Voorbereiding bezoek Walt Disney World

15681011118

Reacties

  • Macamba zei:

    Dave077 zei:

    Net zijn de eerste directe vluchten online gekomen. Vertrek op 22 april 2020 en retour op 4 mei 2020 komt op zo'n 590 euro pp met KLM/AF/DELTA. Bagage kosten heb ik niet uitgerekend. Zaten we bij onze prijs bij in en leken hier exclusief te zijn. Heenreis beetje late aankomst maar retour ook lekker laat weg.

    Dat is een mooie prijs. KLM haalt de koffer uit de tickets dus bagage gaat steeds vaker exclusief zijn tenzij je een “upgrade” neemt. Dat is de tendens om beter uit vergelijkingen te komen met budgetmaatschappijen zoals Norwegian.
    Vluchten worden uitgevoerd door delta: zeer goede service, gratis WiFi (voor whatsapp enzo) full WiFi tegen betaling..

    Zelf twijfel ik tussen 2 ideeën:

    1. Die directe vlucht vertrekt redelijk laat dus je verliest je eerste duurbetaalde resort / WDW dag. Maar wel comfortabel direct en dus relatief goedkoop, want overstappen of stopovers doen je meer geld uitgeven op de luchthaven..

    2. Met een vroege vlucht via bijv ATL of NYC naar Orlando vliegen en een paar uur eerder aankomen.. of zelfs een dag eerder vertrekken met een night-stop(over) in de VS die , kost niets extra zolang je overstap minder dan 24u duurt.. dan vlieg je de volgende ochtend pas naar Orlando, kom je uitgerust aan en haal je meer uit je eerste dag.

    Maar zoals eerder al aangehaald door Lars: gesleep met koffers.
    En extra kosten aan overnachting op je tussenstop in bijv NYC.
    Per saldo verlies je dus tijd of geld.. maar de keuze is er. :-)
    Dat heeft mij uiteindelijk doen kiezen voor de vlucht met British airways. We stappen nu over op Londen Gatwick en die duren maar kort (1,5 uur zo'n beetje). Dat is bijna rechtstreeks doorlopen van gate naar gate. Zo'n stopover heb ik ook nog even overwogen maar met kids lijkt me dat beetje veel van het goede gezien alle gesleep en zo.
  • Ik zit even met dat tijds verschil
    Maar wat is een gunstige tijd om bijvoorbeeld vanaf Schiphol te vertrekken en dan gunstig aan te komen op orlando
    Is inderdaad zonde als er al een dag van je resort tijd verstreken is.
  • Ik zit even met dat tijds verschil
    Maar wat is een gunstige tijd om bijvoorbeeld vanaf Schiphol te vertrekken en dan gunstig aan te komen op orlando
    Is inderdaad zonde als er al een dag van je resort tijd verstreken is.

    Inchecken gaat pas vanaf 15.00 volgens mij, je tickets werken wel al. Dat houdt in dat je dus meteen na de reis het park in zou gaan. Tenzij je ergens onderweg (bijvoorbeeld in New York) overnacht en de volgende ochtend heel vroeg door vliegt naar Orlando je het zover slaap moet doen die nacht en dan +6 uur tijdsverschil maakt het in mijn beleving niet te doen
  • Denk ook niet dat je dat red.
    Maar het is denk ik wel fijn als je rond 16.00 aan komt bij je resort.
    En dan eerder rustig gaat relaxen en wat gaat eten dan direct het park in te gaan,zeker met twee jonge kinderen
  • Kort samengevat zijn er volgens mij drie opties:
    1 je vliegt de dag van te voren zo laat mogelijk weg en arriveert dan rond 00.30 op de dag van inchecken in Orlando. Met vervoer, tassen halen, douane, etc is het snel 02.30-03.00 voordat je in hotel bent en ergens in een lobby beetje kunt crashen. Dan gaat met de extra magic hours het eerste park in 07.00-08.00 open. Dus je moet zo'n 4 uur overbruggen maar bent dan waarschijnlijk zo'n 36 uur aaneengesloten wakker... Met kids niet echt een optie in mijn ogen.
    2 je vliegt een dag van te voren in de middag ergens weg en overnacht ergens in de buurt van een luchthaven die al in Amerika ligt. De volgende dag kun je dan met een ochtend vlucht rond het middaguur in Orlando zijn. Dan kun je ingecheckt en wel rond 15.00 aan je park dag beginnen zonder helemaal gesloopt te zijn. Nadeel is dat je met koffers moet gaan lopen slepen, kosten voor de overnachting en een dag eerder weg moet wat ook verlof kost natuurlijk.
    3 je vliegt zo vroeg mogelijk op de dag van inchecken weg uit Nederland en komt op zijn vroegst om 15.30 lokale tijd in Orlando aan. Met inchecken is het dan ook snel 18.00. dan kun je die avond nog ergens heen gaan maar je hebt dan toch al dag van minimaal 05.00 nl tijd vertrek naar Schiphol ivm inchecken 3 uur voor vertrek ivm international vlucht en dan zo'n 10 uur vliegen en 6 uur terug in de tijd. Voor ons is het dus dan al van 05.00 tot 24.00 (onze tijd gerekend). Het batterijtje is dan wel op lijkt me, zeker met kids.
    Wij vliegen nu om 10.50 weg in NL en komen om 18.00 lokale tijd in Orlando aan. Rustig naar het hotel, inchecken, kamertje bekijken, rondje hotel en dan plat en de volgende dag er meteen fris tegenaan.

