Klopt het dat Je je vertrekkend datum moet aangeven Niet de aankomst
Als ik het goed heb (kan het me niet meer precies herinneren van vorige keer) bedoelen ze met 'departure' je vertrek vanuit thuis naar Disney toe. Oftewel zoals wij het zouden noemen de aankomst datum in Disney. @Lars correct me if I'm wrong...
Volledig begrijpelijk, gaat (meestal) om veel geld en het lijkt en exotische reis om te boeken maar het zal uiteindelijk makkelijker blijken dan gedacht. De eerste keer dat wij gingen dachten wij via reisbureau te regelen. Nou die wisten niet waar we het over hadden, toen hebben we ook alles zelf geregeld en uiteindelijk echt top reis gehad. Tweede keer was het alleen nog zaak om echt alles dr uit te halen. Vraag gerust als je vast loopt, meeste Disney liefhebbers helpen je graag. Tip die mij altijd goed geholpen heeft is het bestellen en lezen van de "unofficial guide to walt disney world (wordt ieder jaar opnieuw uitgebracht)". Als je daar doorheen werkt snap je echt alles voordat je die kant op gaat en maak je meestal echt maximaal gebruik van je reis.
Stel gerust al je vragen! Daar is dit forum juist voor in het leven geroepen
De 'departure date' is de aankomstdatum in Disney World. Vervolgens selecteer je het aantal nachten dat je wilt verblijven. Zelfde principe als bij Disneyland Paris, al geef je daar eerst de aankomstdatum aan en vervolgens de vertrekdatum. Bij Disney World voer je alleen de aankomstdatum in en vervolgens het aantal nachten.
Maar neem aan dat 5.30 uur ook wel vroeg genoeg is ?
Daar ga ik ook vanuit... andere jaren heb ik zelfs pad op het laatst van de aanbieding periode geboekt en ging daar nog prima maar garanties zijn er natuurlijk nooit...
Maar neem aan dat 5.30 uur ook wel vroeg genoeg is ?
Daar ga ik ook vanuit... andere jaren heb ik zelfs pad op het laatst van de aanbieding periode geboekt en ging daar nog prima maar garanties zijn er natuurlijk nooit...
Ik heb echt het idee dat ze ons voor de gek houden, lokken met free dining, giftcards etc, maar dan enkel de duurdere kamers beschikbaar stellen.
Lars heeft het al netjes uitgelegd natuurlijk, dat is het enige minpunt.. het is natuurlijk leuk dat je voor meer dan €1000 aan extras krijgt maar als je boeking €600 duurder uitkomt door dat gegoochel met die kamers, dat zijn mediamarkt praktijken
Ik ga het vannacht proberen. Zo niet dan boeken we een degelijk hotel bij Disney Springs (Hilton wellicht) zij bieden ook de fastpass voordelen.. memory maker bij 14 dagen ticket.. Maar geen dining plan of giftcard maar dan nog is dit ruim $100 per dag goedkoper dus per saldo komt het dan op t zelfde neer.
Toch heeft een pakket met free dining plan m’n voorkeur voor het gemak en budget.
We zullen zien vannacht! Ben benieuwd naar de rest hier, wie wat geboekt heeft en wanneer gaat.
Voor ons is het de eerste keer naar Orlando na jaren een jaarkaart te hebben gehad in Parijs.
Wij gaan eind juli (helaas zit ik vast aan vaste sluitingsperiode van werk). Voor 7 nachten Caraïben beach resort. Heb wel upgrade gedaan naar gewone diner plan. Twijfelde voor animal kingdom lodge maar kwam 500 duurder uit... Daarna willen we rond rijden in Miami en Everglades bezoeken. Kennedy space center en ik zou ook dagje naar de Bahama's willen ?
Ik ben al nerveus om voordelige vluchten te vinden ?
