Jaarkaart upgraden

2»

Reacties

  • Hoi jacintavanmeel,

    hoe onlogisch het ook is, op het moment van upgraden betaal je het verschil tussen de waardevermelding op je huidige kaart en de op dit moment geldende verkoopprijs van de kaart waarnaar je een upgrade uitvoert. Er wordt daarbij niet gekeken naar de nog resterende geldigheidsduur.
  • Hugo zei:

    Hoi jacintavanmeel,

    hoe onlogisch het ook is, op het moment van upgraden betaal je het verschil tussen de waardevermelding op je huidige kaart en de op dit moment geldende verkoopprijs van de kaart waarnaar je een upgrade uitvoert. Er wordt daarbij niet gekeken naar de nog resterende geldigheidsduur.

    Dank je wel voor de informatie
  • Hallo allen,

    volgende week gaan mijn vriend en ik voor 4 dagen naar Disney. Ik heb al een Magic Flex jaarkaart maar deze moet ik upgraden naar een Magic Plus jaarkaart omdat ik dan het paasweekend ook erin kom. Nu had ik begrepen dat dat gewoon kan en ik dan het restant van €40,- gewoon moet betalen.
    Mijn vriend heeft nog geen jaarkaart maar deze wilde we gewoon aan de kassa bij het park aan gaan schaffen.

    Werkt het dan zo dat we voor beide passen naar de Bureau Passport Annuel moeten gaan? Moeten we dan echt daar in de rij gaan staan of kunnen we dit ook zelf doen bij die zelf doe computers zegmaar. Ik denk in de rij aangezien ik die €40,- ergens moet gaan betalen. Of kan dit ook gewoon al bij de ingang van het park?

    Graag hoor ik jullie advies.

    Groeten Linda
  • Hallo allen,

    volgende week gaan mijn vriend en ik voor 4 dagen naar Disney. Ik heb al een Magic Flex jaarkaart maar deze moet ik upgraden naar een Magic Plus jaarkaart omdat ik dan het paasweekend ook erin kom. Nu had ik begrepen dat dat gewoon kan en ik dan het restant van €40,- gewoon moet betalen.
    Mijn vriend heeft nog geen jaarkaart maar deze wilde we gewoon aan de kassa bij het park aan gaan schaffen.

    Werkt het dan zo dat we voor beide passen naar de Bureau Passport Annuel moeten gaan? Moeten we dan echt daar in de rij gaan staan of kunnen we dit ook zelf doen bij die zelf doe computers zegmaar. Ik denk in de rij aangezien ik die €40,- ergens moet gaan betalen. Of kan dit ook gewoon al bij de ingang van het park?

    Graag hoor ik jullie advies.

    Groeten Linda

    Hoi Linda,

    Er zal bij een upgrade een nieuwe jaarkaart moeten worden aangemaakt en dat kan alleen bij Bureau Passeport Annuel. Om te voorkomen dat jullie én bij de kassa (voor je vriend) én bij Bureau Passeport Annuel (jullie beiden) in de rij moeten staan, zou ik de jaarkaart van je vriend als E-voucher online aanschaffen. Met de voucher kun je namelijk direct het Disneyland Park binnen (scannen van de barcode bij de poortjes) en sla je de kassa's over. Vervolgens naar Bureau Passeport Annuel om voor jullie beiden alles in orde te maken.

    Dit werkt natuurlijk alleen als je op de dag van aankomst wel met de Magic Flex naar binnen kunt, anders moet ook jij nog eens bij de kassa in de rij gaan staan. De upgrade kan alleen bij de balie van Bureau Passeport Annuel worden geregeld, niet via de computers.

    Bestel de jaarkaarten eenvoudig online via onze Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanschaffen via internet': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Ah super bedankt voor je antwoord Lars! Gaan we het zo doen!
  • Volgende maand ga ik mijn abonnement verlengen, maar ik twijfel tussen het aanhouden van de Magic Plus pas of het upgraden naar een Infinity pas.
    Waarschijnlijk neem ik ook een Photopass en wil ik enkele keren gebruik maken van de bagageservice komend jaar. Ik kom er alleen niet helemaal uit hoeveel beide opties dan in verhouding tot elkaar gaan kosten. Kan iemand mij adviseren?
  • Hoi Petr@,

    het hangt ervan af hoe vaak je de bagageservice wil gebruiken èn of je geen last hebt van de blokdagen.
    De prijs voor de PhotoPass staat vast en kun je dus verrekenen met de meerprijs van de Infinity-jaarkaart. Volgens mij kost die op dit moment €69,99. Een Infinity kost € 150 meer dan een Magic Plus. Dan betaal je dus nog €80 meer voor de Infinity-jaarkaart.

