Golden Forest Club - Disney's Sequoia Lodge

oktober 2019 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste disneyfans,
Ik begrep dat er een club leven komt in Hotel Sequoa Lodge. Ik begreep bovenste drie etages hoofdgebouw, eigen ontbijt zaal, vier uurtje en eigen incheck balie.
Kan iemand mij iets meer vertellen?

Reacties


  • Beste disneyfans,
    Ik begrep dat er een club leven komt in Hotel Sequoa Lodge. Ik begreep bovenste drie etages hoofdgebouw, eigen ontbijt zaal, vier uurtje en eigen incheck balie.
    Kan iemand mij iets meer vertellen?

    Hoi Patrick,
    Vanaf komende zomer (2013) zal Disney's Sequoia Lodge een 'Castle Club' niveau krijgen, vergelijkbaar met de Castle Club in het Disneyland Hotel en The Empire State Club in Disney's Hotel New York. Dit vernieuwde gedeelte gaat 'Golden Forest Club' heetten en is gelegen op de bovenste drie etages van het hoofdgebouw (Montana gedeelte). Gasten van deze exclusieve etages krijgen de Disney Hotel FastPass (of VIP FastPass als er een suite wordt geboekt), ontbijt met de Disney figuren, een privéreceptie en een lounge met gratis drankjes & snacks in de namiddag (het 'vier uurtje').
    Groetjes,
    Lars
  • We kunnen haast niet wachten :-)
  • krijg je nu wel of geen dreampaskorting op de golden forrets club?
    of kan je geen room only boeken hier?

  • krijg je nu wel of geen dreampaskorting op de golden forrets club?
    of kan je geen room only boeken hier?

