Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11112141617105

Reacties

  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van :
    13 tot en met 15 september 2013
    en
    6 tot en met 8 november 2013
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • Wij zijn van 21-12 t/m 24-12 in het park en kunnen aan 9 mensen 10% korting geven op jaarkaarten. We zouden heel blij zijn met de stempeltjes. Heb je interesse? Mail dan naar lieneke73@gmail.com.
    Alvast bedankt,
    Groetjes, Lieneke
  • HALLO DISNEYFAN'S
    WIJ ZIJN WEER IN HET LAND WAAR SPROOKJES ECHT BESTAAN;
    WEEK 43 ; HERFSTVAKANTIE HELLOWEENTHEMA 19 T/M 23 OKTOBER
    WEEK 46: KERSTTHEMA 15 T/M 17 NOVEMBER
    WE KUNNEN AAN --9-- MENSEN ****10% KORTING****** GEVEN.
    LAAT EVEN WETEN WANNEER WE IETS KUNNEN AFSPREKEN OP ONZE MAILADRES : neijenhuis@telfort.nl
    OF EVEN EEN BELLETJE NAAR -- 0624285513 --.......Smile
    GROETJES,
    HENK
  • Op maandag 2 septembr ben ik aanwezig in Disneyland Paris.
    Mocht je gebruik willen maken van 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart die ik kan verzorgen neem dan aub even contact met me op voor 1 september.
    Dit kan via p.g.franke@hetnet.nl
  • wij zijn in Disney van 7 sept tot en met dinsdag 10 sept ... en kunnen je dus 10% korting geven op je jaarkaart ... zo helpen we elkaar ...
    stuur maar even een email , mocht je interesse hebben .....
    remcow@home.nl
  • Ook al plannen aan het maken voor de herfstvakantie?
    Zoals het er naar uit ziet zijn wij van 20 tot 25 oktober in Disneyland en helpen wij je dan met heel veel plezier aan 10% korting (zodat wij er natuurlijk stempels voor terug krijgen)! Jij blij, wij blij! Cool
    Interesse? Mail dan naar bumi@hetnet.nl!
  • Hoi,
    Wil je 10% korting ontvangen op de aanschaf van een jaarkaart?
    Wij geven ze met plezier, want wij hebben nog 12 stempels nodig.
    Van 14-20 oktober zijn wij aanwezig.
    en van 27-30 december 2013
    Interesse? Mail dan naar turnstertje8@gmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt !
    groeten
  • Wil je een jaarkaart aanschaffen met korting? wij zijn er 13, 14 en 15 september 2013 en geven jullie graag 10% korting !
    Ga je pas in november? dan zijn wij er op 6,7 en 8 november 2013
    Intresse: engeltje00@hotmail.com
    Alvast bedankt, want wij kunnen de stempeltjes nog zeer goed gebruiken ;)
  • Hallo,
    Wij zijn woensdag 30 oktober, donderdag 31 oktober, en vrijdag 1 november in DIsney en kunnen nog mensen aan 10% korting helpen. Wil je een jaarkaart aanschaffen op 1 van deze dagen, neem dan gerust contact op. Mail naar ellen0628@pandora.be
    groetjes,
    Ellen
  • Hallo,
    Wij zijn van zondag 22 december t/m vrijdag 27 december in Disneyland Parijs en kunnen 10% korting geven op een jaarkaart.
    (Als je een jaarkaart fantasy koopt met korting dan ben je goedkoper uit dan wanneer je een drie dagen kaart koopt, en je parkeert dan ook nog eens gratis Wink).
    Voor vragen mail gerust : menno.hijman@gmail.com
    Menno
  • Hoi,
    Wij zijn in disneyland van 15/09 tem 17/09. Als je 10% korting wil op een jaarkaart, mag je altijd bellen op +32478944741.
    Groetjes,
    Kelly
  • HALLO DISNEYFAN'S
    WIJ ZIJN WEER IN HET LAND WAAR SPROOKJES ECHT BESTAAN;
    WEEK 43 ; HERFSTVAKANTIE HELLOWEENTHEMA 19 T/M 23 OKTOBER
    WEEK 46: KERSTTHEMA 15 T/M 17 NOVEMBER
    WE KUNNEN AAN --9-- MENSEN ****10% KORTING****** GEVEN.
    LAAT EVEN WETEN WANNEER WE IETS KUNNEN AFSPREKEN OP ONZE MAILADRES : neijenhuis@telfort.nl
    OF EVEN EEN BELLETJE NAAR -- 0624285513 --…….Smile
    GROETJES,
    HENKSmile
  • Hallo,
    Vanaf 29/10/2013 (middag) tot en met 31/10/2013 zijn wij in Disneyland Parijs en kunnen wij heel wat geïnteresseerden 10% korting geven bij aanschaf van een jaarpas. Wij zelf hebben nog 1 stempel nodig om de jaarpas van ons dochtertje van 4 jaar voor 1 jaar gratis te verlengen.
    Als je interesse hebt, kan je ons contacteren op het e-mailadres geert.de.vylder@upcmail.nl
    Of bel ons op het nummer 0622400243.
    Groetjes,
    Geert Smile
  • marjanl zei:


