Disney's Hotel New York

september 2013 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,
Ik ga al jaren naar Disneyland Parijs en heb alle hotels al gehad behalve New York. Ik heb nu voor november dit hotel geboekt. Ik lees hele verschillende recensies van dit hotel. Is er iemand die er recent is geweest en mij kan vertellen hoe het daadwerkelijk is?
Alvast bedankt.
Gr. Saskia

Reacties

  • Niemand ervaringen met Hotel New York dit jaar? Hoop dat iemand nog reageert. Bedankt.
    Gr. Saskia
  • sprijs zei:


    Niemand ervaringen met Hotel New York dit jaar? Hoop dat iemand nog reageert. Bedankt.
    Gr. Saskia

    Hoi Saskia,
    Mijn laatste bezoek aan Disney's Hotel New York is 1,5 jaar geleden, dus een recente ervaring kan ik niet met je delen. Toen ik hier verbleef was de kamer keurig in orde en de service prima. Ruim ontbijt en vriendelijk personeel. Persoonlijk vind ik het thema van het hotel steriel en te modern en hou ik persoonlijk meer van de warmte van Disney's Sequoia Lodge. Op service-niveau van het hotel had ik echter niets te klagen. Alvast veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Wij gaan half december voor de eerste keer naar Hotel New York, we hebben een Empire State Club kamer. Dit omdat we de VIP Fastpassen gewoon het einde vinden! Hebben er al mensen ervaring met de Empire State Club of met Hotel New York zelf?
    Vorige keer verbleven we in de Castle Club van Disneyland Hotel en dit was fantastisch. Omdat we ons dit geen twee keer kunnen veroorloven kozen we nu voor de Empire State Club. Maar ik denk dat dit ook wel de moeite gaat zijn.
  • Lars zei:


    sprijs zei:


    Niemand ervaringen met Hotel New York dit jaar? Hoop dat iemand nog reageert. Bedankt.
    Gr. Saskia

    Hoi Saskia,
    Mijn laatste bezoek aan Disney's Hotel New York is 1,5 jaar geleden, dus een recente ervaring kan ik niet met je delen. Toen ik hier verbleef was de kamer keurig in orde en de service prima. Ruim ontbijt en vriendelijk personeel. Persoonlijk vind ik het thema van het hotel steriel en te modern en hou ik persoonlijk meer van de warmte van Disney's Sequoia Lodge. Op service-niveau van het hotel had ik echter niets te klagen. Alvast veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars,
    Bedankt voor je reactie. Ja dit is het enige hotel waar ik nog nooit geweest ben dus vandaar nu geboekt. We gaan het eind november maar eens beleven! Nogmaals bedankt.
    Gr. Saskia
  • Hallo Saskia,
    Wij zijn vorige week in hotel New York geweest (17 t/m 20 oktober.)
    Wij hadden geen empire state club geboekt.
    De service is goed. Wij konden 's morgens makkelijk en snel inchecken.
    Ik zag wel dat 's middags er rijen stonden voor de receptie.
    Het ontbijt verloopt erg rustig. Als je wat later komt is het geen probleem.
    Je word netjes naar je tafeltje gebracht. Tafeltjes zijn wel wat klein want het ontbijt word in de hotel bar gehouden.
    De kinderspeelhoek beneden stelt niet zoveel voor.
    De kamers zijn sober ingericht.
    Je ziet wel rondom je heen dat het hotel toe is een een renovatie. Dit staat ook gepland voor 2014.
    De gratis WIFI werkt maar is 's avonds erg traag.
    Wat we heel prettig vonden was de rust die er heerst en lekker dicht bij het park.
  • Zijn er nog mensen voorbije maanden geweest?
    Wij gaan begin juli naar daar. Ik lees wel dat het dringend toe is aan renovatie maar wij hebben dit hotel gekozen omdat het dicht tegen de village ligt en ook omdat het 4* is (ik heb graag eitjes bij het ontbijt).
    Maar veel gaan we toch niet op de kamer zijn, gewoon om te slapen en te gaan ontbijten.
    Ik heb nog getwijfeld tussen SL voor de forrest kamer maar van de gratis drankjes gaan we toch geen gebruik maken want zitten tot laat in het park en de fastpass, in Disneyland Hotel ook gehad en nooit gebruikt. Ofwel hadden we toen geluk dat er echt geen volk was.
    We gebruiken wel de app, die gaat redelijk goed vonden we vorig jaar.
  • Hoi iedereen,
    wij zijn vorige week drie dagen naar Hotel New York geweest, en wou toch even vertellen wat voor goeds ons daar is overkomen!!
    We hebben nu al bijna 5 jaar een jaarkaart, waarvan 1 jaar een Dream (daarvoor steeds Fantasy).
    Het was bijna 10 jaar geleden dat we nog eens logeerden in een Disney-hotel, meestal verblijven we in Magic Circus, maar met de 60% korting was het te aantrekkelijk en dus logeerden we vorige maandag tot en met woensdag in Hotel New York.
    Op dinsdagnamiddag werd de warmte ons wat teveel en gingen we zwemmen in het hotelzwembad. Zalig buitenzwemmen, heerlijk! Helaas was het waterplezier van korte duur, na een half uurtje besloot onze zoon Sem om even het bubbelbad in te gaan, maar hij dook iets te enthousiast en botste met z'n hoofd tegen de stenen zitbank... :? Resultaat, een gapende wonde net boven z'n oog, op z'n wenkbrauw.
    Ik nam hem mee naar de redders, die er de pompier bijhaalden, en hij op zijn beurt verwittigde het ziekenhuis dat we eraan kwamen, want de wonde moest gehecht worden...
    M'n vriend is samen met Sem naar de spoedafdeling gegaan, ik ben met onze dochter op de kamer gebleven.
    Om ons naar de receptie te begeleiden kwam een heel lieve mevrouw, Laura, ze had zelfs een kadootje mee om Sem te troosten, een mooie Stitch-knuffel!!
    Gedurende de tijd dat m'n twee mannen in het ziekenhuis waren, heeft Laura me maar liefst 3x gebeld om te vragen of ze al terug waren, en of we niks nodig hadden, dat ik haar altijd mocht bellen, enz. Uiteindelijk waren m'n vriend en Sem om 21u terug in't hotel (ze waren daar vertrokken om 17u, dus we waren heel wat kostbare uren verloren).
    Toen ze terugkwamen heeft Laura ons briefjes gegeven om op 4 attracties langs de exit binnen te gaan, zodat we niet hoefden te wachten! We hadden het geluk om te mogen "voordringen" op Ratatouille, Buzz Lightyear, Peter Pan en Dumbo!
    We vonden dit zo'n ontzettend mooi gebaar, we hadden heel wat tijd verloren en dankzij die kaartjes konden we dat 's anderendaags inhalen, want het was heel druk dus hele lange wachttijden!
    We waren echt heel blij met de service die we mochten ontvangen, en ik ben blij dat Sem het net in een Disneyhotel heeft voorgehad! (al had ik natuurlijk liever gehad dat m'n jongen niet gehecht hoefde te worden!!)

