Jaarkaarten (algemene vragen)

1444547495076

Reacties

• Tja, onder Nederlandse wetgeving zouden ze met dergelijke voorwaarden niet weg komen. Zo iets heet "onredelijk bezwarend". Of dat met een Franse entiteit ook zo gaat is mij niet duidelijk, maar een consument mag ontbinden als een product tussentijds wordt "uitgekleed", ook als dat is "afgedekt" in algemene voorwaarden. Maar idd zou mooi zijn als ze hier in voorzien hebben :)
  • Ik dacht dat ze naar het bedrag kijken op de jaarkaart. Als er dus oud bedrag opstaat, je oude voorwaarden krijgt en nieuwe bedrag nieuwe voorwaarden.

Ik heb alleszins geprobeerd met onze magic plus voor onze bagage en bleek geen probleem. Hebben ook 1 infinity maar dacht ga eens proberen met magic plus. Nu de onze lopen al vanaf 1 sept 2018.
  • Hoi allemaal,

Ik heb zojuist bericht terug. Als je vóór 2 april 2019 een jaarkaart hebt aangeschaft, dan gelden de oude voorwaarden. Met andere woorden: gratis gebruik van de Storage Service en verhuur van buggy's en rolstoelen blijft geldig voor 'oude' Magic Plus kaarthouders.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist bericht terug. Als je vóór 2 april 2019 een jaarkaart hebt aangeschaft, dan gelden de oude voorwaarden. Met andere woorden: gratis gebruik van de Storage Service en verhuur van buggy's en rolstoelen blijft geldig voor 'oude' Magic Plus kaarthouders.

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars,

Oké dat is fijn nieuws. Dat scheelt weer een buggy meesjouwen :) . Dank voor het uitzoeken!
  • @Nathalie Houd er rekening mee dat ze beperkt op voorraad zijn!
  • Hoi Lars, zou je mijn vragen van 29 april ook willen navragen?
  • Hoi @Angela1987 ,

Excuus! Alle oude voorwaarden en voordelen blijven geldig voor personen die een jaarkaart vóór 2 april 2019 hebben aangeschaft, dus ook de 'oude' prijzen voor de Privilege tickets.

Groetjes,
    Lars
  • steef zei:

@Nathalie Houd er rekening mee dat ze beperkt op voorraad zijn!

Dank voor de tip. Ik las het ergens inderdaad. Er is geen vakantieperiode als wij er zijn, zouden ze dan ook zo snel op zijn..?
  • @Natalie

Onze ervaring is dat als je 's ochtends het park in gaat er vaak een lange rij stond, terwijl in de studios het een stuk rustiger was.

grz

MJ
  • Wanneer je op "meer informatie" klikt, kom ik op een pdf sheet waar meer voordelen staan dan op de hoofpagina:
    https://tms.dlp-media.com/ap/nl/carwash.pdf
    Hier staat dat gebruik rolstoelen, kennel, bagageservice, etc. nog steeds gratis is met de infinity kaart. Ook de nieuwe prijs staat er boven, dus ga ik er vanuit dat ook op mijn nog aan te schaffen kaart deze voordelen van toepassing zijn, niet waar?
  • Voor de Infinity-kaart zijn deze extra's inderdaad nog inbegrepen. Voor de Magic Plus zijn deze extra's sinds 1 april gewijzigd.
  • mag je als je de magic flex neemt meteen gebuik maken van het park als je een jaarpas neemt of mag je de dag erna dan er niet in?
  • Alleen de Discovery jaarpas is 2 dagen na de activatiedatum ongeldig. Alle andere kaarten zijn gewoon de voldende dag te gebruiken.
  • Hoi @pardijntje ,

@steef geeft het al aan dat de twee blockdagen na aanschaf alleen van toepassing zijn op de Discovery jaarkaart. Aanvulling: als de dag 'erna' een standaard blockdag is voor de Magic Flex, dan kom je er alsnog niet in. Check het overzicht met alle blockdagen per jaarkaart in de kalenders op de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Blockdagen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Deze vervallen wel als je via mail/post besteld waar ze je pas opsturen (?).
  • Deze vervallen wel als je via mail/post besteld waar ze je pas opsturen (?).