    wij gaan in de herfstvakantie 12-10-2013 t/m 16-10-2013
    naar Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven.
    heb je interesse mail dan naar tw.luijken@ziggo.nl

    ik heb ook geboekt voor de kerstvakantie: van maandag 23 dec t/m vrijdag 27 dec
    dus ook dan kunnen we korting geven
    wil je op een andere datum. ,mail dan ook ,misschien voor ons een reden om een keer extra te gaan.17
  • Hallo allemaal,
    Ik kan in de herfstvakantie (20-26 okt) nog 8 personen10% korting geven.
    Mail mij als je interesse hebt! wendy.verhoek@gmail.com
  • Wil je graag 10% korting bij aanschaf van een jaarkaart?
    wij geven ze met plezier, want wij kunnen de stempels nog heel goed gebruiken !
    wij zijn er van :
    6 tot en met 8 november 2013
    24 tot en met 29 december 2013
    intresse? mail naar engeltje00@hotmail.com om verder af te spreken,
    Alvast bedankt ! groetjes Kim
  • WIJ ZIJN 16,17 EN 18 NOVEMBER WEER IN DISNEYLAND PARIJS EN KUNNEN DAN NOG 9 MENSEN 10 PROCENT KORTING GEVEN OP JAARKAARTEN.
    WIJZELF ZOUDEN HEEL BLIJ ZIJN MET DE STEMPELS.
    VOOR ONS TELEFOON NUMMER OF OM AF TE SPREKEN, MAIL DAN NAAR: kleertjesd@live.nl
  • Wij zijn 4 en 5 oktober in Disneyland Parijs. Mocht je jaarkaarten willen aanschaffen met 10% korting kun je contact met me opnemen. Dan spreken we iets af.
    jurojase@gmail.com
    whatsapp 0620741450
  • Ik wil een oproep doen aan mensen die ons willen helpen aan 12 stempels voor verlenging van onze Disney jaarpassen. Onder de mensen die ons helpen, willen wij, naast de 10% korting, een jaarkaart verloten. Een van de twaalf mensen, krijgt het jaarbedrag van de kaart dat hij/zij heeft betaald van ons direct in contanten terug.
    Disneyland heeft op een van onze kinderen zo'n impact, dat hij een heel andere jongen is, die zijn gevoelens bij de Disney figuren weet te uiten. We willen dit continueren, maar gezien de kosten is dit niet vanzelfsprekend.
    Als gezin gaan we nog 1 keer naar Disneyland op 12 en 13 oktober 2013. Als u interesse heeft in een jaarkaart, kunnen wij u korting geven op aanschaf (10%) en u een kans van 1 op 12 geven op een gratis jaarkaart.
    U kunt contact met ons opnemen onder telnr. 06-13575638.
    Fam Manschot
  • zaterdag 19 oktober ben ik met mijn dochtertje in Eurodisney en zou graag nog 2 personen willen hebben die 10% korting zou krijgen op aanschaf van een jaarkaart zodat wij de laatste 2 stempels kunnen bijschrijven op onze stempelbiljet zodat we volgend jaar GRATIS kunnen verlengen.....
    als jullie interesse hebben kunnen jullie me mailen op ruudhznbm5@gmail.com of bel gewoon even op 0615399956 of s,avonds op 0707440895
    mochten er meer mensen korting willen hebben dan 2 hoeft dat geen probleem te zijn
  • Beste Disneyfan,
    Wij zijn op woensdag 23 oktober, donderdag 24 oktober en vrijdag 25 oktober in Disneyland Parijs.
    Tijdens ons bezoek hopen wij nog stempels te kunnen verzamelen.
    Indien U een jaarkaart wilt aanschaffen kunnen wij U 10% korting geven.