  • Hoi iedereen,
    wij zijn vorige week drie dagen naar Hotel New York geweest, en wou toch even vertellen wat voor goeds ons daar is overkomen!!
    We hebben nu al bijna 5 jaar een jaarkaart, waarvan 1 jaar een Dream (daarvoor steeds Fantasy).
    Het was bijna 10 jaar geleden dat we nog eens logeerden in een Disney-hotel, meestal verblijven we in Magic Circus, maar met de 60% korting was het te aantrekkelijk en dus logeerden we vorige maandag tot en met woensdag in Hotel New York.
    Op dinsdagnamiddag werd de warmte ons wat teveel en gingen we zwemmen in het hotelzwembad. Zalig buitenzwemmen, heerlijk! Helaas was het waterplezier van korte duur, na een half uurtje besloot onze zoon Sem om even het bubbelbad in te gaan, maar hij dook iets te enthousiast en botste met z'n hoofd tegen de stenen zitbank... :? Resultaat, een gapende wonde net boven z'n oog, op z'n wenkbrauw.
    Ik nam hem mee naar de redders, die er de pompier bijhaalden, en hij op zijn beurt verwittigde het ziekenhuis dat we eraan kwamen, want de wonde moest gehecht worden...
    M'n vriend is samen met Sem naar de spoedafdeling gegaan, ik ben met onze dochter op de kamer gebleven.
    Om ons naar de receptie te begeleiden kwam een heel lieve mevrouw, Laura, ze had zelfs een kadootje mee om Sem te troosten, een mooie Stitch-knuffel!!
    Gedurende de tijd dat m'n twee mannen in het ziekenhuis waren, heeft Laura me maar liefst 3x gebeld om te vragen of ze al terug waren, en of we niks nodig hadden, dat ik haar altijd mocht bellen, enz. Uiteindelijk waren m'n vriend en Sem om 21u terug in't hotel (ze waren daar vertrokken om 17u, dus we waren heel wat kostbare uren verloren).
    Toen ze terugkwamen heeft Laura ons briefjes gegeven om op 4 attracties langs de exit binnen te gaan, zodat we niet hoefden te wachten! We hadden het geluk om te mogen "voordringen" op Ratatouille, Buzz Lightyear, Peter Pan en Dumbo!
    We vonden dit zo'n ontzettend mooi gebaar, we hadden heel wat tijd verloren en dankzij die kaartjes konden we dat 's anderendaags inhalen, want het was heel druk dus hele lange wachttijden!
    We waren echt heel blij met de service die we mochten ontvangen, en ik ben blij dat Sem het net in een Disneyhotel heeft voorgehad! (al had ik natuurlijk liever gehad dat m'n jongen niet gehecht hoefde te worden!!)
    Hoi K-tje,
    Wat vervelend om te horen van het ongeluk van je zoon. Fijn dat er direct adequaat is gereageerd en jullie in de watten zijn gelegd door de cast members van Hotel New York. Dat is nu juist die extra Disney service die je ontvangt in de Disney hotels. Hopelijk hebben jullie nog een mooi verblijf gehad!
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    Volgende week is het zo ver: hotel New York. Maar nu las ik op de website dat het zwembad gesloten is. Klopt dat? Mogen we dan naar zwembaden van andere hotels?