Hai hai even een vraag voor tips.We denken na over Disney World rond half januari 2021.Welk hotel is het goedkoopste Disney hotel die free quick dinning hebben.We willen met 3 volwassenen gaan 8/10 dagen Disney.Graag suggesties om de beste goedkoopste deal eruit te halen.Of zijn er nog andere rustige goedkope maanden.Bvd Margo
Hai hai even een vraag voor tips.We denken na over Disney World rond half januari 2021.Welk hotel is het goedkoopste Disney hotel die free quick dinning hebben.We willen met 3 volwassenen gaan 8/10 dagen Disney.Graag suggesties om de beste goedkoopste deal eruit te halen.Of zijn er nog andere rustige goedkope maanden.Bvd Margo
De free dining deal is volgens mij verreweg de beste deal die wij in Europa kunnen scoren. Wordt meestal rond half april aangekondigd (voor jou dus 2020) en gelden dan voor de periode in het jaar daarop (2021). Goedkoopste hotel met quick service dining is niet op voorhand te zeggen. Als je je datums tzt in voert op de Disney website krijg je vanzelf aangeboden waar op dat moment beschikbaar en het goedkoopst is. Dit kan namelijk van geval tot geval verschillen. Ik weet even niet of moderate hotel met standaard daar al bij quick service dining goedkoper is dan bijvoorbeeld pop Century hotel en dan de gratis ontbijt optie opplussen naar quick service dining. Die combinatie heb ik nog niet geprobeerd.
De free dining deal is volgens mij verreweg de beste deal die wij in Europa kunnen scoren. Wordt meestal rond half april aangekondigd (voor jou dus 2020) en gelden dan voor de periode in het jaar daarop (2021). Goedkoopste hotel met quick service dining is niet op voorhand te zeggen. Als je je datums tzt in voert op de Disney website krijg je vanzelf aangeboden waar op dat moment beschikbaar en het goedkoopst is. Dit kan namelijk van geval tot geval verschillen. Ik weet even niet of moderate hotel met standaard daar al bij quick service dining goedkoper is dan bijvoorbeeld pop Century hotel en dan de gratis ontbijt optie opplussen naar quick service dining. Die combinatie heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb bij de goedkoopste hotels met ontbijt een upgrade gedaan naar gewoon dinerplan en kwam even duur uit als een moderate hotel te nemen met upgrade. Ik denk dus niet als je quick diner of gewoner diner menu wilt je goedkoper af bent met goedkoopste hotel.
@margootje: ik heb een 7 nachten Caraiben geboekt met 4 personen en kost mij 4300 euro met gewoner dinerplan. Heb wel niet gekeken wat het zou kosten met quick diner plan. Ik denk dat 1500 euro per persoon wel nipt gaat zijn met vliegtuig in.
@margootje het is echt realistisch om 2500,- pp te rekenen. Of je moet al een enorm scherpe prijs voor je vliegtickets betalen maar zelfs dan is 1500,- te krap begroot. Ik had initieel ook t zelfde bedrag gehoopt hoor
Wij gaan in de mei vakantie 2020 met 4 personen waarvan 3 als volwassenen tellen (10+), Caribbean beach met quick service dining. All in 12 overnachtingen + retour gaat dat zo'n 7000 kosten.
Als je in julli 2020 naar orlando gaat Wanneer kun je dan de vliegtickets bestellen
Vliegtickets zijn in regel 330 dagen van te voren te boeken. Best reken je dan vanaf de retourvlucht zodat het hele ticket te boeken is.
De gemakkelijkste rechtstreekse optie lijkt Delta (eventueel via KLM) rechtstreeks vanaf Amsterdam.
Eventueel goedkoper kan het via united uitkomen met een tussenstop.
De tarieven voor de zomer liggen helaas wat hoger al hoop ik ze het liefst voor 500 euro pp of nog minder te kunnen vinden maar in de praktijk kan dat dus €600 pp worden..
Wij willen ook graag met Delta gaan vliegen. Wat ik me alleen afvroeg was als ik op de website van Delta kijk zie ik dat er 3 soorten betaalbare tickest zijn: Basic, Main, Comfort+ (daarna wordt alles onbetaalbaar) Alleen mijn vraag was als ik nou via jullie zoekmachine vliegtickets een vlucht met Delta boek, welke van de 3 wordt het dan? Of zie je dat pas als je al je gegevens hebt ingevuld en de tickets gaat kopen. Ik begreep dat je met die basic namelijk niet mag zeggen waar je wil zitten, maar ik vlieg met 2 kinderen dus ik wil wel 2 om 2 achter elkaar zitten.