    Mocht ik iets gemist hebben hoor ik dat graag;-)
  • Optie 3 lijkt mij eigenlijk het best
    Want gesloopt ben je En zeker met kids.
  • Wij zijn niet echt gebonden aan tijd want ben 4 weken in verlof.
    Heb nu datum vastgelegd voor wdw maar voor zelfde komen we 2 dagen eerder aan. Afhankelijk van prijs vluchten . Ga dan goedkoop hotel boeken.

    Ik ben het meest bang dat mijn bagage gaat verloren gaan bij tussenlandingen ?

    Nu ja ik heb wel voordelige annulatieverzekering gevonden waarbij onze bagage verzekerd is en ook als vluchten vertraging hebben.
  • Hoi @Macamba , @Dave077 en @thomastol ,

    Wij adviseren altijd optie 3 (van Dave's lijstje). Na een hele lange vlucht inclusief inchecken en transfertijd ben je uitgeblust en is ons advies om lekker in je resort te blijven en te eten of eventueel naar Disney Springs te gaan voor een hapje en een drankje. Ga je na je vlucht direct de parken in, dan ben je voor de komende dagen gebroken. Beter de eerste dag/avond lekker relaxen en goed slapen en dan vanaf dag twee vroeg de parken in.

    Groetjes,
    Lars
  • juni 2019 aangepast
    Dave077 zei:

    Kort samengevat zijn er volgens mij drie opties:
    1 je vliegt de dag van te voren zo laat mogelijk weg en arriveert dan rond 00.30 op de dag van inchecken in Orlando. Met vervoer, tassen halen, douane, etc is het snel 02.30-03.00 voordat je in hotel bent en ergens in een lobby beetje kunt crashen. Dan gaat met de extra magic hours het eerste park in 07.00-08.00 open. Dus je moet zo'n 4 uur overbruggen maar bent dan waarschijnlijk zo'n 36 uur aaneengesloten wakker... Met kids niet echt een optie in mijn ogen.
    2 je vliegt een dag van te voren in de middag ergens weg en overnacht ergens in de buurt van een luchthaven die al in Amerika ligt. De volgende dag kun je dan met een ochtend vlucht rond het middaguur in Orlando zijn. Dan kun je ingecheckt en wel rond 15.00 aan je park dag beginnen zonder helemaal gesloopt te zijn. Nadeel is dat je met koffers moet gaan lopen slepen, kosten voor de overnachting en een dag eerder weg moet wat ook verlof kost natuurlijk.
    3 je vliegt zo vroeg mogelijk op de dag van inchecken weg uit Nederland en komt op zijn vroegst om 15.30 lokale tijd in Orlando aan. Met inchecken is het dan ook snel 18.00. dan kun je die avond nog ergens heen gaan maar je hebt dan toch al dag van minimaal 05.00 nl tijd vertrek naar Schiphol ivm inchecken 3 uur voor vertrek ivm international vlucht en dan zo'n 10 uur vliegen en 6 uur terug in de tijd. Voor ons is het dus dan al van 05.00 tot 24.00 (onze tijd gerekend). Het batterijtje is dan wel op lijkt me, zeker met kids.
    Wij vliegen nu om 10.50 weg in NL en komen om 18.00 lokale tijd in Orlando aan. Rustig naar het hotel, inchecken, kamertje bekijken, rondje hotel en dan plat en de volgende dag er meteen fris tegenaan.