    Alvast bedankt!
    Leen
  • Leen zei:

    Hallo,

    Volgende week is het zo ver: hotel New York. Maar nu las ik op de website dat het zwembad gesloten is. Klopt dat? Mogen we dan naar zwembaden van andere hotels?

    Alvast bedankt!
    Leen

    Hoi Leen,

    Het zwembad van Disney's Hotel New York is van 4 t/m 15 januari gesloten voor onderhoud. Het is helaas niet mogelijk om in deze periode gebruik te maken van de zwembaden in de overige Disney hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Leen zei:

    Hallo,

    Volgende week is het zo ver: hotel New York. Maar nu las ik op de website dat het zwembad gesloten is. Klopt dat? Mogen we dan naar zwembaden van andere hotels?

    Alvast bedankt!
    Leen

    Hoi Leen,

    Het zwembad van Disney's Hotel New York is van 4 t/m 15 januari gesloten voor onderhoud. Het is helaas niet mogelijk om in deze periode gebruik te maken van de zwembaden in de overige Disney hotels.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je voor je snelle antwoord - wat jammer... Net tot de dag dat we daar zijn...
  • Dag Lars,

    Nog een klein vraagje. We hebben een Empire State Club kamer geboekt. Bij de Compass Club & Golden Forest club werden we steeds verrast door een Nespresso machine. Is dit ook aanwezig op de Empire State Club Kamer?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    Nog een klein vraagje. We hebben een Empire State Club kamer geboekt. Bij de Compass Club & Golden Forest club werden we steeds verrast door een Nespresso machine. Is dit ook aanwezig op de Empire State Club Kamer?

    Alvast bedankt!

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    In alle kamers op de 'club level niveau's' in de Disney hotels zijn thee en koffiewelkomstpakketten aanwezig. Of dit bij de Empire State Club ook Nespresso is, durf ik niet te zeggen. De Golden Forest Club en de Compass Club zijn vrij nieuw en het kan zijn dat in deze kamers nieuwere apparatuur aanwezig is, dan in Hotel New York.

    Groetjes,
    Lars
  • Dag Lars,

    We zijn momenteel aan het genieten van een zalig midweekje DLP. En we hebben een nespresso machine op de kamer ;)

    Groetjes
    Leen
  • Leen zei:

    Dag Lars,

    We zijn momenteel aan het genieten van een zalig midweekje DLP. En we hebben een nespresso machine op de kamer ;)

    Groetjes
    Leen

    Hoi Leen,

    Goed om te horen! Veel plezier nog in de magie!

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars.
    Ik ga in oktober voor 4 dagen naar dit hotel.
    heb een arrangement hier voor geboekt omdat mijn jaarkaart in augustus gaat verlopen.
    Maar nu ga ik toch twijfelen of ik mijn jaarkaart niet wil verlengen, en dan mijn toegangs kaarten eventueel ga verkopen.
    Maar hoelang zijn die tickets nu geldig vanaf aankomst datum.
    Want ze zijn niet enkel die 4 dagen geldig dat je er bent.
    En wat zou een redelijke verkoop prijs zijn denk je? zat zelf zo rond de 150 of is dat wel erg goedkoop??
  • Myriam zei:

    Hoi lars.
    Ik ga in oktober voor 4 dagen naar dit hotel.
    heb een arrangement hier voor geboekt omdat mijn jaarkaart in augustus gaat verlopen.
    Maar nu ga ik toch twijfelen of ik mijn jaarkaart niet wil verlengen, en dan mijn toegangs kaarten eventueel ga verkopen.
    Maar hoelang zijn die tickets nu geldig vanaf aankomst datum.
    Want ze zijn niet enkel die 4 dagen geldig dat je er bent.
    En wat zou een redelijke verkoop prijs zijn denk je? zat zelf zo rond de 150 of is dat wel erg goedkoop??

    Hoi Myriam,

    De tickets zijn 7 dagen geldig vanaf de aankomstdag en mogen in willekeurige volgorde worden gebruikt. Normaal kost een ticket voor 4 dagen €212 per persoon.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.