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van de vliegtickets zoekmachine van discover the magic dat er een plaatje van een kat op staat. Er lijkt een virus aan vast te zitten. Ik durf er niet op te klikken, maar met de virusscanner vind hij niks. Dus ik kom er niet vanaf. Heel raar.... Maar vroeg me af of het aan de website lag of aan mijn laptop.
Wij willen ook graag met Delta gaan vliegen. Wat ik me alleen afvroeg was als ik op de website van Delta kijk zie ik dat er 3 soorten betaalbare tickest zijn: Basic, Main, Comfort+ (daarna wordt alles onbetaalbaar) Alleen mijn vraag was als ik nou via jullie zoekmachine vliegtickets een vlucht met Delta boek, welke van de 3 wordt het dan? Of zie je dat pas als je al je gegevens hebt ingevuld en de tickets gaat kopen. Ik begreep dat je met die basic namelijk niet mag zeggen waar je wil zitten, maar ik vlieg met 2 kinderen dus ik wil wel 2 om 2 achter elkaar zitten.
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van de vliegtickets zoekmachine van discover the magic dat er een plaatje van een kat op staat. Er lijkt een virus aan vast te zitten. Ik durf er niet op te klikken, maar met de virusscanner vind hij niks. Dus ik kom er niet vanaf. Heel raar.... Maar vroeg me af of het aan de website lag of aan mijn laptop.
Ik kan geen antwoord op je vraag geven, maar mij viel iets anders op in je verhaal. Het twee aan twee achter elkaar zitten... Wij hebben dit 2 jaar geleden gedaan met ons gezin en dit was niet fijn. Ligt natuurlijk aan wat voor vliegtuig weer gebruikt wordt. Wij hadden een '3-middenpad-3' en dat betekende dat er nog een vreemde bij ons zat waar ik met de kinderen niet heel fijn vond. Voelde me toch opgelaten om te zorgen dat de kids zich gedroegen, je had echt geen enkele privacy op die manier. Ik zou nu drie naast elkaar doen en één aan de andere kant van het gang pad en daar dan de ouder neerzetten.
@Dave077: bedankt voor de tip. Dat is inderdaad ook nog een optie. Misschien wel veel beter, had ik inderdaad niet bij stil gestaan. Hoef je inderdaad als er 1 naar de wc moet elke keer een vreemde te storen.
@Dave077: bedankt voor de tip. Dat is inderdaad ook nog een optie. Misschien wel veel beter, had ik inderdaad niet bij stil gestaan. Hoef je inderdaad als er 1 naar de wc moet elke keer een vreemde te storen.
Dat is precies wat er mis ging inderdaad. Voelde niet lekker. Je kunt dat checken door de vluchtnummers van de vluchten even te googlen. Dan kom je d'r achter wat voor soort vliegtuig er op die vlucht normaliter wordt ingezet. Afhankelijk van de indeling daarvan kun je dan je keuze maken. Als er een vier personen rij in het midden zit bijvoorbeeld zul je daar naar alle waarschijnlijkheid neergezet worden met z'n vieren als je geen specifieke stoelen reserveert en dat is met een gezin eigenlijk de beste optie. Ligt dus echt aan het toestel wat gebruikt wordt maar dat kun je dus uitzoeken via Google
Hoi tink35,
Dat is vreemd. Ik krijg dit niet te zien, gewoon de zoekmachine zoals het hoort. Heb je geprobeerd om de zoekmachine te bekijken met je mobiel of een andere browser/computer om te zien of het aan je laptop ligt?
Reacties
Niet de aankomst
Maar dit is onze eerste verre vakantie
Dat geeft een hoop zenuwen
En ook nog nooit een vakantie geboekt via internet ?
Stel gerust al je vragen! Daar is dit forum juist voor in het leven geroepen
De 'departure date' is de aankomstdatum in Disney World. Vervolgens selecteer je het aantal nachten dat je wilt verblijven. Zelfde principe als bij Disneyland Paris, al geef je daar eerst de aankomstdatum aan en vervolgens de vertrekdatum. Bij Disney World voer je alleen de aankomstdatum in en vervolgens het aantal nachten.
