Pirates of the caribbean upgrade

mei 2012 aangepast in Disneyland Park
Beste Lars
Ik heb gelezen op internet dat er een upgrade plaatsvind in de pirates of the caribbean in ocktober, alleen gaan wij naar disney toe in october ik vroeg me dus af of de attractie wel open is als wij er zijn wij.

Reacties


  • Beste Lars
    Ik heb gelezen op internet dat er een upgrade plaatsvind in de pirates of the caribbean in ocktober, alleen gaan wij naar disney toe in october ik vroeg me dus af of de attractie wel open is als wij er zijn wij.

    Hoi Floris,
    De upgrade van Pirates of the Caribbean is nog niet officieel aangekondigd en naar mijn weten staat die pas voor 2013 ingepland. De attractie zal hiervoor enkele maanden gesloten worden om onder andere Jack Sparrow en speciale effecten toe te voegen. Als ik mag vragen, waar heb je dat gelezen?
    Sluitingen van attracties (voor onderhoud of een upgrade in dit geval) worden doorgaans 2 maanden op voorhand aangekondigd.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars
    Bedankt voor je reactie ik ben erg blij met je nieuws want deze attractie is een van mijn favoriete ik heb mijn informatie gelezen op deze site http://dlrpfan.wordpress.com/tag/pirates-of-the-caribbean/ . alsnog bedankt.
    Groetjes Floris

  • Beste Lars
    Bedankt voor je reactie ik ben erg blij met je nieuws want deze attractie is een van mijn favoriete ik heb mijn informatie gelezen op deze site http://dlrpfan.wordpress.com/tag/pirates-of-the-caribbean/ . alsnog bedankt.
    Groetjes Floris

    Graag gedaan, Floris. Grappig! Die bron die je vermeld is DLRP Fan Blog, de voorganger van DiscoverTheMagic.nl en ben daar zelf ook eigenaar van. Die post is van december vorig jaar en toen was er inderdaad sprake van de aanstaande upgrade voor Pirates of the Caribbean. Er is echter gekozen om deze upgrade een jaar uit te stellen en daarvoor in de plaats te focussen op de nieuwe parade (Disney Magic on Parade!) en de nieuwe avondshow (Disney Dreams!).
    Voor de upgrade moet het Audio-Animatronics systeem namelijk volledig worden aangepast om de nieuwe poppen te laten werken. Alle bestaande poppen moet daardoor ook op het nieuwe systeem aangesloten worden en dat kost veel geld. Naar verluid zijn de nieuwe poppen van Jack Sparrow e.d. al in Parijs, maar dat is slechts een gerucht. Zodra ik meer weet, lees je het op DiscoverTheMagic.nl!
    Groetjes,
    Lars
  • Zover ik weet wordt dit pas gedaan in het boekjaar van 2013. Deze kosten wil men niet op de huidige balans meenemen. Overigens vind ik hem in florida niet zo veel specialer als parijs. Als het een update naar die versie wordt, dan is het wat mij betreft geen mega vooruitgang. Maar is persoonlijk natuurlijk.
  • Hallo Lars,
    kan het zijn dat Pirates dicht is van Januari zoals aangegeven tot mei?
    wij gaan in februari en vinden pirates een van de leukste atracties.
    Groetjes,
    Alex
  • Alex zei:


    Hallo Lars,
    kan het zijn dat Pirates dicht is van Januari zoals aangegeven tot mei?
    wij gaan in februari en vinden pirates een van de leukste atracties.
    Groetjes,
    Alex

    Hoi Alex,
    Pirates of the Caribbean gaat inderdaad vanaf 7 januari voor langere tijd dicht. Volgens interne informatie gaat het hier om de Jack Sparrow upgrade die ook al is toegepast in de Amerikaanse resorts. Een exacte einddatum voor de sluiting is nog niet bekend, maar er is goede kans dat deze samenvalt met de start van het tweede jaar van de 20ste verjaardag (het huidige themajaar verloopt op 27 maart 2013). Volg het nieuwsoverzicht, Facebook en Twitter van DiscoverTheMagic.nl voor de laatste ontwikkelingen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb begrepen dat de gehoopte upgrade naar Jack Sparrow niet heeft plaatsgevonden Frown
    Zijn er al berichten of dit misschien volgend jaar gaat gebeuren
    groetjes
    Oscar
  • ossio zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb begrepen dat de gehoopte upgrade naar Jack Sparrow niet heeft plaatsgevonden Frown
    Zijn er al berichten of dit misschien volgend jaar gaat gebeuren
    groetjes
    Oscar

    Hoi Oscar,
    De geplande upgrade van de attractie naar de versie met Jack Sparrow is voor onbepaalde tijd uitgesteld. De nieuwe audio-animatronics van onder andere Jack blijkt niet compatible te zijn met het originele systeem dat in Parijs wordt gebruikt. Het volledige systeem moet hiervoor worden ge-upgrade en daar is momenteel geen geld voor of wordt geen prioriteit aan gegeven. Een toekomstige datum is daardoor niet bekend.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    nog nieuws hierover ondertussen? Vind het toch jammer dat dit uitgesteld is. Was een leuke verandering geweest.
    groetjes
Log In of Registreer om te reageren.