Dat is correct, maar je verliest dan ook geldigheid omdat het doorgaans 2-4 weken duurt voordat je de jaarkaarten in huis hebt.
  • Weer terug van Disney en ik dacht even hier te komen bevestigen dat wij bij het ophalen van onze magic plus passen inderdaad heel vriendelijk van de man die ons hielp direct kregen uitgelegd dat wij nog van de oude voorwaarden profiteerden, dus we konden kosteloos een buggy huren :) .
  • Ik heb nu al een aantal keren familieleden met korting op mijn Infinitypas mee het park ingenomen. Maar eerlijk gezegd weet ik niet meer precies hoevaak. Is het ergens na te kijken hoevaak ik dat nog met mijn pas kan? Groetjes Robine
  • Ik denk dat je dat even bij een kassa moet navragen.
  • Hoi allemaal,

Sinds november 2018 ben ik de trotse eigenaar van een Magic Plus jaarkaart en dit bevalt uitstekend. Nu denk ik er sterk over om te verlengen. Vanaf hoeveel maanden voor het verlopen van de jaarkaart mag dit? En zitten hier nog bepaalde voordelen aan (ik zie soms berichten voorbij komen dat mensen extra maanden geldigheid hebben gekregen?)

Groetjes,

Demy
  • Hoi @demybrekhof ,

Verlengen kan vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum met de 4 maanden extra gratis aanbieding. Dit kan ter plaatse of online worden geregeld. Ga hiervoor naar onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Verlengen': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

Wij willen volgende week Magic Plus jaarkaarten aanschaffen voor ons gezin. Mijn man en ik willen aankomend weekend met 1 van onze drie kinderen gaan, en binnenkort ook met zijn vijven.
    Wanneer je 5 kaarten aanschaft krijg je 20% korting. Is het ook mogelijk om gelijk 5 kaarten aan te schaffen (misschien met id bewijzen en pasfoto's) of moeten we dan allemaal tegelijk aanwezig zijn. Het zou zonde zijn om de 20% mis te lopen. Mocht het niet op deze manier lukken is er dan een andere oplossing?

Groetjes Kim
  • Om een jaarkaart ter plekke aan te schaffen moet je/iedereen persoonlijk aanwezig zijn. Ik denk dat je die 20% korting niet krijgt als je de jaarkaarten op twee verschillende momenten koopt.
    Vragen in DLP kost niks, maar ik zou niet rekenen op een positief antwoord.
  • Hoi Hugo,
    Bedankt voor je antwoord, we gaan het proberen.....
    Hugo zei:

Om een jaarkaart ter plekke aan te schaffen moet je/iedereen persoonlijk aanwezig zijn. Ik denk dat je die 20% korting niet krijgt als je de jaarkaarten op twee verschillende momenten koopt.

• Hoi, we zijn inmiddels in Disney geweest en het is gelukt! We waren dit keer met 3 van de 5 personen en het is gelukt om voor allemaal een jaarkaart aan te schaffen. We waren goed voorbereid, we hadden de ID kaarten van de kinderen die niet aanwezig waren mee, een grote pasfoto en post met het huidige adres (deze hadden we uiteindelijk niet nodig). Er werden geen vragen gesteld en zonder probleem kregen wij de jaarkaarten met de 20% familie korting. Er is een foto van de foto gemaakt om te gebruiken op de pas.
    Erg blij dat het bij ons gelukt is, al is het geen zekerheid voor andere. Ik heb ook naar het informatienummer van Disney zelf gebeld en zij gaven aan dat het niet mogelijk was maar dat we het natuurlijk konden proberen.

Groetjes Kim

Hugo zei:

Om een jaarkaart ter plekke aan te schaffen moet je/iedereen persoonlijk aanwezig zijn. Ik denk dat je die 20% korting niet krijgt als je de jaarkaarten op twee verschillende momenten koopt.

• Zo zie je maar weer, zelfs regels blijken niet heilig te zijn. Maar mooi geregeld zo!
  • Ik ben Lysette en net nieuw op dit forum, al jaren Disneyland paris fan, voor het eerst in 1997 geweest toen het park 5 jaar bestond.
    De laatste tijd ga ik ieder jaar wel een keer naar Disney (in 2017 zelfs 2x geweest).
    Door wat vlogvideo's ben ik gaan nadenken over het aanschaffen van een jaarkaart (ik ga weer in oktober dus heb nog even denktijd).
    Hebben jullie tips/ ervaringen met betrekking tot een jaarkaart. magic flex en infinity spreken mij het meeste aan gezien de korting in de boetieks en restaurants (love shopping).
    Ik zit vooral met reisgezelschap als dingetje. Mijn vriend gaat bijvoorbeeld liever niet ieder jaar naar disney, laat staan 2 tot 3x per jaar. Mijn moeder gaat graag mee, maar moet er wel voor sparen waardoor ze ook niet ieder jaar mee kan.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
    Lysette
  • Hoi @Lysette, een jaarkaart is heel makkelijk terugverdiend, je kunt zelf de rekensom maken.
    Bij ons halen we de kaart er uit door 2x per jaar 3 dagen te gaan. Bij de tweede keer maken we al “winst”, puur op de entree.
    Alle extra’s zoals kortingen in winkels & restaurants komen daar nog bij.