    De vraag is of je verwacht meer of minder kwijt te zijn aan de bagageservice, alle andere extra's even buiten beschouwing gelaten zoals meer korting in shops en restaurants en de aparte vakken voor parade(s) en shows.
  • Bedankt Hugo,

    Ik ga even puzzelen hoeveel ik denk kwijt te zijn aan de bagageservice en hoeveel korting e.d. het oplevert. :smiley:
  • Hoi Lars, even een vraagje.... Ik ga 26 oktober na Disney maar helemaal vergeten dat mijn abo niet geldig is. Kan ik hem upgraden naar infinity? En zijn dan ook meteen alle priviléges geldig.... zoals de friends tickets?

    En klopt het dat ik dan dat weekend er maar 5 mag kopen?

    En dat weekend is Halloween party.... krijg ik Dan korting voor de avond? En mag ik die tickets dan ook doorgeven aan mijn dochter??

    Veel vragen haha, hoop dat je antwoorden hebt voor mij.

    Alvast bedankt.
  • Hoi @Goe ,

    Upgraden naar een "hogere" jaarkaart kan op ieder moment bij een loket van Guest Relations. Vervolgens krijg je een tijdelijk toegangsbewijs en dien je deze om te wisselen bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Mogelijk kan dit ook in één keer bij het jaarkaarten loket van het Studios Park (meest rechter kassa), dus probeer dit als eerste om wellicht tijd te besparen.

    Zodra je je definitieve Infinity jaarkaart in bezit hebt, kun je de Privilege tickets aanschaffen bij de kassa's (maximaal 5 per week). De week loopt van maandag t/m zondag.

    Je krijgt korting met je jaarkaart, maar dat is afhankelijk van of er dan nog ter plaatse kaarten beschikbaar zijn. De tickets zijn niet op naam, dus doorgeven is mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Goe ,

    Upgraden naar een "hogere" jaarkaart kan op ieder moment bij een loket van Guest Relations. Vervolgens krijg je een tijdelijk toegangsbewijs en dien je deze om te wisselen bij Bureau Passeport Annuel in het Disneyland Park. Mogelijk kan dit ook in één keer bij het jaarkaarten loket van het Studios Park (meest rechter kassa), dus probeer dit als eerste om wellicht tijd te besparen.

    Zodra je je definitieve Infinity jaarkaart in bezit hebt, kun je de Privilege tickets aanschaffen bij de kassa's (maximaal 5 per week). De week loopt van maandag t/m zondag.

    Je krijgt korting met je jaarkaart, maar dat is afhankelijk van of er dan nog ter plaatse kaarten beschikbaar zijn. De tickets zijn niet op naam, dus doorgeven is mogelijk.

    Groetjes,
    Lars

    Dank je voor de informatie Lars , je hebt me weer uitstekend geholpen.
  • Ik heb een flex gekocht met shareholderskorting, als ik een upgrade neem om blokdag te omzeilen krijg ik dan ook shareholderskorting op het bedrag wat ik moet bij betalen ?
  • Dat denk ik wel, maar zeker weten doe ik het niet.
  • Hoi @boogschutter ,

    Goede vraag, maar dat lijkt me niet. Bij een upgrade betaal je immers het prijsverschil bij tussen het oorspronkelijke bedrag (met Shareholders Club korting) en de reguliere prijs van de nieuwe jaarkaart. In de documentatie van Disney staat niets over korting op de 'upgrade prijs'.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi! Wij zijn onderweg naar Disney. Nu heb ik een Magic Plus, is nog een ruim jaar geldig en wil toch gaan upgraden naar Infinity, kan ik gewoon naar binnen gaan en naar Bureau Passport Annuel of moet ik eerst naar de kassa? Het is geen blok dag voor ons!
  • Als je AP nog geldig is kan je gewoon naar binnen gaan en naar BPA gaan om je upgrade te regelen
  • mcjas zei:

    Als je AP nog geldig is kan je gewoon naar binnen gaan en naar BPA gaan om je upgrade te regelen

    mcjas zei:

    Als je AP nog geldig is kan je gewoon naar binnen gaan en naar BPA gaan om je upgrade te regelen

    Top! Gaan we dat zo regelen, zijn er met een kleine 2 uur?
Log In of Registreer om te reageren.