    Indien u interesse heeft stuur dan even een mailtje naar karinkoedam@kpnmail.nl of bel 06-46766432. Dan kunnen we alles even
    bespreken.
    Groetjes,
    Karin Koedam
  • wij zijn op 5,6 en 7 december in disneyland paris en kunnen 12 mensen 10 procent korting geven op aanschaf van hun jaarpas wij zelf zouden heel erg blij zijn met de stempels.
    indien u intresse heeft stuurt u dan mailtje naar mich_daan22@live.nl en dan kunnen we alles even bespreken
  • Wij zijn aanstaande zondag (13 oktober 2013) in Disneyland en kunnen mits gewenst 10% korting geven op de aanschaf van een jaarkaart. Wij zijn natuurlijk dan weer blij met de stempels.
    Interesse? Mail naar jeroen@dbrn.nl
    Groet,
    Fam. de Bruin
  • Wij zijn 13 en 14 oktober in disney, wil je een jaarkaart kopen en 10% korting krijgen bel me dan even
    0653747376
    Gr
    Andy
  • Hallo,
    Wij gaan op woensdag 16 oktober en donderdag 17 oktober naar eurodisney. Wij kunnen nieuwe jaarkaartten met 10% korting aanbieden, zodat wij stempels krijgen. Als je belangstelling hebt laat het dan weten op rlucia@ziggo.nl we kunnen dan iets afspreken.
  • Hallo!
    Volgende week maandag 14 oktober 2013 ga ik met mijn moeder en 2 kids naar disneyland en wil ik jaarkaarten gaan aanschaffen, is er misschien iemand met een jaarpas die dag aanwezig die nog 4 stempels kan gebruiken zodat ik korting krijg?
    Groetjes Amber
  • Ik en mijn broers zijn op 4, 5, 6 en 7 december in Disneyland Parijs. Wij kunnen 9 mensen 10% korting geven bij aanschaf van een jaarpas:
    De Dreampas (toegang voor beide parken voor het hele jaar) Prijs met korting € 179,-
    Fantasypas (320 dagen toegang tot beide parken) Prijs met korting € 143,-
    Francilien pas (280 dagen toegang tot beide parken) Prijs met korting € 107,-
    Let wel op dat bij aanschaf van het Francilien kan het pas niet gebruikt worden op de twee dagen na aankoop, Bijvoorbeeld, als je dit aanschaft op een maandag, dan kan je op dinsdag en woensdag geen gebruik maken van het pas.
    Bij interesse stuur mij een mailtje naar winterton.james@hotmail.com we kunnen dan het e.e.a. bespreken
    Wij zouden heel erg blij zijn met de stempels.Mvg
    Raaf Wink
  • Amber zei:


    Hallo!
    Volgende week maandag 14 oktober 2013 ga ik met mijn moeder en 2 kids naar disneyland en wil ik jaarkaarten gaan aanschaffen, is er misschien iemand met een jaarpas die dag aanwezig die nog 4 stempels kan gebruiken zodat ik korting krijg?
    Groetjes Amber

    hoi amber,
    wij zin er die dag ook .,en willen jullie graag korting geven.
    je kunt mij mailen op tw.luijken@ziggonl
    groetjes marjan luijken
  • Wij zijn op 14, 15 en 16 oktober in Disneyland en willen jullie graag korting geven. Mail naar hmjjanssen@gmail.com voor meer informatie.
    Groetjes,
    Juulke
  • Mijn vriendinnen (3) en ik willen 28april 2014 een jaarpas aanschaffen, wie kunnen wij blij maken met 4 stempels?Laugh
Log In of Registreer om te reageren.