    Mocht ik iets gemist hebben hoor ik dat graag;-)

    Ik heb zelf voor 'optie 2b' gekozen, door te slapen nabij Orlando airport. Wij zijn rond 16.00u lokale tijd in Orlando geland. Eer dat we door de douane waren en koffers hadden was het 17.00u door.We hadden besloten om de eerste nacht dus nabij het vliegveld te slapen zodat we 's ochtends vroeg fris en fruitig richting Walt Disney World konden vertrekken. Daarnaast kun je dan ook volledig gebruik maken van je eerste dag van het pakket wat we geboekt hadden. Anders was de eerste dag voor ons gevoel een beetje 'weg', en dat vonden we zonde. Zeker gezien we op the Dining plan zaten.

    Zijn die ochtend rond 9.30u terug naar het vliegveld gebracht en om 10.00u zaten we op de Magical Express (gratis busvervoer naar WDW). Reis naar WDW is ongeveer 45 mins, afhankelijk van hoeveel hotel stops de bus maakt. Wij waren denk ik rond 11.00 goed en wel in het hotel. Wij konden meteen inchecken, echter de kamer was inderdaad pas na 15.00u beschikbaar. Je krijgt via de WDW app een berichtje als deze klaar is. Zijn daarom na het afgeven van de koffers meteen doorgegaan naar Magic Kingdom. 's avonds bij terugkomst zagen wij onze kamer dus pas voor het eerst, maar dat ging in ons geval gelukkig goed.
  • Dave077 zei:

    Kort samengevat zijn er volgens mij drie opties:
    1 je vliegt de dag van te voren zo laat mogelijk weg en arriveert dan rond 00.30 op de dag van inchecken in Orlando. Met vervoer, tassen halen, douane, etc is het snel 02.30-03.00 voordat je in hotel bent en ergens in een lobby beetje kunt crashen. Dan gaat met de extra magic hours het eerste park in 07.00-08.00 open. Dus je moet zo'n 4 uur overbruggen maar bent dan waarschijnlijk zo'n 36 uur aaneengesloten wakker... Met kids niet echt een optie in mijn ogen.
    2 je vliegt een dag van te voren in de middag ergens weg en overnacht ergens in de buurt van een luchthaven die al in Amerika ligt. De volgende dag kun je dan met een ochtend vlucht rond het middaguur in Orlando zijn. Dan kun je ingecheckt en wel rond 15.00 aan je park dag beginnen zonder helemaal gesloopt te zijn. Nadeel is dat je met koffers moet gaan lopen slepen, kosten voor de overnachting en een dag eerder weg moet wat ook verlof kost natuurlijk.
    3 je vliegt zo vroeg mogelijk op de dag van inchecken weg uit Nederland en komt op zijn vroegst om 15.30 lokale tijd in Orlando aan. Met inchecken is het dan ook snel 18.00. dan kun je die avond nog ergens heen gaan maar je hebt dan toch al dag van minimaal 05.00 nl tijd vertrek naar Schiphol ivm inchecken 3 uur voor vertrek ivm international vlucht en dan zo'n 10 uur vliegen en 6 uur terug in de tijd. Voor ons is het dus dan al van 05.00 tot 24.00 (onze tijd gerekend). Het batterijtje is dan wel op lijkt me, zeker met kids.
    Wij vliegen nu om 10.50 weg in NL en komen om 18.00 lokale tijd in Orlando aan. Rustig naar het hotel, inchecken, kamertje bekijken, rondje hotel en dan plat en de volgende dag er meteen fris tegenaan.

    Mocht ik iets gemist hebben hoor ik dat graag;-)

    Ik heb zelf voor 'optie 2b' gekozen, door te slapen nabij Orlando airport. Wij zijn rond 16.00u lokale tijd in Orlando geland. Eer dat we door de douane waren en koffers hadden was het 17.00u door.We hadden besloten om de eerste nacht dus nabij het vliegveld te slapen zodat we 's ochtends vroeg fris en fruitig richting Walt Disney World konden vertrekken. Daarnaast kun je dan ook volledig gebruik maken van je eerste dag van het pakket wat we geboekt hadden. Anders was de eerste dag voor ons gevoel een beetje 'weg', en dat vonden we zonde. Zeker gezien we op the Dining plan zaten.