Om je moeder mee te nemen is het ook ideaal want je kunt haar voor 39 of 49 euro meenemen via een privilege ticket dat je als abonnee kunt kopen.

Je kunt een room only boeken, of eventueel in een hotel verblijven op een paar minuten afstand (met de trein of auto).

Wat wij er zo fijn aan vinden is dat je veel minder last hebt van de hogere prijzen tijdens vakanties e.d.

In ons geval als prijsbewuste reiziger hebben we na wat wikken en wegen gekozen voor de infinity card voor de beste ervaring en extra’s, maar reizen we voordelig met Thalys en verblijven we in B&B hotel (Torcy) zodat we geen gedoe hebben met schuttlebussen enzo, op die manier kun je zo vaak gaan als je wilt en valt het reuze mee nadat je je abonnement betaald hebt. (Vind ik).
  • Macamba zei:

Hoi @Lysette, een jaarkaart is heel makkelijk terugverdiend, je kunt zelf de rekensom maken.
    Bij ons halen we de kaart er uit door 2x per jaar 3 dagen te gaan. Bij de tweede keer maken we al “winst”, puur op de entree.
    Alle extra’s zoals kortingen in winkels & restaurants komen daar nog bij.

Om je moeder mee te nemen is het ook ideaal want je kunt haar voor 39 of 49 euro meenemen via een privilege ticket dat je als abonnee kunt kopen.

Je kunt een room only boeken, of eventueel in een hotel verblijven op een paar minuten afstand (met de trein of auto).

Wat wij er zo fijn aan vinden is dat je veel minder last hebt van de hogere prijzen tijdens vakanties e.d.

In ons geval als prijsbewuste reiziger hebben we na wat wikken en wegen gekozen voor de infinity card voor de beste ervaring en extra’s, maar reizen we voordelig met Thalys en verblijven we in B&B hotel (Torcy) zodat we geen gedoe hebben met schuttlebussen enzo, op die manier kun je zo vaak gaan als je wilt en valt het reuze mee nadat je je abonnement betaald hebt. (Vind ik).

Bedankt voor je reactie. Zelf ga ik altijd voor een Disneyhotel om in de magic bubble te blijven en als je de kamer boekt op de pashouder krijg je als het goed is ook leuke korting op het hotel afhankelijk van wanneer je gaat.

Waarschijnlijk zal ik vaker met de trein gaan i.p.v. auto gezien ik geen rijbewijs heb en mijn moeder het niet ziet zitten om door België te rijden haha. Alleen mijn vriend krijg ik zover voor de auto.

Goed om te horen dat jullie de infinity card eruit hebben na slechts 2 bezoekjes van 3 dagen! het liefst ga ik 4 of 5 dagen, maar daarna ben ik echt gesloopt! Hebben jullie ieder een eigen kaart of gewoon 1?
  • Hi Lysette,

Wij hebben ook al enkele jaren een jaarkaart gehad (helaas op dit moment zit het er even niet in qua financiën), en het beviel ons prima.
    Wij (gezin met 2 tieners) hadden 1 infinity en de rest magic plus, dit zodat we wel vooraan konden parkeren (nooit gegarandeerd, was vaak vol, maar ik heb begrepen dat deze plaatsen uitgebreid zijn) en meer korting in de shops en restaurants kregen.
    Echter als je goed gaat rekenen moet je aardig wat souvenirs en eten wil je de €150 verschil eruit halen. Helemaal als je “maar” 2 of 3 keer per jaar gaat zal dit lastig worden. Je hebt natuurlijk wel de VIP plaatsen bij de parade en de eindshow, maar als je met meerdere mensen bent, en die geen infinity pas hebben sta je daar alleen, dus dat is ook niet echt gezellig.

Wat je ook kiest, de jaarkaart zal je in ieder geval heel veel plezier geven.

Grz

MJ
Log In of Registreer om te reageren.