes,
    Lars

  • Goedemorgen,

    Een vraagje..
    Wij hebben een voucher / tijdelijke jaarkaart via internet besteld (Magic Plus).

    Kun je met deze tijdelijke jaarkaart ook al gebruik maken van gratis parkeren?
  • Hoi @Stefan-89 ,

    Ja, dat kan. Met de E-voucher voor Magic Flex, Magic Plus en Infinity kun je direct gebruikmaken van gratis parkeren, nog vóór het omwisselen naar de definitieve jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @Natalie ,

    De prijzen en voorwaarden van de verhuur van buggy's en rolstoelen zijn hier te vinden: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/buggy-rolstoel-verhuur-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Stefan-89 ,

    Ja, dat kan. Met de E-voucher voor Magic Flex, Magic Plus en Infinity kun je direct gebruikmaken van gratis parkeren, nog vóór het omwisselen naar de definitieve jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars

    Top!
    Dankje voor je snelle antwoord!
  • Kan het kloppen dat in november 2018 kon een magic plus abonnee gratis een rolstoel huren, maar nu april 2019 dat dat niet meer kan?
  • april 2019 aangepast
    Dat klopt. Dat voordeel is voor Magic Plus-jaarkaarten die zijn ingegaan vanaf 2 april 2019, niet meer geldig.
  • Wauw wat belachelijk. Op basis daarvan was het voor ons goedkoper en de beslissing om een magic plus abonnement te nemen. Vind dit niet kloppen. Lars, heb jij nog meer info hierover?
  • Hoi @Angela1987 ,

    Als je vóór 2 april 2019 een Magic Plus jaarkaart in je bezit had, dan blijft het huren van een buggy of rolstoel gratis tot aan het einde van je abonnement. Alleen voor nieuwe Magic Plus jaarkaarthouders vanaf 2 april is dit voordeel niet meer geldig.

    Groetjes,
    Lars
  • Yes ! Thanx
  • Lars, nu waren we vandaag in het park en dan zit ik wel te bedenken...bring a friend was in november nog 39,- en nu 45,-. Toen had je nog 20% korting in boetieks geloof ik en nu 10% (of dat was restaurants). Vallen die oude regels wel weg ondanks dat de abbo magic plus in november 2018 is aangeschaft?
  • Gedurende de geldigheid van je jaarkaart zouden de “oude” prijzen van privilege tickets en korting moeten gelden, dus voor kaarten ingegaan voor 1 april 2019.
  • Ik ben benieuwd naar de regels bij onze gratis verlenging. Gezien het om gratis 6 maanden verlenging is, behaald voor 1 april 2019 moeten volgens mij voor die periode nog de oude regels toegepast worden.
    Iemand deze maand hun pas verlengd met parrainage ?
    Onze pas vervalt pas 1 Jan 2020.
  • Ik heb toch nog even een vraag. Ik lees over veel voordelen nu telkens terug dat ze nog gelden als je jaarpas vóór 1 april 2019 was aangeschaft. Wij hebben onze magic plus passen als e tickets aangeschaft in januari 2019, maar we gaan ze dus pas omruilen over 2 weken in mei. Dan komt de datum dat we ze omruilen op de jaarpassen te staan, maar ik heb de passen ook aangeschaft vanwege de dagkaartjes korting die wij dan ieder 5 per week kunnen aanschaffen voor onze moeder/kind én we hoefden geen buggy mee te sjouwen, omdat die er ook gratis bij zou zitten met magic plus. Nu voorzie ik dat het dadelijk niet meer zo is.. en dan betalen we dus 25 euro per dag voor een buggy.. Kan iemand mij echt garanderen dat we wel/niet de oude voorwaarden van magic plus zullen krijgen in ons geval.. Dank..
  • Hoi @mieke en @Natalie ,

    Goede vraag waar Disney geen duidelijk antwoord op heeft als je de (nieuwe) voorwaarden bij aanschaf van de jaarkaarten leest. Ik ga dit navragen en kom hier op terug zodra ik officieel bericht krijg.

    Groetjes,
    Lars
  • Strict juridisch gezien ben je een koop-overeenkomst aangegaan tegen tarieven en voorwaarden die van toepassing waren tijdens de aankoop. Het zou juridisch niet mogelijk zijn (of mogelijk zijn om te ontbinden) als ze je ineens minder bieden dan wat je feitelijk met ze hebt afgesproken.
  • Ik ben bang dat er in diezelfde voorwaarden ergens staat dat het DLP vrij staat om bepaalde voordelen zonder vooraankondiging af te schaffen. Ik ben dan ook heel benieuwd naar het antwoord van Lars.
Log In of Registreer om te reageren.