    Hoi Renata,
    Er is geen jaarkaartkorting beschikbaar op kamers in de Golden Forest Club (of welke ander 'Club-niveau' in de overige hotels dan ook). De korting is alleen geldig op standaard kamers.
    Groetjes,
    Lars
  • We gaan voor maart een kamer in de golden forest club boeken. En heb daarvoor eens gebeld ivm prijs.
    Ookal is er geen korting op de kamer zelf, het is wel mogelijk om room only te boeken. Ik heb een dreampas en de room only voor 3 volwassenen komt uit op 419 euro en een arrangement voor 3 personen komt uit op 736 euro voor ons reisje.
    Nu, de 2 personen die met me mee gaan hebben geen jaarkaart op dit moment, maar zijn wel van plan om er een aan te schaffen. En het is zelfs mogelijk om dat gegeven in te brengen als je telefonisch boekt. Ik met mijn dreampas en mijn 2 gasten die tickets nodig hebben kost dan 609 euro. Dus nog altijd goedkoper :)
    Zal zeker een revieuw schrijven van de ervaring in de golden forest club achteraf :)
  • Ik heb net geboekt voor golden forest 5 dagen / 4 nachten voor 1 persoon en bij aankomst kun je degene met jaarkaart of jaarkaart willen kopen op de boeking erbij zetten voor ongeveer 1.10 p.p.p.n. daar zit het ontbijt bij inbegrepen.
  • Zoals beloofd de review van ons verblijf in de Golden Forest Club.
    De parking vind ik niet echt leuk. We stonden helemaal vanachter op de parking en moesten een eindje wandelen om aan de receptie te komen. Ook zei de man die ons binnen liet dat we onze bagage tot 3 uur in de auto moesten laten staan, dus we zijn later om de dag nog op en af moeten gaan om onze bagage te halen. Jammer dat er geen service is waar je je bagage achter kan laten.
    Het is leuk om een eigen receptie te hebben zodat je niet lang moet wachten. Uit gewoonte ging ik naar de gewone receptie om ons in te checken en tja, natuurlijk doorverwezen naar de privé receptie. Er staan wel 2 bureaus, maar de ruimte aan de linkse bureau is nogal krap als je met een gezelschap reist, dus het is best dat je alleen of met 2 naar binnen gaat en dat de rest even in de lobby of buiten blijft.
    De kamer was zoals altijd prachtig ingericht in de stijl van het hotel en was heel netjes. Op verschillende foto's de ik gezien had, leek zowel het hotel als de kamers er nogal vrij donker en grauwig uit te zien, maar dat is helemaal niet het geval. Het hout is natuuelijk wel donker, maar de muren zijn licht genoeg en er is voldoende verlichting waardoor je geen benauwd gevoel krijgt. Vond het echt geweldig dat mijn favoriete apparaat er stond : de koffiemachine Laugh !! Vind het irritant dat het zo'n capsule ding is en niet mijn eigen koffiemachine. Gelukkig kon ik mijn gezelschap lastig vallen om mijn eerste koffie te zetten. Nogal lastig om met je ogen toe en zombie reflexen een apparaat te gebruiken dat je niet gewoon bent.
    De lounge is echt prachtig ingericht. De verlichting is echt schitterend, ookal was er geregeld een klein probleempje met enkele lampen die willkeurig flikkerden. En op zo'n momenten mogen er dus geen vakmannen in je gezelschap zitten die grapjes gaan maken tegen het personeel daar Frown 's Avonds is het er wel vrij donker vind ik zelf, maar het geeft wel een aangename sfeer eens je ogen zich hebben aangepast. Overdag is er voldoende licht. We zijn één keer naar het vieruurtje gegaan. Er waren ongeveer 6 verschillende "gebakjes", een grote fruitmand en 3 verschillende snoepjes als ik me niet vergis. Mijn aandacht ging vooral uit naar de brownies.
    Wel moet je er voor zorgen dat je altijd de easy pass bij de hand hebt als je de lounge wil binnen gaan. Mijn partner ging al binnen terwijl ik naar de wc ging en ik had de easy pass in mijn zak. Nadat hij had uitgelegd dat ik naar de wc was mocht hij wel gaan zitten, maar kreeg niets te drinken en ik zag het personeel hem wantrouwend in het oog houden tot ik de easy pass liet zien. Mijn eerste gedacht was 'amai, wat onvriendelijk uitziend personeel' totdat mijn partner de situatie had uitgelegd. Tja, ik kan ook wel begrijpen dat die mensen gewoon hun werk doen en het is niet hun fout dat ik de easy pass bij had ipv mijn partner. Misverstanden kunnen nu eenmaal snel ontstaan als je niet alle informatie hebt.
    Het ontbijt is in de ruimte naast de lounge. Ik heb er 3 verschillende ontbijtgranen gezien, 2 verschillende broodjes, 3 verschillende koffekoeken en redelijk wat beleg. Belangrijk is om de ganse U rond te gaan zodat je alles gezien hebt. Zo is er bijvoorbeeld maar 1 plaats waar de choco en confituren liggen (en die had ik de eerste keer over het hoofd gezien). Het was een koud ontbijt, maar echt wel lekker. En de disneyfiguren die rondlopen maken het natuurlijk extra speciaal. Het is er wel geregeld een geschuif van stoelen als de figuren door willen, vooral diegene met een groot kostuum zoals iejoor. Jammer is wel dat er steeds maar 1 figuur aanwezig is, waardoor niet iedereen evenveel aandacht krijgt. Bij kinderen geldt de regel 'de luidste keel krijgt de meeste aandacht' zo lijkt het en de volwassenen worden zo goed als genegeerd had ik de indruk. Van de 4 figuren die we gezien hebben, is er maar 1 bij ons aan tafel gekomen en persoonlijk denk ik dat het was vanwege het kleine kindje aan de tafel naast ons. Vond het wel jammer voor het meisje dat bij ons was, want toen mickey langs kwam zag je echt wel dat ze er van genoot. En ik geniet er stiekem ook veel van als ik een disneyfiguur kan knuffelen Wink
    Niet specifiek voor de Golden Forest Club, maar het buffetrestaurant Hunters Grill is wel een aanrader. Houd er wel rekening mee dat je op tijd reserveert en dat je op tijd gaat aanschuiven in de rij.
    Om eerlijk te zijn, ik zou echt niet kunnen zeggen of we nog terug gaan naar de Golden Forest Club of de Sequoia Lodge. Het interieur is mooi, maar niet echt ons ding. Ook ben ik niet echt teleurgesteld van de Golden Forest Club, maar vind het ook niet indrukwekkend. Ik zeg niet dat het slecht is, maar het is gewoon niets voor ons. Ieder zijn ding he Smile
  • Vorige week 5 dagen verbleven in een golden forest kamer!!! Dit zijn mijn bevindingen;
    Zeer vriendelijk personeel zowel bij het inchecken, als bij het ontbijt en bij het restaurant.
    Het ontbijt met de disney-figuren is echt top (rustig), om het half uur een andere figuur. Voor onze kinderen was dit het topmoment van de dag.
    Het vieruurtje was ook altijd héél lekker en goed georganiseerd. Gratis drank was altijd welkom en was uit een blik (cola,fanta,sprite, nestea,spa bruis,...). Ook lekkere koffie en warme chocomelk van Segafredo....
    De kamer was proper en van alles voorzien, alleen vond ik hem wat klein en donker! Wij zijn New-York gewoon en dan merk je toch een verschil ivm de kamer.
    Het restaurant Hunter's grill was in een buffetvorm. Het was lekker maar DUUR, 30,99 euro per persoon zonder drinken (volwassen). Nu het eten in andere restaurants zijn ook duur, men profiteert enorm van het kindermenu. Je betaalt meestal 15,99 euro maar ze eten voor amper 5 euro aan eten op....
    Het zwembad was proper en gezellig, bij momenten iets te druk. Het water is nogal fris, maar naar verloop van tijd wordt het aangenaam.
    Van het hotel ben de mogelijkheden ben ik zeer tevreden!
  • Hoi, ik en mijn partner hebben geboekt voor de Golden Forrest van 1 tm 4 maart 2015. Ik zal als de trip erop zit graag een review schrijven hierover. Het wordt voor mij de 3e keer dat ik naar DLP ga. Eerste twee keer was 4 dagen in Hotel Santa Fe met ouderlijk gezin.
    Nu wilde ik graag een stapje hoger en nergens meer om hoeven te denken. Dus maar een upgrade gekozen voor Club Level.
    Ik denk dat we dat vieruurtje ook wel kunnen gebruiken na de lange treinreis vanuit Groningen die kant op (7 uur incluis overstappen)
    Jammer genoeg ligt Space Mountain eruit, maar dat mag de pret niet derven want ik heb sinds de laatste keer (10 jaar geleden) nog weer heel wat nieuws voorbij zien komen. Met name in het Studio,s Park.
    Tower of Terror
    Crush's Coaster
    Ratatouille
    Toy Story Playland and rides.
  • Hallo, wij gaan 2 januari 2017 voor het eerst naar een disney hotel, hiervoor kyriad met oad gedaan was prima maar miste de disney sfeer dit was toen ons eerste bezoek ik ga nu met mijn 2 dochters bijna 4 en 6 en mijn zus zij gaat echt voor het eerst.
    Ik heb bewust voor sql gekozen omdat hij rust uit straalde en golden forest voor de extra rust ga hier toch naar toe om tot rust te komen en de extra's lijken mij erg fijn nu twijfel ik om halfboard plus te boeken heeft dit veel extra voordeel en is het veel goedkoper dan gewoon restaurant binnen lopen? En wat kan ik rond 2 januari aan drukte,openingstijden verwachten?
  • Hoi lars,