Groetjes,
Lars
De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World (gratis Disney Dining Plan, tot 7 dagen gratis entree, $200 cadeaukaart én gratis Memory Maker) kan vanaf vannacht (24 april 23:59 uur Britse tijd) worden geboekt via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-plan.
Groetjes,
Lars
Ik heb echt het idee dat ze ons voor de gek houden, lokken met free dining, giftcards etc, maar dan enkel de duurdere kamers beschikbaar stellen.
Lars heeft het al netjes uitgelegd natuurlijk, dat is het enige minpunt.. het is natuurlijk leuk dat je voor meer dan €1000 aan extras krijgt maar als je boeking €600 duurder uitkomt door dat gegoochel met die kamers, dat zijn mediamarkt praktijken
Ik ga het vannacht proberen. Zo niet dan boeken we een degelijk hotel bij Disney Springs (Hilton wellicht) zij bieden ook de fastpass voordelen.. memory maker bij 14 dagen ticket..
Maar geen dining plan of giftcard maar dan nog is dit ruim $100 per dag goedkoper dus per saldo komt het dan op t zelfde neer.
Toch heeft een pakket met free dining plan m’n voorkeur voor het gemak en budget.
We zullen zien vannacht!
Ben benieuwd naar de rest hier, wie wat geboekt heeft en wanneer gaat.
Voor ons is het de eerste keer naar Orlando na jaren een jaarkaart te hebben gehad in Parijs.
Wij gaan eind juli (helaas zit ik vast aan vaste sluitingsperiode van werk).
Voor 7 nachten Caraïben beach resort. Heb wel upgrade gedaan naar gewone diner plan.
Twijfelde voor animal kingdom lodge maar kwam 500 duurder uit...
Daarna willen we rond rijden in Miami en Everglades bezoeken. Kennedy space center en ik zou ook dagje naar de Bahama's willen ?
Ik ben al nerveus om voordelige vluchten te vinden ?
Ik weet even niet of moderate hotel met standaard daar al bij quick service dining goedkoper is dan bijvoorbeeld pop Century hotel en dan de gratis ontbijt optie opplussen naar quick service dining. Die combinatie heb ik nog niet geprobeerd.
Ik denk dus niet als je quick diner of gewoner diner menu wilt je goedkoper af bent met goedkoopste hotel.
@margootje: ik heb een 7 nachten Caraiben geboekt met 4 personen en kost mij 4300 euro met gewoner dinerplan. Heb wel niet gekeken wat het zou kosten met quick diner plan.
Ik denk dat 1500 euro per persoon wel nipt gaat zijn met vliegtuig in.
Of je moet al een enorm scherpe prijs voor je vliegtickets betalen maar zelfs dan is 1500,- te krap begroot. Ik had initieel ook t zelfde bedrag gehoopt hoor
Wanneer kun je dan de vliegtickets bestellen
Best reken je dan vanaf de retourvlucht zodat het hele ticket te boeken is.
De gemakkelijkste rechtstreekse optie lijkt Delta (eventueel via KLM) rechtstreeks vanaf Amsterdam.
Eventueel goedkoper kan het via united uitkomen met een tussenstop.
De tarieven voor de zomer liggen helaas wat hoger al hoop ik ze het liefst voor 500 euro pp of nog minder te kunnen vinden maar in de praktijk kan dat dus €600 pp worden..
Zijn er trouwens meer mensen die last hebben van de vliegtickets zoekmachine van discover the magic dat er een plaatje van een kat op staat. Er lijkt een virus aan vast te zitten. Ik durf er niet op te klikken, maar met de virusscanner vind hij niks. Dus ik kom er niet vanaf. Heel raar....
Maar vroeg me af of het aan de website lag of aan mijn laptop.
Dat is vreemd. Ik krijg dit niet te zien, gewoon de zoekmachine zoals het hoort. Heb je geprobeerd om de zoekmachine te bekijken met je mobiel of een andere browser/computer om te zien of het aan je laptop ligt?
Groetjes,
Lars
En die zijn mooi
Kinderen zijn er heel blij mee.
Maar inderdaad het komt er wel weer bovenop