Programma shows en parades

Waar kan ik het programma van shows en parades online vinden? Via dtm vind ik een “dode link” en via de site van dlrp alleen het programma van 31–12.

Reacties

  • Rodeni zei:

    Waar kan ik het programma van shows en parades online vinden? Via dtm vind ik een “dode link” en via de site van dlrp alleen het programma van 31–12.

    Hoi Rodeni,

    Dat is vreemd. De link op onze website werkt hier namelijk gewoon: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/actueel-entertainmentprogramma-paris. Disney heeft helaas nog geen programma bekendgemaakt voor de dagen vanaf 1 januari 2019. De verwachting is dat dit vandaag of morgen online komt te staan via bovenstaande link.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,

    even een vraagje ivm de shows in disneyland parijs.

    Van 4 tot en met 6 maart 2019 ga ik naar disneyland parijs. Ik ga met een busreis en ben dan gebonden aan tijden hoe laat ik op de bus moet terug zijn enzovoorts.

    Nu ben ik het programma aan het afprinten en zag ik dat het park de hele week al sluit om 19.30 uur dit zowel voor de studios als disneyland park. Disney illuminations is dagelijks om parksluitingstijd maar ook de star wars a galactic celebration is dagelijks om 19.30, worden de beide shows dan gelijktijdig in beide parken opgevoerd of zijn hier wijzigingen in en weet iemand hoe lang de show van star wars ongeveer duurt???

    Ik ben waarschijnlijk maar 1 avond daar dat ik de avondshows kan kijken wel jammer dat deze dan gelijktijdig zijn. Heeft hier iemand al ervaringen mee??


    Groetjes,
    Birgitte
  • Beide shows worden inderdaad gelijktijdig opgevoerd. De Star Wars-show duurt ongeveer 20 minuten.
  • Kennissen gaan precies tussen een thema/seizoenswisseling in. Ze gaf aan dat er dan geen parades zijn... klopt dat? Zijn er dagen tussen de wisselingen waarop er geen shows/parades zijn?
  • De "gewone" parade (Stars on Parade) is er altijd, iedere dag. Ook Illuminations is de komende tijd gewoon nog iedere dag te zien.
    Tussen seizoenen houdt in dat je geen seizoensgerelateerd entertainment kunt bekijken, zoals de Halloween- of de Kerstparade.
  • Het gaat om zondag de 23e, en als ik in de app kijk zie ik er inderdaad geen vuurwerk en shows in staan, dus weet je dat heel zeker Hugo? Ik kan het me ook haast niet voorstellen, maar ik mag aannemen dat de app wel up to date is voor komende zondag.
  • Ik kan het actuele entertainmentprogramma voor zondag nog niet downloaden maar ik zie in de app om 17:30 uur de parade en om 23:00 uur Illuminations staan.
  • Hoi Krista,

    De dagelijkse parade en de eindshow zijn altijd en iedere dag, behalve als het heel slecht weer is, dan kan het voorkomen dat het gecanceld wordt, maar dat zal voor komende zondag niet gelden, want de weersverwachting ziet er goed uit.

    grz

    MJ
  • Is de parade altijd om 1700? Ivm resevering van restaurant. We gaan op 3 mei 2020.
  • Hoi @ikkeiet ,

    Dat verschilt per seizoen, maar doorgaans is de start van de parade tussen 16:30 en 17:30 uur.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.