    Ik ga in voor januari boeken.
    Wij zijn met 5 mensen waarvan 3 geen jaarkaart hebben.
    Dus nu twijfelen wij of we wel of geen halfpension plus bij boeken.
    Mijn zusje en ik hebben een dreampas dus krijgen korting, maar geld dit voor alle 5 of alleen voor mij en mijn zusje.
    Wat is nu beter. Wel of geen halfpension.
    We nemen overigen de golden forrest kamer voor het eerst.
  • Hallo, wij gaan 2 januari 2017 voor het eerst naar een disney hotel, hiervoor kyriad met oad gedaan was prima maar miste de disney sfeer dit was toen ons eerste bezoek ik ga nu met mijn 2 dochters bijna 4 en 6 en mijn zus zij gaat echt voor het eerst.
    Ik heb bewust voor sql gekozen omdat hij rust uit straalde en golden forest voor de extra rust ga hier toch naar toe om tot rust te komen en de extra's lijken mij erg fijn nu twijfel ik om halfboard plus te boeken heeft dit veel extra voordeel en is het veel goedkoper dan gewoon restaurant binnen lopen? En wat kan ik rond 2 januari aan drukte,openingstijden verwachten?

    Hoi kussiez_anna,

    Met een maaltijdformule bespaart u tot 15% op de prijs in de restaurants ter plaatse + u ontvangt een gratis tussendoortje (bestaande uit 1 snack + 1 warme of koude drank naar keuze, per persoon, per nacht). Bij een verblijf in Disney's Sequoia Lodge krijgt u de Plus vouchers die geldig zijn in vrijwel alle restaurants in de parken, Disney Village en de Disney hotels.

    Profiteer van onze vroegboekvoordeel aanbieding en ontvang tot 2 nachten & 2 dagen gratis bij een verblijf in de Disney hotels. Ontdek prijzen & beschikbaarheid: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-vroegboekvoordeel-nl. De maaltijdvouchers kunnen eenvoudig aan de boeking worden toegevoegd tijdens de tweede fase van de reservering.

    De eerste week van januari is laagseizoen met korte wachttijden en kortere openingstijden omdat het al vroeg donker wordt. Tijdens jullie verblijf kun je nog steeds genieten van al het extra kerstentertainment t/m 8 januari 2017: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disneys-betoverende-kerst-2016-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Myriam zei:

    Hoi lars,

    Ik ga in voor januari boeken.
    Wij zijn met 5 mensen waarvan 3 geen jaarkaart hebben.
    Dus nu twijfelen wij of we wel of geen halfpension plus bij boeken.
    Mijn zusje en ik hebben een dreampas dus krijgen korting, maar geld dit voor alle 5 of alleen voor mij en mijn zusje.
    Wat is nu beter. Wel of geen halfpension.
    We nemen overigen de golden forrest kamer voor het eerst.