    Zijn die ochtend rond 9.30u terug naar het vliegveld gebracht en om 10.00u zaten we op de Magical Express (gratis busvervoer naar WDW). Reis naar WDW is ongeveer 45 mins, afhankelijk van hoeveel hotel stops de bus maakt. Wij waren denk ik rond 11.00 goed en wel in het hotel. Wij konden meteen inchecken, echter de kamer was inderdaad pas na 15.00u beschikbaar. Je krijgt via de WDW app een berichtje als deze klaar is. Zijn daarom na het afgeven van de koffers meteen doorgegaan naar Magic Kingdom. 's avonds bij terugkomst zagen wij onze kamer dus pas voor het eerst, maar dat ging in ons geval gelukkig goed.
    Dat klinkt inderdaad ook nog wel als een reële optie. Weet niet wat het hotel in de buurt was en/of nog kostte maar kan me voorstellen dat je dan inderdaad uit die eerste dag wel echt iets haalt.
  • Leuk al die dilemas ?
  • Inderdaad opties die ik heb overwogen. Wel met Lars eens dat een lange dag slopend is.

    Vluchttijden en prijs gaan bepalend zijn.

    Vergeet ook niet dat als je een “nightstop” maakt dat je zonder moeite de volgende ochtend vroeg op zult kunnen staan aangezien je biologische klok je rond 4u lokale tijd wel zal wakker maken.

    Dus in die redenering overweeg ik een dag eerder te vliegen, al dan niet rechtstreeks naar MCO en daar een AirPort hotel nemen zoals de tip.. of via NYC waar we rond 12:30 lokale tijd aankomen, en de volgende ochtend fris doorvliegen naar MCO, maar idd dat is toch weer een hele reis..

    Op zich hebben we tijd genoeg maar t blijft een beetje zonde en je kunt er meer uithalen zonder jezelf te slopen dus.
  • Rondom het orland internationale vliegveld zitten leuken en goedkopen hotelletjes. Zag er eentje voor nog geen 90,— voor met ze vieren
    Das evengoed het overwegen waard
  • Wij hebben gekozen voor een rechtstreekse vlucht die wel pas 's avonds aan komt in Orlando. Dan gelijk naar het hotel om dan iets te eten/drinken en dan vroeg te gaan slapen. Volgende dag zijn het namelijk extra magic hours in Hollywood om 6:00, dus ik denk dat haalbaar is (gezien het hier dan al veel later is).

    Inderdaad al wel de eerste dag "kwijt" dan, maar dit compenseren we door de laatste dag pas een vlucht te nemen om half 10 's avonds.

    Ik zou sowieso niet voor optie 1 gaan, beter eerste dag rustig aan doen om genoeg energie te hebben op dag 2 :)
  • phaedra zei:

    Wij hebben gekozen voor een rechtstreekse vlucht die wel pas 's avonds aan komt in Orlando. Dan gelijk naar het hotel om dan iets te eten/drinken en dan vroeg te gaan slapen. Volgende dag zijn het namelijk extra magic hours in Hollywood om 6:00, dus ik denk dat haalbaar is (gezien het hier dan al veel later is).

    Inderdaad al wel de eerste dag "kwijt" dan, maar dit compenseren we door de laatste dag pas een vlucht te nemen om half 10 's avonds.

    Ik zou sowieso niet voor optie 1 gaan, beter eerste dag rustig aan doen om genoeg energie te hebben op dag 2 :)

    Inderdaad ook waar!
    Dan heb je dus die Delta vlucht Amsterdam - Orlando. Lekker hoor, die laatste dag zo laat pas terugvliegen.

    Ik overweeg via delta een heenreis met vroegere aankomst maar inderdaad wel die rechtstreekse vlucht terug ‘s avonds.

    Die Magic hours dat is inderdaad nu met de opening van star wars land hè. Wel goed dat dat ze dat doen.