    Hoi Myriam,

    De korting die je met een Dream jaarkaart ontvangt (10% korting), is ongeveer vergelijkbaar met de korting via de maaltijdvouchers (tot 15% korting), maar je krijgt wel een gratis tussendoortje en een gratis frisdrank per maaltijd met de vouchers. De korting in de restaurants en winkels geldt voor het gehele gezelschap, ook voor de reisgenoten die niet over een jaarkaart beschikken. Het ligt er aan in welke type restaurants jullie willen dineren. Voornamelijk in de restaurants met tafelbediening is het voordeel via de vouchers het hoogst.

    Jaarkaarthouders kunnen op twee manieren een verblijf boeken. Ontdek welke methode in jullie geval het meeste voordeel oplevert via de twee zoekmachines op onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen 'room only' prijzen' en volg de instructies: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Verblijven jullie op één kamer? Vul dan alleen de gegevens in van de personen zonder jaarkaart en voeg je zus en jezelf bij aankomst toe aan dezelfde kamer tijdens het inchecken. Jullie betalen dan alleen de verplichte toeristenbelasting. Verblijven jullie in twee kamers, boek dan een regulier arrangement voor de 3 personen zonder jaarkaart via de tweede zoekmachine en boek een 'room only' aanbieding voor jullie twee via de eerste zoekmachine.

    Mocht je hulp nodig hebben met het uitzoeken van de meest voordelige optie, stuur dan even een privébericht of gebruik de Contact pagina en wij kijken graag met je mee: http://www.discoverthemagic.nl/contact.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars.

    Dat is dus ook de reden dat we twijfelen.. we zullen waarschijnlijk buffetrestaurants en annets diner gaan eten.
    Dus weet niet of ik nu buiten het tussendoortje zoveel voordeel heb aan het halfpension
  • ik heb voor de zelfde vraag gestaan, ga ik half pensioen boeken voor de persoon die geen jaarkaart heeft. Uiteindelijk niet gedaan omdat je als ik het goed heb niet kan kiezen voor de goedkopere STANDAARD variant, maar alleen de PLUS optie kan kiezen als je in SQL verblijft? Dan is het prijsverschil zo klein dat ik liever de vrijheid heb zonder bonnen en bij de forest kamer heb je zo wie zo een snack moment tussen 16-18 uur al moet je dan wel terug naar het hotel.
  • esther zei:

    ik heb voor de zelfde vraag gestaan, ga ik half pensioen boeken voor de persoon die geen jaarkaart heeft. Uiteindelijk niet gedaan omdat je als ik het goed heb niet kan kiezen voor de goedkopere STANDAARD variant, maar alleen de PLUS optie kan kiezen als je in SQL verblijft? Dan is het prijsverschil zo klein dat ik liever de vrijheid heb zonder bonnen en bij de forest kamer heb je zo wie zo een snack moment tussen 16-18 uur al moet je dan wel terug naar het hotel.

    Hoi esther,

    Dat is correct. De verdeling is als volgt:

    Standaard: Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Hotel Cheyenne, Disney's Davy Crockett Ranch
    Plus: Disney's Sequoia Lodge, Disney's Newport Bay Club, Disney's Hotel New York
    Premium: Disneyland Hotel

    Je kunt altijd voor een 'hogere' formule kiezen, maar niet voor een 'lagere'. Meer informatie over de half- en volpension opties: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt, we gaan er nog is over denken wat we doen, enig idee tot hoe laat het park dan open is?
  • Bedankt, we gaan er nog is over denken wat we doen, enig idee tot hoe laat het park dan open is?

    Hoi kussiez_anne,

    Graag gedaan! De exacte openingstijden voor januari 2017 zijn nog niet bekend, maar op basis van vorig jaar zullen dit de tijden worden op doordeweekse dagen in de eerste week van januari:

    Disneyland Park: 10:00 - 19:00 uur
    Walt Disney Studios Park: 10:00 - 18:00 uur (Extra Magische Uren van 08:00 tot 10:00 uur)

    Groetjes,
    Lars
  • Bij de speciale lounge kun je drankjes verkrijgen als je golden forest hebt geboekt. Mag je deze ook meenemen naar je kamer of het park op? Je hebt een koelkast op je kamer, kun je hier bv een blikje fris van de lounge inzetten zodat je dit kunt meenemen naar de park een volgende dag
  • Bij de speciale lounge kun je drankjes verkrijgen als je golden forest hebt geboekt. Mag je deze ook meenemen naar je kamer of het park op? Je hebt een koelkast op je kamer, kun je hier bv een blikje fris van de lounge inzetten zodat je dit kunt meenemen naar de park een volgende dag

    Ja hoor als je t even vraagt of je het mag meenemen doen ze daar heel niet moeilijk over
Log In of Registreer om te reageren.