    Ik las ook op WDW prep school dat ze de “tears” van de fastpasses gaan veranderen waardoor je moeilijker alles op 1 dag kunt doen in de Hollywood Studios.
    Daarom wel lekker dat we 14 dagen geboekt hebben.
  • Macamba zei:

    phaedra zei:

    Wij hebben gekozen voor een rechtstreekse vlucht die wel pas 's avonds aan komt in Orlando. Dan gelijk naar het hotel om dan iets te eten/drinken en dan vroeg te gaan slapen. Volgende dag zijn het namelijk extra magic hours in Hollywood om 6:00, dus ik denk dat haalbaar is (gezien het hier dan al veel later is).

    Inderdaad al wel de eerste dag "kwijt" dan, maar dit compenseren we door de laatste dag pas een vlucht te nemen om half 10 's avonds.

    Ik zou sowieso niet voor optie 1 gaan, beter eerste dag rustig aan doen om genoeg energie te hebben op dag 2 :)

    Inderdaad ook waar!
    Dan heb je dus die Delta vlucht Amsterdam - Orlando. Lekker hoor, die laatste dag zo laat pas terugvliegen.

    Ik overweeg via delta een heenreis met vroegere aankomst maar inderdaad wel die rechtstreekse vlucht terug ‘s avonds.

    Die Magic hours dat is inderdaad nu met de opening van star wars land hè. Wel goed dat dat ze dat doen.

    Ik las ook op WDW prep school dat ze de “tears” van de fastpasses gaan veranderen waardoor je moeilijker alles op 1 dag kunt doen in de Hollywood Studios.
    Daarom wel lekker dat we 14 dagen geboekt hebben.
    Ja klopt, ik denk (of hoop) dat zo laat terugvliegen beter gaat zijn om terug in ritme te komen als we aankomen. Ik snap wel dat je een vlucht met eerdere aankomst overweegt, dat is ook altijd mooi.

    Ja inderdaad goed dat ze dat doen, zeker met star wars is dat toch wel een voordeel. Ik verwacht daar echt een grote drukte. Wel goed dat je veel tijd hebt, dan kan je zeker alles rustig doen!
  • Voor mij is de vertrek datum redelijk flexibele wel rekening houdend met de meivakantie. Hoe en welke dag vind ik dan de beste vlucht? Is het invullen en kijken of beter dagje erbij boeken ik wil ip 9 dgn gaan met 5 park dgn.
  • Voor mij is de vertrek datum redelijk flexibele wel rekening houdend met de meivakantie. Hoe en welke dag vind ik dan de beste vlucht? Is het invullen en kijken of beter dagje erbij boeken ik wil ip 9 dgn gaan met 5 park dgn.

    Enige algemene regel is dat doordeweeks vliegen vaak gunstiger is dan in het weekend.
    Er zijn hele analyses over gemaakt.
    Maar uiteindelijk blijft het gewoon eens een paar dagen checken via de vluchten tool en dan gewoon zien welke prijs / vlucht je aanspreekt.
  • Ik ben op het moment echt heel erg verslaafd aan alle Disneyworld vlogs op you tube, en ook de pakking vlogs voor disneyworld. Ik leer er zoveel van! En zo leuk als voorbereiding op je reis!
    Nu zag ik laatst leuk van die disney koffers voor volwassen die als handbage mee mogen, maar nu valt me op in die vlogs dat als een vlucht vol en druk is dat ze hem dan als nog moeten inchecken. En aangezien wij in de zomervakantie gaan zal de vlucht zeker vol zitten, Dus ik twijfel of ik het wel moet doen nu, misschien beter om een grote rugzak mee te nemen. Maar ze zijn zo leuk!
  • tink35 zei:

    Ik ben op het moment echt heel erg verslaafd aan alle Disneyworld vlogs op you tube, en ook de pakking vlogs voor disneyworld. Ik leer er zoveel van! En zo leuk als voorbereiding op je reis!
    Nu zag ik laatst leuk van die disney koffers voor volwassen die als handbage mee mogen, maar nu valt me op in die vlogs dat als een vlucht vol en druk is dat ze hem dan als nog moeten inchecken. En aangezien wij in de zomervakantie gaan zal de vlucht zeker vol zitten, Dus ik twijfel of ik het wel moet doen nu, misschien beter om een grote rugzak mee te nemen. Maar ze zijn zo leuk!

    Helemaal mee eens, YouTube is een eindeloze bron van informatie. Ik vind de Disney Food Blog fijn. Je leert er een hoop van.

    Wat het vliegen en je handbagage aangaat heb ik 2 tips, we vliegen regelmatig en doen het altijd op deze manier:
    1. Zorg dat je op tijd bij de gate bent en vroeg aan boord kan zodat ze met je trolley aan boord laten en er nog genoeg ruimte is in de vakken. Zeker met kinderen mag je eerder aan boord.
    2. Als ze aan de gate proberen om handbagage te verzamelen probeer dit dan te vermijden door te zeggen dat je spullen waardevol / breekbaar zijn. Aanbieden om je koffertje desnoods onder de stoel voor je te plaatsen. Zeker bij kinderen is daar voldoende plaats omdat hun voeten niet tot daar komen. Dan is het opgelost.

    Bij kleine toestellen op korte vluchten, zeker bij budget airlines kan het wel eens moeilijk zijn wegens teveel handbagage.. maar op die langeafstandsvluchten ervaren we dat probleem eigenlijk nooit.

    Easyjet en Ryanair spannen wel de kroon: alleen tegen betaling mag je daar nog een trolley mee aan boord nemen maar dat zijn maatschappijen die je sowieso liever wilt vermijden en voor je reis naar Orlando sowieso niet mee te maken krijgt.

    Veel plezier met de voorpret!
  • juni 2019 aangepast

    Mmmm, nu ga ik het denk ik het wel doen dan toch! Ze zijn echt niet groot, dus hij past makkelijk eventueel onder de stoel als dat zou moeten. Het is voor ons zo veel jaar geleden dat ik heb gevlogen, ik ben er helemaal uit merk ik. Denk zeker dat het 4 jaar geleden is. Had ook meer het gevoel van dat koffertje stel dat je koffers kwijt raken, dan heb ik in elk geval dat kleine koffertje met schoon ondergoed en shirts enzo. Dat was ook een beetje de gedachten erachter. Kijk dat die toevallig van Minnie mousse is gewoon super gaaf op zn reis!



  • Iemand al premium magic band kunnen bestellen of gaat dat in Europa niet?
  • Hoi @margootje ,

    Wegens de grote vraag zijn er momenteel leveringsproblemen met de nieuwe Premium Magic Bands en is de optie niet voor iedereen beschikbaar. Disney werkt aan een oplossing. Volgens berichten uit Florida zou er komende week weer voorraad beschikbaar moeten zijn voor bepaalde types en kunnen de gratis Magic Bands uit een arrangement ge-upgrade worden tegen een meerprijs.

    Groetjes,
    Lars
  • Als je de weer apps bekijkt
    Regent het er behoorlijk veel in de periode
    Hoe is jullie ervaring daar mee
  • Als je de weer apps bekijkt
    Regent het er behoorlijk veel in de periode
    Hoe is jullie ervaring daar mee

    Orlando bedoel ik dus ?

  • Ben een keer in najaar geweest en dat was bijzonder regenachtig. Warm wel maar als het regende leek het wel alsof je onder de douche stond. Bijna warm water... Dit kwam vaak snel op, heftige regen, en daarna snel weer droog. Stoom kwam toen letterlijk van de stoep. Laatste keer zijn we in mei geweest. Top, niet te warm, weinig of geen regen, ideaal! Ligt dus echt aan het seizoen
  • Het is Orlando, kan alle kanten op!
    Ik heb eens in het voorjaar een week regen gehad, niet zomaar een buitje maar de hele dag door. En dat een week lang. Het is ook geluk hebben.

  • Ik heb voor $10 magic band ge-upgrade. Jack Skellington voor Halloween

    Iemand al premium magic band kunnen bestellen of gaat dat in Europa niet?

  • Het is ons ook gelukt met Upgrade magicband.
    En als je kijkt naar het weer en voorspelling dan is het net zoals hier afwachten. In februari staat op internet min 13 max 24 grade.Je moet het nemen zoals het komt.En dan maar geen waterpark.Heeft iemand al lift of uber gebruikt om naar charakter warehouse Vineland te gaan.Welke Supermarkt ligt er in de buurt en wat hebben jullie voor vervoer betaald?
  • Hoi @margootje ,

    Wij hebben zelf geen ervaring met betaald vervoer naar locaties buiten het resort, los van het huren van een auto, maar meer informatie en tips kun je hier vinden: https://www.disneytouristblog.com/uber-disney-world-tips/.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.